Odpowietrzacz zbiornika paliwa.

zasys w standardzie? :)

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

outsider
Posty: 102
Rejestracja: 09 cze 2008, 23:06
Lokalizacja: Warszawa

30 cze 2009, 15:40

Od jakiegoś czasu gdy odkręcam korek do baku słyszę "zasysanie" powietrza do środka.
Czy korek powinien mieć odpowietrzacz? Czy jest jakiś układ odpowietrzający zbiornik paliwa?
Cientki
Posty: 527
Rejestracja: 28 cze 2007, 22:58
Lokalizacja: Warszawa

30 cze 2009, 16:12

Tak to juz jest w naszych mx-piatkach :wink:
outsider
Posty: 102
Rejestracja: 09 cze 2008, 23:06
Lokalizacja: Warszawa

30 cze 2009, 17:26

Cientki pisze:Tak to juz jest w naszych mx-piatkach :wink:


w standardzie? :)
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

30 cze 2009, 18:45

Tak samo ma mój focus, kosiarka samobieżna moich rodziców i łódź, którą pływaliśmy w czasie urlopu. Myślę że to może być w standardzie. :wink:
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

01 lip 2009, 14:27

Cisnienie w zbiorniku pomaga oproznic go do ostatniej kropli, wszystkie mazdy tak maja. Im mniej paliwa tym wieksze cisnienie.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
outsider
Posty: 102
Rejestracja: 09 cze 2008, 23:06
Lokalizacja: Warszawa

13 lip 2009, 22:01

Fiveopac pisze:Cisnienie w zbiorniku pomaga oproznic go do ostatniej kropli, wszystkie mazdy tak maja. Im mniej paliwa tym wieksze cisnienie.

Dzięki za info. W żadnym innym aucie, którym jeździłem nic takiego się nie działo i spanikowałem :razz:
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

15 lip 2009, 13:31

kiedys dorywczo pracowalem na stacji i nigdy nie spotkalem osobowego samochodu na benzyne z orygyginalnym korkiem, ktory by nie zasysal powietrza :???:
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

13 lis 2009, 7:51

Nie wiem czy to jakiś problem, ale od jakiegoś czasu jak podjeżdżam na stację to przy odkręcaniu korka nie słyszę zasysania. Tankuję zawsze cały bak zazwyczaj ok 41 litrów. Wiecie co to może oznaczać :?:

Pozdrawiam

Krzysztof
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

13 lis 2009, 9:37

noveek pisze:Nie wiem czy to jakiś problem, ale od jakiegoś czasu jak podjeżdżam na stację to przy odkręcaniu korka nie słyszę zasysania. Tankuję zawsze cały bak zazwyczaj ok 41 litrów. Wiecie co to może oznaczać :?:

Pozdrawiam

Krzysztof


Może Ci zostaje paliwo po prostu? Albo nie dokręcasz wystarczająco mocno wlewu?

Mi rekordowo weszło 47,2 litra. A "zasysa" mi akurat zawsze, bo mam zły nawyk jeżdżenia do końca na rezerwie....
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

13 lis 2009, 13:46

dmk pisze:Mi rekordowo weszło 47,2 litra. A "zasysa" mi akurat zawsze, bo mam zły nawyk jeżdżenia do końca na rezerwie....


Zły nawyk, zły - tankuj wcześniej bo można tak pompę załatwić
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

13 lis 2009, 16:54

dmk pisze:
noveek pisze:Nie wiem czy to jakiś problem, ale od jakiegoś czasu jak podjeżdżam na stację to przy odkręcaniu korka nie słyszę zasysania. Tankuję zawsze cały bak zazwyczaj ok 41 litrów. Wiecie co to może oznaczać :?:

Pozdrawiam

Krzysztof


Może Ci zostaje paliwo po prostu? Albo nie dokręcasz wystarczająco mocno wlewu?

No jakieś paliwo zawsze zostaje, pilnuje żeby nie tankować poniżej ok 7 litrów rezerwy, a wlew dokręcam zawsze aż taki trzask słychać, mimo to żadnego pssst nie ma.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

13 lis 2009, 18:29

noveek pisze:mimo to żadnego pssst nie ma.


skoro jeździsz już tak od maja - może ten typ tak ma. :lol:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
AGENt
Posty: 2019
Rejestracja: 10 lis 2006, 18:52
Model: NA
Wersja: oryginalna
Lokalizacja: Bayern

13 lis 2009, 20:50

niech jeździ, będzie się cieszył ten kto ma pompe na zbyciu :razz:
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

13 lis 2009, 21:19

AGENt pisze:niech jeździ, będzie się cieszył ten kto ma pompe na zbyciu :razz:


Złośliwy :razz:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ODPOWIEDZ