Populacja srebrnych NCków na sprzedaż zwiększa się. Rocznik 2007 wersja 2.0 sport bez keylessa i tempomatu, najechane aktualnie 129400km. Kupiony niecałe 2 lata temu, zrobiłem nim bezproblemowo niecałe 7000km. W zimę nie jeździłem, zawsze garażowany (oprócz 1-2 weekendowych wyjazdów w roku). Zaliczyłem jeden trackday na Łodzi - 5 sesji po 10 minut w pełnym upale przejeździło bezproblemowo. W sumie totalna seria, jedynie co to któryś z poprzednich właścicieli wsadził eibach pro kit.
Co tam wymieniłem/zmieniłem:
- obszyłem kierownicę, skóra perforowana po bokach (12.2022)
- felgi JR7 17/7.5J ET42 (04.2023)
- opony kumho ps71 205/45 z ostatniego tygodnia 2022, mają 6.5k nalotu (04.2023)
- wyprałem pasy + sprawdziłem kanały odpływowe (05.2023)
- wymieniłem sodę drugą sondę lambda (06.2023)
- zmieniłem olej w skrzyni (fordowskie łzy jednorożca - 75W-90 BO), również w wybieraku (07.2023)
- wyciągnąłem wgniotki pdr-em na przednim błotniku + drzwiach od strony kierowcy (08.2023)
- uszczelniłem końcówkę wydechu, ori uszczelka - był przedmuch (08.2023)
- nowe klocki przód (08.2023)
- detailing całego auta + serwis ceramiki (09.2023)
- zmieniłem uszczelkę pokrywy zaworów + uszczelkę od vvti (10.2023)
- zmodyfikowałem lampy tylne - rozcinanie kloszy, malowanie pseudochromowanych elementów na czerwono, dołożenie ledowych ringów 100mm, sklejenie i uszczelnienie - zima 2023/2024. Lampy nie ciekną, nie parują, zdarzyło mi się jechać w naprawdę mocne ulewy i nic nie wdarło się do środka.
- zmieniłem kierunki boczne na białe ledowe - (03.2024)
- wydech końcowy z nierdzewki marki bliżej nieokreślonej z końcówkami 90mm (03.2024)
- regeneracja zacisków przód + tył - nowe tłoczki, częściowo prowadnice, reperaturki, zaciski wypiaskowane i pomalowane, zalany nowy płyn hamulcowy (05.2024)
- nowe łożysko prawy tył, pozbycie się osłony wydechu środkowego (07.2024)
- wymiana świec na denso itv20tt (07.2024)
- nowa piasta lewy przód + przetoczenie przednich tarcz hamulcowych (08.2024)
W moim wątku jest trochę zdjęć z napraw: viewtopic.php?t=36238
Oleje zmieniane regularnie, zalewany millersem xf premium eco 5w30 (ostatnio 06.2024), dyfer motul 75w90 LS (07.2024).
W 2021 było zabezpieczane podwozie, w wakacje 2022 była nakładana 2-letnia ceramika (w teorii już nieważna), nadal działa i bardzo ułatwia mycie samochodu. Oczywiście ważny przegląd (do 04.2025) i ubezpieczenie (do 07.2025).
Wady:
- klima - jest nieszczelność w kilku miejscach w okolicach chłodnicy + osuszacz do wymiany, nie robiłem bo nigdy nie była mi potrzebna, w lato jeździłem i tak tylko wieczorkami wokół komina.
- przy zamkniętym dachu na określonej liczbie obrotów coś wpada w drgania, nie wiem czy stelaż czy coś innego
- tuleje w przednim zawieszeniu są w większości poprzełamywane, najlepiej wsadzić od razu poli na całość.
- seryjne bilsteiny ktoś wykradł i wsadził kayaby od standardowej wersji
- przednie gumy amortyzatorów do wymiany
- przedni i tylny zderzak mają inny odcień od reszty budy, przedni jest dosyć zmęczony żywotem, nie robiłem bo szkoda mi było ceramiki.
