Zgłaszam votum separatum do tego, że Recaro są super, bo nie dla każdego. I że niby Bilsteiny są komfortowe, bo zupełnie nie są. Zaczynają tłumić, gdy się grubo zap...la. przy spokojnej jeździe czuć fakturę asfaltu.
Co do obniżania, to odpada gdy jeździ się po kopnym śniegu. Jest odwrócona korelacja z jazdą w zimie a polecaniem obniżania.
Do jazdy top up polecam rfa, jest wyraźnie cichszy.
Kilka pytań do dlugomajacych (ND)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Bylo Meteor Grey a pozniej Machine Grey. Machine jest jasniejszy, bardziej metaliczny, ladniejszy imo.
Recaro fajnie trzymaja ale nie lubie ich bo sa twarde i wymagaja wiecej techniki przy wsiadania i wysiadaniu, o ile sie chce zadbac o boczki.
Ja jestem fanem materialowych z USA bo maja bardzo fajne trzymanie, w kazdym kierunku. Zapadaja sie dosyc nisko w siedzisku wiec i pozycja fajna. No i kosztuja 1/5 tego co Recaro...
Recaro fajnie trzymaja ale nie lubie ich bo sa twarde i wymagaja wiecej techniki przy wsiadania i wysiadaniu, o ile sie chce zadbac o boczki.
Ja jestem fanem materialowych z USA bo maja bardzo fajne trzymanie, w kazdym kierunku. Zapadaja sie dosyc nisko w siedzisku wiec i pozycja fajna. No i kosztuja 1/5 tego co Recaro...
-
- Donator
- Posty: 2214
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Zgadzam sie z Wojtkiem w sprawie i Recaro i Bilsteinow.
Mi Recaro pasują ale tez pasują mi fotele konturowe w daily na które masę osób narzeka ze są dla nich za małe. To trzeba przymierzyć i poczuć.
Bilki faktycznie są dość twarde na co dzień. Najbardziej to poczułem po założeniu gwintu, który mimo ze pozwala na agresywniejsza jazdę z lepszą kontrolą nad autem, to mimo wszystko lepiej tłumi nierówności nawierzchni.
Na daily daily dla żony bardziej przyjazne będą zwykle czarne amorki. A szczególnie jak ma zostać koza. Trochę będzie bujało łajbą ale nie ma to dużego znaczenia w takim użytkowaniu.
Mi Recaro pasują ale tez pasują mi fotele konturowe w daily na które masę osób narzeka ze są dla nich za małe. To trzeba przymierzyć i poczuć.
Bilki faktycznie są dość twarde na co dzień. Najbardziej to poczułem po założeniu gwintu, który mimo ze pozwala na agresywniejsza jazdę z lepszą kontrolą nad autem, to mimo wszystko lepiej tłumi nierówności nawierzchni.
Na daily daily dla żony bardziej przyjazne będą zwykle czarne amorki. A szczególnie jak ma zostać koza. Trochę będzie bujało łajbą ale nie ma to dużego znaczenia w takim użytkowaniu.
Pozdrawiam, Danillo
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dodam, że gdyby nie to, że zależy mi na prześwicie, z którego w pełni korzystam bardzo często, to bym montował ohlinsa. Miałem okazję nim się przejechać i jest bardziej wygodny na betonowych semislickach, niż seryjne bilsteiny na komfortowych choć sportowych oponach cywilnych.
Trochę pomaga bilstenom obniżenie na sprężynach (też miałem okazję taką nd jeździć), wychodzą wtedy z tego twardego zakresu pracy.
Trochę pomaga bilstenom obniżenie na sprężynach (też miałem okazję taką nd jeździć), wychodzą wtedy z tego twardego zakresu pracy.
- Paffko
- Donator
- Posty: 401
- Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
- Model: ND
- Wersja: Deep Crystal Blue
- Lokalizacja: Radom
Pełna zgoda co do Recaro- dla osób słusznej postawy są niestety za ciasne i komfot i trzymanie boczne troche znikaja. Ale ja mam 187 cm 90 kg.Wojtek Wawa pisze: ↑31 sty 2024, 0:06Zgłaszam votum separatum do tego, że Recaro są super, bo nie dla każdego. I że niby Bilsteiny są komfortowe, bo zupełnie nie są. Zaczynają tłumić, gdy się grubo zap...la. przy spokojnej jeździe czuć fakturę asfaltu.
Co do obniżania, to odpada gdy jeździ się po kopnym śniegu. Jest odwrócona korelacja z jazdą w zimie a polecaniem obniżania.
Do jazdy top up polecam rfa, jest wyraźnie cichszy.
The Glove - viewtopic.php?f=22&t=35879
Schmetterling http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 22&t=30869
LaMiata http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 22&t=24804
’99 Magic
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 780
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
To już tylko tak z dziennikarskiego obowiązku wybrałem nappę i zwykły zawias ( który pewnie obniżę na jakiś czarnych sprężynach ( coś czytałem że niby tylko 2 cm schodzą i są do standardowego zawieszenia) albo i nie… zainteresuję się tym później.
Dzięki za sugestie
Dzięki za sugestie
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Gratulacje i niech ND3 cieszy!