Błąd P2009
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- TomekD
- Donator
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:11
- Model: NC
- Wersja: Blue Lagoon ;-)
- Lokalizacja: Wawa
Od jakiegoś czasu włacza mi sie kontrolka check engine i po podpieciu obd wywala błąd P2009 intake manifold runner control circuit low bank 1a. Po skasowaniu błąd wraca. Czuje się utratę mocy od dołu. Przeczyściłem styki czujników na kolektorze dolotowym. Wymieniłem też przepływomierz. Błąd wraca. Czy to jednak elektrozawór na dolocie? Czy on jest od spodu kolektora? Zna ktoś numer części albo podrzuci linka gdzie to kupić?
NC 2006r. 2,5 (by Five) + inne "bzdety"
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Elektrozawór (mogą być dwa, IMRC oraz IMTV) sterujący jest na górze kolektora, łatwy dostęp. O ile ja to dobrze rozumiem to błąd P2009 oznacza przerwe w obwodzie. Więc sprawdzilbym styki ww. zaworu, jego rezystancję oraz styki na PCM
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl