jakby to powiedziec... wielkiej nadziei nie mam, ale moze...
...moze macie pomysl co zrobic z roszczelniajacymi sie uszczelkami od dachu przy wyzszych predkosciach... z zamknietymi oczami jestem Wam w stanie powiedziec kiedy przekraczam 160km/h, bo wtedy wlasnie sie to dzieje najmocniej... i jakby tego bylo malo dzieje sie to tuz za moim lewym uchem, bo wlasnie w tym miejscu lacza sie dwie z nich i jest przerwa...
moze jest jakas sprawdzona metoda na to?
moja miatka to nc rc...
[NC] rozszczelniajace sie uszczelki od dachu
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
to się dzieje w każdym roadsterze, kabriolecie... nie wyeliminujesz tego... choć zawsze możesz sprzedać takie auto i kupić zwykłe...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bez przesadyzmu, z tego co pamietam to w RC przy 200 km/h bylo calkiem cicho, przynajmniej w porownaniu do soft topu. To nc jest po jakis przejsciach? Moze trzeba je wyregulowac? Zrob fotke tego laczenia.
spodziewalem sie komentarzy: sprzedaj auto...
nie o to chodzi... mx-5 to w pelni swiadomy wybor, jestem wkrecony w to autko i mam do niego inny attitude niz do rodzinnego sedana, czy innego "zwyklego" auta.
jestem gotowy do kompromisow, bo jazda autkiem to fun, ale glosno mysle czy auto w tym budzecie i z dluga historia produkcji nie mogloby miec tych szczegolow dopracowanych
five: wybiore sie do bydzi i zrobimy mikro spocik - slowo daje 160km/h i halas za uchem jest spory
autko nie powinno byc po przejsciach... jest ze mna od przebiegu 4km a przejechane ma raptem 3kkm. cykne dzis foteczke...

jestem gotowy do kompromisow, bo jazda autkiem to fun, ale glosno mysle czy auto w tym budzecie i z dluga historia produkcji nie mogloby miec tych szczegolow dopracowanych

five: wybiore sie do bydzi i zrobimy mikro spocik - slowo daje 160km/h i halas za uchem jest spory

- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
five: wybiore sie do bydzi i zrobimy mikro spocik - slowo daje 160km/h i halas za uchem jest sporyautko nie powinno byc po przejsciach... jest ze mna od przebiegu 4km a przejechane ma raptem 3kkm. cykne dzis foteczke...
Wpadaj wpadaj


Nie mam RHT, więc się nie wypowiadam, a i Czerwonym Kapturkiem (NCFL Soft top) nie szalałem z dachem > 160 km/h, ale z tego co pamietam, to Żabusią przy soft topie jadąc ok. 200 km/h w RFN było zadziwiająco cicho ... tylko maska alu się unosiła po bokach o centymetr, dwa
Przy HT w NB było bardzo cicho. Może to kwestia odpowiednich ustawień (nie wiem czy jest taka możliwość w RHT?)

Karol B.
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
Ongiś ciemnozielona Żabusia NB 1.8. oraz
Czerwony Kapturek NC 20th Anniversary Edition 1.8 nr 1217/2000
hmm... moze jakas wada, don't know... jutro wpadnie do mnie kumpel inna mx-5 prht i przejedziemy sie jego autem...
generalnie jest tak:
1. obejrzalem te uszczelki i gumy jest tam hell a lot... mega duzo... ma sie co rozszczelniac
2. regulacji tam specjalnie nie widze
3. do halasu oczwiscie mozna sie przyzwyczaic, ale w porownaniu do kazdego zwyklego auta jest naprawde spory
4. owszem gdyby byl sposob zeby szyba lepiej dociskala uszczelke pewnie rozwiazaloby to problem...
ponizej fotki... jest takie skosne laczenie dwoch grubasnych uszczelek i przy szybszej jezdzie to wlasnie sie rozszczelnia, wyciaga widocznie ktoras z uszczelek na zewnatrz...

generalnie jest tak:
1. obejrzalem te uszczelki i gumy jest tam hell a lot... mega duzo... ma sie co rozszczelniac

2. regulacji tam specjalnie nie widze
3. do halasu oczwiscie mozna sie przyzwyczaic, ale w porownaniu do kazdego zwyklego auta jest naprawde spory

4. owszem gdyby byl sposob zeby szyba lepiej dociskala uszczelke pewnie rozwiazaloby to problem...
ponizej fotki... jest takie skosne laczenie dwoch grubasnych uszczelek i przy szybszej jezdzie to wlasnie sie rozszczelnia, wyciaga widocznie ktoras z uszczelek na zewnatrz...



- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Ewentualnie wyjeżdżając za miasto (spodziewając się wyższych prędkości
) możesz spróbować opuścić szybę o kilka centymetrów w dół i ponownie ją podnieść. Wiem że w niektórych autach pozbawionych ramek szyb w drzwiach przednich taki zabieg ogranicza szumienie 


MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
dzieki za podpowiedzi... tipsy, tricki... sprawdzilem... szyba bardzo dobrze przylega do uszczelki... aczkolwiek jeszcze sprawdze czy nie ma mozliwosci zeby sie ciut wiecej wysuwala... moze kilka mm wiecej zrobiloby roznice...
dzis tez kumpel sprawdzil jak to wyglada u niego i jest niestety to samo... do 160 relatywnie spokojnie, a po przekroczeniu uszczelki sie rozszczelniaja... hmm... moze ten typ niestety jednak tak ma
szkoda, ze nie dopracowali tego...
dzis tez kumpel sprawdzil jak to wyglada u niego i jest niestety to samo... do 160 relatywnie spokojnie, a po przekroczeniu uszczelki sie rozszczelniaja... hmm... moze ten typ niestety jednak tak ma

szkoda, ze nie dopracowali tego...