F1
Dla wszystkich fanów
Moderator: Moderatorzy
Ja i tak już przyzwyczaiłem się do laptopa przy wyścigu i live timingi via www zawsze odpalałem..
a propos testów czas pomiędzy pierwszymi a renault - blisko 2s straty i to na obu testach, nie wyglądają dobrze... oby się okazało, że testowali z dużą ilością paliwa..
a propos testów czas pomiędzy pierwszymi a renault - blisko 2s straty i to na obu testach, nie wyglądają dobrze... oby się okazało, że testowali z dużą ilością paliwa..
zaciek pisze:Z tego co pamietam to chyba w zeszlym roku to bylo platne? Fajnie, że zrobili dla większej ilości urządzeń.
w App Store w poprzednim i tym sezonie są za darmo, nazywa się to teraz f1.com 2011 timing application
LubMich u mnie też lapek- live timingi i transmisja w tv to rytuał.
PS.
„Nadal mamy do wykonania pracę, ale uważam, że wyścig jest do wygrania- zapewnię jutro Sebastianowi [Vettelowi] wyścig jego życia!”
Lewis coraz bardziej mi się podoba

W zeszłym sezonie działało to całkiem fajnie, w porównaniu do www nie było opóźnień, a w poziomej orientacji ekranu nieźle widoczne są nawet czasy poszczególnych sektorów. Raz miałem problemy jednakże www. wtedy też szwankowało. Lapek ma większy ekran
Będzie się jutro działo !

Będzie się jutro działo !
Mnie w tej aplikacji w ogóle się czasy nie pojawiły.. lista kierowców i coś zacięło się..
W wyścigu można opuścić skrzydło w wyznaczonym miejscu jeżeli zbliży się do następnego na odległość 1s. To dotyczy obu kierowców czy tylko tego z tyłu? Nie wiem jaką przewagę będzie robić to skrzydło.. ale gdy opuszczać będzie mógł tylko samochód z tyłu to miło było by oglądać tasowania co okrążenie..
Oj tak.. mini kers-y, normalne ale psujące się.. skrzydła opuszczane.. a właśnie a propo..jakkomo pisze:Będzie się jutro działo !
W wyścigu można opuścić skrzydło w wyznaczonym miejscu jeżeli zbliży się do następnego na odległość 1s. To dotyczy obu kierowców czy tylko tego z tyłu? Nie wiem jaką przewagę będzie robić to skrzydło.. ale gdy opuszczać będzie mógł tylko samochód z tyłu to miło było by oglądać tasowania co okrążenie..
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
LubMich pisze:opuścić skrzydło
Podnieść skrzydło

Uchyla się górna część. Powód jest taki że jak by system miał się zepsuć, pęd powietrza sam zamknie skrzydło żeby nie dzoszło do sytuacji wjechania w zakręt z otwartym.

Wygląda to tak. Jeżeli w miejscu pomiaru czasu który w Melbourne znajduje się przed ostatnimi dwoma łukami samochód jadący jako drugi mieści się w sekundzie czasu do poprzedzającego może podnieść skrzydło (DRS). Tylko samochód z tyłu może tego używać. Zysk jest obliczony na jakieś 10-12 km/h. Można go używać przez około 600m głównej prostej. Nie pamiętam ile w końcu ustalili na ten wyścig, ale będzie to zaznaczone białymi liniami w poprzek toru.
Mam nadzieję że pomogłem.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 20:52 przez Don Corleone, łącznie zmieniany 1 raz.
.
Dzisaj w studio po qualach Maurycy tłumaczył ze moze opuscic tylko kierowca jadący za bolidem w odstępie 1 s a czas ma byc mierzony na 2 lub 3 ostatnich zakrętach przed prostą startową, gdy różnica wynosi mniej niz 1 s. dostaje komunikat od sędziów wyścigu ( lampka na kierownicy ) - tylko na prostej startowej. Broniący się pewnie może użyc KERSU.
LubMich pisze:W wyścigu można opuścić skrzydło w wyznaczonym miejscu jeżeli zbliży się do następnego na odległość 1s. To dotyczy obu kierowców czy tylko tego z tyłu?
z ruchomego skrzydła będzie mógł skorzystać tylko wyprzedzający, na torze w Australii odcinek ma coś ok 827 metrów


