Montaż Airbagów
Montaz w MX-5 1998 1.6
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam,
Mam pytanie, noszę sie z zamiarem zamontowania Airbagów . Znalazłem firme Magnum w Krzeszowicach koło Krakowa. Czy możecie mi coś o nich powiedzieć lub wogóle poradzić coś z tym montażem?
Strona firmy to
www.airbag.pl
Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
Mam pytanie, noszę sie z zamiarem zamontowania Airbagów . Znalazłem firme Magnum w Krzeszowicach koło Krakowa. Czy możecie mi coś o nich powiedzieć lub wogóle poradzić coś z tym montażem?
Strona firmy to
www.airbag.pl
Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
Wiciu1982 pisze:Mam pytanie, noszę sie z zamiarem zamontowania Airbagów .
Czy Ty poszukujesz NB ? Każda NB miała poduszki. Dwie.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Wszystkie NB miały poduszki - dwie, wszystkie z 1998 były puknięte bardziej lub mniej poważnie. Ja kupiłem bez poduszek. Miałem okazje że trafiłem na uczciwego sprzedawcę, który przyznał że nie ma poduszek. I że nie są przez jakiegoś pana mietka montowane w garażu tylko po to by w ogłoszeniu napisac że są i podnieśc cenę auta. Porządne pasy i roll bar pójdą w następnej kolejności, może na wiosne, ale z racji tego że nie mam poduszek i chce je miec stąd moje pytanie bo skoro już mam wydac to wole u kogoś pewnego. Czy jest cos na co szczegolnie zwrocic uwage? czy można kupic rollbar ktory jest tak samo atrakcyjny wizualnie co stylebar ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Despicable Me
Wiciu1982 pisze:Pytanie tylko co się częściej zdarza? Dachowanie czy klepa z odpaleniem poduszek?
Chyba poduchy i dobre pasy są lepszym wyjściem ...
Jak poduchy to seryjne pasy...

Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
To jest wszystko tłumaczenie
masło maslane
powiem tak kolego piszesz ze chcesz fotele i pasy... Powiedz mi który z zestawów Pasow sparco tzw clipaxow cztero lub 6 cio punktowych pozwoli ci się zbliżyć do jaska??? Bo z doświadczenia wiem ze żaden wiec montaż poduszki jest totalnym bezsensem tymbardziej ze są z nimi kłopoty poprzecierane taśmy czujniki etc.
Chcesz doposazac auto to kup pozadne kubly + pasy + kiere momo lub inna sportowa polsportowa by poprawić swoją precyzje prowadzenia auta. Kontynujac wątek przy uderzeniu przy wyższej predkosci jasiek niczego nie ochroni bo i tak Mazda posklada ci się jak koperta. Rollbar lub klatka. Tylko pozostaje pytanie w ruchu codziennym tak bardzo ci to potrzebne?!


Chcesz doposazac auto to kup pozadne kubly + pasy + kiere momo lub inna sportowa polsportowa by poprawić swoją precyzje prowadzenia auta. Kontynujac wątek przy uderzeniu przy wyższej predkosci jasiek niczego nie ochroni bo i tak Mazda posklada ci się jak koperta. Rollbar lub klatka. Tylko pozostaje pytanie w ruchu codziennym tak bardzo ci to potrzebne?!
Wiciu1982 pisze:Wszystkie NB miały poduszki - dwie, wszystkie z 1998 były puknięte bardziej lub mniej poważnie. Ja kupiłem bez poduszek.
Dziwaczne trochę stwierdzenie, chyba że wszystkie NB które widziałeś w życiu były ze złomowiska.
Wiciu1982 pisze:i chce je miec stąd moje pytanie bo skoro już mam wydac to wole u kogoś pewnego.
To w czym problem ? Poduszka powietrzna to taka sama część zamienna jak każda inna i w przyrodzie występuje. Przeszukaj alledrogo, ebay czy inne portale. Albo wystaw ogłoszenie w dziale giełda. Są też rozbierane na części emiksy ze sprawnymi poduszkami.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
vampirek pisze:przy wyższej predkosci jasiek niczego nie ochroni bo i tak Mazda posklada ci się jak koperta.
Nie wiem co rozumiesz przez wyzsza predkosc al z ta koperta to chyba troche przesada. 4gwiazdki EuroNCAP sa...
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Qbatron pisze:
Nie wiem co rozumiesz przez wyzsza predkosc al z ta koperta to chyba troche przesada. 4gwiazdki EuroNCAP sa...
Co Ci dadzą 4 gwiazdki EuroNCAP po hamowaniu z powiedzmy 140km/h do powiedzmy 100km/h?

Testy to nie wszystko - nigdy nie oddadzą Ci warunków drogowych chociażby kierunku siły, która miażdży samochód.
PS.Testy są przeprowadzane przy prędkości 64km/h, co oznacza że nawet i przy 80km/h możemy stać się ofiarami zdarzenia drogowego, albo wyjść z tego z ciężkimi obrażeniami.
imo temat bez sensu, nie dokłada się do samochodów poduszek, przepraszam za powyższy offtop
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
mszczyrek pisze:jaka masz gwarancje ze w trakcie poprzedniego wypadku nie ulegl uszkodzeniu ich sterownik/czujniki itd?
Po montażu poduszek należy to sprawdzić... Mamy tez kontrolkę poduszek...
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
majk pisze:
Co Ci dadzą 4 gwiazdki EuroNCAP po hamowaniu z powiedzmy 140km/h do powiedzmy 100km/h?![]()
Jest to juz jakis wyznacznik. sporo aut z okresu rodukcji NB mialo po 2gwiazdki. Wiec miatka mimo swojej skromenj postury z czolowki wyjdzie lepiej niz auta pokroju lanosa ale nawet i lepszych i pozornie pancernych konstrukcji (mercedes w202 - 2gwiazdki, zlamanie przedniego slupka)
Chyba jestem coraz bardziej przekonany za porządnymi fotelami i pasami 4 punktowymi. Podejrzewam też że przy dzwonie przy 100 km/h to i tak w autach z 1998 roku - poduchy chyba niewiele zadziałają o ile wypalą i o ile uderzenie jest z przodu.
jeszcze tylko jedna konsultacja i decyzja zapadnie
jeszcze tylko jedna konsultacja i decyzja zapadnie
Despicable Me
Alan pisze:Przy dzwonie przy 100km/h się raczej żywym nie wychodzi niezależnie od samochodu.
tu jest fajne porównanie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=mFjPfewYxWc[/url]
wprawdzie to jakiś holden pewnie z końca lat '90 ale różnicę i tak widać wyraźnie
Sorka, że odgrzewam kotleta, ale mam pytanie w związku z wątkiem. Mam ofertę samochodu z wystrzelonymi poduszkami i dokładanymi niewystrzelonymi do zamontowania. Jakie są mniej więcej koszty takiego montażu i czy zrobi to jakikolwiek warsztat czy tylko ASO (pomijając sensowność takiego zabiegu o czym już w wątku rozmawiano - pytam informacyjnie)?