Panowie i Panie,
miałem ostatnio swoje NC 2011 na podnośniku, żeby sprawdzić wizualnie jego spód i ewentualne luzy w zawieszeniu.
Zdziwiłem się troszkę, że tuleje mocowania dyferencjału są tak miękkie. Nie są uszkodzone.
Dodam, że z prowadzeniem auta, wrzucaniem biegów itp nic się złego nie dzieje.
Czy tak ma być, czy może są już zużyte?
Czy wsadzenie sztywnych poliuretanów w to miejsce nie uszkodzi z czasem napędu, jeśli te tuleje np. mają być tak miękkie?
Czy kiedy zamykacie/otwieracie szmaciany dach, przerywa Wam radio na moment?
Pozdawiam
[NC] Tuleje mocowania dyferencjału i radio
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dyferencja musi mieć miękkie tuleje żeby nie przenosił wibracji na budę. Poliuretany tylko do auta na tor IMO.Jary pisze: ↑27 lip 2023, 12:13Panowie i Panie,
miałem ostatnio swoje NC 2011 na podnośniku, żeby sprawdzić wizualnie jego spód i ewentualne luzy w zawieszeniu.
Zdziwiłem się troszkę, że tuleje mocowania dyferencjału są tak miękkie. Nie są uszkodzone.
Dodam, że z prowadzeniem auta, wrzucaniem biegów itp nic się złego nie dzieje.
Czy tak ma być, czy może są już zużyte?
Czy wsadzenie sztywnych poliuretanów w to miejsce nie uszkodzi z czasem napędu, jeśli te tuleje np. mają być tak miękkie?
Czy kiedy zamykacie/otwieracie szmaciany dach, przerywa Wam radio na moment?
Pozdawiam
Przerywanie radia jest normalne - audio ma inne ustawienia do jazdy z dachem i bez dachu
Hej wszystkim.
Wracam ponownie do tematu poduszki dyferencjału. Jedna z nich jest w mojej NC naderwana. Mam dyferencjał na zewnątrz, bo robię swap i raczej muszę te poduszki wymienić.
Oryginał tylko w Mazdzie?
SPS-Motorsport ma w sprzedaży poduszki od Energy Suspension. W opisie stoi, że z przeznaczeniem 80% ulica. Ktoś miał z tymi poduszkami jakieś doświadczenie? A może z jakimiś innymi zamiennikami, które nie psują mocno komfortu jazdy?
Wracam ponownie do tematu poduszki dyferencjału. Jedna z nich jest w mojej NC naderwana. Mam dyferencjał na zewnątrz, bo robię swap i raczej muszę te poduszki wymienić.
Oryginał tylko w Mazdzie?
SPS-Motorsport ma w sprzedaży poduszki od Energy Suspension. W opisie stoi, że z przeznaczeniem 80% ulica. Ktoś miał z tymi poduszkami jakieś doświadczenie? A może z jakimiś innymi zamiennikami, które nie psują mocno komfortu jazdy?
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Możesz zapytać jeszcze w firmie MPBS.pl
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Hej Alex. Mają w ofercie o twardości 80 i 90. Te od Energy Suspension mają mieć 70. Zdecyduje się na nie, tylko czas oczekiwania jest do 4 tygodni
Nie miałem nigdy do czynienia z poliuretanem. Nie mam pojęcia czy te 10 różnicy w twardości to da się wyczuć czy nie.
Autem robię też długie trasy. Muszę stracić jak najmniej na komforcie. Straciłem już trochę, obniżając auto i wrzucając staby od RXa, choć jest nadal akceptowanie.
Oryginalne poduszki tylko w maździe razem z mocowaniem za jedyne 500€

Nie miałem nigdy do czynienia z poliuretanem. Nie mam pojęcia czy te 10 różnicy w twardości to da się wyczuć czy nie.
Autem robię też długie trasy. Muszę stracić jak najmniej na komforcie. Straciłem już trochę, obniżając auto i wrzucając staby od RXa, choć jest nadal akceptowanie.
Oryginalne poduszki tylko w maździe razem z mocowaniem za jedyne 500€

- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
no to zobaczymy czy mi plomby z zebow albo co gorsza implanty nie wypadna jak zamontuje. Ja juz nie mam wyjscia, tuleje mam pozrywane i np. zmiana pasa na autostradzie na lewy nie wymaga ruszania kierownica, wystarczy lekko gazu dodac
. A potem ująć by wrocic na prawy pas
MPBS to co maja na stronie to jedno ale zawsze mozna ich zapytac. Sa kontaktowi


MPBS to co maja na stronie to jedno ale zawsze mozna ich zapytac. Sa kontaktowi
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Kupiłem poduszki od SuperPro w wersji street. Takie granatowe. Siedzą już w aucie. Jutro kończę składanie i jazda próbna. W opisie w necie nie znalazłem informacji o jakiej są twardości.
Okazało si, że mają na sobie oznaczenie 70 ShA.
Nie są oczywiście tak miękkie jak guma, ale są elastyczne.
Nie gadałem z tą polską firmą, bo liczył się dla mnie czas dostawy, a urlop mi się kończy.
Edit:
Krótka jazda próbna odbyta. Komfort jazdy uznaje za praktycznie niezmieniony.
Okazało si, że mają na sobie oznaczenie 70 ShA.
Nie są oczywiście tak miękkie jak guma, ale są elastyczne.
Nie gadałem z tą polską firmą, bo liczył się dla mnie czas dostawy, a urlop mi się kończy.
Edit:
Krótka jazda próbna odbyta. Komfort jazdy uznaje za praktycznie niezmieniony.