Przymierzam się do mniejszej kierownicy w swoim ND-ku, standard jednak jest trochę za duży do jazdy torowej. Do tego nogi mi się nie mieszczą pod kierownicą przy heel'n'toe, więc idealnie coś jeszcze spłaszczonego od dołu. Zależałoby mi w miarę możliwości na utrzymaniu airbagu, więc oczywiście patrzyłem na guardiana - są jeszcze jakieś inne opcje godne rozważenia?
Drugi temat to wysnięcie kolumny kierownicy, brakuje mi tutaj kilku cm żeby uzyskać lepszą pozycję kierowcy. Znalazłem jakieś patenty od IL motorsport (https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-ste ... mk4rf-7006) oraz swego czasu GiacomoRS (https://www.spacershop.com/en/product/s ... er-mx5-na/). Tutaj tylko patrząc na dość małe skomplikowanie części, zastanawiam się czy może ktoś coś takiego próbował u nas zrobić lokalnie (czytaj - taniej)?
Jakiekolwiek wskazówki/dywagacje mile widziane.
Mniejsza kierownica w ND + tuleja kierownicy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Kim Son San
- Posty: 2020
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dystans z IL'a to produkt od Giacomo. W Polsce nikt tego nie robi według mojej wiedzy. Być może będę miał mój na sprzedaż w marcu, zobaczymy.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0