Problem z gasnącą miatą
Po odpaleniu chodzi normalnie na ssaniu ale jakby za szybko z niego schodzi i przygasa albo gaśnie całkiem jeśli zostawi się ją na wolnych obrotach. Gdy już sie zagrzeje jest ok
Problem pojawił się po zmianie kolektora na 4:1 od Andiego i stożka bo ori puszka sie nie mieści
Wymieniony:
Krokowy (używka)
Czujnik temp płynu
Sonda w katalizatorze
Auto nadal za szybko schodzi z ssania i czasem przez to przygasa. Gdy już sie zagrzeje nie ma problemu, jeździ, odpala, trzyma obroty
Wolne obroty na zimnym Nb 1.8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4753
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Odkrec śrubę regulacji wolnych obrotów. A najlepiej ja wykrec, wyczyść kanał, wkręć z powrotem i wyreguluj
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4753
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Tak, za zaślepką
powered by RomDrop
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4753
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
to
jesli to NA to jest jeszcze zawor termiczny na gorze kolektora ssacego
jesli to NA to jest jeszcze zawor termiczny na gorze kolektora ssacego
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Nie wykręcałem tej śruby ale zdjołem rure z przepustnicy i zapsikałem grubo preparatem do czyszczenia przepustnic. Nadal bardzo szybko zeszło z obrotów a po 3min na wolnych zszedł do 500rpm i chodził jak traktor. Próbowałem regulować tą śrubką to jakby nie reagował
- Alex
- Donator
- Posty: 4753
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Może kanał wolnych obrotów jest zasyfiony i dlatego nie reaguje na regulację?
I na kwestia - jak luzy zaworowe?
powered by RomDrop
I na kwestia - jak luzy zaworowe?
powered by RomDrop

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4753
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
kanał wolnych obrotow, ten regulowany srubką jest inny niż do zaworu wolnych obrotow o ile pamietam. Ta regulacja powinna mieć jakiś wpływ. By uzyskać jakieś obroty potrzebna jest określona ilość powietrza, odkrecajac obejscie powodujemy że ilość powietrza przybywa więc albo obroty powinny wzrosnąć albo zawór się przymknąć i wtedy zostaną te same. Obroty na zimnym powinny być większe niż na gorącym stąd potrzebna ilość powietrza jest większa, pytanie na ile % wtedy zawór pracuje, czy nie blisko maksimum.
podlaczylbym Forscana i zobaczył na ile % ustawia się zawor wolnych obrotow na zimno i na gorąco. Możnaby też podejrzeć jakie temperatury widzi sterownik i inne parametry, może problem jest gdzies indziej niż kopiemy

tak, do NB da się podlaczyc Forscana, po linii K. Albo na pająka z gniazda diagn do wtyczki obd (masa, +12 i linia K) albo uzywajac przejsciowki mazda-obd2
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl