CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020

w czynie spolecznym :D

Wszystko związane z cyklem Miata Challenge

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4685
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 gru 2019, 8:20

Terminy RUND MC 2020:

👉 RUNDA 1 - 28 marca - Silesia Ring
👉 RUNDA 2 - 19 kwietnia - Tor Poznań
👉 RUNDA 3 - 30 maja - Moto Park Ułęż
👉 RUNDA 4 - 27 czerwca - Tor Jastrząb
👉 RUNDA 5 - 22 sierpnia - Moto Park Ułęż
👉 RUNDA 6 - 5 września - Tor Kielce
👉 RUNDA 7 - 24 października - Silesia Ring
pozdrawiam
Alex :-)
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

23 gru 2019, 8:39

O Panie, w takim systemie trzeba będzie ze 2 motory kupić 😜🤣
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1750
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2019, 19:47

Tak się zapytam tylko, czyj to był pomysł by zrobić aż 7 rund? Gdzie była dyskusja na ten temat?

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2019, 20:38

Według mnie bardzo dobry. W przypadku dużego zainteresowania każdy będzie miał szansę pojeździć. Jak nie załapiesz się na jedną rundę to ogarniesz inną. A przynajmniej tak mi się wydaje.
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1750
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2019, 20:56

Jeśli ktoś walczy o pudło w klasie to wystarczy pojawić się na wszystkich rundach. Aktualnie jest to bardziej kosztowne więc i trudniejsze. W sumie to chyba nawet dobrze. Ciekawe czy organizatorzy również to mieli na myśli.

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2019, 21:17

Morfi pisze:
30 gru 2019, 20:56
Jeśli ktoś walczy o pudło w klasie to wystarczy pojawić się na wszystkich rundach. Aktualnie jest to bardziej kosztowne więc i trudniejsze. W sumie to chyba nawet dobrze. Ciekawe czy organizatorzy również to mieli na myśli.

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wg mnie ważna jest dobra zabawa. Nie oszukujmy się, do F1 to raczej żaden z nas nie trafi :) Pewnie dla kilku osób super ważny będzie wynik, ale jest jednak grupa ludzi, dla której uczestnictwo w 1 czy 2 rundach w zupełności wystarczy. Czasami łatwo było przegapić zakup wjazdówki. Przy 7 rundach każdy na którąś z rund się załapie 🙂
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2019, 22:35

Morfi pisze:Tak się zapytam tylko, czyj to był pomysł by zrobić aż 7 rund? Gdzie była dyskusja na ten temat? Obrazek

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
A jaki jest sens posiadać torówkę gdy tylko 5x w sezonie nią możesz jechać?! Zdecydowanie ruch na plus. Po co mamy jeździć na innych trackdayach skoro możemy zwiększyć ilość własnych.

Oczywiście mówię za siebie ale rok temu jazdy było za mało, a przerwy za duże. Myślę że większość osób które nie opuściły ani jednej rundy cieszą sie z tej zmiany. Fajnie jest porównać się do innych samochodów ale jeszcse lepiej do mx5

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

02 sty 2020, 10:20

Dobrze jest. Tory wybierane do MC niech tylko będą te profesjonalnie przygotowane, bez dziur, krzywego/wybrakowanego asfaltu - tutaj chyba najwięcej awarii się wydarza.
A co do ilości rund - w momencie gdy przeczytałem harmonogram powiedziałem - no, wreszcie. Przerwa 2-3 miesięczna w okresie letnim nie była zbyt dobra. Zobaczymy jak będzie z frekwencją ale jakoś jestem o to spokojny.
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

02 sty 2020, 14:15

Liliputek pisze:
02 sty 2020, 10:20
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
Ciebie? :P
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2240
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

02 sty 2020, 18:33

A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny? 😉
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
tomasz01
Donator
Donator
Posty: 3564
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa Usrynów

02 sty 2020, 18:53

Danillo pisze:
02 sty 2020, 18:33
A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Coś czuję że ten Twój ponton za dużo waży :P
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

02 sty 2020, 19:03

Haha, jest jeszcze parę asów w rękawie 😈
- strojenie etanolem
- porting głowicy
- skrzydło od Boeinga na przednią oś
- nitro
- ruchome skrzydło tył
....
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2240
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

02 sty 2020, 19:36

Tomaszu, masz racje prowadzi się lekko ciężej w porównaniu do ND. Ale nie odchudzę go ani o kilogram i nie podpuścisz mnie 😉

Liliputek, to trzeba będzie rozważyć przeniesienie takich nitro chłopców do klasy burbo 😉
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

02 sty 2020, 20:19

Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny? Obrazek
No ja jestem w tyle za MMRS.
Na ten sezon na pewno mocno z wagą w dół jescze idę. Miało być aktywne skrzydło, ale chyba nie zdążę.
Poza tym płaska podłoga, i jescze więcej opływowych kształtów.

