Kilka pytań do dlugomajacych (ND)
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
Duża różnica względem ceraty? Strasznie drażnią mnie te siedziska w podstawowych fotelach ze robią się takie „odleżyny”. Na pewno wiecie o co chodzi, w NC niby robi się podobnie, ale nie aż tak…
Najchętniej wziął bym exclusive line bo nappa beż tak sobie mi się podoba ( na fotkach) i nie chce ciemnego lakieru
2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony ? Prawda to czy bujda ? kolejny argument za niższym wyposażeniem.
3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
1. Skóra nappa w mx5
Duża różnica względem ceraty? Strasznie drażnią mnie te siedziska w podstawowych fotelach ze robią się takie „odleżyny”. Na pewno wiecie o co chodzi, w NC niby robi się podobnie, ale nie aż tak…
Najchętniej wziął bym exclusive line bo nappa beż tak sobie mi się podoba ( na fotkach) i nie chce ciemnego lakieru
2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony ? Prawda to czy bujda ? kolejny argument za niższym wyposażeniem.
3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
-
- Donator
- Posty: 3685
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Ad1. Jeżeli mówisz o tej perforowanej to w aucie z 7tys mil wygląda gorzej niż moja standardową po 24 tys mil.Konioczynka pisze: ↑18 sty 2024, 20:54Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
Duża różnica względem ceraty? Strasznie drażnią mnie te siedziska w podstawowych fotelach ze robią się takie „odleżyny”. Na pewno wiecie o co chodzi, w NC niby robi się podobnie, ale nie aż tak…
Najchętniej wziął bym exclusive line bo nappa beż tak sobie mi się podoba ( na fotkach) i nie chce ciemnego lakieru
2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony ? Prawda to czy bujda ? kolejny argument za niższym wyposażeniem.
3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
-
- Donator
- Posty: 3685
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Możesz sam zapytać @Berger może się wierci za bardzo w tym fotelu. Imo jedyne co jest warte dopłaty we wnętrzu to recaro i bezprzewodowy androidKonioczynka pisze: ↑19 sty 2024, 8:34Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Każda ND ze skórzanymi standardowymi stołkami jaką widziałem na OtoMoto miała wysiedzianą dupę na fotelu kierowcy. Sorry, ale wygląda to słabo. Najlepsze jest to, że podobnie wysiedziane były auto i z małym i z dużym przebiegiem.
Bazowe fotele ze szmatą wyglądają o wiele lepiej, niestety deska jest także bazowa i wygląda brzydko i tanio.
Dopiero fotele Recaro i topowe wnętrze sprawia, że ND wygląda w środku fajnie i miło. To wnętrze pasuje do całości auta.
Bazowe fotele ze szmatą wyglądają o wiele lepiej, niestety deska jest także bazowa i wygląda brzydko i tanio.
Dopiero fotele Recaro i topowe wnętrze sprawia, że ND wygląda w środku fajnie i miło. To wnętrze pasuje do całości auta.
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Konioczynka pisze: ↑19 sty 2024, 8:34Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach
O co chodzi z tym oklejonym dachem?
Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
Pozdrawiam, Danillo
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
W sensie środek dachu w rf w kolorze czarnym, a w st materiał beżowy.Danillo pisze: ↑20 sty 2024, 16:27Konioczynka pisze: ↑19 sty 2024, 8:34Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach
O co chodzi z tym oklejonym dachem?
Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
Jeździłeś w takim i takim fotelu?
Przynajmniej w teorii:
Kupuje rfke żeby służyła jako prawie all year drugie daily, do jazdy również przez kobitę. Częste wsiadanie i wysiadanie. Stoję w rozkroku pomiędzy wszystkimi wersjami.
Exclusive line - ma wszytsko co trzeba, standardowe fotele „te perforowane”, czarne wnętrze
Środkową kazari chyba - beżowe wnętrze, skóra nappa i inny kolor dachu
No i homura - z recaro bilkami brembo
Z moich doświadczeń - nbfl zwykły zawias, ncfl Bilki, a później bilki z obniżeniem to najlepiej mi się na co dzień jeździło nb. Fajnie pływało, kładło się niemiłosiernie ale było turbo wygodne. Trzeba też nadmienić że nie było tam kunia i może dlatego zawieszenie bardziej bawiło niż przeszkadzało…
Twardość bilkow w NC jak najbardziej do zaakceptowania na co dzień, obniżenie już nie. Jak pojawiła się „moc” to bilki dużo dają,
Więc auto na 100% nie zostanie obniżone, polatać trochę lubię ale możliwe że standardowe zawieszenie z kpc to bardzo dobry kompromis?