ja już na dzisiejszą noc i jutrzejszy poranek mam plan
aktualnie jestem w pracy, myślę, że skończę ok 5 czasu letniego
zanim się zbiorę do domu i dojadę będzie 7, ogarnę się, ewentualnie pogram w hot pursuit i o 8 wyścig
w zeszłym sezonie podobnie zrobiłem, Kubicy bardzo dobrze szło ale mu koło odpadło, to się wkurzyłem i poszedłem spać



w zeszłym sezonie podobnie zrobiłem, Kubicy bardzo dobrze szło ale mu koło odpadło, to się wkurzyłem i poszedłem spać

-
- Posty: 631
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Fajny wyscig, skutecznosc DRS jest mocno watpliwa... Pierwsze wrazenie: uklad sil prawie identyczny jak w zeszlym sezonie :neutral: jednak jak to jak zawsze dopóki f1 nie wroci do europy to nic nie wiadomo...
AWD + RWD = ;D
OldTomFrost pisze:Fajny wyscig,
popieram

OldTomFrost pisze:skutecznosc DRS jest mocno watpliwa
przereklamowane jak buty z CCC

bardzo cieszy trzecie miejsce rosjanina


- zaciek
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 paź 2010, 18:08
- Model: Inny
- Wersja: Biała włoszka
- Lokalizacja: Szczecin
Jestem pod wrażeniem jaki postęp zrobił PET, chyba koniec z notorycznym rozbijaniem bolidu. DRS - tylko w wybranym miejscu na torze, wg mnie porażka.. nic to nie daje w rzeczywistej walce.
Jestem ciekaw co dalej z mercedesem.
Jestem ciekaw co dalej z mercedesem.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
OldTomFrost pisze:Fajny wyscig, skutecznosc DRS jest mocno watpliwa...
Skuteczność DRS została bardzo dobrze potwierdzona. To jest system który ma zapobiegać takim sytuacjom jak Abu Zabi w zeszłym roku gdzie ktoś z dużo szybszym autem liczonym na całym okrążeniu nie może wyprzedzić wolniejszego auta przez konfigurację toru.
To nie jest system do ułatwienia każdego wyprzedzania i nie jako taki został pomyślany. Niestety nasi komentatorzy jak zawsze się nie przygotowali.
Jeszcze te teksty "czemu Webber nie używa KERS?"
Bo go ku..a nie ma po prostu

Szału dostaje jak słucham polskich komentatorów.
No i wielkie gratulacje dla Pietrowa. Jestem w szoku. Obstawiałem, że nie będzie w stanie się poprawić, a tu jakie miłe zaskoczenie.
Znów było:
"Fernando, Vitalij is faster than you"

.
Ale Petrov jadąc bardzo mądrze i z wyczuciem w wyścigu strasznie się spalał na konferencji.. więcej nerwów niż na torze..
[ Dodano: 27-03-2011, 10:38 ]
trochę to tylko potrwało... Alonso dostawał zjebki przez radio za kers..

[ Dodano: 27-03-2011, 10:38 ]
To już po chwilowej debacie ustalili razemDon Corleone pisze:Jeszcze te teksty "czemu Webber nie używa KERS?"
Bo go ku..a nie ma po prostu![]()
Szału dostaje jak słucham polskich komentatorów.

-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
LubMich pisze:To już po chwilowej debacie ustalili razem![]()
Tak, ale dlaczego podczas wyścigu dopiero, jak ja to już wiedziałem od 2 dni

Teraz i tak jak zawsze ściągnę wyścig z komentarzem BBC

.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Cały wczorajszy dzień szukałem tych zdjęć. Dzięki kammich
Różnica do 5s na okrążeniu z Pietrowem to nie mogła być kwestia kierowcy.