Jak tylko auto naprawie hahaha

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

02 sty 2020, 21:51

mike pisze:
02 sty 2020, 14:15
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 10:20
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
Ciebie? :P
Cokolwiek zrobię to i tak jestem za wami z inwestycjami.
A już słyszałem o skrzydłach, spojlerach potężnych itp itd :bang:
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

02 sty 2020, 21:53

Danillo pisze:
02 sty 2020, 19:36
Tomaszu, masz racje prowadzi się lekko ciężej w porównaniu do ND. Ale nie odchudzę go ani o kilogram i nie podpuścisz mnie 😉

Liliputek, to trzeba będzie rozważyć przeniesienie takich nitro chłopców do klasy burbo 😉
Ja nie chcę do turbo :kciukdol:
No i co teraz? mam to nitro demontować czy co? Nie wiem co na to regulamin. A robota zrobiona.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

03 sty 2020, 6:23

turbo pchała pisze:
02 sty 2020, 20:19
Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny? Obrazek
No ja jestem w tyle za MMRS.
Na ten sezon na pewno mocno z wagą w dół jescze idę. Miało być aktywne skrzydło, ale chyba nie zdążę.
Poza tym płaska podłoga, i jescze więcej opływowych kształtów.

Jak tylko auto naprawie hahaha

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Hej, No bez takich 😁

Tylko płaska podłoga Ci została do zrobienia.

A tak na marginesie. Jak będziesz montował to ustrojstwo to dobrze przemyśl 3 podstawowe tematy:

- dostęp do korka płynu chłodzącego (to bardziej Splitter)

- dostęp do korka spustu oleju

- dobre chłodzenie skrzyni - jest ciepło. Nie wiem kiedy ale wjedzie chłodnica
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2240
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

03 sty 2020, 11:18

Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:53
Danillo pisze:
02 sty 2020, 19:36
Tomaszu, masz racje prowadzi się lekko ciężej w porównaniu do ND. Ale nie odchudzę go ani o kilogram i nie podpuścisz mnie 😉

Liliputek, to trzeba będzie rozważyć przeniesienie takich nitro chłopców do klasy burbo 😉
Ja nie chcę do turbo :kciukdol:
No i co teraz? mam to nitro demontować czy co? Nie wiem co na to regulamin. A robota zrobiona.
Myślałem ze sobie jaja robiłeś z tym nitro ;) pytanie czy to wciąż Naturally aspirated silnik jest? Interpretacja należy do organizatora, osobiście uważam ze jak masz guzik który na prostej spowoduje ze odjedziesz innemu 2,0 na 2 długości auta, to idea konkurencyjności auta w klasie jest zachwiana.
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

03 sty 2020, 20:47

Wiesz Danillo jak to było z nami w tym roku, łeb w łeb. Muszę jakoś sobie radzić :D .
W końcu Cię objadę :winner: :lol: ale tylko o dwie długości auta i nie na Jastrzębiu bo tam się nie da.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2240
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

03 sty 2020, 21:06

Liliputek pisze:
03 sty 2020, 20:47
Wiesz Danillo jak to było z nami w tym roku, łeb w łeb. Muszę jakoś sobie radzić :D .
W końcu Cię objadę :winner: :lol: ale tylko o dwie długości auta i nie na Jastrzębiu bo tam się nie da.
A widzisz, ja pójdę w naukę bezpieczniejszej jazdy, na koniec sezonu podsumujemy :mrgreen:
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

03 sty 2020, 21:11

Danillo pisze:
03 sty 2020, 21:06
Liliputek pisze:
03 sty 2020, 20:47
Wiesz Danillo jak to było z nami w tym roku, łeb w łeb. Muszę jakoś sobie radzić :D .
W końcu Cię objadę :winner: :lol: ale tylko o dwie długości auta i nie na Jastrzębiu bo tam się nie da.
A widzisz, ja pójdę w naukę bezpieczniejszej jazdy, na koniec sezonu podsumujemy :mrgreen:
A ja wystroję na etanolu 🤪🤪🤪....
...i nie będę potrzebował zawracać sobie głowy dodatkowymi guzikami 😂😂😂
Awatar użytkownika
turbo pchała
Posty: 4336
Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Warszawa

04 sty 2020, 9:53

MMRS znalazłem kanał gdzie koleś ma nb i już montował te rzeczy. Więc projekt jest. Co do korków to nb to nie nowoczesne auto i eksploatacja jest bardziej lopatologiczna.



Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."

Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Obrazek
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 sty 2020, 10:18

turbo pchała pisze:
04 sty 2020, 9:53
MMRS znalazłem kanał gdzie koleś ma nb i już montował te rzeczy. Więc projekt jest. Co do korków to nb to nie nowoczesne auto i eksploatacja jest bardziej lopatologiczna.

No jak tylko zrobi się ciepło mam zamiar lekko zmodyfikować progi i splitter to wtedy ogarnę przy jednym podejściu dostęp do korka spustu oleju. Sama wymiana oleju to barszcz przy całym demontażu tego bałaganu na dole. Szczerze to jak coś trzeba robić na dole to na samą myśl o podłodze mam na plecach dreszcze 😂
A tak swoją drogą chciałbym zobaczyć wyraz twarzy mechanika w ASO gdybym pojechał tam na wymianę oleju 🤣🤣🤣
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
mike
Donator
Donator
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
Model: NC
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Katowice

04 sty 2020, 10:34

Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51
mike pisze:
02 sty 2020, 14:15
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 10:20
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
Ciebie? :P
Cokolwiek zrobię to i tak jestem za wami z inwestycjami.
A już słyszałem o skrzydłach, spojlerach potężnych itp itd :bang:
Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 sty 2020, 10:44

mike pisze:
04 sty 2020, 10:34
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51
mike pisze:
02 sty 2020, 14:15

Ciebie? :P
Cokolwiek zrobię to i tak jestem za wami z inwestycjami.
A już słyszałem o skrzydłach, spojlerach potężnych itp itd :bang:
Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Liliputek,

to nie są inwestycje 😂

To choroba, a najlepszą inwestycją jaką w tej sytuacji można zrobić to kupić:

1. Sejf
Lub
2. Kaftan

Sejf, aby zamknąć tam kartę kredytową, a kartkę z hasłem wrzucić do sedesu.

Kaftan, gdyby inwestycja numer 1 zawiodła 🤨😜🤭😈🤣🤣🤣
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1630
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

04 sty 2020, 12:27

Jako osoba niebędąca na ani jednej rundzie i niemająca okazji obserwować jazdy torowej mam jedno praktyczne pytanie.
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1820
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

04 sty 2020, 13:10

TerminatorPi pisze:
04 sty 2020, 12:27
Jako osoba niebędąca na ani jednej rundzie i niemająca okazji obserwować jazdy torowej mam jedno praktyczne pytanie.
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
U mnie mruga, jakoś mi to życia nie utrudnia. Wg mnie nawet dobrze że mruga, wtedy kolega wie że jest ostry hebel.
Awatar użytkownika
pawel934
Donator
Donator
Posty: 181
Rejestracja: 18 mar 2019, 23:02
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa WN

04 sty 2020, 14:04

U mnie też, na szczęście tylko mrugają.. W niektórych autach przy takim hamowaniu włączają się awaryjne i wyłączać trzeba je przyciskiem.. To by było upierdliwe :D
Awatar użytkownika
Liliputek
Donator
Donator
Posty: 996
Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
Model: ND
Wersja: Freedom plus
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

06 sty 2020, 10:39

mike pisze:
04 sty 2020, 10:34
Liliputek pisze:
02 sty 2020, 21:51
mike pisze:
02 sty 2020, 14:15

Tja, Twoje auto za nami z inwestycjami :P
Plus pamiętaj, że NCki i tak wolniejsze. Mój pomodzony NCek jest wsysany przez serię ND.
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
LILIPUTEK - z miłości do jazdy :winner:
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 625
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

06 sty 2020, 12:08

Liliputek pisze:
06 sty 2020, 10:39
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
Za wolno pedalowales:) Co ten NC ma pod maska?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
ODPOWIEDZ