- wypada zrobić geometrię + trochę ściąga auto
- brak metalowej osłony pod miską olejową, niestety wpadła mi przejściówka do klucza przed track dayem i musiałem zerwać śruby od osłony (osłonę posiadam)
- plastiki we wnętrzu są miejscami podrapane
Blacha się trzyma, mechanik twierdzi, że co jak co ale jest ok. Na nadwoziu zauważyłem rdzę na prowadnicach szyb (standard w przedliftach), lakier na tylnej klapie przy oświetleniu rejestracji się minimalnie łuszczy. Lewy tylny bok ma dodatkową warstwę lakieru, były jakieś parkingówki na pewno, zero grubszych dzwonów, wszystkie szyby oryginalne, mogę podesłać auto DNA z momentu, gdy kupowałem samochód.
Dach szczelny, we wrześniu stała na zewnątrz na wyjeździe podczas całonocnej ulewy, rano w środku było suchutko. Podgrzewanie szyby działa.
Więcej zdjęć: https://photos.app.goo.gl/NxFtMaL5zmsamDRJ9
Cena: 35 700 zł.
Mój numer: 509719718, dzwonić najlepiej po 17. Jak nie odbiorę to proszę o smsa i oddzwonię.
Czemu sprzedaję? Powoli uśmiecham się w stronę polifta lub nd. Zobaczymy co życie przyniesie.
NC 2.0 sport 2007
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 26 sty 2011, 10:10
- Model: Inny
- Wersja: brak,kiedys NC 2.5
- Lokalizacja: GTC
Pełen obaw po czerwonej 2.5 i bedąc w okolicach, pojechałem zobaczyć powyższe auto.
Tak moim zdainem powinno wyglądać kazde ogłosznie, dokładny opis, dużo zdjęć detali i sprzedający, który odpowie na wszystkie pytania, nawet te nie zadane. Do tego udostepnił garaż z kanałem.
Oglądanie i jazda probna to była czysta przyjemność.
Opis zacznę jak Jacek Balkan od ogólnego wrażnia, które jest bardzo dobre, spasowanie elementów poprawne, jakaś przygoda lakierniczo blacharska na prawej stronie i malowanie lewego tylnego błotnika. Obie napraway zrobione bez zastrzezeń. Silnik suchy, ładnie oddaje moc, olej i płyn klarowny. Zawieszenie twarde, bez luzów, układ hamulcowy sprawny i wydajny, tarcze bez rantów. Układ wydechowy jak w WRC (warcy, rycy, tu nie trzeszczy).
Podwozie zabezpieczone kiedyś tam, z niewielkimi ubytkami.
A wieć dlaczego nie kupiłem?
Po pierwsze nie umiem jeździć dwoma autami naraz.
Po drugie obiecałem sobie że nie kupie już srebrnego auta (jak kupowałem srebrne exeo też tak sobie obiecałem).
Po trzecie i najważniejsze, nadal nie mam przekonania czy MX-5 jako drugie auto w domu się sprawdzi. Gdybym miał budżet na 3cie auto to pewnie pisałbym umowę przedwstepną...
Tak moim zdainem powinno wyglądać kazde ogłosznie, dokładny opis, dużo zdjęć detali i sprzedający, który odpowie na wszystkie pytania, nawet te nie zadane. Do tego udostepnił garaż z kanałem.
Oglądanie i jazda probna to była czysta przyjemność.
Opis zacznę jak Jacek Balkan od ogólnego wrażnia, które jest bardzo dobre, spasowanie elementów poprawne, jakaś przygoda lakierniczo blacharska na prawej stronie i malowanie lewego tylnego błotnika. Obie napraway zrobione bez zastrzezeń. Silnik suchy, ładnie oddaje moc, olej i płyn klarowny. Zawieszenie twarde, bez luzów, układ hamulcowy sprawny i wydajny, tarcze bez rantów. Układ wydechowy jak w WRC (warcy, rycy, tu nie trzeszczy).
Podwozie zabezpieczone kiedyś tam, z niewielkimi ubytkami.
A wieć dlaczego nie kupiłem?
Po pierwsze nie umiem jeździć dwoma autami naraz.
Po drugie obiecałem sobie że nie kupie już srebrnego auta (jak kupowałem srebrne exeo też tak sobie obiecałem).
Po trzecie i najważniejsze, nadal nie mam przekonania czy MX-5 jako drugie auto w domu się sprawdzi. Gdybym miał budżet na 3cie auto to pewnie pisałbym umowę przedwstepną...
Pozdrawiam
yasko
yasko