do skrzyni potrzebujesz dwieEnzis pisze: ↑15 kwie 2019, 10:34Lałem w NB nb skrzyni i torsena i wszystko chodzi jak marzenie. Co do ilości to był gdzieś na forum temat, więc szukajka pomożeOskarek pisze: ↑15 kwie 2019, 10:00Pytanko,
pacjent NBFL 1.6 bez LSD.
https://allegro.pl/oferta/motul-gear-30 ... 7688245179
Taki olej będzie okej zarówno do skrzyni jak i do dyfra? Starczy po jednej buteleczce na każdy element? Czy polecacie inną firmę/gęstość/ilość?
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
- danielski
- Donator
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Dzięki, spróbuję

Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 29 lip 2017, 16:10
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa
Co najczęściej pada w mechanizmie szyby na korbkę w NA?
Obecnie korbka kręci się luźno do pewnego momentu, szyba trochę też sama opada...
Obecnie korbka kręci się luźno do pewnego momentu, szyba trochę też sama opada...
- pavlacos
- Donator
- Posty: 709
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Mam u siebie założone tarcze EBC turbo groove / zaciski rx 8 razem z klockami ebc red stuff
Pojawiają się dwa pytanka:
1. Z racji tego ze ebc są dość drogie to czy np. klocki ate original będą wystarczające, czy jednak odkładać do skarpety na klocki ceramiczne?
2. Czy rx8 miało zawsze takie same zaciski przód /tył (ograniczona opcja zwrotu zamówienia)?
tu sobie coś wyszperałem (chcę od razu zamówić na obie osie, jak się skończą obecne)
https://auto.brakeparts.pl/162716-13#/w ... tkowe-2003_
auto raczej daily / weekendowe
Pojawiają się dwa pytanka:
1. Z racji tego ze ebc są dość drogie to czy np. klocki ate original będą wystarczające, czy jednak odkładać do skarpety na klocki ceramiczne?
2. Czy rx8 miało zawsze takie same zaciski przód /tył (ograniczona opcja zwrotu zamówienia)?
tu sobie coś wyszperałem (chcę od razu zamówić na obie osie, jak się skończą obecne)
https://auto.brakeparts.pl/162716-13#/w ... tkowe-2003_
auto raczej daily / weekendowe
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą

Klapa bagażnika Nc różni się między sobą Soft top / RPHT ? Bo znalazłem bardzo fajne 3 częściowe lotki na klape Ale pasują tylko do miękkiego dachu.
https://m.pl.aliexpress.com/item/329214 ... 5564423874
https://m.pl.aliexpress.com/item/329214 ... 5564423874
Różnią się wizualnie i nie da się ich montować zamiennie (klap).essowot pisze: ↑18 kwie 2019, 6:20Klapa bagażnika Nc różni się między sobą Soft top / RPHT ? Bo znalazłem bardzo fajne 3 częściowe lotki na klape Ale pasują tylko do miękkiego dachu.
https://m.pl.aliexpress.com/item/329214 ... 5564423874
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 sie 2018, 22:58
- Model: NA
- Wersja: Standard
- Lokalizacja: Radoszyce TKN / Grębenice EOP
- Kontakt:
Panie i panowie. Potrzebuje zakupic prog do NA. Gdzie znajde cos godnego polecenia w dobrej cenie?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Edit. Znalazlem.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Edit. Znalazlem.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3426
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Hm, 1.8 z NBfl + skrzynia 5B z NB + otwarty dyfer. Jak to będzie jeździć w porównaniu do 6B + Torsen? Śmigałem do tej pory 1.8 NB z 6B i Torsenem lub 1.6 NBfl z 5B i otwartym
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
mam 1.8 vvt z torsenem i 6M i 1.8 Nb z torsenem i 5M. Powiem Ci, że jedyna różnica IMO jest reakcja w górnej granicy obrotów (gdzieś tak od 5000 na plus vvt) Co do samej skrzyni to nie widzę jakiejś znaczącej przewagi jednej nad drugą. Ale też 5 biegową nie byłem jeszcze na torze więc zastrzegam sobie prawo do zmiany zdania

- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Ktoś u nas zmieniał kolor pasów bezpieczeństwa ... pamiętacie kto?
Albo hasła nie zgadłem albo nadal szukajki nie potrafię obsługiwać.
To było - chyba - zamówienie z Ali, ale ja bardziej jestem ciekaw, czy projekt polegał na rozebraniu całego systemu pasów (raz to zrobiłem - napis DO NOT OPEN !!! mnie nie przekonał. Nie polecam - strzał w czoło ze sprężyny był odczuwalny. Bardzo odczuwalny), czy rozciągnął pasy na maksa, przeciął pod koniec i wstawił nowe?
Pamiętacie akcję?
Bo długi weekend się zbliża i koci co zrobić z wolnym czasem
Albo hasła nie zgadłem albo nadal szukajki nie potrafię obsługiwać.
To było - chyba - zamówienie z Ali, ale ja bardziej jestem ciekaw, czy projekt polegał na rozebraniu całego systemu pasów (raz to zrobiłem - napis DO NOT OPEN !!! mnie nie przekonał. Nie polecam - strzał w czoło ze sprężyny był odczuwalny. Bardzo odczuwalny), czy rozciągnął pasy na maksa, przeciął pod koniec i wstawił nowe?
Pamiętacie akcję?
Bo długi weekend się zbliża i koci co zrobić z wolnym czasem


- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Pamiętam. Kammich.
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 sty 2017, 1:07
- Model: NA
- Wersja: 1989 Classic Red
- Lokalizacja: Gdynia
Chciałbym z lenistwa zamówić filtr oleju w internecie, ale nie mogę odnaleźć solidnych informacji.
Mam NA 1.6 z samego początku produkcji, czy ten K&N https://www.oilparts.pl/1935,filtr-olej ... x8-hp-1008 będzie pasował? Panują sprzeczne opinie lub nieprawidłowe/niepełne bazy danych części zamiennych.
P.S. Naprawę przepraszam, że o to pytam, ale długo szukałem odpowiedzi i na takową nie natrafiłem.
Mam NA 1.6 z samego początku produkcji, czy ten K&N https://www.oilparts.pl/1935,filtr-olej ... x8-hp-1008 będzie pasował? Panują sprzeczne opinie lub nieprawidłowe/niepełne bazy danych części zamiennych.
P.S. Naprawę przepraszam, że o to pytam, ale długo szukałem odpowiedzi i na takową nie natrafiłem.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
powinien pasować: filtr jest taki sam (o tyle o ile się orientuję) w NA i NB. Miałem dokładnie taki w NBFL u siebie. IMO powinno byc OK.Mustaine pisze: ↑27 kwie 2019, 18:00Chciałbym z lenistwa zamówić filtr oleju w internecie, ale nie mogę odnaleźć solidnych informacji.
Mam NA 1.6 z samego początku produkcji, czy ten K&N https://www.oilparts.pl/1935,filtr-olej ... x8-hp-1008 będzie pasował? Panują sprzeczne opinie lub nieprawidłowe/niepełne bazy danych części zamiennych.
P.S. Naprawę przepraszam, że o to pytam, ale długo szukałem odpowiedzi i na takową nie natrafiłem.
Jeżeli chcesz kupic ten konkretny ze względu na to wytłoczenie pod klucz to pamiętaj że ono jest na klucz 1cal więc metryczne narzędzia są średnio pomocne przy odkręcaniu
- jerzy
- Donator
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa/Bielany
Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1665
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.jerzy pisze: ↑03 maja 2019, 14:50Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
- danielski
- Donator
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Taka sytuacja: odkleja mi się jedna z bocznych uszczelek dachu w NA - jakim klejem można to podkleić?
Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
- jerzy
- Donator
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa/Bielany
Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.TerminatorPi pisze: ↑03 maja 2019, 19:06Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.jerzy pisze: ↑03 maja 2019, 14:50Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1665
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Chociaż z drugiej strony, zgodnie ze schematem, na jednym 15-amperowym bezpieczniku powinny wisiećjerzy pisze: ↑03 maja 2019, 21:23Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.TerminatorPi pisze: ↑03 maja 2019, 19:06Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.jerzy pisze: ↑03 maja 2019, 14:50Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
obrysówki (2x5W + 2x3,8W), oświetlenie tablicy (2x5W) i pozycyjne (2x5W)
http://neomiata.com/garage/Wiring%20Dia ... agrams.pdf
Nie masz tam jakiegoś upływu do masy niekontrolowanego?
- SponeR
- Posty: 1098
- Rejestracja: 28 mar 2010, 18:10
- Model: NA
- Wersja: ultra old
- Lokalizacja: Piasecziusets
zakładając że w5w ma 5w, a tylne pozycje 10wjerzy pisze: ↑03 maja 2019, 21:23Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.TerminatorPi pisze: ↑03 maja 2019, 19:06Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.jerzy pisze: ↑03 maja 2019, 14:50Za mną pierwsza modyfikacja w macie, otóż instalacja obrysówek. Do montażu trzeciego światła wszystko grało i działało. Po montażu czwartej i podziwianiu swojej pracy okazało się, że bezpiecznik 15A wywaliło i klops. Wymieniłem na drugi 15A wywaliło. Wymieniłem na 20A i obrysówki działały tylko na pół mocy, to samo ze światłami pozycyjnymi, pod które zostały podłączone obrysówki, czyli 4x3 wat.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiazanie?
Czy zwiększenie mocy na światła pozycyjne może pomóc wymiana przekaźnika? Jeśli tak, to gdzie go znajdę?
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
podpinając się pod pozycje zwiększasz prąd o 1.7 A
a licząc wszystkie żarówki (z obrysówkami) prąd nie przekracza 5A więc nie powinno palić bezpiecznika, pozatym w manualu NB jest pod tym bezpiecznikiem -front parking lights, taillights, side markers
więc mazda przewidziała podłączenie pod tą wiązkę
zmierz prąd miernikiem na bezpieczniku ( o ile masz taki miernik bo zwykle mają do 10A)
MIATA nim jak szatan


- jerzy
- Donator
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa/Bielany
Bezpiecznik wywalało z powodu trefnego gniazda. Musiało robić jakieś zawarcie ponieważ dokładany kabel trochę nad topiło. Oprawka i kable wymienione na nowe i wszystko gra. Obrysówki świecą, będzie lans na mieście. Po dołożeniu obrysówek prąd wynosi 4,3A.SponeR pisze: ↑03 maja 2019, 22:45zakładając że w5w ma 5w, a tylne pozycje 10wjerzy pisze: ↑03 maja 2019, 21:23Tak dodatkowe odbiorniki podłączyłem równolegle. Planowałem podkraść trochę prądu od świateł pozycyjnych. Liczyłem, że raptem dorzucenie 12W nie zrobi różnicy dla instalacji, jednak byłem w błędzie i bezpiecznik dał mi o tym znać. Pierwsze śliwki robaczywki.TerminatorPi pisze: ↑03 maja 2019, 19:06
Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dodatkowe odbiorniki prądu równolegle do istniejących pozycyjnych. Praw fizyki pan nie zmienisz, jak mówili w znanym skeczu. Po pierwsze, zwiększyłeś całkowity pobór prądu (i prosta wymiana bezpiecznika na większy może spowodować, że instalacja zacznie się grzać). Po drugie, odbiorniki podłączone szeregowo 'kradną' sobie nawzajem prąd. Kłaniają się panowie Ohm i Kirchoff.
Szukam rozwiązania, czy można zwiększyć ilość prądu dla tego układu? Czy będzie to ryzykowne, ponieważ instalacja zacznie się grzać?
Czy z przodu lepiej ukraść trochę prądu ze świateł mijania?
Idealnie pewnie byłoby położyć nowy obwód dla obrysówek tylko wiąże się to z kupą roboty.
podpinając się pod pozycje zwiększasz prąd o 1.7 A
a licząc wszystkie żarówki (z obrysówkami) prąd nie przekracza 5A więc nie powinno palić bezpiecznika, pozatym w manualu NB jest pod tym bezpiecznikiem -front parking lights, taillights, side markers
więc mazda przewidziała podłączenie pod tą wiązkę
zmierz prąd miernikiem na bezpieczniku ( o ile masz taki miernik bo zwykle mają do 10A)
Dzięki za szybkie podpowiedzi.
- gradek11
- Donator
- Posty: 140
- Rejestracja: 13 sie 2015, 6:49
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: Białystok
Pytanko o grubość dystansów
Pacjent NBFL na KYB AGX + Eibach Pro Kit
felgi 16' Sportive, opony 215/45
Kąty: przód ok 1,2stopnia, tył ok 1,4 stopnia
Jaka grubośc dystansu żeby dobrze wyglądało a nie tarło?
Pacjent NBFL na KYB AGX + Eibach Pro Kit
felgi 16' Sportive, opony 215/45
Kąty: przód ok 1,2stopnia, tył ok 1,4 stopnia
Jaka grubośc dystansu żeby dobrze wyglądało a nie tarło?
chlopaki NA 1.6 90km swiatla nie swieca. zarowki sprawdzone, wtyczki byly popalone - wymienione. Ciagle pali sie bezpiecznik. Przekaznik H300 od swiatel zastalem spalony, po wymianie na nowy dalej te same objawy wypala bezpiecznik. Nie mam juz sil, wyglada na to ze moze byc gdzies zwarcie na kablach ale pod maska juz wszystkie przeszukane i nic nie znalazlem. Jakies porady co jeszcze sprawdzic? 

-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lip 2015, 19:57
- Model: NC FL
- Wersja: Parszywek
- Lokalizacja: Warszawa - Wola
Podnoszenie szyb w NCFL, da sie jakos zaprogramowac by za mocniejszym pociagnieciem sie podnosily do konca?
Bo za mocniejszym nacisnieciem w dol sie opuszczaja do konca, ale w gore juz nie...
Czy ten typ tak ma i o?
Dzieki
Pozdrawiam
DR
Bo za mocniejszym nacisnieciem w dol sie opuszczaja do konca, ale w gore juz nie...
Czy ten typ tak ma i o?
Dzieki
Pozdrawiam
DR
1.8 NB
Tylnie klocki hamulcowe mi ciągle ocierają o tarcze i są strasznie duże opory przy toczeniu koła. Mam wrażenie że nie "odpuczają".
W necie jest pełno zestawów naprawczych, ale w każdy zawiera co innego. ;/
Co powinien zawierać zestaw naprawczy żebym był w stanie naprawić ten problem? Albo który jest najbardziej uniwersalny?
Tylnie klocki hamulcowe mi ciągle ocierają o tarcze i są strasznie duże opory przy toczeniu koła. Mam wrażenie że nie "odpuczają".
W necie jest pełno zestawów naprawczych, ale w każdy zawiera co innego. ;/
Co powinien zawierać zestaw naprawczy żebym był w stanie naprawić ten problem? Albo który jest najbardziej uniwersalny?