Kupiłem dokładnie takie same bushingi jak Twoje i u mnie również drzwi się ciężej zamykają. Dodatkowo musiałem powiększyć te otwory fasolkowe bo nie mogłem ich wyregulować tak aby ten uchwyt w drzwiach nie haczył. Myślałem, że może przez wygłuszone matami drzwi tak ociera (w sensie, że lekko opadły po stronie zamka) ale na OEM ten problem nie występuje.Scyzor pisze: ↑23 kwie 2022, 16:36Zakupiłem od jednego z klubowych kolegów door-brushingi. Zamontowałem - i zdziwko, bo zamykanie drzwi wymaga niemałej siły. Nie pomaga regulacja na samym brushingu (w jednej skrajnej pozycji w ogóle nie ma opcji zamknąć drzwi, w drugiej wymaga to dwa razy tyle siły co dotychczas). Wróciłem do oryginalnych i drzwi zamykają się leciutko. Czy tylko ja tak mam...?
20220423_123145.jpg
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Sa po prostu rozne zdania, potrzeby i "tryndy". Ja uwazam podobnie jak Bjorm ze zamienniki door bushingow to wiecej problemow niz pozytku.
Polecam tez sprawdzic luz na uchwytach na bushingi na drzwiach i jesli jest duzy to lekko dogiac uchwyty.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Tam powinna byc podkladka, tak jak pokazana na filmiku.
Taka sama dostalem dzis z wydechem od IL Motorsport.
https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-exh ... -rear-6051
https://www.youtube.com/watch?v=ZpxZOi1 ... l=DaBinChe
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Czy to jest normalny filtr paliwa w NC ? czy taki węglowy na opary jak w NA/NB ??
( umiejscowienie pod spodem, obok prawego tylnego koła )
( umiejscowienie pod spodem, obok prawego tylnego koła )
- Załączniki
-
- WhatsApp Image 2022-04-28 at 21.49.38.jpeg (39.07 KiB) Przejrzano 1922 razy
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Obawiam się że nie. Filtr paliwa jest w baku na wlocie pompy. A to jest jakiś zbiornik wyrównawczy czy coś.Tomai pisze:Czy to jest normalny filtr paliwa w NC ? czy taki węglowy na opary jak w NA/NB ??
( umiejscowienie pod spodem, obok prawego tylnego koła )
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Wymiana sprężyn w ncfl Ile powinna kosztować plus minus? Tam z tylu jest jakoś więcej roboty przez te zawieszenie ?
Zapytałem jeden warsztat i 700/800zl co mnie trochę zmroziło
Zapytałem jeden warsztat i 700/800zl co mnie trochę zmroziło
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Mało roboty nie jest. A usługi podrożały jak wszystko dziś.Konioczynka pisze: ↑30 kwie 2022, 18:07Wymiana sprężyn w ncfl Ile powinna kosztować plus minus? Tam z tylu jest jakoś więcej roboty przez te zawieszenie ?
Zapytałem jeden warsztat i 700/800zl co mnie trochę zmroziło
I przód i tył trzeba odkręcić górne wahacze żeby amor wyszedł. I to nie tak łatwo.
W przypadku tyłu dostęp do górnego mocowania amora też nie jest łatwy, bo w przypadku lewego dostęp ograniczają rurki od paliwa. Oprócz tego trzeba rozebrać osłony plastikowe w bagażniku żeby się dostać.
To wszystko przy założeniu że śruby współpracują
Zaoszczędziłem 800 zł.....fajnie
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- monkahead
- Donator
- Posty: 1402
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kolega @Michall będzie wymieniał niedługo, to może poda ile go to kosztowało na Śląsku. Do tego geometria za min. 250zł.Konioczynka pisze:Wymiana sprężyn w ncfl Ile powinna kosztować plus minus? Tam z tylu jest jakoś więcej roboty przez te zawieszenie ?
Zapytałem jeden warsztat i 700/800zl co mnie trochę zmroziło
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Mnie mechanik policzył 300 zł rok temu. Roboty na około dwie godziny, plastiki w bagażniku były już zdemontowane, a same amory były kompletne na zasadzie P&P, bez rozbierania, operacja wymiany 1:1. Geometria rzecz niezbędna wyszła dodatkowo 150.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 20 kwie 2021, 22:11
- Model: ND RF
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Hej.
Gdybyście byli aftermarketową centralką pilota dołożoną do centralnego zamka, to gdzie byście się schowali w NBFL?
Centralny z pilota działa mi ze zmiennym szczęściem.
To nie wina baterii, więc musiałbym znaleźć gdzie poprzedni właściciel ukrył azjatyckie ustrojstwo o nazwie Proxima SPRI Mini (tak sugerują napisy na pilocie).
Jakieś sugestie, zanim rozbiorę pół auta?
Gdybyście byli aftermarketową centralką pilota dołożoną do centralnego zamka, to gdzie byście się schowali w NBFL?
Centralny z pilota działa mi ze zmiennym szczęściem.
To nie wina baterii, więc musiałbym znaleźć gdzie poprzedni właściciel ukrył azjatyckie ustrojstwo o nazwie Proxima SPRI Mini (tak sugerują napisy na pilocie).
Jakieś sugestie, zanim rozbiorę pół auta?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Podnóżek pasażera koło eku. Opcjonalnie możesz zdjąć osłonę progu - często kable od aftermarketowych alarmów puszczą się tamtędy do zamka klapy bagażnika. Jak znajdziesz jakieś dziwne kable to po nitce do kłębkaGRL pisze: ↑16 maja 2022, 22:24Hej.
Gdybyście byli aftermarketową centralką pilota dołożoną do centralnego zamka, to gdzie byście się schowali w NBFL?