Różnica do 5s na okrążeniu z Pietrowem to nie mogła być kwestia kierowcy.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 12:33 przez Don Corleone, łącznie zmieniany 1 raz.
.
Tempo miał rzeczywiście słabe i mimo to iż z wielu powodów Nick'a nie lubię to nie wierzę by był wolniejszym/gorszym kierowcą od Petrov'a
Zdjęcia mówią same za siebie i aerodynamikę szlag trafił

Zdjęcia mówią same za siebie i aerodynamikę szlag trafił

"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best 

Don Corleone pisze:Różnica do 5s różnicy na okrążeniu z Pietrowem to nie mogła być kwestia kierowcy.
zobaczymy za 2 tygodnie jak mu pójdzie


Lukjor pisze:Zdjęcia mówią same za siebie i aerodynamikę szlag trafił
tym razem się upiekło niemcowi

Zastanawiam się jak bardzo tęsknią za Robertem w Renault.
Z nim na pokładzie mieli by top 3 praktycznie jak w banku z takim woozkiem jakim jest r31.
Niewiarygodny pech
- oby tylko chłopak dał rade i wrócił na tor bo inaczej naprawdę mu współczuję być odciętym tak nagle od swojej pasji i w zasadzie życia.
I warto wspomnieć o naprawdę fenomenalnej formie Vettela - zaczyna się z niego robić taki cyborg jakim jest Robert. Z taką powtarzalnością i bezbłędnością plus bolidem nawet nie przeszkadza mu fakt, że w ogóle nie umie wyprzedzać
Także w tym roku nie będę miał wyjścia jak kibicować Petrovowi i Vettleowi z nadzieją, że będzie miał jakieś wyzwanie i potrzebę wyprzedzania.
I jeszcze bardzo ciekawie wygląda Perez z nowicjuszy bo Di Reste chyba nie do końca do żółtodziobów można zaliczyć.
Komu będziecie kibicować w tym sezonie?
Pozdro
Z nim na pokładzie mieli by top 3 praktycznie jak w banku z takim woozkiem jakim jest r31.
Niewiarygodny pech

I warto wspomnieć o naprawdę fenomenalnej formie Vettela - zaczyna się z niego robić taki cyborg jakim jest Robert. Z taką powtarzalnością i bezbłędnością plus bolidem nawet nie przeszkadza mu fakt, że w ogóle nie umie wyprzedzać

Także w tym roku nie będę miał wyjścia jak kibicować Petrovowi i Vettleowi z nadzieją, że będzie miał jakieś wyzwanie i potrzebę wyprzedzania.
I jeszcze bardzo ciekawie wygląda Perez z nowicjuszy bo Di Reste chyba nie do końca do żółtodziobów można zaliczyć.
Komu będziecie kibicować w tym sezonie?
Pozdro
sebna pisze:I warto wspomnieć o naprawdę fenomenalnej formie Vettela - zaczyna się z niego robić taki cyborg jakim jest Robert
mnie tam Vettel bardziej przypomina Schumachera, tyle że grzeczniejszy jest od niego

ja, podobnie jak w zeszłym sezonie, kibicuję Webberowi, ale coś chłopak się rozpędzić teraz nie może

No to Webbo dał rade dzisiaj.
Dużo się dzieje podczas wyścigów z DRSem Kersem i nowymi gumami, wcale nie jestem pewny do końca czy aż tak mi się to podoba.
Dzieje się tak dużo, że kamera się nad chwile odwróci i już nie wiadomo o co chodzi bo 10 typów zmieniło swój porządek na torze. Kamery nie ogarniają całej akcji
tylko czekać aż wprowadzą podział ekranu na 4 albo więcej części
żeby pokazać całą akcje.
Ale co by nie mówić mega fajny wyścig.
Pozdro
Dużo się dzieje podczas wyścigów z DRSem Kersem i nowymi gumami, wcale nie jestem pewny do końca czy aż tak mi się to podoba.
Dzieje się tak dużo, że kamera się nad chwile odwróci i już nie wiadomo o co chodzi bo 10 typów zmieniło swój porządek na torze. Kamery nie ogarniają całej akcji


