Masz oem amortyzatory czy Bilstein?
Sprężyny 2.0 ND
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Rufalek
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 maja 2013, 11:56
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami przy dokładaniu dystansów do setupu B6 + Eibach Pro-Kit? Jakie będą bezpieczne?
Chciałbym załatwić to za jednym zamachem, żeby nie podchodzić kilka razy do zbieżności.
Chciałbym załatwić to za jednym zamachem, żeby nie podchodzić kilka razy do zbieżności.
Moim zdaniem najlepsza opcja wizualna to 15mm z przodu i 20mm z tyłu.
Dystanse możesz sobie dołożyć w każdej chwili. Nie wpływają na zbieżność. Ale uwaga, w niektórych kompletach felg wgłębienia pomiędzy otworami są zbyt płytkie na wystające końcówki oem szpilek i ...trzeba je pogłębić.
Dystanse możesz sobie dołożyć w każdej chwili. Nie wpływają na zbieżność. Ale uwaga, w niektórych kompletach felg wgłębienia pomiędzy otworami są zbyt płytkie na wystające końcówki oem szpilek i ...trzeba je pogłębić.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2025, 19:01 przez latar, łącznie zmieniany 2 razy.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2798
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Wypowiem się jako fan modowania i antyfan drutowania. Markowe dystanse wcale nie są tanie. W cenie oem felga+dystanse można już wybierać w używanych markowych felgach lub dołożyć odrobinę do nowych mniej markowych, ale sprawdzonych. Mam na myśli obręcz o parametrach, jakie chcesz docelowo uzyskać. Nie twierdzę, że dystanse to największe zło, natomiast jest to zabawa, dwa razy więcej śrub do kontrolowania, pasowanie szpilek i nakrętek. Poza tym, jak na własne oczy zobaczyłem kilka odpadających kół w zakręcie, to osobiście wolę poszukać felgi. Szczególnie że te nie specjalnie tracą na wartości jeśli kupi się używkę OZ np. Zawsze można odsprzedać jak się znudzi.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 wrz 2024, 20:17
- Model: ND
- Wersja: Exlusive Line
- Lokalizacja: Polska
czyli lepiej kupić nowe felgi z odpowiednim ET (tak aby bardziej wystawała) niż bawić się w dystanse no name?irekJ pisze: ↑05 cze 2025, 13:50Wypowiem się jako fan modowania i antyfan drutowania. Markowe dystanse wcale nie są tanie. W cenie oem felga+dystanse można już wybierać w używanych markowych felgach lub dołożyć odrobinę do nowych mniej markowych, ale sprawdzonych. Mam na myśli obręcz o parametrach, jakie chcesz docelowo uzyskać. Nie twierdzę, że dystanse to największe zło, natomiast jest to zabawa, dwa razy więcej śrub do kontrolowania, pasowanie szpilek i nakrętek. Poza tym, jak na własne oczy zobaczyłem kilka odpadających kół w zakręcie, to osobiście wolę poszukać felgi. Szczególnie że te nie specjalnie tracą na wartości jeśli kupi się używkę OZ np. Zawsze można odsprzedać jak się znudzi.
Ja miałem fabryczne obniżenie przy odbierze robione.
Ogółem bardzo na plus względem testowego, ładnie nisko siedzi, z progami nadal nie ma problemów, przynajmniej tymi co znałem i sprawdziłem.
Dla mnie twardość OK, dla rejestratora już mniej bo czasami się załączy, przy wjeździe na most na tym czymś co pozawala na kompensowanie rozmiaru mostu przy zmianach temperatury.
Jak ASO montuje to na pewno nic nie zmieni to w gwarancji, tu chyba jest główna różnica.
Ogółem bardzo na plus względem testowego, ładnie nisko siedzi, z progami nadal nie ma problemów, przynajmniej tymi co znałem i sprawdziłem.
Dla mnie twardość OK, dla rejestratora już mniej bo czasami się załączy, przy wjeździe na most na tym czymś co pozawala na kompensowanie rozmiaru mostu przy zmianach temperatury.
Jak ASO montuje to na pewno nic nie zmieni to w gwarancji, tu chyba jest główna różnica.