kucie....

przy turbo

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 kwie 2010, 20:43

czy ktoś słyszał o firmie PEC Automotive / Wossner ??

o co należy uzupełnić zestaw przy potencjalnym podjęciu decyzji ???
[URL=http://www.performanceenginecomponents.com/products/product.asp?id=99]kute tłoki[/URL]
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 20:50

A po co Ci?

Jeszcze Ci mało?

BTW nie mogę odszukać czy to ceny za sztukę czy za set.

Ja tam się nie znam ale zapewne potrzeba jeszcze set zaworów, sprężyn, pierścieni, korbowodów i panewek. Duża kaska wyjdzie. Sądzę, że warto szukać w USA.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 kwie 2010, 20:56

cena za zestaw a mam zamiar dociągnąć do tego.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=Xh3s4rDQgJI]tu [/URL]
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 20:58

Tu masz całe kity: http://www.flyinmiata.com/index.php?action=search

Chcesz zostać zakutym łbem ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeszcze skrzydła trzeba dokupić, wtedy będzie latający zakuty łeb :wink: .


A to dla wariatów: http://www.globalnetspace.com/miata/ :shock: :shock: :shock: .
He, he, Śluba już takie kiełbasy zakłada ... widzę cel świetlanej przyszłości.

Moja małzonka własnie powiedziała: jak ktoś nie może sobie w tyłku ( :mad: ) dołożyć koni to sobie w Miacie dokłada :oops: . Ja tam myślę, że to nie o tyłek się rozchodzi :roll: . Chyba zacznę się niepokoić.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

25 kwie 2010, 21:12

tu masz pełen zestaw tłoków, korb, pierścieni i kilku innych drobiazgów
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Eagle-Rods-Wiseco-Pistons-Mazda-Miata-1-6l-1-8l-B6-BP_W0QQitemZ370356367596QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item563af5b0ec
ps. ale dolicz jeszcze szlif cylindrów, masę uszczelek, rozrząd i koszt robocizny u mechaników :wink:
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 21:17 przez irakleo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 21:17

A co z wałem? Nie trzeba wymieniać?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

25 kwie 2010, 21:18

pmcomp pisze:A co z wałem? Nie trzeba wymieniać?

Pozdro

a po co?
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 21:19

Aaaaaaaaaaaaa ... nie wiem. Przeca napisałem, że się nie znam :oops: .
A zawory?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

25 kwie 2010, 21:21

Możesz iść po bandzie i wymieniać zawory na lepsze, sprężyny na jakieś bajery tuningowe, talerzyki na tytanowe itd.....zabawki za masę kasy ale przyrostów wielkich nie uzyskasz po takim modzie.
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 21:23

Tu chyba raczej nie chodzi o przyrosty a o bezpieczeństwo przy dużych przyrostach :neutral: .

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

25 kwie 2010, 21:30

pmcomp - polecam lekturę na innym forum:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=98&start=0
"markos" to jedyna znana mi persona, jaka wyposażyła swoje auto w jeszcze większą ilość fajnych gratów niż Ty :mrgreen: Tuning po pełnej bandzie i lektura na kilka długich wieczorów :wink:
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 21:41

irakleo pisze:pmcomp - polecam lekturę na innym forum:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=98&start=0
"markos" to jedyna znana mi persona, jaka wyposażyła swoje auto w jeszcze większą ilość fajnych gratów niż Ty :mrgreen: Tuning po pełnej bandzie i lektura na kilka długich wieczorów :wink:


Przecież to nie JA chcę tylko Jaro !!! :razz: .
Ale se poczytam. Jaro też niech czyta :lol:
Jeszcze dwa lata temu nie odróżniałem turbo od kompresora :shock: . Człowiek się uczy całe życie.

EDIT: dżizus ... ten wątek ma 114 stron !!!

Pozdro
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 21:49 przez pmcomp, łącznie zmieniany 2 razy.
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 kwie 2010, 21:42

irakleo pisze:tu masz pełen zestaw tłoków, korb, pierścieni i kilku innych drobiazgów
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Eagle-Rods-Wiseco-Pistons-Mazda-Miata-1-6l-1-8l-B6-BP_W0QQitemZ370356367596QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item563af5b0ec
ps. ale dolicz jeszcze szlif cylindrów, masę uszczelek, rozrząd i koszt robocizny u mechaników :wink:


jedno mnie zastanawia zestaw zawiera graty od WISECO a WISECO na swojej stronie nie ma elementów do 1.6 jeno do 1.8 i 2.0 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

25 kwie 2010, 21:51

Jaro więcej.....nawet dobierasz sobie średnicę tłoków w zależności od stopnia zużycia cylindrów.Masz do wyboru rozmiary :
pn K554M785 - 78.5mm .020" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

pn K554M79 - 79mm .040" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

pn K554M795 - 79.5mm .060" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

.....czyli na logikę najpierw musisz rozebrać silnik, pomierzyć cylindry, zrobić szlif i zamówić właściwy zestaw tłoków :wink:
ps. oczywiście mają również zestawy do silników 1,8.....
pn K553M835 - 83.5mm .020" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K553M84 - 84mm .040" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K553M845 - 84.5mm .060" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K590M835 - 83.5mm 020" Oversized Bore 10-10.3:1 Compression Ratio

pn K590M84 - 84mm .040" Oversized Bore 10-10.3:1 Compression Ratio
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

25 kwie 2010, 21:54

irakleo pisze:pmcomp - polecam lekturę na innym forum:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=98&start=0
"markos" to jedyna znana mi persona, jaka wyposażyła swoje auto w jeszcze większą ilość fajnych gratów niż Ty :mrgreen: Tuning po pełnej bandzie i lektura na kilka długich wieczorów :wink:


Na razie najbardziej mi się podobają panny ze strony 110-ej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

25 kwie 2010, 22:02

irakleo pisze:Jaro więcej.....nawet dobierasz sobie średnicę tłoków w zależności od stopnia zużycia cylindrów.Masz do wyboru rozmiary :
pn K554M785 - 78.5mm .020" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

pn K554M79 - 79mm .040" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

pn K554M795 - 79.5mm .060" Oversized Bore 8.5:1 Compression Ratio

.....czyli na logikę najpierw musisz rozebrać silnik, pomierzyć cylindry, zrobić szlif i zamówić właściwy zestaw tłoków :wink:
ps. oczywiście mają również zestawy do silników 1,8.....
pn K553M835 - 83.5mm .020" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K553M84 - 84mm .040" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K553M845 - 84.5mm .060" Oversized Bore 8.5-8.8:1 Compression Ratio

pn K590M835 - 83.5mm 020" Oversized Bore 10-10.3:1 Compression Ratio

pn K590M84 - 84mm .040" Oversized Bore 10-10.3:1 Compression Ratio


Irakleo to akurat wiem :wink: jak na razie rozpatruje opcję 1.6 :cool:
dlatego też pytam czy ktoś coś wie o firmie wossner i co do zestawu z pierwszego posta należy jeszcze dołożyć.... :?:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

25 kwie 2010, 23:19

Jaro pisze:co do zestawu z pierwszego posta należy jeszcze dołożyć.... :?:


Kute korby, tłoki to najmniejsze zmartwienie...

Ponoć powyżej 9psi wzrasta niebezpieczeństwo pęknięcia korby, zalecany max to 12psi.
110@???KM
134@???Nm
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

26 kwie 2010, 7:31

Mayk pisze:
Jaro pisze:co do zestawu z pierwszego posta należy jeszcze dołożyć.... :?:


Kute korby, tłoki to najmniejsze zmartwienie...

Ponoć powyżej 9psi wzrasta niebezpieczeństwo pęknięcia korby, zalecany max to 12psi.


Nie strasz, u mnie ma być 11 PSI.
BTW fajf zakuty nie był a śmigał też na duzym doładowaniu.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

26 kwie 2010, 9:19

fajf śmigał na 0,8 czyli jakieś 11,5psi...

Także nadal w zalecanym maksimum :wink:
110@???KM
134@???Nm
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

19 cze 2010, 11:58

pmcomp pisze:Witam,

jak w temacie.
Jak się dowiedziałem w ASO ile kosztują pierścienie to stwierdziłem, że "taniej" wyjdzie zakuć silnik, kupując graty za oceanem np. to:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JE-Pistons-Eagle-Rods-Mazda-Miata-1-8L-BP-Turbo-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ad1ebc629QQitemZ390068946473QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
albo to:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Wiseco-Pistons-Eagle-Rods-Mazda-Miata-1-8L-BP-Protege-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ef79e496bQQitemZ270442318187QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Nie chcę tego robić na swoim silniku bo teraz czas na jazdy a nie na powazne rozpierduchy :mrgreen: .

Pozdro

też oglądałem te zestawy... kiedy chcesz zamawiać ? też chcę w jakimś tam odstępie czasu kuć..
Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 20:33 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

19 cze 2010, 12:22

ravestation pisze:też oglądałem te zestawy... kiedy chcesz zamawiać ? też chcę w jakimś tam odstępie czasu kuć..


Nie wiem, nie pali się. Najpóźniej w zimie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Graty możemy zamawiać razem, zawsze przesyłka wyjdzie taniej.

Gdybym miał drugi silnik to juz "teraz" możnaby zacząć zabawę. Cały czas się zastanawiam czy pruć głowicę bo zawory i sprężyny to kolejne ok. 700 USD. Tłoki, korbowody i panewki to ok. 860 USD, do tego wszelkiej maści uszczelki zapewne ze 200 USD. Jeśli nieznany silnik to pewnie i rozrząd i pompa wody kolejne ze 200 USD.

Czyli komplet to ok. 2000 USD plus robocizna pewnie ze 2000 zł. No i drugi silnik.
Jak widać 10 tys pęka, liczyłem zgrubnie.

Na razie w środę odbieram auto po Stage 2, zobaczymy co wyjdzie i jak bedzie jeździć. Celuję w ok. 240 KM i ok. 300 NM.


Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

20 cze 2010, 10:40

coś przegapiłem czy jednak coś z pierścieniami jest u Ciebie nie tak? do kosztów dodaj jeszcze obróbke silnika, jeśli kompleksowo z głowicą to razem trójke u dobrego szlifierza zostawisz;)
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

20 cze 2010, 11:25

yanik pisze:coś przegapiłem czy jednak coś z pierścieniami jest u Ciebie nie tak? do kosztów dodaj jeszcze obróbke silnika, jeśli kompleksowo z głowicą to razem trójke u dobrego szlifierza zostawisz;)


Nic nie przegapiłeś. Na razie zakładam, że pierścienie są w porządku ale ... rozważam różne opcje. Jeśli olej po załozeniu catch cana dalej będzie znikał to nie ma bata w mieście musi być przepalany. Ja innej drogi jego znikania nie widzę.

Zakładam, że skoro nie znika odmami z dekla, skoro po silnikiem, filtrem oleju i uszczelkami sucho i pewnie no to widzę tylko dwie możliwości: pierścienie ew. uszczelniacze zaworów. Tak sobie gdybam z nudów bo Mizia ma Stage 2 robiony i nie mam czym pośmigać :mrgreen: .

Skoro zakładam, że pierścionki do wymiany, a nowe w ASO kosztują ... UWAGA ok. 1.150,- zł ... chyba ich poj...ło ... to wolę zakuć silnik bo to prawie taka sama kasa, a wtedy przy setupie 240KM/300Nm śpię spokojnie. Ciagle nie wiem czy wtedy robić też głowicę i te uszczelniacze oraz czy wymieniać zawory i sprężynki na mocniejsze. Co myślisz?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

21 cze 2010, 6:57

pmcomp pisze:to wolę zakuć silnik bo to prawie taka sama kasa,

no nie taka sama;p moze spróbuj zapytać w USA o pierścienie np we flyinmiacie - ja pamietam że oryginalna uszczelka pod głowicą byla u nich wybitnie tania w porównaniu do aso
pmcomp pisze:240KM/300Nm

dość spory moment, gdyby faktycznie tyle wyszło to bedzie naprawde mega szybkie auto

pmcomp pisze:Ciagle nie wiem czy wtedy robić też głowicę i te uszczelniacze oraz czy wymieniać zawory i sprężynki na mocniejsze. Co myślisz?

hmmmm z tego co mi sie zdaje kompresor nie jest juz tak efektywny przy wysokich obrotach wiec skoro masz moment na dole to jazda do 6000 obrotów powinna Ci stykać - wiec krecić powyzej 7 raczej nie bedziesz. Ja swoją robiłem dlatego że nie chciałem mieć nowego dołu i starej głowicy wiec zrobiłem kompleksowo:) U Ciebie to chyba nie ma sensu bo masz dość świerzą głowice a zyski z robienia głowicy przy doładowaniu już nie są tak istotne jak przy atmosferycznym silniku...
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

27 cze 2010, 20:41

pmcomp pisze:czy wtedy robić też głowicę

Jeśli planujesz pogrzebać coś w okolicach wałków rozrządu, to wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem byłby silnik od NB. Ewentualnie NBfl + swap głowicy z NB. Ze względu na VVT w NBfl są jakieś magiczne kanaliki olejowe i takie wałki tody czy maruhy kosztują masakryczną kasę. A u nas nikt pewnie nie podejmie się podobnych wyprodukować...

Po
eM
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 cze 2010, 21:00

majkel_c pisze:
pmcomp pisze:czy wtedy robić też głowicę

Jeśli planujesz pogrzebać coś w okolicach wałków rozrządu, to wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem byłby silnik od NB. Ewentualnie NBfl + swap głowicy z NB. Ze względu na VVT w NBfl są jakieś magiczne kanaliki olejowe i takie wałki tody czy maruhy kosztują masakryczną kasę. A u nas nikt pewnie nie podejmie się podobnych wyprodukować...

Po
eM


Stan mojej wiedzy i zaangażowania w ten temat na dzień dzisiejszy to chyba tylko kucie dołu i nie ruszanie głowicy.

Ale dzięki za informację. BTW czy dół NB i NBFL się czymś różnią?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

27 cze 2010, 21:12

Przepraszam, pmcomp czy Ty chcesz zakuć dół (tłoki + pierścienie + korbowód) bez ruszania zaworów :shock: :?:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

27 cze 2010, 21:41

dmk pisze:Przepraszam, pmcomp czy Ty chcesz zakuć dół (tłoki + pierścienie + korbowód) bez ruszania zaworów :shock: :?:


A czemu nie?
Nie da się? Proszę mnie oświecić :oops: .

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

27 cze 2010, 22:43

Da się, ale nie widzę sensu pomijać głowicy. Jak zakujesz silnik pewnie go lekko odprężysz, podniesiesz doładowanie żeby odzyskać straconą moc wynikająca z mniejszej kompresji, a wraz z tym zwiększysz obciążenia na zaworach, które będą wymagały wzmocnienia (większe?), podobnie jak uszczelniacze itd.... imo. :wink:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

27 cze 2010, 22:58

jak rozmawiałem z fivem o kuciu, to mi mówił, że jeśli nie myślę o mocach powyżej 400KM, to wystarczy, jak zapodam same tłoki i korby...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
ODPOWIEDZ