Centralny z pilota działa mi ze zmiennym szczęściem.
To nie wina baterii, więc musiałbym znaleźć gdzie poprzedni właściciel ukrył azjatyckie ustrojstwo o nazwie Proxima SPRI Mini (tak sugerują napisy na pilocie).
Jakieś sugestie, zanim rozbiorę pół auta?
- monkahead
- Donator
- Posty: 1402
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czy kupię gdzieś w Sosnowcu lub okolicy takie gumowe przelotki samochodowe?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 gru 2013, 12:39
- Model: Inny
- Lokalizacja: 100lica
Ktoś podpowie na szybko o jakich numerach trzeba szukać ECU z 2.0 nc na swapa, LFGN?
Drugie pytanie czy poza zdjęciem immo i podłączeniem zmiennej fazy o czymś trzeba pamiętać albo dokupić?
Drugie pytanie czy poza zdjęciem immo i podłączeniem zmiennej fazy o czymś trzeba pamiętać albo dokupić?
- monkahead
- Donator
- Posty: 1402
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki, zamówiłem w ASO. Są na Ali, ale potrzebuję na już.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1057
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Spodziewasz się odpowiedzi innej niż "prościej kupić gotową NC z automatem"
? Wszystko jest możliwe ale zabawy na pewno sporo. Mechanika czyli skrzynia plus konwerter, elektronika czyli wiązka sterownik skrzyni i przeprogramowanie ECU na AT, drobnostki czyli pedały, dźwignia itd.
przy użyciu Tapatalka
? Wszystko jest możliwe ale zabawy na pewno sporo. Mechanika czyli skrzynia plus konwerter, elektronika czyli wiązka sterownik skrzyni i przeprogramowanie ECU na AT, drobnostki czyli pedały, dźwignia itd.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2113
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Głupie pytanie, głupia odpowiedź:luki_92_92 pisze: ↑03 cze 2022, 22:04Pytanie z serii głupich, do którego odpowiedzi znaleźć nie dałem rady (jedynie w drugą stronę) - czy jest możliwy swap slrzyni w NC z manuala 5b na seryjny automat? Z jakimi kosztami może się wiązać taka zabawa?
viewtopic.php?t=3654&start=1500
Powodzenia!
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1057
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Nie nie, pytam o automat z NC, nie z BMW, ktôry kosztuje pół wartości NCkapistenbully pisze: ↑04 cze 2022, 4:40Głupie pytanie, głupia odpowiedź:luki_92_92 pisze: ↑03 cze 2022, 22:04Pytanie z serii głupich, do którego odpowiedzi znaleźć nie dałem rady (jedynie w drugą stronę) - czy jest możliwy swap slrzyni w NC z manuala 5b na seryjny automat? Z jakimi kosztami może się wiązać taka zabawa?
viewtopic.php?t=3654&start=1500
Powodzenia!
- TomekD
- Donator
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:11
- Model: NC
- Wersja: Blue Lagoon ;-)
- Lokalizacja: Wawa
Nie chcę zakładać tematu na pierdołę, ale mnie to męczy: po co w NC z softopem, w momencie zapinania zamykanego dachu wycisza się na chwile radio?? W gnieździe gdzie się zaczepia wajche od dachu jest przycisk, który za to wyciszanie odpowiada...
NC 2006r. 2,5 (by Five) + inne "bzdety"
- niezalogowany
- Posty: 255
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
W PRHT to samo, ale nie wiem po co
- Peecer
- Donator
- Posty: 2655
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
Z tego co kiedyś gdzieś znalazłem w internetach, czy nawet jakimś "manualu", to opis tego był taki, że system Bose ma jakiś algorytm "doboru - rozdziału" sygnału dźwięku, w zależności od tego czy dach jest zamknięty czy też otwarty. Stąd takowe "wyciszenie - przeskok w graniu". Nie jestem w stanie podać źródła gdzie to wyczytałem. Ale jak znajdę podeślę.
- Peecer
- Donator
- Posty: 2655
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
No to by było do kompletu, jest to w Instrukcji auta.Peecer pisze: ↑09 cze 2022, 16:12Z tego co kiedyś gdzieś znalazłem w internetach, czy nawet jakimś "manualu", to opis tego był taki, że system Bose ma jakiś algorytm "doboru - rozdziału" sygnału dźwięku, w zależności od tego czy dach jest zamknięty czy też otwarty. Stąd takowe "wyciszenie - przeskok w graniu". Nie jestem w stanie podać źródła gdzie to wyczytałem. Ale jak znajdę podeślę.
PS. Tak, czytam wszystkie instrukcję, nawet te do auta.....
- Załączniki
-
- IMG_6085.jpeg (2.42 MiB) Przejrzano 1313 razy
- TomekD
- Donator
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:11
- Model: NC
- Wersja: Blue Lagoon ;-)
- Lokalizacja: Wawa
Szacun za wyczytanie tego w instrukcji Przy okazji dowiedziałem się do czego służy ustawienie w radiu tej opcjiPeecer pisze: ↑10 cze 2022, 9:48No to by było do kompletu, jest to w Instrukcji auta.Peecer pisze: ↑09 cze 2022, 16:12Z tego co kiedyś gdzieś znalazłem w internetach, czy nawet jakimś "manualu", to opis tego był taki, że system Bose ma jakiś algorytm "doboru - rozdziału" sygnału dźwięku, w zależności od tego czy dach jest zamknięty czy też otwarty. Stąd takowe "wyciszenie - przeskok w graniu". Nie jestem w stanie podać źródła gdzie to wyczytałem. Ale jak znajdę podeślę.
PS. Tak, czytam wszystkie instrukcję, nawet te do auta.....
NC 2006r. 2,5 (by Five) + inne "bzdety"