No tak panika się zakradła nie przeczytałem całej odpowiedzi hehe niby się da wszystko ustawićSrogaDroga pisze: ↑10 lut 2023, 9:19Yyy, nie wiem, gdzie tak napisali, ale w tym filmie gość mówi tylko, że by to naprawić, trzeba ustawić bardzo duży caster, a w nowszych już niekoniecznie. Ja bym nie dramatyzował i ustawił camber z przodu na maksa (bo z tego co się orientuję, w ND seryjnie ciężko uzyskać więcej niż 2 stopnie), camber z tyłu taki sam albo o 0,5 stopnia mniejszy, caster na maksa, a zbieżność (toe-in) to już zależnie od Twoich preferencji i zawieszeniowych modów.
Ale ja nigdy nie miałem ND, więc nie wiem, czemu się tutaj w ogóle wypowiadam
Jakie stabilizatory?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
- SrogaDroga
- Donator
- Posty: 105
- Rejestracja: 01 mar 2022, 10:13
- Model: NC FL2
- Wersja: Club
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Popraw może, żeby nie było wątpliwości
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
U mnie było dokladnid jak u mutry, w sumie to mamy chyba taki sam zawias i springi (b6 + stock).mutra pisze: ↑10 lut 2023, 9:25Dobrze mówisz. Camber na maksa (byleby równo) Caser flyin miata radzi ustawić 8stopni - u mnie dało się zrobić tylko 7SrogaDroga pisze: ↑10 lut 2023, 9:19Yyy, nie wiem, gdzie tak napisali, ale w tym filmie gość mówi tylko, że by to naprawić, trzeba ustawić bardzo duży caster, a w nowszych już niekoniecznie. Ja bym nie dramatyzował i ustawił camber z przodu na maksa (bo z tego co się orientuję, w ND seryjnie ciężko uzyskać więcej niż 2 stopnie), camber z tyłu taki sam albo o 0,5 stopnia mniejszy, caster na maksa, a zbieżność (toe-in) to już zależnie od Twoich preferencji i zawieszeniowych modów.
Ale ja nigdy nie miałem ND, więc nie wiem, czemu się tutaj w ogóle wypowiadam
- irekJ
- Donator
- Posty: 2657
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Zwiększając pochylenie koła ucieka wyprzedzenie i odwrotnie. Z moich testów wynika, że sensowne minimum to 7'20" do tego maksymalne pochylenie jakie wyjdzie przy danej wysokości zawieszenia. Przy czym u mnie kierownica 330mm więc odczucia też trochę inne.