miejsce na wykresy i ich komentowanie
Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
02 kwie 2010, 11:45
…a więc
wstępnie ustalony termin to sobota 17 kwietnia (godziny między 9 a 14. Koszt 60 pln.
W odpowiedzi na pytania:
-jest możliwość shamowania aut z DSG i nie ma z tym większego problemu
-jeśli ktoś chce dodatkowo sprawdzić AFR, oczywiście jest taka możliwość za dopłatą
-co do aut z automatyczną skrzynią biegów jest to kwestia indywidualna (zależy od modelu, marki auta) i jeśli ktoś jest zainteresowany to może skontaktować się z właścicielem telefonicznie (o czym go uprzedzałem), bądź pofatygować się osobiście w celu odbycia jazdy próbnej

a3-club.net
-
Mayk
- Posty: 2350
- Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6T
- Lokalizacja: Poznań
02 kwie 2010, 12:19
Sądzę, że znam 3 samochodziki, które z chęcią się wybiorą

110@???KM
134@???Nm
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
02 kwie 2010, 22:22
fajnie
prosiłbym tylko o potwierdzenie obecności za jakiś czas, bo w zeszłym roku przyjechało wiele osób bez zapowiedzi i zrobiła się spora kolejka

a3-club.net
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
12 kwie 2010, 12:06
Zgodnie z tym co pisałem wcześniej tworzymy listę – proszę o wpisywanie się i wraz z godzinami o których moglibyście przyjechać.
Prawdopodobnie zaczniemy o godzinie 9 przy czym na początku na hamownie wjadą osoby które z różnych przyczyn będą się śpieszyć.
Pojawią się osoby z różnych for także trudno będzie ogarnąć listę tak by wszystkim godziny pasowały, dlatego proszę o wyrozumiałość. W ciągu godziny uda się shamować o 4 do 5 aut. W środę bądź czwartek muszą potwierdzić naszą "wizyte" dlatego do tego dnia musi się uzbierać min. 12 aut. Lista będzie aktualizowane przezemnie na różnych forach.
# auto nick godzina
a3-club.net
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
12 kwie 2010, 22:15
1. audi a3 8l Maugo godzina - dopasuję się byle coś w okolicy południa
2. audi a4 Zielonyowoc?
3. golf 2 smokatsu84 mogę być od 8 im szybciej tym lepiej bo potem praca (9.00)
4. golf 2 marcinas1983 ja mam czas do 12 więc mnie się spieszyć nie spieszy
5. Alfa Romeo 166, tomaz, 9:00
Osoby chętne proszę o dopisywanie się

a3-club.net
-
Mayk
- Posty: 2350
- Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6T
- Lokalizacja: Poznań
12 kwie 2010, 22:21
1. audi a3 8l Maugo godzina - dopasuję się byle coś w okolicy południa
2. audi a4 Zielonyowoc?
3. golf 2 smokatsu84 mogę być od 8 im szybciej tym lepiej bo potem praca (9.00)
4. golf 2 marcinas1983 ja mam czas do 12 więc mnie się spieszyć nie spieszy
5. Alfa Romeo 166, tomaz, 9:00
6. MX-5 Mayk - na 14.00 do pracy, im wcześniej tym lepiej
7. MX-5 dmk - podobnie jak wyżej
8. BMW E36 Bartek - między 9.00 a 11.00, później zajęcia na uczelni
Pozdrawiam!
110@???KM
134@???Nm
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
13 kwie 2010, 10:01
1. audi a3 8l Maugo godzina - dopasuję się byle coś w okolicy południa 11.00
2. audi a4 Zielonyowoc 10.00
3. golf 2 smokatsu84 mogę być od 8 im szybciej tym lepiej bo potem praca 9.00
4. golf 2 marcinas1983 ja mam czas do 12 więc mnie się spieszyć nie spieszy 11.00
5. Alfa Romeo 166, tomaz, 9:00
6. golf mk3 variant - ja tak jak marcinas mam czas wiec moze byc kazda godzina 11.00
7. MX-5 Mayk - na 14.00 do pracy, im wcześniej tym lepiej 10.00
8. MX-5 dmk - podobnie jak wyżej 10.00
9. BMW E36 Bartek - między 9.00 a 11.00, później zajęcia na uczelni 10.00
Frekwencja zapowiada się dobrze myślę, że jeszcze 3 do 4 osób i dzwonię do geko w celu potwierdzenia.
Podane godziny to tylko sugestia z mojej strony wg. tego co pisaliście. Jeśli ktoś chcę zmienić godzinę to proszę pisać.
a3-club.net
-
Marr
- Donator

- Posty: 476
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:08
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
13 kwie 2010, 12:24
heh, na podstawie posta poniżej sie wypisuje ;]
edit: sorry ale jestem niepełnosprytny dzisiaj i nie ogarnąłem nawet, żeby sprawdzić czy wątek nie ma przypadek więcej stron ;]
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 15:02 przez
Marr, łącznie zmieniany 2 razy.
-
majkel
- Administrator

- Posty: 6890
- Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
13 kwie 2010, 14:58
Marr pisze:aaa... a gdzie ta hamownia w ogole jest? nigdzie tej informacji nie widze ;]
fuzzy-wuzzy pisze:GEKO-CARS
POZNAŃ
ul. Główna 23
-
fuzzy-wuzzy
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
14 kwie 2010, 10:28
tak, więc termin potwierdzony - startujemy w sobotę o 9.00
na chwilę obecną lista prezentuje się następująco:
1. audi a3 8l Maugo godzina - dopasuję się byle coś w okolicy południa 11.00
2. audi a3 Zielonyowoc 13.00
3. golf 2 smokatsu84 mogę być od 8 im szybciej tym lepiej bo potem praca 9.00
4. golf 2 marcinas1983 ja mam czas do 12 więc mnie się spieszyć nie spieszy 11.00
5. Alfa Romeo 166, tomaz, 9:00
6. golf mk3 variant - ja tak jak marcinas mam czas wiec moze byc kazda godzina 11.00
7. MX-5 Mayk - na 14.00 do pracy, im wcześniej tym lepiej 10.00
8. MX-5 dmk - podobnie jak wyżej 10.00
9. BMW E36 Bartek - między 9.00 a 11.00, później zajęcia na uczelni 10.00
10. Audi a3 8l uloo - od 10 do 12 moze byc
11. audi a3 8l woodycr - ???
12. Honda Civic, N-rique ; miedzy 12:00 a 13:00
13. audi a3 8l, Fuzzy, 9.00
Gdyby komuś, coś wypadło: 609-464-424
Lista oczywiście pozostaje otwarta, wszyscy chętni mogą się nadal dopisywać.
pzdr.
a3-club.net
-
pcemek
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 cze 2009, 20:23
- Model: NA
- Lokalizacja: Po....
15 kwie 2010, 16:49
Przed małymi zmianami...
-
Załączniki
-

- pierwsze hamowanie przed małymi zmianami.
-
pcemek
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 cze 2009, 20:23
- Model: NA
- Lokalizacja: Po....
15 kwie 2010, 20:10
Drugie wyjście z mroku...
-
Załączniki
-

-
DieSpinnePL
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
16 kwie 2010, 14:14
To i ja wrzucę fotkę przed i po modach.
U mnie modyfikacją było przestawienie kąta wyprzedzenia zapłonu
Na tym wykresie nie było spalania stukowego, ale kąt był znacznie wyprzedzony
Z racji tego, że za bardzo lubię ten samochód to zostało wszystko przystosowane pod paliwo 95 oktanów i niestety teraz jest zapewne ciut słabiej niż na wykresie, ale jeszcze nie hamowałem tego.
Bifor i After:
[URL=http://s356.photobucket.com/albums/oo3/diespinnepl/smallwykres.jpg]

[/URL]
-
spilner
- Posty: 847
- Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
- Lokalizacja: Wwa
16 kwie 2010, 15:23
DieSpinnePL pisze:Z racji tego, że za bardzo lubię ten samochód to zostało wszystko przystosowane pod paliwo 95 oktanów i niestety teraz jest zapewne ciut słabiej niż na wykresie, ale jeszcze nie hamowałem tego.
Nie musi być wyraźnie słabiej - jeśli dobrze pamiętam dane z miata.net te silniki najlepiej reagują na kąt 14*, powyżej też można ale krzywa zysku opada znacznie i dalsze przyrosty są już kosmetyczne.
-
DieSpinnePL
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
16 kwie 2010, 23:20
Powyżej 20 już i tak spada moc
Mimo wszystko teraz mam w okolicach 15-16*

Jak będzie jeszcze jakiś mod to wtedy dopiero shamuję

-
sebna
- Posty: 2726
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Dublin
17 kwie 2010, 15:55
A czy ktoś mi powie jak się hamownia po angielsku nazywać? niby znalazłem kilka słów ale żadne nie daje nic w googlach jak chce znaleźć takie ustrojstwo w swojej okolicy więc zakładam, że to jednak złe słowa kluczowe.
-
kociol
- Donator

- Posty: 1010
- Rejestracja: 06 maja 2008, 14:49
- Model: NC FL2
- Wersja: Sport Recaro
- Lokalizacja: Krakow
17 kwie 2010, 18:08
Dyno? Test Bench? W USA mowia na to dyno.
-
sebna
- Posty: 2726
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Dublin
17 kwie 2010, 18:15
kociol pisze:Dyno? Test Bench? W USA mowia na to dyno.
Dzięki - właśnie tych słów wczoraj używałem ale bez efektu. Nic nie wyskakuję

. Dziwne
-
Gregor
- Posty: 128
- Rejestracja: 14 lis 2009, 23:36
- Lokalizacja: Ennis
17 kwie 2010, 22:52
sebna, a spróbuj "Rolling road" tu masz dwa linki do hamowni całkiem blisko ciebie
http://www.westwardeng.com/contact.htm
http://www.tdp.ie/?page_id=41
pozdr
-
sebna
- Posty: 2726
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:01
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Dublin
17 kwie 2010, 23:10
Gregor pisze:sebna, a spróbuj "Rolling road" tu masz dwa linki do hamowni całkiem blisko ciebie
http://www.westwardeng.com/contact.htm
http://www.tdp.ie/?page_id=41
pozdr
Dzięki, ciekawe linki. A orientujesz się może jakie ceny za pomiar?
-
Gregor
- Posty: 128
- Rejestracja: 14 lis 2009, 23:36
- Lokalizacja: Ennis
19 kwie 2010, 11:05
Dzięki, ciekawe linki. A orientujesz się może jakie ceny za pomiar?
60 -65 Eur będę się wybierał w czerwcu lub lipcu to napisze dokładnie co i jak
-
Tomai
- Donator

- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
19 kwie 2010, 18:07
Gregor pisze:60 -65 Eur
To tak jak w Poznaniu, też 60 ! Tylko złoty

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
-
Marr
- Donator

- Posty: 476
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:08
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
20 kwie 2010, 9:28
siema,
gadałem z panem z mojej znajomej hamowni i padł pomysł:
może by zorganizowac jakis mini dyno-day:
zasady:
przy 8-10 samochodach koszt wyniósłby najprawdopodbniej 80zl od sztuki. Może nie jest to jakoś ultra tanio, ale za to nie ma limitu przejazdów - można sie hamować ile dusza zapragnie. Hamownia mieści się w konstancinie, co do terminu to póki co nic mi nie przychodzi do głowy, ale napewno nie byłoby specjalnego problemu z hamowaniem w sobote. Jakby był jakiś sensowny odew to sie zaloży nowy wątek i byśmy sie pozapisywali. Jakby kogoś interesowało to strona hamowni jest tu:
http://www.performance-group.pl/show_art.php?id=14
-
Niminum
- Posty: 185
- Rejestracja: 25 gru 2009, 22:46
- Lokalizacja: Warszawa
21 kwie 2010, 18:03
Ja się piszę, chętnie się dowiem co tam pod maską zostało.
Wszystko zależy od terminu.
-
callum
- Posty: 743
- Rejestracja: 31 maja 2008, 18:42
- Lokalizacja: Warszawa/Kraków
22 kwie 2010, 12:59
Marr, dobry pomysł, wstępnie się na to piszę, chociaż też zależy od konkretnej daty.
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
-
Marr
- Donator

- Posty: 476
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:08
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
22 kwie 2010, 14:22
No to gitara, hamownia jest dosyć elastyczna jeżeli chodzi o terminy, wiec jak zbierze się nas chociaż z piątka to się zaczniemy zastanawiać nad konkretnym terminem

-
mopek
- Posty: 170
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:06
- Lokalizacja: Ostrzeszów
20 lut 2011, 17:44
pcemek, zdradź na czym polegało "Drugie wyjście z mroku... " ? parę dni temu byłem też w Goodhope zżera mnie ciekawość co zrobiłeś, że wypluła tyle koni i momentu więcej...
To mój wykresik: [URL=http://zapodaj.net/f2b8117a4f5e.jpg.html]wykres[/URL]
-
logimen
- Posty: 1555
- Rejestracja: 07 lip 2010, 20:19
- Model: NB
- Wersja: 3 BK / 10th Anni
- Lokalizacja: Piaseczno
12 cze 2011, 17:51
Marr, ta hamownia w konstancinie to jeszcze istnieje ?
-
snafu
- Posty: 415
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 18:38
- Lokalizacja: Ostrzeszów
30 wrz 2011, 12:41
wynik moich osiągnięć
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/854/goodhopepomiarlpgorapb.jpg/]

[/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
przepustnica fi 58mm, uszczelka termo izolacyjna Hondata, stożek, dolot z kibel rury, osłona termiczna na stożek
Mazda mx5 NB 1,8 00r