[ZG] Kolektor wydechowy NC
Moderator: Moderatorzy
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5470
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
update 04.12.2018 *** Lista chętnych zapełniona po brzegi ***
Druga edycja kolektorów wydechowych 4-1 do eNCeka na horyzoncie Pierwszej edycji już dawno nie ma (tak to wyglądało: viewtopic.php?p=449876#p449876). Czas wykonania 1-2 miesiące. Ktoś reflektuje?
Kolektor wygląda następująco: I takie tam detale Kolektor wymaga przedłużenia przewodów do pierwszej sondy lambda i odpięcie drugiej - wąskopasmowej (do niczego już nie będzie potrzebna ).
Chętni?
Druga edycja kolektorów wydechowych 4-1 do eNCeka na horyzoncie Pierwszej edycji już dawno nie ma (tak to wyglądało: viewtopic.php?p=449876#p449876). Czas wykonania 1-2 miesiące. Ktoś reflektuje?
Kolektor wygląda następująco: I takie tam detale Kolektor wymaga przedłużenia przewodów do pierwszej sondy lambda i odpięcie drugiej - wąskopasmowej (do niczego już nie będzie potrzebna ).
Chętni?
- kamilsloma
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 7:43
- Model: NC
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Wwa
Ja juz zamowilem Cobalta i na ten rok koniec z wydatkami moze złapie sie na 3 edycje
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
A jak wyglądałaby sprawa kolektora o większych średnicach kanałów do silnika 2,5? Jest na to szansa czy trzeba by podstawić samochód na miejsce do pomiarów? I jaka byłaby cena?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5470
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Będzie sie spokojnie nadawał pod 2,5, średnice rur są większe niż seria, flansza jest identyczna w 1.8/2.0/2.3/2.5 więc pasuje bez żadnego przymierzania do każdeo mzr'a upchanego w nc.
Tak, remap usuwa wszystkie błędy związane z nieobecną sondą, niemniej błąd sam w sobie nie wpływa na nic, poza upierdliwym świeceniem
Cały dzień poluje na promocje black friday, a tu taka okazja.
Prosze o dopisanie na liste.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2646
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
To ja tylko dodam, że po sezonie użytkowania rurek z pierwszej edycji nie mogę złego słowa powiedzieć.
Natomiast każdy kto przejedzie się na prawym (czasem lewym albo i z tyłu) nie może wyjść z podziwu jak to jedzie i gada
Natomiast każdy kto przejedzie się na prawym (czasem lewym albo i z tyłu) nie może wyjść z podziwu jak to jedzie i gada
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5470
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Niezłe zainteresowanie Na chwilę obecną lista wygląda tak:
1. Granat
2. Bimbak
3. PKort
4. LubMich
5. _Adi_
6. Michu96
7. rout
Wykonanie zlecę od grudnia, wiec jeśli jeszcze ktoś chce się załapać to śmiało się dopisywać
Wysyłki będą na bieżąco - gdy kolektor będzie gotowy daje cynk pierwszej osobie na liście, poproszę o wpłacenie kwoty i kolektor wysyłam kurierem
Zmiana konstrukcyjna wynikła z redukcji "zakrętów" w kolektorze, na początku na dwóch runnerów były aż 3 kolanka, teraz są po dwa. Im mniej zakrętów tym mniejsze opory przepływu spalin i lepsze opróżnianie cylindrów.
1. Granat
2. Bimbak
3. PKort
4. LubMich
5. _Adi_
6. Michu96
7. rout
Wykonanie zlecę od grudnia, wiec jeśli jeszcze ktoś chce się załapać to śmiało się dopisywać
Wysyłki będą na bieżąco - gdy kolektor będzie gotowy daje cynk pierwszej osobie na liście, poproszę o wpłacenie kwoty i kolektor wysyłam kurierem
Zmiana konstrukcyjna wynikła z redukcji "zakrętów" w kolektorze, na początku na dwóch runnerów były aż 3 kolanka, teraz są po dwa. Im mniej zakrętów tym mniejsze opory przepływu spalin i lepsze opróżnianie cylindrów.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 10:47
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: Warszawa
Ja też bym prosił o dopisanie.