Remont silnika NC 1.8 z 2008r
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lis 2014, 14:56
- Lokalizacja: Warszawa
Gdzie w Warszawie i okolicach mogę zlecić generalkę silnika 1.8?
- ace
- Donator
- Posty: 580
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
To absolutnie bez sensu, kupuj 2.5.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
też bym proponował rozważyć swapa niż remontować dychawiczne i paliwożerne 1.8
Miatowe serwisy w Warszawie to np Brozyn (mx5centrum) i Dr.Kokon
Miatowe serwisy w Warszawie to np Brozyn (mx5centrum) i Dr.Kokon
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 gru 2013, 12:39
- Model: Inny
- Lokalizacja: 100lica
Remont to jakieś 4-6k w zależności od zakresu, a swap na 2.5 to ile obecnie wynosi 15k? tutaj jest chyba diabeł pogrzebany
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Silniki tak bardzo podrożały?
Jakby nie było zawsze są możliwości obniżki kosztów
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Jakby nie było zawsze są możliwości obniżki kosztów
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Gieras
- Donator
- Posty: 372
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Ostatnio to liczyłem:
Silnik 6k, kolektor 2k (bo seryjny to padaka), strojenie ecu 2k, robocizna 4k, drobiazgi do wymiany 1k, nieco mocniejsze sprzeglo 1,5k = 16,5k. Pewnie można urwać z tego z 1-2k, ale tak czy siak wychodzi kilkanascie tysięcy.
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Oprócz wspomnianego urywania można sprzedawać graty
silnik nawet 1.8 po panewce pójdzie w częściach, kolektor na skup, miska i pokrywa z forda itd. Trzeba tylko być cierpliwym.
Z 3 swapów które robiłem odzyskałem w ten sposób od 1 do 3 tys

Z 3 swapów które robiłem odzyskałem w ten sposób od 1 do 3 tys
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Daj spokój... brak przyjemności z jazdy 1.8.Mariusz123 pisze: ↑01 wrz 2023, 13:49Gdzie w Warszawie i okolicach mogę zlecić generalkę silnika 1.8?
Plus niewspółmierne zużycie paliwa.
Poczekać, dozbierać kasy, kupić 2,5.
1.8 vs 2,5.......... przepaść.... bez wymiany kolektora też.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
no alez podpowiedzcie koledze jakis warsztat skoro chce remontowac. Jego decyzja, nie uszczesliwiajmy na siłę!
Co nie zmienia faktu ze mialem okazje ostatnio stroic NC1.8 po remoncie - calkiem ladnie działało - i w miedzyczasie dalem koledze kluczyki by przejechal sie moja 2.5. Gdy wrocil zadal tylko jedno pytanie - ile trzeba doplacic?
Jesli komus ciezko dopiac budzet na swapa to w przypadku 1.8 gdzie trzeba wymieniac ECU i dokladac kawalek wiazki do zmiennej fazy zawsze mozna wystroic wstepnie na ECU z 1.8 i ori kolektorem (traci sie troche momentu z dołu i na środku i troche rosnie zuzycie paliwa ale ciagle pali to podobnie do 1.8 tylko znacznie lepiej jedzie) a za jakis czas dolozyc ECU z 2.0, kolektor i zrobic korekte strojenia.
Co nie zmienia faktu ze mialem okazje ostatnio stroic NC1.8 po remoncie - calkiem ladnie działało - i w miedzyczasie dalem koledze kluczyki by przejechal sie moja 2.5. Gdy wrocil zadal tylko jedno pytanie - ile trzeba doplacic?
Jesli komus ciezko dopiac budzet na swapa to w przypadku 1.8 gdzie trzeba wymieniac ECU i dokladac kawalek wiazki do zmiennej fazy zawsze mozna wystroic wstepnie na ECU z 1.8 i ori kolektorem (traci sie troche momentu z dołu i na środku i troche rosnie zuzycie paliwa ale ciagle pali to podobnie do 1.8 tylko znacznie lepiej jedzie) a za jakis czas dolozyc ECU z 2.0, kolektor i zrobic korekte strojenia.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lis 2014, 14:56
- Lokalizacja: Warszawa
Wstępnie myślałem o remoncie ponieważ generuje to najniższe koszty a swapa zawsze można zrobić..
- niezalogowany
- Posty: 274
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
panowie jak wam wychodzi to spalanie na 2.5 vs 1.8? ja na 1.8 byłem w stanie, jadąc emerycko w rządku aut (powrót z Kotliny do Wrocławia...) zejść do okolic 6 litrów, w 2.5 jak bym nie kombinował to chyba jeszcze poniżej 9 nie zszedłem...
- Alex
- Donator
- Posty: 4741
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jest zdaje się wątek o spalaniu 2.0 , przewijaja się w nim dane o 1.8 i 2.5
W życiu nie widziałem poniżej 7 w 1.8. zwykle w trasie żarła 8-9 w miescie 11, raz wyszła 7.2 gdy jechałem na swapa. Średnia z roku ok 10
2.5 miałem dwie i udawało mi się zejść czasem w okolice 7.5, zwykle jednak 8.5-9 w trasie i 11 w mieście. Średnia z roku ok 10
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
W życiu nie widziałem poniżej 7 w 1.8. zwykle w trasie żarła 8-9 w miescie 11, raz wyszła 7.2 gdy jechałem na swapa. Średnia z roku ok 10
2.5 miałem dwie i udawało mi się zejść czasem w okolice 7.5, zwykle jednak 8.5-9 w trasie i 11 w mieście. Średnia z roku ok 10
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl