

w nawiązaniu do pytania jakie Wam zadałem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
sebna pisze:I czy ktoś wie, zauważył jaka jest strata mocy przy przesiadce z Xw30 na Xw40?
sebna pisze:hehe - podobno większa gęstość, większe opory, większe spalanie, mniej mocy ale ten kto mi to mówił nie jest ekspertem.
Pozdro
pmcomp pisze:
A Kopernik była kobietą ... też to gdzies słyszałem.
Pozdro
sebna pisze:Na zimno mam 3/4 miarki na ciepło po zgaszeniu i odczekaniu 10min mam 1/4 po nad full.
sebna pisze:Ale po lekturze wiem już też, że 10w40 nie kupię.
irakleo pisze:bo to produkt zza oceanu....
sebna pisze:Jak by ktoś był zainteresowany 3 letnim Redlinem
sebna pisze:I czy ktoś wie, zauważył jaka jest strata mocy przy przesiadce z Xw30 na Xw40?
majkel_c pisze:A sprawdzałeś po obu stronach bagnetu ?Jeśli nie, to go obejrzyj a możesz się zdziwić
![]()
sebna pisze:
Niby nieduża różnica 90 a 120 ale auto było wyraźnie zamulone w całym zakresie obrotów a w szczególności poza power bandem.
waw pisze:zaczęły się odzywać samoregulatory...
waw pisze:Pytanie tylko, czy w tej cenie nie znalazłbym drugiego silnika w lepszej kondycji...silnik 1.8...
waw pisze:no generalnie na początku dawały o sobie znać przy odpalaniu, z czasem zaczęły hałasować również przy rozgrzanym silniku...przy odpalaniu zawsze zaklekoczą, przy rozgrzanym silniku zachowują się natomiast chimerycznie...raz grają, raz są ciche...
waw pisze:wymieniłem olej na półsyntetyk Mobila
waw pisze:przeczyszczę układ, pojeżdżę trochę
sebna pisze:A czytałeś mój PS- tak czy siak nie odpowiedziałeś na moje pytanie
a to by mnie najbardziej interesowało. Jedna strona bagnetu pokazuje 3/4 full a druga strona (w tym samym pomiarze) 1/4 ponad full (jakieś 3 - 4 mm ponad kreskę F) to są dane z pomiaru na ciepłym silniku.
Ważniak pisze:Chłopaki to pomiar z której strony jest prawidłowy?
sebna pisze:Na zimnym czy na ciepłym sprawdzasz jeszcze mi powiedz?