No nic, pozostaje mi dalej szukać

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
W załączeniu masz na tyle 16x9 et+13, więc w Twoim przypadku felga wysunieta byłaby na zewnątrz o dodatkowe 28mmluki_92_92 pisze:Ma ktoś jakieś fotki NB na felgach o parametrach 16x9 et-15 (słownie: minus piętnaście), opona 205/45R16? Pilne
A tutaj masz jeszcze 15x9 et-17 195/50/15bartz pisze:W załączeniu masz na tyle 16x9 et+13, więc w Twoim przypadku felga wysunieta byłaby na zewnątrz o dodatkowe 28mmluki_92_92 pisze:Ma ktoś jakieś fotki NB na felgach o parametrach 16x9 et-15 (słownie: minus piętnaście), opona 205/45R16? Pilne
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
bartz pisze:A tutaj masz jeszcze 15x9 et-17 195/50/15bartz pisze:W załączeniu masz na tyle 16x9 et+13, więc w Twoim przypadku felga wysunieta byłaby na zewnątrz o dodatkowe 28mmluki_92_92 pisze:Ma ktoś jakieś fotki NB na felgach o parametrach 16x9 et-15 (słownie: minus piętnaście), opona 205/45R16? Pilne
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Chicago7 pisze:Witam, czy ma ktoś foto podglądowe lub doradzi jak będzie wyglądała miata na kołach 15 8.5j et 38 opona 195 50 b6+prokit? Chce takie tylko nie wiem czy się zmieści lub czy coś trzeba będzie przerabiać
Arvinski pisze:
Więc jakby ktoś wpadł na równie genialny pomysł, by wchodzić w 17x8 ET35 ... to trochę roboty jest, by w ciszy jeździć.
Czyli moje MIM 1900 o parametrach 15x7 ET13 powinny wg. Ciebie wejść bez problemu ? Opona standard 195/50R15Arvinski pisze:Oj spokojnie.
To znaczy - jeżeli szukasz kół, które chciałbyś zrównać z linią karoserii to trochę Ci zabraknie.
NB jest, chyba, najbardziej tolerancyjne ze wszystkich generacji MX-5 względem niskiego/małego ET. W przypadku szerokości 7 celi to spokojnie można zejść do - o ile mnie pamięć nie myli - około 10 ET bez kombinowania z geometrią i rolowaniem nadkoli. 35 jest bliżej serii. Oczywiście zachowując rekomendowany rozmiar opony. W twoim przypadku to chyba 215/35 ... ale głowy nie dam.
Są tacy, co upychają bardziej agresywne offsety, ale korygują to naciągiem opony - mi chodzi o standardowe rozmiary.
loony pisze:Czyli moje MIM 1900 o parametrach 15x7 ET13 powinny wg. Ciebie wejść bez problemu ? Opona standard 195/50R15Arvinski pisze:Oj spokojnie.
To znaczy - jeżeli szukasz kół, które chciałbyś zrównać z linią karoserii to trochę Ci zabraknie.
NB jest, chyba, najbardziej tolerancyjne ze wszystkich generacji MX-5 względem niskiego/małego ET. W przypadku szerokości 7 celi to spokojnie można zejść do - o ile mnie pamięć nie myli - około 10 ET bez kombinowania z geometrią i rolowaniem nadkoli. 35 jest bliżej serii. Oczywiście zachowując rekomendowany rozmiar opony. W twoim przypadku to chyba 215/35 ... ale głowy nie dam.
Są tacy, co upychają bardziej agresywne offsety, ale korygują to naciągiem opony - mi chodzi o standardowe rozmiary.
Bo widziałem już sprzeczne opinie i zdjęcia...
No to jedna dobra wiadomośćszymeker pisze:loony pisze:Czyli moje MIM 1900 o parametrach 15x7 ET13 powinny wg. Ciebie wejść bez problemu ? Opona standard 195/50R15Arvinski pisze:Oj spokojnie.
To znaczy - jeżeli szukasz kół, które chciałbyś zrównać z linią karoserii to trochę Ci zabraknie.
NB jest, chyba, najbardziej tolerancyjne ze wszystkich generacji MX-5 względem niskiego/małego ET. W przypadku szerokości 7 celi to spokojnie można zejść do - o ile mnie pamięć nie myli - około 10 ET bez kombinowania z geometrią i rolowaniem nadkoli. 35 jest bliżej serii. Oczywiście zachowując rekomendowany rozmiar opony. W twoim przypadku to chyba 215/35 ... ale głowy nie dam.
Są tacy, co upychają bardziej agresywne offsety, ale korygują to naciągiem opony - mi chodzi o standardowe rozmiary.
Bo widziałem już sprzeczne opinie i zdjęcia...
Wejdą, mam u siebie 15x7 ET10 195/50 i obyło się bez problemów.
Chezus pisze:otwór centrujący jest 54,1 mm. Felgi no masz tutaj duuuży temat. Napisz czego szukasz, to coś ktoś doradzi. Generalnie to większość felg ma większy otwór centrujący, więc wkładasz pierścienie centrujące i wszystko śmiga jak trza.