Najbardziej to żal hamulców i niemożliwe że recaro. Siedziałem u Leoo w recaro ale to było lato, ciekawe jak w kurtce itd. Jak dzwoniłem czy coś można wziąć na jazdę w Warszawie to zimą podobno nie ma jazd testowych mx5 .. a nawet w pełnym rynsztunku wejść zobaczyć to by było jakieś info… a czas nagli
Może ktoś coś podpowie.
Najchętniej ktoś kto ma świeże nd z kpc
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
-
- Donator
- Posty: 3685
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
ST możesz jeździć cały rok - nie ma różnicy w komforcie w porównaniu do auta ze zwykłym dachem a top down ciszej niż w rf
Ja mam u siebie bilsteiny fabrycznie i komfort jest na poziomie normalnego auta. Po dołożeniu grubszych stabów nic się nie zmieniło odnośnie komfortu. W porównaniu do moich NB w ND dużo większą różnicę zrobiła zmiana opony.
Odnośnie wnętrza to zależy czy masz czas czyścić co tydzień czy nie. Jak nie, to weź czarną skórę i nawet brudne będzie wyglądać ok.
Hamulce brembo w porównaniu do standardowych to jest przepaść - warte każdej złotówki.
Ja mam u siebie bilsteiny fabrycznie i komfort jest na poziomie normalnego auta. Po dołożeniu grubszych stabów nic się nie zmieniło odnośnie komfortu. W porównaniu do moich NB w ND dużo większą różnicę zrobiła zmiana opony.
Odnośnie wnętrza to zależy czy masz czas czyścić co tydzień czy nie. Jak nie, to weź czarną skórę i nawet brudne będzie wyglądać ok.
Hamulce brembo w porównaniu do standardowych to jest przepaść - warte każdej złotówki.
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Tak, jeździłem w obu fotelach, dla mnie Recaro jest wygodniejsze, daje przyzwoite trzymanie boczne. A po ich obniżeniu pozycja za kierownicą jest super. Tylko ja jestem drobnej budowy i nie każdy się w Recaro dobrze czuje. Tu trzeba się przymierzyć.
Obniżenie nie jest złe, nie musisz schodzić na maksa w dół. Sprężyny obniżające warto imo założyć. Zyskasz lepsze prowadzenie, pożegnasz kozę i wcale nie będziesz o nic przycierał na mieście.
Co do Brembo to nie mam ale się wypowiem Nie skraca drogi hamowania, pewnie daje lepszy feeling hamulca i jest odporniejszy na fading ale w daily nie będzie moim zdaniem dużej różnicy do serii. Za to wyglada jak milion USD i tylko dlatego warto go mieć.
Obniżenie nie jest złe, nie musisz schodzić na maksa w dół. Sprężyny obniżające warto imo założyć. Zyskasz lepsze prowadzenie, pożegnasz kozę i wcale nie będziesz o nic przycierał na mieście.
Co do Brembo to nie mam ale się wypowiem Nie skraca drogi hamowania, pewnie daje lepszy feeling hamulca i jest odporniejszy na fading ale w daily nie będzie moim zdaniem dużej różnicy do serii. Za to wyglada jak milion USD i tylko dlatego warto go mieć.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Tutaj się z kolegą mutra nie zgodzę. Mam białe skóry w aucie codziennym, wożę 3 dzieci, które konsumują i ogólnie brudzą.
Po odebraniu z salonu fotele potraktowałem impregnatem do jasnych skór i zabrudzenia są znikome.
Wystarczy raz na pół roku lekko je przeczyścić i ponownie zaimpregnować. Operacja przy 7 fotelach zajmuje mi do 45 min.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 3685
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Tak, tylko nappy teoretycznie nie można impregnowaćDanillo pisze: ↑20 sty 2024, 18:29Tutaj się z kolegą mutra nie zgodzę. Mam białe skóry w aucie codziennym, wożę 3 dzieci, które konsumują i ogólnie brudzą.
Po odebraniu z salonu fotele potraktowałem impregnatem do jasnych skór i zabrudzenia są znikome.
Wystarczy raz na pół roku lekko je przeczyścić i ponownie zaimpregnować. Operacja przy 7 fotelach zajmuje mi do 45 min.