Ale co by nie mówić mega fajny wyścig.
Pozdro
ja mysle ze chaos powstal troche przez chinczykow ktorzy nie ogarniaja transmisji, juz nie pierwszy raz.
nie podoba mi sie DRS, kiedys trzeba sie bylo spiac i perfekcyjnie wyjsc z zakretu na prosta zeby byc szybszym o te kilka km/h a potem rownie idealnie wybrac moment hamowania po zacietej walce na prostej o jak najlepsza pozycje na wejsciu w zakret.
a teraz wystarczy nacisnac jeden przycisk od kersu, drugi przycisk od DRS i po sprawie. ehh
ja kibicuje kobayashiemu ostatnio
nie podoba mi sie DRS, kiedys trzeba sie bylo spiac i perfekcyjnie wyjsc z zakretu na prosta zeby byc szybszym o te kilka km/h a potem rownie idealnie wybrac moment hamowania po zacietej walce na prostej o jak najlepsza pozycje na wejsciu w zakret.
a teraz wystarczy nacisnac jeden przycisk od kersu, drugi przycisk od DRS i po sprawie. ehh
ja kibicuje kobayashiemu ostatnio
miata lov!
Tak oczywiście masz racje, pisząc wcześniej o DRSie i innych cudach i problemach z ujęciami kamery tak naprawdę nie dotarłem do sedna problemu i moich głównych zastrzeżeń a mianowicie tego o czym piszesz czyli, że nie jestem już pewny czy to kierowca wyprzedza czy sędzia... pozwalając mu nacisną guzik (w sumie to nie o tym znowu chciałem pisać ale jakoś mi się wkradło
) plus ogólnie nie ma tego napięcia budowanego przez budowanie sytuacji, okazji, przewagi i wreszcie odwagi pomieszanej z umiejętnościami kierowcy plus szczęścia do wyprzedzenia na torze jakie było potrzebne wcześniej kiedy wyprzedzanie było wyczynem i wydarzeniem, do którego nas kierowcy i tor przygotowywali często kilka okrążeni (o tym chciałem napisać
).
Teraz przychodzi to za łatwo i trochę bez sensu. Jest mniej dramatycznie.
Problem z wyczekiwaniem na kluczowe 2 - 3 wyprzedzania w poprzednim układzie zasad był takie, że jak już do nich dochodziło to na co nudniejszych torach / wyścigach potrafiłem już dawno przysypiać na kanapie i budziły mnie tylko podniesiony głosy komentatorów po to żeby stwierdzić, że już po manewrze
- na szczęście przeważnie temat wałkowali powtórkami podczas transmisji po kilka razy.


Teraz przychodzi to za łatwo i trochę bez sensu. Jest mniej dramatycznie.
Problem z wyczekiwaniem na kluczowe 2 - 3 wyprzedzania w poprzednim układzie zasad był takie, że jak już do nich dochodziło to na co nudniejszych torach / wyścigach potrafiłem już dawno przysypiać na kanapie i budziły mnie tylko podniesiony głosy komentatorów po to żeby stwierdzić, że już po manewrze

-
- Posty: 631
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 8:56
- Lokalizacja: Kraków i okolice
wyscig rewelka, ale DRS faktycznie moim zdaniem psuje wyscig.
Za to przejazd Button'a przez pit stop RB mnie rozbroil....
Za to przejazd Button'a przez pit stop RB mnie rozbroil....

AWD + RWD = ;D
OldTomFrost pisze:wyscig rewelka, ale DRS faktycznie moim zdaniem psuje wyscig.
Za to przejazd Button'a przez pit stop RB mnie rozbroil....
Stwierdził, że jak kogoś u nich "przez przypadek" przejedzie to Vettel będzie miał wolniejszego Pita i go będzie miał z głowy

