Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Et20 się na 95% schowa. Przymierz i zobaczysz.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
bierznik nie będzie wystawał, jedynie profil minimalnie..
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
Na podobnych:
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4042
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=4042
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Zakupiłem mellbery 15 cali na wzór tych majk'a bbs mahle:
sorki majk, na chwile pożyczyłem
Jak polecacie pomalować środek? oczywiście rant polerka
Myślałem o czarnym, złotym, kość słoniowa (
). Mniej więcej w tej kolejności do wyboru. Ale jak wy myślicie?? 

sorki majk, na chwile pożyczyłem

Jak polecacie pomalować środek? oczywiście rant polerka

Myślałem o czarnym, złotym, kość słoniowa (


-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
kawa z mlekiem też w deche kolorek na czoło felgi;]
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
mógłbyś zaprezentować taki kolor? wiem jak wygląda kawa z mlekiem ale nie sądzę bym mógł sobie to wyobrazić na feldze
chyba że jak dojada to wyleje kawe z mlekiem na nie
edit:
Znalazłem
http://www.colourlovers.com/color/A65126/coffee_and_milk
edit2:
Ale pewnie raczej chodziło Ci o taki kolorek:



edit:
Znalazłem

http://www.colourlovers.com/color/A65126/coffee_and_milk
edit2:
Ale pewnie raczej chodziło Ci o taki kolorek:

- emixfajf
- Donator
- Posty: 659
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
sebna pisze:A wiesz może czy wejdą one na BBK OE Mazdy z NBFL?
Jeżeli są to 15'' to wejdą

Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
Gumis cena jest spoko, bo sama renowacja swoje kosztuje (a te są po:) nie jest to co prawda unikat, ale na NA ładnie wyglądają. Wejdą bez najmniejszego problemu, idealnie z nadkolami się zgrają... tylko pierścienie centrujące były by potrzebne.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Mała przymiarka, hmm ??
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/833/melber.jpg/]
[/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Po prawdziwym polakierowaniu kolor powinien bardziej błyszczeć, no i polerka w photoshopie nie daje takiego efektu jak real.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/833/melber.jpg/]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Po prawdziwym polakierowaniu kolor powinien bardziej błyszczeć, no i polerka w photoshopie nie daje takiego efektu jak real.
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
Bardock pisze:Mała przymiarka, hmm ??
Zależnie od ET. Jęli jet w okolicach tego co u Majka to będzie spoko. Jeśli sporo większe to moim zdaniem będzie biednie

- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
ET 12
Ale i tak boję się, że po zaklepaniu rantów będzie problemik
W batexpolu nawet nie chcieli słyszec o innych wartościach ustawienia geometrii kół niż fabryczne
Ba, nawet się trochę pośmiali z paru klientów z naszego forum którzy z karteczkami i jakimiś dziwnymi cyferkami przychodzili do nich :/
Nie wiem czy nie wspominali przypadkiem o pmcomp, bo ta mx-5 miała kompresorek

Ale i tak boję się, że po zaklepaniu rantów będzie problemik

W batexpolu nawet nie chcieli słyszec o innych wartościach ustawienia geometrii kół niż fabryczne

Ba, nawet się trochę pośmiali z paru klientów z naszego forum którzy z karteczkami i jakimiś dziwnymi cyferkami przychodzili do nich :/
Nie wiem czy nie wspominali przypadkiem o pmcomp, bo ta mx-5 miała kompresorek

-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Bardock, mam dokładnie takie fele (MSW - made by O.Z., 15x7, Et 12) Zaklepanie+wypychanie to konieczność przy nich bo inaczej na dobiciach następuje gwałtowny atak piłą mechaniczną na opony.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
hella_flush, takie wypychanie to za ile robiłeś? tył czy przód też??
Tak kminię, że widzę Cie na forum juz jakiś czas a nie kojarze bym widział Twoją mazdę
Może to jakaś tajemnica? ale może dałoby radę podrzucić jakieś fotki z różnej perspektywy Twojego autka??
BTW. to moje felgi to włoskie Melber'y, ale wymiary wszystkie jak u Ciebie
Tak kminię, że widzę Cie na forum juz jakiś czas a nie kojarze bym widział Twoją mazdę

Może to jakaś tajemnica? ale może dałoby radę podrzucić jakieś fotki z różnej perspektywy Twojego autka??
BTW. to moje felgi to włoskie Melber'y, ale wymiary wszystkie jak u Ciebie

-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Bardock, żadna tajemnica, po prostu chce opisać auto jak skończę stage 1
a foty z przymiarki felg są na 33 stronie w tym wątku.
MSW to firma, Melber to model to ile dobrze pamiętam, produkowane we Włoszech przez O.Z.
Wypychanie i zaklepywanie to robota możliwa we własnym zakresie, jak masz glebe to bajsbol/wałek do ciasta, jak nie to coś grubszego albo maszyna do wyciągania nadkoli (400 zł chyba kosztuje). Ja aktualnie z tyłu robię delikatne poszerzenia a przód wyciągnę bejsbolem jak rzucę auto na glebe (przody na drodze nie dobijały, tylko na torze).

MSW to firma, Melber to model to ile dobrze pamiętam, produkowane we Włoszech przez O.Z.
Wypychanie i zaklepywanie to robota możliwa we własnym zakresie, jak masz glebe to bajsbol/wałek do ciasta, jak nie to coś grubszego albo maszyna do wyciągania nadkoli (400 zł chyba kosztuje). Ja aktualnie z tyłu robię delikatne poszerzenia a przód wyciągnę bejsbolem jak rzucę auto na glebe (przody na drodze nie dobijały, tylko na torze).
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Rozumiem
Myślałem, żeby baseball'em zaklepać ranty a wałkiem ewentualnie się poszerzy. I tak te nadkola sa do roboty więc może to byc mało profesjonalne. A Ty jak robiłeś?? dało to efekt? Rozumiem że podgrzewałeś lakier??

Myślałem, żeby baseball'em zaklepać ranty a wałkiem ewentualnie się poszerzy. I tak te nadkola sa do roboty więc może to byc mało profesjonalne. A Ty jak robiłeś?? dało to efekt? Rozumiem że podgrzewałeś lakier??
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Jak nadkola są do roboty to może Ci blacharz od razu poszerzyć/wyciągnąć. U mnie efekt był ze strony ze zdrowym nadkolem całkiem niezły, a tam gdzie była korozja z nadkola posypał się tlenek żelaza i wyglądało to jak gruby rat/rost style
. Nie powinno się tego robić na skorodowanych elementach, mnie zmusił do tego wypad na tor, ale nie polecam takiej partyzantki.
Przody będę robił niedługo, wyśle Ci foty.

Przody będę robił niedługo, wyśle Ci foty.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.