CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020
w czynie spolecznym :D
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Terminy RUND MC 2020:
RUNDA 1 - 28 marca - Silesia Ring
RUNDA 2 - 19 kwietnia - Tor Poznań
RUNDA 3 - 30 maja - Moto Park Ułęż
RUNDA 4 - 27 czerwca - Tor Jastrząb
RUNDA 5 - 22 sierpnia - Moto Park Ułęż
RUNDA 6 - 5 września - Tor Kielce
RUNDA 7 - 24 października - Silesia Ring
RUNDA 1 - 28 marca - Silesia Ring
RUNDA 2 - 19 kwietnia - Tor Poznań
RUNDA 3 - 30 maja - Moto Park Ułęż
RUNDA 4 - 27 czerwca - Tor Jastrząb
RUNDA 5 - 22 sierpnia - Moto Park Ułęż
RUNDA 6 - 5 września - Tor Kielce
RUNDA 7 - 24 października - Silesia Ring
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Morfi
- Donator
- Posty: 1750
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Tak się zapytam tylko, czyj to był pomysł by zrobić aż 7 rund? Gdzie była dyskusja na ten temat?
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
- Morfi
- Donator
- Posty: 1750
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli ktoś walczy o pudło w klasie to wystarczy pojawić się na wszystkich rundach. Aktualnie jest to bardziej kosztowne więc i trudniejsze. W sumie to chyba nawet dobrze. Ciekawe czy organizatorzy również to mieli na myśli.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Wg mnie ważna jest dobra zabawa. Nie oszukujmy się, do F1 to raczej żaden z nas nie trafi Pewnie dla kilku osób super ważny będzie wynik, ale jest jednak grupa ludzi, dla której uczestnictwo w 1 czy 2 rundach w zupełności wystarczy. Czasami łatwo było przegapić zakup wjazdówki. Przy 7 rundach każdy na którąś z rund się załapieMorfi pisze: ↑30 gru 2019, 20:56Jeśli ktoś walczy o pudło w klasie to wystarczy pojawić się na wszystkich rundach. Aktualnie jest to bardziej kosztowne więc i trudniejsze. W sumie to chyba nawet dobrze. Ciekawe czy organizatorzy również to mieli na myśli.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
A jaki jest sens posiadać torówkę gdy tylko 5x w sezonie nią możesz jechać?! Zdecydowanie ruch na plus. Po co mamy jeździć na innych trackdayach skoro możemy zwiększyć ilość własnych.Morfi pisze:Tak się zapytam tylko, czyj to był pomysł by zrobić aż 7 rund? Gdzie była dyskusja na ten temat?
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście mówię za siebie ale rok temu jazdy było za mało, a przerwy za duże. Myślę że większość osób które nie opuściły ani jednej rundy cieszą sie z tej zmiany. Fajnie jest porównać się do innych samochodów ale jeszcse lepiej do mx5
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Dobrze jest. Tory wybierane do MC niech tylko będą te profesjonalnie przygotowane, bez dziur, krzywego/wybrakowanego asfaltu - tutaj chyba najwięcej awarii się wydarza.
A co do ilości rund - w momencie gdy przeczytałem harmonogram powiedziałem - no, wreszcie. Przerwa 2-3 miesięczna w okresie letnim nie była zbyt dobra. Zobaczymy jak będzie z frekwencją ale jakoś jestem o to spokojny.
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
A co do ilości rund - w momencie gdy przeczytałem harmonogram powiedziałem - no, wreszcie. Przerwa 2-3 miesięczna w okresie letnim nie była zbyt dobra. Zobaczymy jak będzie z frekwencją ale jakoś jestem o to spokojny.
Bardziej mnie niepokoi ten wyścig zbrojeń...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
-
- Donator
- Posty: 2240
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 2240
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Tomaszu, masz racje prowadzi się lekko ciężej w porównaniu do ND. Ale nie odchudzę go ani o kilogram i nie podpuścisz mnie
Liliputek, to trzeba będzie rozważyć przeniesienie takich nitro chłopców do klasy burbo
Liliputek, to trzeba będzie rozważyć przeniesienie takich nitro chłopców do klasy burbo
Pozdrawiam, Danillo
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
No ja jestem w tyle za MMRS.Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Na ten sezon na pewno mocno z wagą w dół jescze idę. Miało być aktywne skrzydło, ale chyba nie zdążę.
Poza tym płaska podłoga, i jescze więcej opływowych kształtów.
