[połączony] Ustawianie geometrii zawieszenia

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

18 kwie 2010, 20:47

No to po montażu poliuretanów z przyjemnością pojadę z tylną częścią budy do góry na jakieś 325mm/330-335mm.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

19 kwie 2010, 10:13

Dobra Panowie my tu gadu gadu o zawieszeniu Teina, a temat jest o geometrii :)
Wszyscy lecą na fabrycznych ustawieniach?
Łoś
sebna
Posty: 2726
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
Model: NB FL
Wersja: Sportive
Lokalizacja: Dublin

15 lip 2010, 16:08

A jak już robicie geometrie to jakie nastawy karzecie robić? Fabryczne czy może ktoś próbował coś ciekawszego jak np te z FM?

A jak robicie coś ciekawszego to jak ze zużyciem gum?

Pozdro
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

16 lip 2010, 13:12

sebna pisze:A jak już robicie geometrie to jakie nastawy

W dziale technicznym znajdziesz przynajmniej 2 wątki o nastawach geometrii.

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
ODPOWIEDZ