Rozpocząlem negocjacje - wspomnialem, ze byc moze bedziemy robic większa ilość

Pisalem rowniez o mocowaniu do pasów - bez tego jakikolwiek rolbar nie ma dla mnie sensu. Teraz trzeba nam ochotnika który stawil by tam miatkę:) Wytyczne ktore podalem w mailu:
"Generalnie chodzi o to by:
- zwiększyć bezpieczeństwo
- maksymalnie poprawic sztywność nadwozia - moze zastowac dodatkowe zastrzały do przodu samochodu/podłogi? - nie mogly by one jednak zbytnio utrudniać wsiadania/wysiadania
- zachować możliwość stosowania zarówno miekkiego dachu jak i hardtopu
- ograniczyć w miarę możliwości ingerencje we wnętrze samochodu/tapicerkę - cięcie, spawanie itp. (rollbary z linkow sa przykrecane do nadwozia)
- umożliwić mocowanie sportowych pasów bezpiczeństwa"
Pominąlm coś?
Mayk, nie sadze by dali homologacje na taka "otwartą" konstrukcje - nie będzie ona spelniala wymagań załącznika J. Ale zapytać nie zaszkodzi.