Jak tylko auto naprawie hahaha
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Hej, No bez takichturbo pchała pisze: ↑02 sty 2020, 20:19No ja jestem w tyle za MMRS.Danillo pisze:A jakie jeszcze zbrojenia teraz są na topie w MC2020?
Powoli do granic modyfikacji silników większość dochodzi lub doszła, hamulce zrobione, regulowane staby - są, to co jeszcze dłubią chłopaki w garażach??
Czyżby czas na aero żeby Czester nie czuł się samotny?
Na ten sezon na pewno mocno z wagą w dół jescze idę. Miało być aktywne skrzydło, ale chyba nie zdążę.
Poza tym płaska podłoga, i jescze więcej opływowych kształtów.
Jak tylko auto naprawie hahaha
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Tylko płaska podłoga Ci została do zrobienia.
A tak na marginesie. Jak będziesz montował to ustrojstwo to dobrze przemyśl 3 podstawowe tematy:
- dostęp do korka płynu chłodzącego (to bardziej Splitter)
- dostęp do korka spustu oleju
- dobre chłodzenie skrzyni - jest ciepło. Nie wiem kiedy ale wjedzie chłodnica
-
- Donator
- Posty: 2240
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Myślałem ze sobie jaja robiłeś z tym nitro pytanie czy to wciąż Naturally aspirated silnik jest? Interpretacja należy do organizatora, osobiście uważam ze jak masz guzik który na prostej spowoduje ze odjedziesz innemu 2,0 na 2 długości auta, to idea konkurencyjności auta w klasie jest zachwiana.
Pozdrawiam, Danillo
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Wiesz Danillo jak to było z nami w tym roku, łeb w łeb. Muszę jakoś sobie radzić .
W końcu Cię objadę ale tylko o dwie długości auta i nie na Jastrzębiu bo tam się nie da.
W końcu Cię objadę ale tylko o dwie długości auta i nie na Jastrzębiu bo tam się nie da.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
MMRS znalazłem kanał gdzie koleś ma nb i już montował te rzeczy. Więc projekt jest. Co do korków to nb to nie nowoczesne auto i eksploatacja jest bardziej lopatologiczna.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
turbo pchała pisze: ↑04 sty 2020, 9:53MMRS znalazłem kanał gdzie koleś ma nb i już montował te rzeczy. Więc projekt jest. Co do korków to nb to nie nowoczesne auto i eksploatacja jest bardziej lopatologiczna.
No jak tylko zrobi się ciepło mam zamiar lekko zmodyfikować progi i splitter to wtedy ogarnę przy jednym podejściu dostęp do korka spustu oleju. Sama wymiana oleju to barszcz przy całym demontażu tego bałaganu na dole. Szczerze to jak coś trzeba robić na dole to na samą myśl o podłodze mam na plecach dreszcze
A tak swoją drogą chciałbym zobaczyć wyraz twarzy mechanika w ASO gdybym pojechał tam na wymianę oleju
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Liliputek,
to nie są inwestycje
To choroba, a najlepszą inwestycją jaką w tej sytuacji można zrobić to kupić:
1. Sejf
Lub
2. Kaftan
Sejf, aby zamknąć tam kartę kredytową, a kartkę z hasłem wrzucić do sedesu.
Kaftan, gdyby inwestycja numer 1 zawiodła
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1630
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Jako osoba niebędąca na ani jednej rundzie i niemająca okazji obserwować jazdy torowej mam jedno praktyczne pytanie.
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie mruga, jakoś mi to życia nie utrudnia. Wg mnie nawet dobrze że mruga, wtedy kolega wie że jest ostry hebel.TerminatorPi pisze: ↑04 sty 2020, 12:27Jako osoba niebędąca na ani jednej rundzie i niemająca okazji obserwować jazdy torowej mam jedno praktyczne pytanie.
Współczesne samochody wyposażane są w te magiczne układy włączające światła awaryjne przy gwałtownym hamowaniu. O ile kojarzę, nie da się tego jakoś łatwo wyłączyć. Czy zatem na torze na każdym dohamowaniu to mruga w nowszych autach? (ND? NC?)
U mnie też, na szczęście tylko mrugają.. W niektórych autach przy takim hamowaniu włączają się awaryjne i wyłączać trzeba je przyciskiem.. To by było upierdliwe
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Za wolno pedalowales:) Co ten NC ma pod maska?Liliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru