![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
![👉](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f449.png)
w czynie spolecznym :D
Moderator: Moderatorzy
Wg mnie ważna jest dobra zabawa. Nie oszukujmy się, do F1 to raczej żaden z nas nie trafiMorfi pisze: ↑30 gru 2019, 20:56Jeśli ktoś walczy o pudło w klasie to wystarczy pojawić się na wszystkich rundach. Aktualnie jest to bardziej kosztowne więc i trudniejsze. W sumie to chyba nawet dobrze. Ciekawe czy organizatorzy również to mieli na myśli.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
A jaki jest sens posiadać torówkę gdy tylko 5x w sezonie nią możesz jechać?! Zdecydowanie ruch na plus. Po co mamy jeździć na innych trackdayach skoro możemy zwiększyć ilość własnych.Morfi pisze:Tak się zapytam tylko, czyj to był pomysł by zrobić aż 7 rund? Gdzie była dyskusja na ten temat?
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
No ja jestem w tyle za MMRS.Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Hej, No bez takichturbo pchała pisze: ↑02 sty 2020, 20:19No ja jestem w tyle za MMRS.Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Na ten sezon na pewno mocno z wagą w dół jescze idę. Miało być aktywne skrzydło, ale chyba nie zdążę.
Poza tym płaska podłoga, i jescze więcej opływowych kształtów.
Jak tylko auto naprawie hahaha
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Myślałem ze sobie jaja robiłeś z tym nitro
turbo pchała pisze: ↑04 sty 2020, 9:53MMRS znalazłem kanał gdzie koleś ma nb i już montował te rzeczy. Więc projekt jest. Co do korków to nb to nie nowoczesne auto i eksploatacja jest bardziej lopatologiczna.
No jak tylko zrobi się ciepło mam zamiar lekko zmodyfikować progi i splitter to wtedy ogarnę przy jednym podejściu dostęp do korka spustu oleju. Sama wymiana oleju to barszcz przy całym demontażu tego bałaganu na dole. Szczerze to jak coś trzeba robić na dole to na samą myśl o podłodze mam na plecach dreszcze
A tak swoją drogą chciałbym zobaczyć wyraz twarzy mechanika w ASO gdybym pojechał tam na wymianę oleju
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Liliputek,
U mnie mruga, jakoś mi to życia nie utrudnia. Wg mnie nawet dobrze że mruga, wtedy kolega wie że jest ostry hebel.TerminatorPi pisze: ↑04 sty 2020, 12:27Jako osoba niebędąca na ani jednej rundzie i niemająca okazji obserwować jazdy torowej mam jedno praktyczne pytanie.
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
Za wolno pedalowales:) Co ten NC ma pod maska?Liliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k