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Mam skore Windsor, czyli de facto to samo co Nappa i nic jej nie jest po roku od impregnacji
Rozmawiałem z Marcinem naszym specem od detailingu i nie widział przeciwwskazań. Polecił mi zestaw Colorlocka cleaner + versiegelung, potwierdzam że bardzo dobrze działa.
Rozmawiałem z Marcinem naszym specem od detailingu i nie widział przeciwwskazań. Polecił mi zestaw Colorlocka cleaner + versiegelung, potwierdzam że bardzo dobrze działa.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Mam BIlsteiny i sprężyny obniżające Einbach (te akcesoryjne z salonu) i nie uważam, że auto było za twarde lub niekomfortowe. I nie jest to tylko moje zdanie, bo znajomi których czasem wożę na prawym są wręcz pozytywnie zaskoczeni komfortem jazdy.
Potwierdzam to co koledzy napisali - wg mnie w RF nieprzyjemnie wieje top down.
I dodam jeszcze od siebie, że nie wyobrażam sobie używania Miaty na daily w zimie. Zwłaszcza w tym sezonie, gdzie drogi w mojej okolicy są fatalnie utrzymane, wiecznie oblodzone, nieodśnieżanie.
Ale to tylko moje zdanie
Potwierdzam to co koledzy napisali - wg mnie w RF nieprzyjemnie wieje top down.
I dodam jeszcze od siebie, że nie wyobrażam sobie używania Miaty na daily w zimie. Zwłaszcza w tym sezonie, gdzie drogi w mojej okolicy są fatalnie utrzymane, wiecznie oblodzone, nieodśnieżanie.
Ale to tylko moje zdanie
- Sun
- Donator
- Posty: 301
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Ja miałem okazje i recaro lepiej trzymają boki, mocno sciskaja nogi, alcantara strasznie ściąga ubranie, siedzi się sporo wyżej niż w standardowych fotelach. Przez to ze boki na uda są wysokie to się ciężej wychodzi.Konioczynka pisze: ↑20 sty 2024, 16:43Jeździłeś w takim i takim fotelu?Danillo pisze: ↑20 sty 2024, 16:27Konioczynka pisze: ↑19 sty 2024, 8:34
Serio ? Może użytkownik jakiś kanciaty ? Przecież to "super nappa". 5 koła dopłaty + oklejony dach
O co chodzi z tym oklejonym dachem?
Seryjne fotele maja dość miękką wyściółkę i np. dlatego siedzi się w nich niżej niż w Recaro, bardziej się w nich zapada siedzisko. Niestety efektem ubocznym są te wygniecione półdupki.
Recaro mocno ściskają nogi...jeśli ci się meszczą
Ja w Recaro miałem wrażenie, że udami siedzę na rurkach. Jakiś tam byl nie jestem ale niestety większość masy mam zgromadzone w udach i...no ten tego. Recaro nie pykło.
Ja w Recaro miałem wrażenie, że udami siedzę na rurkach. Jakiś tam byl nie jestem ale niestety większość masy mam zgromadzone w udach i...no ten tego. Recaro nie pykło.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Tak wiem, w nb jeździłem normalnie w lutym i było "ok' , ciepło itd. Raczej chodzi mi o utrzymanie tego w czystości na co dzień. Kobita ma parking pod robotą z drzewami i ptaszkami, paluchy na środku od otwierania/zamykania, impregnacja... itd. Do zaakceptowania jak się jeździło weekendowo. Z resztą w PRHT lubie sobie jeździć z zamknietym dachem i otwarta szybą, chyba po prostu sama jazda MX5 sprawia mi frajde, nie musi być koniecznie bez dachu (chociaż też lubię), więc taki RF będzie ideolo.mutra pisze: ↑20 sty 2024, 17:47ST możesz jeździć cały rok - nie ma różnicy w komforcie w porównaniu do auta ze zwykłym dachem a top down ciszej niż w rf
Ja mam u siebie bilsteiny fabrycznie i komfort jest na poziomie normalnego auta. Po dołożeniu grubszych stabów nic się nie zmieniło odnośnie komfortu. W porównaniu do moich NB w ND dużo większą różnicę zrobiła zmiana opony.
Hamulce brembo w porównaniu do standardowych to jest przepaść - warte każdej złotówki.
Bilki są jak najbardziej ok na co dzień w NC, tylko te obniżenie nie - zbyt wiele uwagi to wymaga żeby używać daily.
.
