polly pisze: ↑14 wrz 2022, 19:24
Od strony drzwi skręcasz oryginalny pas śrubą oczkową, do której przypinasz jedną szelkę biodrową. Tu nic nie trzeba kombinować, zamieniasz tylko oryginalną śrubę na oczkową.
Od strony tunelu trzeba wiercić i na zewnątrz od strony wydechu wspawać blaszkę z nakrętka.
Jeśli masz pasy 6pkt to śrubom oczkowym pasuje odciąć gwinty i same oczka przyspawać do podłogi.
Jeśli nie jesteś bardzo wysoki, to kubełek można na szynach od oryginalnego fotela zamontować. Dodatkowe szyny kup i jakiś magik to wyrzeźbi. Wtedy zmiana z kubełka na seryjny fotel to tylko 4 śruby.
Przy rollbarze cybula będzie się słabo zwijał pas. Ten typ tak ma.
Okej, no to skoro sprawdzone, to zostanę przy tym oryginalnym pasie, tylko dłuższą śrubę oczkową muszę kupić, bo te co mam za krótkie jak sprawdzałem.
Czyli tylko przy tunelu będę musiał na warsztacie to zrobić (sam nie pospawam i nie podniosę niestety auta). Chociaż tyle

.
Pasy na razie 4 punktowe.
Na razie jeszcze nie śpieszę się z kubełkiem, ale tak, chciałbym mieć szybką podmiankę, bo to jest daily, którego jednocześnie nie chcę bardzo zmieniać i chcę trochę wygód (podgrzewanie itp.). Więc jak już, to na pewno będzie to szybka podmiana, ale jednak wolałbym nie jakoś bardzo wysoko siedzieć, bo już oryginalnie jest mi jakby ciut za wysoko

.
Rollbara też na razie nie planuję (autem po prostu od czasu do czasu chcę pojeździć na torze, stąd pasy, bo latałem trochę w fotelu), a tak to, chcę auto zachować w w miarę oryginalnym stanie, ten windshot z głośnikami itp.. No tak jakoś mam

. W związku z tym na razie jest tylko Harness Bar (zakrywki na pasy też mam, ale troszkę podniszczone mocowania mają i je naprawiam - albo kupię nowe)

.