Nie, ale dzięki za info, poczytam. Wiem tylko od serwisu, że mój egzemplarz to nie był odosobniony przypadek.
MX5 2020 i następne
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 199
- Rejestracja: 08 cze 2020, 22:26
- Model: NC
- Wersja: Sport 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kurcze... trochę kusi taki ND w leasing wziąć. Pierwsze auto z salonu xD Tylko jak sobie skonfigurowałem to mi prawie 200k wyszło... 200k za miatę... No fajne auto, ale czy faktycznie warte takiego wora pieniędzy? Gdyby to jeszcze miało tempomat adaptacyjny :\
edit: ok, czytam że ND3 niby ma mieć dołożony radar i adaptacyjny tempomat... zaczynamy rozmawiać. Żeby jeszcze jakieś oczojebne kolorki dali.
edit: ok, czytam że ND3 niby ma mieć dołożony radar i adaptacyjny tempomat... zaczynamy rozmawiać. Żeby jeszcze jakieś oczojebne kolorki dali.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
W EU nie ma aktywnego tempatu, także czar prysłlm- pisze: ↑12 cze 2024, 23:07Kurcze... trochę kusi taki ND w leasing wziąć. Pierwsze auto z salonu xD Tylko jak sobie skonfigurowałem to mi prawie 200k wyszło... 200k za miatę... No fajne auto, ale czy faktycznie warte takiego wora pieniędzy? Gdyby to jeszcze miało tempomat adaptacyjny :\
edit: ok, czytam że ND3 niby ma mieć dołożony radar i adaptacyjny tempomat... zaczynamy rozmawiać. Żeby jeszcze jakieś oczojebne kolorki dali.

KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 lut 2017, 20:11
- Model: ND
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Katowice
W najbliższym mi salonie, tj Promoto w Katowicach została im jedna RF Aero Grey w wersji 2.0 Homura. Gdy odbierałem swoją w Sosnowcu to razem z nią przyjechały 4 inne z czego jedna na salon - postała na nim całe dwa dni i to by było na tyle jeśli chodzi dwulitrowe ND3 w mojej okolicylm- pisze: ↑12 cze 2024, 23:07Kurcze... trochę kusi taki ND w leasing wziąć. Pierwsze auto z salonu xD Tylko jak sobie skonfigurowałem to mi prawie 200k wyszło... 200k za miatę... No fajne auto, ale czy faktycznie warte takiego wora pieniędzy? Gdyby to jeszcze miało tempomat adaptacyjny :\
edit: ok, czytam że ND3 niby ma mieć dołożony radar i adaptacyjny tempomat... zaczynamy rozmawiać. Żeby jeszcze jakieś oczojebne kolorki dali.

Była: 2002 NBFL Emerald Mica
Była: 2007 NC 2.0 Sunlight Silver
Jest: 2024 ND3 2.0 Homura Aero Grey
Była: 2007 NC 2.0 Sunlight Silver
Jest: 2024 ND3 2.0 Homura Aero Grey
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Już jest pierwszy problem z '24 i "sticky 4 gear" po 2k mil. Aj
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
ND się już kończy. Od tego roku tylko 1.5 bez szpery od 140k+ . To koniec roadsterów do jazdy i koniec roadsterów dla ubogich. Ostatni moment na zakup 2.0, potem gaśnie światło
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

Nareszcie nasze europejskie drogi zostaną uwolnione od wielkich, ciężkich, paliwożernych SUV-ów i ściąganych ze stanów jeszcze większych pickupów z V8 pod maską
... a nie, czekaj

Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2210
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że albo NE* będzie elektryczna, albo nie będzie jej wcale. Pojeździłem wczoraj kilka godzin najtańszą teslą i gdyby nie to, że ND potrafi robić rzeczy, które kosztują w ruchu publicznym 5000 zł, a na torze są także zabronione, to miałbym problem z uzasadnieniem trzymania mx5. To co było dla mnie frajdą w ND, czyli start 0-80 kmh, mimo że nominalnie zajmuje tyle samo czasu w Model 3 SR, to już nie to samo. Oczywiście prowadzenie się ND jest lepsze, ronda bokiem teslą nie zrobicie (może w track mode w performance, ale wątpie). Hałasowanie w tunelu to ostatnia zaleta ND.
Miałem wcześniej doświadczenia z elektrykami, gokartami elektrycznymi, ale nigdy nie było tak, że do elektryka wsiadłem po godzinie jazdy ND i z elektryka wracałem ND do domu też godzinę. Takie wsiadanie-wysiadanie z samochodu do samochodu zawsze daje mi najlepszą perspektywę.
Nie ukrywam, że lekkość tyłu to jedna z większych frajd w motoryzacji. Tak jak jazda top down przez las, gdy słychać śpiew ptaków. Stąd moja ND nie wyląduje w dziale "Sprzedam mx5". Ale wg mnie sporo entuzjastów motoryzacji może mieć podobne spostrzeżenia.
*tak, wiem, że NE to Abarth, ale nie wiadomo jakie będzie miała oznaczenie kolejna generacja mx5, jeśli powstanie
Miałem wcześniej doświadczenia z elektrykami, gokartami elektrycznymi, ale nigdy nie było tak, że do elektryka wsiadłem po godzinie jazdy ND i z elektryka wracałem ND do domu też godzinę. Takie wsiadanie-wysiadanie z samochodu do samochodu zawsze daje mi najlepszą perspektywę.
Nie ukrywam, że lekkość tyłu to jedna z większych frajd w motoryzacji. Tak jak jazda top down przez las, gdy słychać śpiew ptaków. Stąd moja ND nie wyląduje w dziale "Sprzedam mx5". Ale wg mnie sporo entuzjastów motoryzacji może mieć podobne spostrzeżenia.
*tak, wiem, że NE to Abarth, ale nie wiadomo jakie będzie miała oznaczenie kolejna generacja mx5, jeśli powstanie
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Kwestia gustu, kwestia co kto lubi w roadsterze i kwestia czy będzie potencjalnie wystarczająco wielu nabywców.
Mnie w Dyzi bawi przede wszystkim zwartość i lekkość w sensie czucia samochodu. Nie, nie muszę robić ronda bokiem, ale czuję, że to auto samo skręca. W dupowozie, nawet jeśli "na papierze" parametry byłyby lepsze (nie wiem, nie sprawdzałem), to mam wrażenie, jakbym cegłą machał. Pożyjemy, zobaczymy. Tak naprawdę, typowym potencjalnym klientem na kolejną generację prawdopodobnie nie jestem ani ja, ani Ty, bo my pewnie będziemy trzymać nasze ND jeszcze długo, tylko ludzie, którzy albo jeszcze nie mieli żadnej Miaty (i mają potencjalnie zupełnie inne oczekiwania), albo np. zajeździli na śmierć którąś z wcześniejszych generacji i wreszcie ich stać na nowe auto (i ci mają inne).
Mnie w Dyzi bawi przede wszystkim zwartość i lekkość w sensie czucia samochodu. Nie, nie muszę robić ronda bokiem, ale czuję, że to auto samo skręca. W dupowozie, nawet jeśli "na papierze" parametry byłyby lepsze (nie wiem, nie sprawdzałem), to mam wrażenie, jakbym cegłą machał. Pożyjemy, zobaczymy. Tak naprawdę, typowym potencjalnym klientem na kolejną generację prawdopodobnie nie jestem ani ja, ani Ty, bo my pewnie będziemy trzymać nasze ND jeszcze długo, tylko ludzie, którzy albo jeszcze nie mieli żadnej Miaty (i mają potencjalnie zupełnie inne oczekiwania), albo np. zajeździli na śmierć którąś z wcześniejszych generacji i wreszcie ich stać na nowe auto (i ci mają inne).
- Żółwik
- Donator
- Posty: 476
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 i NC 2.5
- Lokalizacja: Dzierżoniów
@Wojtek Wawa też miałem ostatnio okazję pojeździć Teslą 3 Performance, potem wsiadłem do swojego Bmw G20 i miałem wrażenie, jakbym się cofnął w czasie o 25 lat... Jakbym miał możliwość to tego samego dnia bym sprzedał betę i zamówił Teslę. To że startuje jak samolot to jedno, ale naprawdę fajnie się też prowadzi. Można psioczyć na elektryki, ale do codziennej jazdy jak się ma możliwość ładowania pod domem i nie jeździ się często w dalekie trasy to jest bajka. Mówią, że to obłędne przyspieszenie się szybko nudzi, ale mi by się chyba nie znudziło. Poza tym wnętrze na zdjęciach wygląda pusto i dziwnie, ale na żywo daje takie poczucie odpoczynku i relaksu, nic nie męczy wzroku i nie atakuje coraz dziwniejszymi kształtami, wzorami i kolorami jak w większości aut ostatnio.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Mi tam głowa tak lata na progach, zapadniętych studzienkach, dziurach ze się wyleczyłem z tego pomysłu. Chociaż sama jazda bardzo fajna, ale nie na nasze ( północno wschodnie) drogi :/ ale przyglądam się gdzie to wszytsko idzie - powstają teraz tanie małe elektryki z małą baterią i silnikiem i może to będzie przepis na sukces. Hyundai inster na przykład. Jak wjedzie do eu to jadę go oglądać day one.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Właśnie opisałeś dowolnego Mercedesa z ostatniego półwiecza.

Kazde MX-5 jest cudowne, ale Tesle/elektryki sa nowoczesne i maja efekt wow. Tak samo zreszta jak Polestar (dla mnie ladniejsze niz Tesle bo ilosc Tesli w Stavanger przeraza... cos jak Passat/Golf w DE).
Ok, elektryki nie maja zwiewnosci ale maja multum momentu i przepiekna stylistyke... A ilosc momentu do wagi i tak daje lepsze doznania w 2tonowyn elektryku z 500Nm niz w ND z 200-250Nm... i nie, ten moment sie nie nudzi
Ok, elektryki nie maja zwiewnosci ale maja multum momentu i przepiekna stylistyke... A ilosc momentu do wagi i tak daje lepsze doznania w 2tonowyn elektryku z 500Nm niz w ND z 200-250Nm... i nie, ten moment sie nie nudzi

- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2210
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
@bjorm ale to nawet nie chodzi o wersję performance, najtańszą się przejedź i wejdź do ND. Serio 6s elektrycznych do 100kmh wystarczy, nie trzeba 3. Wtedy może mała lekka bateria wystarczy i jest szansa na roadstera wg recepty mx5...
Co do reszty zgoda, ergonomia w modelu 3 jest super, poza kierunkowskazami. W 2h się nie przyzwyczaiłem, często myliłem.
@pistenbully mercedes to przeciwieństwo tesli, całkiem niedawno szef wiózł mnie kilka godzin nowym glc tylko nie pamiętam czy 200, czy inny numer. Nie ma porównania w żadnym wymiarze do modelu 3, choć multimedia rzeczywiście sprawne. I to spalanie z pierwszych 30 k km 13.3 l na 100 km (średnie). Tesla 3, nawet z próbami autostradowymi i v max po 2h pokazała mi spalanie 15 kWh (odzyskiwanie energii jest genialne, a nie tylko na papierze, jak choćby wv mercedesie). Komfort (np. Mercedes miał dokupione podwójne szyby, ale tylko z przodu i z tyłu już było głośno, w tesli nawet okno dachowe jest podwójne i to czuć), przestrzeń, osiągi, wszystkim wygrywa tesla. Jeśli ktoś sam sobie kupuje paliwo i płaci za samochód (tesla jest równo połowę tańsza od tego mercedesa w opcji all in, pakiet amg), to warto powalczyć ze spółdzielnią o gniazdko. Dzięki niskiemu zużyciu prądu zasięg tesli jest porównywalny do nd, a przy dynamicznej jeździe znacznie wyższy. I to w wersji z najmniejszą baterią.
Stąd znów wracam do mx5 i jej przyszłości. Szkoda, że Japończycy przegapili rozwój elektryków, Chiny długo nie wpadną na pomysł lekkiego roadstera z osiągami jak ND (na papierze). Na razie zrobili konkurenta SLa, czyli 2 tony i 5 ekranów, 3 s do 100 kmh.
Co do reszty zgoda, ergonomia w modelu 3 jest super, poza kierunkowskazami. W 2h się nie przyzwyczaiłem, często myliłem.
