Hej
Tak zastanawiam się czy ktoś jeździł z was NC z rozsądnym ITB?
Czy jest rzeczywiście taka poprawa na reakcję gazu?
Jak wpływa to na krzywą momentu i mocy?
Luźno myślę, trochę naoglądałem się filmików z dźwiękiem i zaczynam mieć nieprzespane noce…..
ITB do 2.5
Dywagacje
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
A co to jest rozsądne ITB? 
Imho sens jest tym większy im bardziej doprezony i dowalkowany jest silnik a właściciel lubi wysokie obroty. Od dołu raczej nalezy spodziewać się męczarni plus do tego zużycie paliwa tak w kierunku Wankla

Imho sens jest tym większy im bardziej doprezony i dowalkowany jest silnik a właściciel lubi wysokie obroty. Od dołu raczej nalezy spodziewać się męczarni plus do tego zużycie paliwa tak w kierunku Wankla
Ostatnio zmieniony 26 paź 2023, 6:57 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Żółwik
- Donator
- Posty: 476
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 19:14
- Model: NA
- Wersja: 1.6 i NC 2.5
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Miałem takie same pomysły jak oglądałem filmiki ale mi przeszło
Doszedłem do wniosku, że plusy (dźwięk i szacun na dzielni) nie przesłoniłyby mi minusów (cała reszta)
Choć nie powiem, pomysł co jakiś czas wraca, ale skutecznie go odpędzam 


