
Tutaj sie witamy!
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 lut 2022, 11:29
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Dęblin
Witam wszystkich i pozdrawiam. W końcu mogę dołączyć do szacownego grona miatowców, więc od razu się witam i życzę samych udanych podróży. 

Witam wszystkich forumowiczów. Zakochałem się w Mazdach MX5 po raz pierwszy, gdy zobaczyłem w salonie ND i do niej wsiadłem. Dla mnie jest to obecnie jeden z najpiękniejszych samochodów, a na pewno najpiękniejszy w kategorii do 300 000 zł
Utwierdziłem się w przekonaniu że chcę kupić którąś z generacji, gdy kolega dał mi się przejechać jego NBFL.
Od kilku miesięcy czytałem to forum i jestem wdzięczny, że przez lata użytkownicy zapisali tu tak dużo przydatnych informacji, chociaż widać, że ta wiedza nie była katalogowana od ładnych kilku lat.
Obecnie już wiem, że z moim budżetem kupię NCFL, bo wychodzi na to, że pierwsze roczniki ND są niestety zbyt wadliwe ze względu na szkrzynie biegów
.

Od kilku miesięcy czytałem to forum i jestem wdzięczny, że przez lata użytkownicy zapisali tu tak dużo przydatnych informacji, chociaż widać, że ta wiedza nie była katalogowana od ładnych kilku lat.
Obecnie już wiem, że z moim budżetem kupię NCFL, bo wychodzi na to, że pierwsze roczniki ND są niestety zbyt wadliwe ze względu na szkrzynie biegów

Witam wszystkich, niedawno sprzedałem MR2 ZZW30 i chcę spróbować czegoś innego więc między innymi szukam mazdy MX5, raczej NC 2.0 ale NB 1,8 też może być. Forum to dobry start na sensowne info o aucie którego się jeszcze nie miało. Pozdrawiam i życzcie mi powodzenia w poszukiwaniu bo dwie już oglądałem i nic z tego nie wyszło : ) .
Witam wszystkich ponownie, po 8 latach bez miatki, pojawiam się pod Warszawą w nowej odsłonie - burgundowa NCfl PRHT.
W planach przede wszystkim RWD Rookie, jak tylko ruszą zapisy, a w międzyczasie powoli doprowadzam autko do porządku.
Do zobaczenia na (głównie warszawskich i podwarszawskich) drogach!
W planach przede wszystkim RWD Rookie, jak tylko ruszą zapisy, a w międzyczasie powoli doprowadzam autko do porządku.
Do zobaczenia na (głównie warszawskich i podwarszawskich) drogach!
Była: Srebrna NBfl 1.6
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT
Jest: Copper Mica NCFL 2.0 PRHT
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Gratulujemy skutecznego powrotu do nałogukoldi pisze: ↑01 kwie 2022, 13:53Witam wszystkich ponownie, po 8 latach bez miatki, pojawiam się pod Warszawą w nowej odsłonie - burgundowa NCfl PRHT.
W planach przede wszystkim RWD Rookie, jak tylko ruszą zapisy, a w międzyczasie powoli doprowadzam autko do porządku.
Do zobaczenia na (głównie warszawskich i podwarszawskich) drogach!

- Lipson-L1
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 mar 2022, 12:02
- Model: NB
- Wersja: SAMBA GOLD :)
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Witam wszystkich klubowiczów i sympatyków Miaty
Mam na imię Grzegorz i od ponad miesiąca mam banana na twarzy bo ujeżdżam MX-5 z 1998 roku w kolorze Samba Gold
.
Pozdrawiam wszystkich i "Save The Wave" na drodze

Mam na imię Grzegorz i od ponad miesiąca mam banana na twarzy bo ujeżdżam MX-5 z 1998 roku w kolorze Samba Gold

Pozdrawiam wszystkich i "Save The Wave" na drodze

Ostatnio zmieniony 17 kwie 2022, 21:16 przez Lipson-L1, łącznie zmieniany 1 raz.
- czarobest
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 mar 2022, 17:34
- Model: NB FL
- Wersja: Icon 1.8
- Lokalizacja: Łódź
Cześć, z tej strony Czarek, rok młodszy niż najstarsze NB
.
Obecnie coś tam studiuję, a od grudnia również pracuję - i to właściwie przez Mazdę, bo stwierdziłem, że pora w końcu kupić pierwszy wóz
. W sumie mimo, że dalej żadnej nie mam, to jednak już sporo zmieniła u mnie w życiu, bo okazało się, że super trafiłem i jestem już w "swojej branży".
No i właśnie, założyłem sobie, że pierwsze auto to będzie coś ciekawego, miałem trochę kandydatów Clio Sport, Fiesta ST150, MR2 itp. Ale jednak w końcu, trochę za sprawą jednego kolegi napaliłem się na Miatę i właściwie od października nic innego nie biorę pod uwagę
. Mam na codzień praktycznie w każdej chwili dostęp do Mondeo Mk3, więc o praktyczność się nie boję
.
Chciałbym też w końcu odwiedzić tor i regularnie się na nim pojawiać, bo Mondeo TDCI mimo chipa to jednak nie jest torowy wóz i mam pewne obawy
.
Poza motoryzacją (mam marzenia, żeby grzebać przy wozie, robię to teraz, ale jednak nie mam niestety na razie wielkich możliwości garażowych) moim głównym hobby jest modelarstwo RC, głównie samolotowe. Do tego jestem miłośnikiem silników spalinowych, w tym właśnie modelarskich, których mam już kilkadziesiąt
.
Modele buduję najczęściej od zera, ogarniam też druk 3D, a silniki często restauruję i naprawiam przywracając je do życia. Jak dotąd najbardziej dumny jestem chyba z naprawy korbowodu w moim pierwszym silniku. A właściwie stworzeniem takowego zupełnie ręcznie - wytrzumuje prawie 18 000 obr/min i silnik osiąga na nim fabryczne 0.27KM, do tego lata to już jakiś czas w modelu i wszystko jest okej
. Potem z rozpędu zrobiłem to jeszcze w 3 silnikach samozapłonowych i czeka jeszcze kolejny.
Mam też jeden z najmniejszych silników świata - 0.16ccm (!), a także ciekawostę w postaci Yamady czyli 4T 15ccm, która ma chyba jedyne w swoim rodzaju doładowanie, a nawet "wtrysk" paliwa - o tym jak to działa zrobiłem nawet bardzo amatorski, ale jednak film - https://www.youtube.com/watch?v=8ExxSRiYSKs
Odpalanie też jest i tego najmniejszego i Yamady i całej reszty
.
Gdyby ktoś dotarł aż tutaj, to moje zmagania modelarskie, silnikowe, a nawet samochodowe wrzucam tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCovxrh ... OHGQktMFVA
Historia z korbowodem i odpaleniem tutaj:
https://youtu.be/DR4dyyOCEpI
A przykładowy model właśnie z tym silnikiem:
https://youtu.be/NJbT2JgbrdQ
No chyba starczy jak na początek, bo o modelach i silnikach mogę pisać i pisać, a to tylko powitalnia
. Mam nadzieję znaleźć Miatę i zostać tu na dłużej
.

Obecnie coś tam studiuję, a od grudnia również pracuję - i to właściwie przez Mazdę, bo stwierdziłem, że pora w końcu kupić pierwszy wóz

No i właśnie, założyłem sobie, że pierwsze auto to będzie coś ciekawego, miałem trochę kandydatów Clio Sport, Fiesta ST150, MR2 itp. Ale jednak w końcu, trochę za sprawą jednego kolegi napaliłem się na Miatę i właściwie od października nic innego nie biorę pod uwagę


Chciałbym też w końcu odwiedzić tor i regularnie się na nim pojawiać, bo Mondeo TDCI mimo chipa to jednak nie jest torowy wóz i mam pewne obawy