@pistenbully mercedes to przeciwieństwo tesli, całkiem niedawno szef wiózł mnie kilka godzin nowym glc tylko nie pamiętam czy 200, czy inny numer. Nie ma porównania w żadnym wymiarze do modelu 3, choć multimedia rzeczywiście sprawne. I to spalanie z pierwszych 30 k km 13.3 l na 100 km (średnie). Tesla 3, nawet z próbami autostradowymi i v max po 2h pokazała mi spalanie 15 kWh (odzyskiwanie energii jest genialne, a nie tylko na papierze, jak choćby wv mercedesie). Komfort (np. Mercedes miał dokupione podwójne szyby, ale tylko z przodu i z tyłu już było głośno, w tesli nawet okno dachowe jest podwójne i to czuć), przestrzeń, osiągi, wszystkim wygrywa tesla. Jeśli ktoś sam sobie kupuje paliwo i płaci za samochód (tesla jest równo połowę tańsza od tego mercedesa w opcji all in, pakiet amg), to warto powalczyć ze spółdzielnią o gniazdko. Dzięki niskiemu zużyciu prądu zasięg tesli jest porównywalny do nd, a przy dynamicznej jeździe znacznie wyższy. I to w wersji z najmniejszą baterią.
Stąd znów wracam do mx5 i jej przyszłości. Szkoda, że Japończycy przegapili rozwój elektryków, Chiny długo nie wpadną na pomysł lekkiego roadstera z osiągami jak ND (na papierze). Na razie zrobili konkurenta SLa, czyli 2 tony i 5 ekranów, 3 s do 100 kmh.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
@Wojtek Wawa No weź nie żartuj. Porównywanie Tesli 3 z GLC-em jest trozkę nie na miejscu. Bliżej już do Y, a i tak pokaż mi np. Teslę z pneumatycznym zawieszeniem. I wliczanie kilkudziesięciu tysięcy za pakiet wizualny w MB podczas gdy w Tesli nie masz praktycznie żadnej możliwości personalizacji poza wyborem koloru lakieru i wersji tapicerki jasna/ciemna jest mocno naciągane.
Nie wspominając już o tym, że tesle są po prostu z zewnątrz zwyczajnie paskudne (ale tak, to jest kwestia gustu; rozumiem, że komuś mogą się podobać).
Nawiasem mówiąc, nie wiem jak trzeba jeździć, żeby mieć średnie ponad 13 litrów. Ja mam ok. 7,5l ON (a i tak uważam, że to dużo, bo suvy to koszmarne kloce). Ale może jak ktoś się tłucze tym wyłącznie po mieście w korkach...
Nie wspominając już o tym, że tesle są po prostu z zewnątrz zwyczajnie paskudne (ale tak, to jest kwestia gustu; rozumiem, że komuś mogą się podobać).
Nawiasem mówiąc, nie wiem jak trzeba jeździć, żeby mieć średnie ponad 13 litrów. Ja mam ok. 7,5l ON (a i tak uważam, że to dużo, bo suvy to koszmarne kloce). Ale może jak ktoś się tłucze tym wyłącznie po mieście w korkach...
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Obstawiam to GLC z M254 Wówczas w jeździe miejskiej a la moja małżonka*, jest to wynik realny do osiągnięcia.TerminatorPi pisze: ↑26 lip 2024, 8:39Nawiasem mówiąc, nie wiem jak trzeba jeździć, żeby mieć średnie ponad 13 litrów. Ja mam ok. 7,5l ON (a i tak uważam, że to dużo, bo suvy to koszmarne kloce). Ale może jak ktoś się tłucze tym wyłącznie po mieście w korkach...
(*) - Gaz! Hamulec! Gaz! Jeszcze więcej gazu! O, fotoradar!! Hamulec!
- Żółwik
- Donator
- Posty: 476
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 i NC 2.5
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Ilu ludzi tyle opinii
Mi się podobają wnętrza Mercedesów tak mniej więcej do roku 2000, a ta dzisiejsza biżuteria i pstrokacizna to już kompletnie nie. A co do komfortu jazdy Tesli 3P to jest nieporównywalnie lepszy niż w Bmw 320D G20 z M-pakietem na runflatach.

Wyrzuć to czym prędzej

Żeby porównanie było uczciwe to BMW powinno być jeszcze na zawieszeniu adaptacyjnym.
Co do Tesli podobne auto jak inne w zbliżonej cenie, ani specjalnie złe ani dobre, jak ktoś lubi ekrany i gadżety to na pewno na +, za to jakość wykonania raczej na '-' w porównaniu z 'klasycznymi' markami.
Jeśli ktoś chce EV to chyba najsensowniejsza opcja na rynku, no może poza miejskimi maluchami za połowę jej ceny, tylko co to wszystko ma do tematu mx-5?

No proszę jaka wersja wychodzi: https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... 05a0&ei=32
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Cytując komentarz z moto.pl - "Czyli zasadniczo standadowa Homura z pakietem dokładek i na niestandardowych felgach. Czym tu się podniecać?"
Ciekaw jestem, swoją drogą, jak to cenowo wychodzi względem Homury z dokładkami od dealera, założenia Bastucka i kupna analogicznych kół (stare koła można zostawić na zimówki albo odsprzedać). Bo w specyfikacji poza tym i poza bodajże mieszkiem od lewarka biegów nic nie ma. To jest seryjna Homura z Recaro.
Ciekaw jestem, swoją drogą, jak to cenowo wychodzi względem Homury z dokładkami od dealera, założenia Bastucka i kupna analogicznych kół (stare koła można zostawić na zimówki albo odsprzedać). Bo w specyfikacji poza tym i poza bodajże mieszkiem od lewarka biegów nic nie ma. To jest seryjna Homura z Recaro.
Tak ale słyszałeś kiedyś żeby jakiś forumowicz dogadał się z dealerem samochodów, żeby wypuścił na rynek kilka sztuk auta "sygnowanych" przez forumowicza? No to jednak jest dosyć oryginalne, jestem pewien że nie powstydziłbyś się edycji "TerminatorPi"TerminatorPi pisze: ↑23 sie 2024, 18:05Cytując komentarz z moto.pl - "Czyli zasadniczo standadowa Homura z pakietem dokładek i na niestandardowych felgach. Czym tu się podniecać?

Ciekawe czy Radzio ma już taką w garażu?
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/m ... GBn3E.html
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2024-08-24 082752.jpg (146.7 KiB) Przejrzano 2699 razy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
No właśnie brakuje czegoś, co powodowałoby, że to jest rzeczywiście inny samochód niż po prostu "wziąłem Homurę i poleciałem po katalogu dodatków, które można załozyć w pierwszym lepszym ASO". Ale to moja prywatna opinia. Ja w ogóle jeżdżę serią XD
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 04 paź 2017, 8:48
- Model: ND RF
- Wersja: 2019, SkyEnergy
- Lokalizacja: Olkusz
Moda na takie "edycje specjalne" pojawia się też u dealerów. W Belgii edycja Geshi ma felgi BBS, opony run-flat Uniroyal, amory Bilstein, sprężyny Eibach, rozpórkę, wydech Bastuck i dokładki aero z katalogu Mazdy, a dodatkowo zegarek, rękawiczki i kluczyk w kolorze nadwozia. To też jest custom made, ręcznie malowane w kolorze przypominającym BRG. Mają powstać 24 sztuki, wycenione na 53 tys. euro.
- Załączniki
-
- Geshi1.jpeg (1.42 MiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi2.jpeg (1.28 MiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi3.jpeg (1.17 MiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi4.jpeg (1013.59 KiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi5.jpeg (1.25 MiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi6.jpeg (1.65 MiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi8.jpeg (779.23 KiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi9.jpeg (932.39 KiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi10.jpeg (518.11 KiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi11.jpeg (779.89 KiB) Przejrzano 2402 razy
-
- Geshi7.jpeg (807.24 KiB) Przejrzano 2402 razy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1661
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2210
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa