ELEKTRYCZNY PROBLEM!!
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Odebrałem dzisiaj samochód z zakładu lakierniczo - blacharskiego, i nie działają mi światła tylne, światło wsteczne, światła postojowe,tylne i przednie przeciwmgielne, podświetlenie zegarów, natomiast stop, długie, i przednie mijania działają. Wszystkie bezpieczniki te pod maską i pod kierownicą są całe nie mam pojęcia co to może być:/ m
problem rozwiązany jak ktos będzie miał taki sam to pod maską przy bezpiecznikach sa schowane jakby pod błotnikiem 3 przekaźniki ten od strony świateł odpowiada za przednie mijania środkowy za tył postojowe przeciwmgłowe i podświetlenie zegarów, doszedłem do tego po ściągnięciu z miata.net diagramu elektryki w mazdzie. może kiedys to komuś pomoże
dla tych co nie mogą znalezc przekaznikow pod maską: u mnie są np przy bezpiecznikach pod deska rozdzielczą - przy pedale sprzegla - spedzilem najpierw 30 min pod maską na bezowocnych poszukiwaniach...
przekazniki znalazlem ale co dalej? nie mam 3 postojowych (tylko jedno z tylu swieci), brak podswietlenia deski rozdzielczej (ale kierunki, kontrolka recznego sie palą). stopy wsteczny i dlugie i oczka dzialają, wszystkie bezpieczniki sprawdzone... w piatek jade na urlop wiec potrzebny pilnie elektryk, no chyba ze ktos ma na szybko jakas madra rade?
przekazniki znalazlem ale co dalej? nie mam 3 postojowych (tylko jedno z tylu swieci), brak podswietlenia deski rozdzielczej (ale kierunki, kontrolka recznego sie palą). stopy wsteczny i dlugie i oczka dzialają, wszystkie bezpieczniki sprawdzone... w piatek jade na urlop wiec potrzebny pilnie elektryk, no chyba ze ktos ma na szybko jakas madra rade?
potwierdzam, te bezpieczniki są koło pedału sprzęgła... musisz pobawić się i posprawdzać który to... u mnie powód problemów ze światłami był błahy... spięcie gdzieś na kostce w lampie, woda się jakimś trafem dostała.
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
bezpieczniki koło sprzęgła sprawdziłem od razu i każdy bezpiecznik był nienaruszony.
edit1:
Okazało się, że druciarstwo w przekaźnikach było winne wszystkiemu. Poprawione w odpowiedni sposób i jak ręką odjął
A przekaźnik który za to odpowiada to ten pod który podchodzą najgrubsze kable.
Problem braku podświetlenia zegarów i tylnych świateł został rozwiązany
edit1:
Okazało się, że druciarstwo w przekaźnikach było winne wszystkiemu. Poprawione w odpowiedni sposób i jak ręką odjął

A przekaźnik który za to odpowiada to ten pod który podchodzą najgrubsze kable.
Problem braku podświetlenia zegarów i tylnych świateł został rozwiązany
