Ciśnienia na listwie paliwowej

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

03 lis 2010, 18:40

Przez Was boję się jak cholera 255l/h HP, która ponoć jako jedyna utrzymuje zadane ciśnienie na listwie przy braku powrotu paliwa do baku... No nic - będę musiał to przeżyć :twisted:
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

03 lis 2010, 19:03

Mayk pisze:Przez Was boję się jak cholera 255l/h HP

I powinienes, halas jest nie do zniesienia.
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
himber
Donator
Donator
Posty: 2227
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:26
Model: NC FL2
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

04 mar 2014, 15:06

Złota łopata!!! :kciuk:

Orientujecie się gdzie walbro 190 można kupić w PL? Nigdzie nie mogę jej trafić :(

Znalazłem 255 dostępną od ręki w Tomsonie. Przynajmniej oryginalna w odróżnieniu od wielu podróbek jakie są na allegro. Straszycie tym hałasem??
Czy GS342 i GSS342 to te same pompy?
Czy w instalacji trzeba coś zmieniać wymieniając serię na GS342?
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

04 mar 2014, 15:15

Imo wymiana na walbro 190 jest srednio sensowna, chociaż zaszkodzic napewno nie zaszkodzi. Ta sama pompa co u nas wykarmia RX-8, które ma troche koni i wydajności wtryskiwaczy (4x450+2x265ccm/min przy 3 barach, a nie jestem pewien czy w rexie są 3 czy 4).
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

04 mar 2014, 15:24

RS pisze:Imo wymiana na walbro 190 jest srednio sensowna, chociaż zaszkodzic napewno nie zaszkodzi. Ta sama pompa co u nas wykarmia RX-8, które ma troche koni i wydajności wtryskiwaczy (4x450+2x265ccm/min przy 3 barach, a nie jestem pewien czy w rexie są 3 czy 4).


190LPH i paliwa nigdy nie zabraknie, aczkolwiek jest słyszalna. Wiem, że od 2010 roku coraz trudniej na nią trafić...
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

04 mar 2014, 16:32

RS pisze:Imo wymiana na walbro 190 jest srednio sensowna, chociaż zaszkodzic napewno nie zaszkodzi. Ta sama pompa co u nas wykarmia RX-8, które ma troche koni i wydajności wtryskiwaczy (4x450+2x265ccm/min przy 3 barach, a nie jestem pewien czy w rexie są 3 czy 4).

RS, nie chodzi bardzo o to czy taka czy inna na zapas, tylko wszystko wskazuje na to ze Dorotce seryjna siada i trzeba naprawic :)
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

04 mar 2014, 18:01

Najpierw przeczytałem ten post, a dopiero później problem opisany w wątku Himbera.
ODPOWIEDZ