Jednym słowem da się

Moderator: Moderatorzy
kermit01 pisze:W końcu mogę potwierdzić z własnego doświadczenia . Przy obecnej pogodzie to każdy zakręt można pokonywać bokiem
himber pisze:Potrzebny torsen. Za 500-600 zł do kupienia u szrociarzy spoza forum. Wyedukować się jak wygląda torsen, odszukać szrociarzy z dyfrem, jechać, oglądać i kupować.
Meanmachine pisze:Nadgorliwcy twierdzą że sama wymiana dyfru nie wystarczy (reszta nie wytrzyma?), że półośki czy coś. Prawda to? Czy wystarczy wsadzić samą puchę z 1.8 i nie słuchać ekspertów?
Tomai pisze:Meanmachine pisze:Nadgorliwcy twierdzą że sama wymiana dyfru nie wystarczy (reszta nie wytrzyma?), że półośki czy coś. Prawda to? Czy wystarczy wsadzić samą puchę z 1.8 i nie słuchać ekspertów?
A może to chodzi poprostu o to że muszisz wymienić razem z ośkami bo óśki z 1.6 nie będą pasowały do dyfra z 1.8 ?
rogI pisze:Tomai pisze:Meanmachine pisze:Nadgorliwcy twierdzą że sama wymiana dyfru nie wystarczy (reszta nie wytrzyma?), że półośki czy coś. Prawda to? Czy wystarczy wsadzić samą puchę z 1.8 i nie słuchać ekspertów?
A może to chodzi poprostu o to że muszisz wymienić razem z ośkami bo óśki z 1.6 nie będą pasowały do dyfra z 1.8 ?
A czy to czasem nie dotyczylo tylko NA?
Z tego co pamietam w NB poloski sa kompatybilne (nie identyczne) wiec wystarczy sam dyfer.
himber pisze:Misie patysie.... aby włożyć do NB torsen z NB wystarczy sam dyfer BEZ półosi i BEZ wału.
rogI pisze:A czy to czasem nie dotyczylo tylko NA?
Z tego co pamietam w NB poloski sa kompatybilne (nie identyczne) wiec wystarczy sam dyfer.
dmk pisze:himber pisze:Misie patysie.... aby włożyć do NB torsen z NB wystarczy sam dyfer BEZ półosi i BEZ wału.
Napisane piętro wyżej
Aro pisze:Himber, każdy robi jak uważa... Ja opieram się na swoich doświadczeniach.