swimmer pisze:A bypass taki jak przedtem opisywałem? Wyrównujący ciśnienie przed i po kompresorze?
Tak dokładnie. Chyba że jakimś cudem udałoby Ci się znaleźć kompresor z serii MP za małe pieniądze, wtedy sprawa bypassu odpada, one mają wbudowany wewnętrzny bypass wewnątrz puszki pompy.
swimmer pisze:czy w ogóle mi się pokiełbasiło
Trochę tak. Generalnie jak chcesz wywalić w ogóle MAF musisz przejść na sterowanie speed density (z MAP) czyli albo pełen standalone albo jakaś rzeźba ze świnią i emulacją sygnału MAF dla seryjnego ECU.
swimmer pisze:W którym miejscu powinienem zamontować przepływomierz, tak jak jest mniej więcej teraz czy po kompresorze?
Tak jak jest teraz, pomiędzy filtrem powietrza a wejściem do kompresora. Bypass powinien być za MAF więc on jest na samym początku.
swimmer pisze:m62 u nich dosyć popularny jest, mimo iż ich silniki kręcą się w złą stronę
W hondach się często rootsy eatona zakłada, tylko wtedy albo się je kompletnie bez sensu instaluje as-is i kręcą się tyłem do przodu albo robi odwrócenie kierunku kręcenia rotorów.
swimmer pisze:majkel_c, jak tam Twój kompresor?
Po powrocie z rajdu bieszczadzkiego czuję znowu potrzebę
A poza tym Ptaszorowy silnik zdał egzamin deptania po górach, więc projekt wraca do obiegu
Chodzi mi po głowie jeszcze trochę niestandardowe podejście do zastosowania takiej pompki, ale muszę na razie wyciągnąć z eatona dane wynalazka. Więc się na razie nie będę szerzej ujawniać. W każdym razie na pewno nie M62, jeśli już to M45 lub jeszcze coś innego.
Po
eM