Wstępnie się ugadałem z Leoo żeby jeszcze chociaż w garażu posiedzieć w recaro w pełnym rynsztunku. Nie pamiętam żeby było ciasno, w Asterce też mam duże buły po bokach siedziska (jak woziłem kogoś grubszego to mi to rozgniatał ) więc raczej się mieszczę... zobaczymy.Danillo pisze: ↑20 sty 2024, 18:21Tak, jeździłem w obu fotelach, dla mnie Recaro jest wygodniejsze, daje przyzwoite trzymanie boczne. A po ich obniżeniu pozycja za kierownicą jest super. Tylko ja jestem drobnej budowy i nie każdy się w Recaro dobrze czuje. Tu trzeba się przymierzyć.
Obniżenie nie jest złe, nie musisz schodzić na maksa w dół. Sprężyny obniżające warto imo założyć. Zyskasz lepsze prowadzenie, pożegnasz kozę i wcale nie będziesz o nic przycierał na mieście.
Co do Brembo to nie mam ale się wypowiem Nie skraca drogi hamowania, pewnie daje lepszy feeling hamulca i jest odporniejszy na fading ale w daily nie będzie moim zdaniem dużej różnicy do serii. Za to wyglada jak milion USD i tylko dlatego warto go mieć.
Prześwit w ND i NC był taki sam czy się mylę? Pro kit do ND też schodzi 3cm ? Jeśli tak, to dla mnie za dużo.
Pewnie z zamkniętym dachem może być spory problem się wygrzebać.
Póki co wyklarowaliście mi że beżowe wnętrze, czyli Kazari spada na ostatnią pozycję - nie ma jakiejś szczególnej różnicy, a ja mam wątpliwości co do wyglądu szary lakier i środek beżowo-czarny . Za dużo się tam dzieje, pewnie z ciemnym kolorem jest OK.
Szkoda że tego KPC nie można obczaić ...
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
@Konioczynka W temacie wygrzebywania się z auta polecam Ci poczytam amerykańskie forum. Tam ludzie w wieku 70+ jeżdżą Mx5 i zupełnie szczerze opisują swoje wrażenia z użytkowania.
Pozdrawiam, Danillo
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Bez przesady, że zdrowy dorosły chłop nie wyjdzie z ND bo "Recaro"... Mój dziadek rocznik 1939 wsiadł i wysiadł bez problemu Kwestia techniki i przyzwyczajenia...
P.S zasada jest tak, że jak planujesz więcej jeździć top down to lepiej wybrać ST. Jak planujesz więcej jeździć top up to lepszym wyborem może być jednak RF.
P.S zasada jest tak, że jak planujesz więcej jeździć top down to lepiej wybrać ST. Jak planujesz więcej jeździć top up to lepszym wyborem może być jednak RF.
- irekJ
- Donator
- Posty: 2657
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
W kwestii ST a RF istotnym pytaniem jest, czy ktoś planuje trzymać auto w totalnej serii, czy wrzucić zestaw abc (prokit, staby, dystans).
Jak dla mnie to bryła i proporcje RFa są totalnie pokraczne i przypominają mi rysunki dzieciaków rysujące nieproporcjonalne samochodziki na wielkich kołach. Natomiast to wrażenie całkowicie znika jak auto siedzi niżej, szerzej, ma dołożony męski wydech, pakiet Mazda Speed i najlepiej czarny dach. Patrz: @flatline
ST w serii też jest pokraczne, ale wygląda zdecydowanie lepiej niż RF.
Co do względów praktycznych obydwa są tak samo głośne, ST wymaga trochę więcej zachodu w utrzymaniu czystości i dobrej kondycji na co dzień.
Jak dla mnie to bryła i proporcje RFa są totalnie pokraczne i przypominają mi rysunki dzieciaków rysujące nieproporcjonalne samochodziki na wielkich kołach. Natomiast to wrażenie całkowicie znika jak auto siedzi niżej, szerzej, ma dołożony męski wydech, pakiet Mazda Speed i najlepiej czarny dach. Patrz: @flatline
ST w serii też jest pokraczne, ale wygląda zdecydowanie lepiej niż RF.
Co do względów praktycznych obydwa są tak samo głośne, ST wymaga trochę więcej zachodu w utrzymaniu czystości i dobrej kondycji na co dzień.
