Jakie felgi ?

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

22 kwie 2011, 10:03

Et20 się na 95% schowa. Przymierz i zobaczysz.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
azbest1983
Posty: 1059
Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
Lokalizacja: Sulęcin

23 kwie 2011, 21:49

bierznik nie będzie wystawał, jedynie profil minimalnie..
Davey
Posty: 556
Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:26
Lokalizacja: Lublin

18 maja 2011, 19:01

Ma ktoś zdjęcie czarnej nb na felgach takich jak dragi DR-23? http://wheeltrade.pl/Zasoby/Produkty/produkt_99129_2502_t2.jpg
kwijatkowski
Posty: 295
Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

18 maja 2011, 19:34

Na podobnych:

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4042
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

20 maja 2011, 14:31

Zakupiłem mellbery 15 cali na wzór tych majk'a bbs mahle:

Obrazek
sorki majk, na chwile pożyczyłem :)

Jak polecacie pomalować środek? oczywiście rant polerka :)

Myślałem o czarnym, złotym, kość słoniowa ( :grin: ). Mniej więcej w tej kolejności do wyboru. Ale jak wy myślicie?? :)
azbest1983
Posty: 1059
Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
Lokalizacja: Sulęcin

22 maja 2011, 13:59

kawa z mlekiem też w deche kolorek na czoło felgi;]
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

23 maja 2011, 7:52

mógłbyś zaprezentować taki kolor? wiem jak wygląda kawa z mlekiem ale nie sądzę bym mógł sobie to wyobrazić na feldze :D chyba że jak dojada to wyleje kawe z mlekiem na nie :kciuk:

edit:
Znalazłem :D
http://www.colourlovers.com/color/A65126/coffee_and_milk

edit2:

Ale pewnie raczej chodziło Ci o taki kolorek:

Obrazek
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

01 cze 2011, 13:45

Witam,

Szybkie pytanko mogę kupić za grosze 15x7 na zimę pytanie tylko co myślicie o wadze 8.5kg sztuka?

Zapomnieć, czy na zimę można brać? W sumie tyle ważą moje 16x6.5 ...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

01 cze 2011, 14:00

8,5 to chyba najcięższa 15x7 o jakiej słyszałem :grin:
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

01 cze 2011, 14:15

Jako alternatywę mogę wsiąść za podobne pieniądze mazdowskie z NB 15x6 (chyba są 15x6).

Ktoś wie ile one ważą?
Awatar użytkownika
MiC
Posty: 830
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
Model: NB
Wersja: najmocniejsze N/A
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

01 cze 2011, 14:23

jak ostatnio ważyłem to wyszło coś koło 5.8-6kg
o ile dobrze pamiętam
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

01 cze 2011, 15:07

A wiesz może czy wejdą one na BBK OE Mazdy z NBFL?
Awatar użytkownika
emixfajf
Donator
Donator
Posty: 659
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
Model: NB FL
Wersja: Sportive Turbo
Lokalizacja: Kępno

01 cze 2011, 15:11

sebna pisze:A wiesz może czy wejdą one na BBK OE Mazdy z NBFL?

Jeżeli są to 15'' to wejdą :smile: 14'' już nie.
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

01 cze 2011, 15:25

Tak to 15 to spoko wejdą :) Dzięki
Gargantus
Posty: 82
Rejestracja: 13 sie 2010, 21:21

07 cze 2011, 19:03

15x8 et12 195/50
Obrazek
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

07 cze 2011, 20:18

Hamulce 275mm mieszczą sie tylko w niektórych 15 - np w takich RPF1 już nie. Sprawdź dokładnie.

Michal
Gumis
Posty: 55
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:03
Lokalizacja: Tychy

08 cze 2011, 15:36

http://allegro.pl/piekne-felg-alu-15-4x100-et25-polerka-i1646222237.html jak myslicie jak bedzie wyglada na tym opona 195/50 i czy wejda one w nadkola na ? :)
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

08 cze 2011, 16:07

Drogo
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
wiktoch
Posty: 758
Rejestracja: 28 cze 2008, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2011, 16:51

sebna pisze:Drogo
no co Ty. Moim zdaniem cena nie jest zła. Wyglądają ładnie, niskie ET. podobają mi się.
pozdr
wik
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

08 cze 2011, 16:52

Nie powiem ładne. Ale za te pieniądze można mieć ładne i lekkie, może troche poniszczone ;) ale co tam.

Pozdro
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
azbest1983
Posty: 1059
Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
Lokalizacja: Sulęcin

08 cze 2011, 18:41

Gumis cena jest spoko, bo sama renowacja swoje kosztuje (a te są po:) nie jest to co prawda unikat, ale na NA ładnie wyglądają. Wejdą bez najmniejszego problemu, idealnie z nadkolami się zgrają... tylko pierścienie centrujące były by potrzebne.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2011, 22:35

Mała przymiarka, hmm ??

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/833/melber.jpg/]Obrazek[/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]


Po prawdziwym polakierowaniu kolor powinien bardziej błyszczeć, no i polerka w photoshopie nie daje takiego efektu jak real.
kwijatkowski
Posty: 295
Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2011, 22:56

Bardock pisze:Mała przymiarka, hmm ??


Zależnie od ET. Jęli jet w okolicach tego co u Majka to będzie spoko. Jeśli sporo większe to moim zdaniem będzie biednie :razz:
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

08 cze 2011, 23:06

ET 12 :twisted:

Ale i tak boję się, że po zaklepaniu rantów będzie problemik :)
W batexpolu nawet nie chcieli słyszec o innych wartościach ustawienia geometrii kół niż fabryczne :P

Ba, nawet się trochę pośmiali z paru klientów z naszego forum którzy z karteczkami i jakimiś dziwnymi cyferkami przychodzili do nich :/

Nie wiem czy nie wspominali przypadkiem o pmcomp, bo ta mx-5 miała kompresorek :razz:
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

08 cze 2011, 23:13

Cóż mi też chce się śmiać ale z batexpolu. Albo nie mają umiejętności albo wyobraźni nie wiem co gorsze. :/
MX-5 Love | Wisdom comes with Age. Sometimes, Age comes Alone....
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

09 cze 2011, 2:30

Bardock, mam dokładnie takie fele (MSW - made by O.Z., 15x7, Et 12) Zaklepanie+wypychanie to konieczność przy nich bo inaczej na dobiciach następuje gwałtowny atak piłą mechaniczną na opony.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2011, 6:56

hella_flush, takie wypychanie to za ile robiłeś? tył czy przód też??

Tak kminię, że widzę Cie na forum juz jakiś czas a nie kojarze bym widział Twoją mazdę :shock:

Może to jakaś tajemnica? ale może dałoby radę podrzucić jakieś fotki z różnej perspektywy Twojego autka??

BTW. to moje felgi to włoskie Melber'y, ale wymiary wszystkie jak u Ciebie :)
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

09 cze 2011, 12:30

Bardock, żadna tajemnica, po prostu chce opisać auto jak skończę stage 1 ;) a foty z przymiarki felg są na 33 stronie w tym wątku.

MSW to firma, Melber to model to ile dobrze pamiętam, produkowane we Włoszech przez O.Z.

Wypychanie i zaklepywanie to robota możliwa we własnym zakresie, jak masz glebe to bajsbol/wałek do ciasta, jak nie to coś grubszego albo maszyna do wyciągania nadkoli (400 zł chyba kosztuje). Ja aktualnie z tyłu robię delikatne poszerzenia a przód wyciągnę bejsbolem jak rzucę auto na glebe (przody na drodze nie dobijały, tylko na torze).
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2011, 12:38

Rozumiem ;)

Myślałem, żeby baseball'em zaklepać ranty a wałkiem ewentualnie się poszerzy. I tak te nadkola sa do roboty więc może to byc mało profesjonalne. A Ty jak robiłeś?? dało to efekt? Rozumiem że podgrzewałeś lakier??
hella_flush
Posty: 1156
Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
Lokalizacja: DW

09 cze 2011, 12:59

Jak nadkola są do roboty to może Ci blacharz od razu poszerzyć/wyciągnąć. U mnie efekt był ze strony ze zdrowym nadkolem całkiem niezły, a tam gdzie była korozja z nadkola posypał się tlenek żelaza i wyglądało to jak gruby rat/rost style ;). Nie powinno się tego robić na skorodowanych elementach, mnie zmusił do tego wypad na tor, ale nie polecam takiej partyzantki.

Przody będę robił niedługo, wyśle Ci foty.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
ODPOWIEDZ