JTMX-5NBFL pisze:DEXTER prosiłem Cię abyś do mnie zadzwonił. Nie zadzwoniłeś, tylko prosiłeś abym pisał referaty na temat swojej "srebrnej"...
Napisz na forum co szukasz.... Rocznik, kolor, model i czy FAKTYCZNIE jesteś zdecydowany, bo może tracimy czas "rozmawiając" z Tobą...
Jeśli uważasz, że moje auto jest "za tanie" to napisz proszę o ile mam cenę podwyższyć.
A jeśli mam rozwiać Twoje podejrzenia "stosunku kasy do jakości" to zapraszam Cię do linku:
https://picasaweb.google.com/106078160351854899191/MazdaMX5NBFL2001r83000km?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPDKtbu16ayyuQE&feat=directlink
Jeśli chodzi o tą srebrną NBFL to przed kupnem bym wnikliwie ją sprawdził lub spytał o przeszłość sprzedawce bo wg mnie (to tylko sugestie - może na zdjęciach tak śmiesznie światło pada, a w "realu" jest OK):
- poduszka pasażera, a deska rozdzielcza ma inny odcień
- dziwny odcień lakieru na obu podłużnicach i pasie przednim (w porównaniu do ściany grodziowej)
- dziwny odcień lakieru na tylnym zderzaku (w porównaniu do tylnego błotnika)
- jak jest zdjęcie pokazujące lewy próg oraz tylny lewy błotnik to dziwią mnie te punktowe "wgniotki" w nadkolu (wtf?) po drugie to spód progów dziwnie ładny czysty i bez oznak korozji jak na ten rocznik, ale skoro auto ma 80tys przebiegu i będzie to potwierdzone w serwisie to jak najbardziej ok

- no i ta dźwignia zmiany biegów... (rzecz gustu)
... i jeszcze pewnie trzeba doliczyć koszty rejestracji auta z zagranicy, pytanie tylko czy akcyza już opłacona (w terminie 5 dni od wjechania auta do Polski) oraz opłata skarbowa, no chyba że auto na umowie będzie na jakiegoś Ahmeda z Niemiec