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
1. jesli chodzi o mnie to: recaro>szmaciane>nappa>skora z weza ogrodowegoKonioczynka pisze: ↑18 sty 2024, 20:54Cześć, kilka pytań:
1. Skóra nappa w mx5
2. Wyczytałem na forach USA, że podobno RF jest na podstawowym zawieszeniu nieco bardziej zwarcie zestrojony?.
3. Jakieś zabezpieczenia z salonu są polecane, a jakieś nie?
z tym ze recaro nie jest warte tego zeby doplacac do niego 10k PLN, szmaciane fotele wydaja sie miec troche nizszy profil niz nappa/waz ogrodowy
2. tak, mi kiedys wyszlo tak: ze RF na standardowych amortazytowatch ma troche twardsze tylne sprezyny, przy bilsteinach i tu i tu bylo tak samo (tak jak w RF bez billsteinow)
3. dodatkowy immobilizer montowany zeby odrobine trudniej bylo auto odpalic na walizke, dziala z tym ze dosc upierdliwy bo czesto trzeba baterie w "pilocie" wymieniac
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
-
- Donator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Fotele ze 124 są na 97% w pełni kompatybilne z mx5. Natomiast boczki w nich ścierają się tak samo jak w Mazdzie. Widziałem gdzieś ogłoszenie prawie nowych i już miały śladu użytkowania.
To zależy zapewne od sposobu wsiadania i wysiadania. Ja kupiłem auto z przebiegiem 45 tys km i nawet ryski nie miały aż się kolega Bomi dziwił. Pewnie poprzedni właściciel był mocno gibki.
Ja tez staram się wsiadać i wysiadać nie szorując po boczkach fotela choć mam nadzieje, ze moja nowa skóra na nich jest lepszej jakości.
W użytkowaniu na co dzień w zimie, kurtce może być trudno wskoczyć w Recaro bez dotykania boczków- dlatego polecałem inne fora gdzie jest więcej użytkowników i więcej historii z użytkowania. Niemniej spodziewałbym się większego zużycia.
Kolejna rzecz to wysokość Recaro, seryjnie siedzi się nieco za wysoko jak na roadstera. Można to zmienić montując szyny obniżone i przesuwne ale wtedy trzeba coś tam uciąć z fotela albo zamontować na stałe do podłogi- jeśli jest więcej użytkowników o rożnym wzroście to ten system odpada. Ja go sobie bardzo chwałę bo w końcu siedzę w fotelu a nie na nim i lepiej czuje uślizgi tylnej osi.
Jak widać nie ma idealnych foteli do ND.
Wnętrze z Alcantary, jak ktoś nie musi mieć oryginalnego, można znacznie taniej zrobić po zakupie i faktycznie podnosi to jakość wnętrza.
To zależy zapewne od sposobu wsiadania i wysiadania. Ja kupiłem auto z przebiegiem 45 tys km i nawet ryski nie miały aż się kolega Bomi dziwił. Pewnie poprzedni właściciel był mocno gibki.
Ja tez staram się wsiadać i wysiadać nie szorując po boczkach fotela choć mam nadzieje, ze moja nowa skóra na nich jest lepszej jakości.
W użytkowaniu na co dzień w zimie, kurtce może być trudno wskoczyć w Recaro bez dotykania boczków- dlatego polecałem inne fora gdzie jest więcej użytkowników i więcej historii z użytkowania. Niemniej spodziewałbym się większego zużycia.
Kolejna rzecz to wysokość Recaro, seryjnie siedzi się nieco za wysoko jak na roadstera. Można to zmienić montując szyny obniżone i przesuwne ale wtedy trzeba coś tam uciąć z fotela albo zamontować na stałe do podłogi- jeśli jest więcej użytkowników o rożnym wzroście to ten system odpada. Ja go sobie bardzo chwałę bo w końcu siedzę w fotelu a nie na nim i lepiej czuje uślizgi tylnej osi.
Jak widać nie ma idealnych foteli do ND.
Wnętrze z Alcantary, jak ktoś nie musi mieć oryginalnego, można znacznie taniej zrobić po zakupie i faktycznie podnosi to jakość wnętrza.
Pozdrawiam, Danillo
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Przysiadka w recaro rozwiąże problem wersji wyposażenia ( to w niedzielę), teraz dissujemy się na kolor. Ja obstawiam za nowym Aero grey - mi się tam podoba, dodatkowo koncepty spirit racing w tym kolorze na plus i czarne dokładki nie będą się gubić w tym kolorze. Machine grey zmienił jakoś swój odcień na przestrzeni liftów? Taki jak w konfiguratorze stalowy fajny, ale czasem widuję się jakiś taki wpadający w odcień niebieskiego co mi się kompletnie nie podoba.
Edit: dobra widzę, wcześniej był meteor..
Edit: dobra widzę, wcześniej był meteor..
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0