Poza motoryzacją (mam marzenia, żeby grzebać przy wozie, robię to teraz, ale jednak nie mam niestety na razie wielkich możliwości garażowych) moim głównym hobby jest modelarstwo RC, głównie samolotowe. Do tego jestem miłośnikiem silników spalinowych, w tym właśnie modelarskich, których mam już kilkadziesiąt

Modele buduję najczęściej od zera, ogarniam też druk 3D, a silniki często restauruję i naprawiam przywracając je do życia. Jak dotąd najbardziej dumny jestem chyba z naprawy korbowodu w moim pierwszym silniku. A właściwie stworzeniem takowego zupełnie ręcznie - wytrzumuje prawie 18 000 obr/min i silnik osiąga na nim fabryczne 0.27KM, do tego lata to już jakiś czas w modelu i wszystko jest okej

Mam też jeden z najmniejszych silników świata - 0.16ccm (!), a także ciekawostę w postaci Yamady czyli 4T 15ccm, która ma chyba jedyne w swoim rodzaju doładowanie, a nawet "wtrysk" paliwa - o tym jak to działa zrobiłem nawet bardzo amatorski, ale jednak film - https://www.youtube.com/watch?v=8ExxSRiYSKs
Odpalanie też jest i tego najmniejszego i Yamady i całej reszty

Gdyby ktoś dotarł aż tutaj, to moje zmagania modelarskie, silnikowe, a nawet samochodowe wrzucam tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCovxrh ... OHGQktMFVA
Historia z korbowodem i odpaleniem tutaj:
https://youtu.be/DR4dyyOCEpI
A przykładowy model właśnie z tym silnikiem:
https://youtu.be/NJbT2JgbrdQ
No chyba starczy jak na początek, bo o modelach i silnikach mogę pisać i pisać, a to tylko powitalnia


- pistenbully
- Donator
- Posty: 2190
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Hej, bardzo ładny pierwszy post!czarobest pisze: ↑13 maja 2022, 18:07Cześć, z tej strony Czarek, rok młodszy niż najstarsze NB.
Obecnie coś tam studiuję, a od grudnia również pracuję - i to właściwie przez Mazdę, bo stwierdziłem, że pora w końcu kupić pierwszy wóz. W sumie mimo, że dalej żadnej nie mam, to jednak już sporo zmieniła u mnie w życiu, bo okazało się, że super trafiłem i jestem już w "swojej branży".
No i właśnie, założyłem sobie, że pierwsze auto to będzie coś ciekawego, miałem trochę kandydatów Clio Sport, Fiesta ST150, MR2 itp. Ale jednak w końcu, trochę za sprawą jednego kolegi napaliłem się na Miatę i właściwie od października nic innego nie biorę pod uwagę. Mam na codzień praktycznie w każdej chwili dostęp do Mondeo Mk3, więc o praktyczność się nie boję
.
Chciałbym też w końcu odwiedzić tor i regularnie się na nim pojawiać, bo Mondeo TDCI mimo chipa to jednak nie jest torowy wóz i mam pewne obawy.
Poza motoryzacją (mam marzenia, żeby grzebać przy wozie, robię to teraz, ale jednak nie mam niestety na razie wielkich możliwości garażowych) moim głównym hobby jest modelarstwo RC, głównie samolotowe. Do tego jestem miłośnikiem silników spalinowych, w tym właśnie modelarskich, których mam już kilkadziesiąt.
Modele buduję najczęściej od zera, ogarniam też druk 3D, a silniki często restauruję i naprawiam przywracając je do życia. Jak dotąd najbardziej dumny jestem chyba z naprawy korbowodu w moim pierwszym silniku. A właściwie stworzeniem takowego zupełnie ręcznie - wytrzumuje prawie 18 000 obr/min i silnik osiąga na nim fabryczne 0.27KM, do tego lata to już jakiś czas w modelu i wszystko jest okej. Potem z rozpędu zrobiłem to jeszcze w 3 silnikach samozapłonowych i czeka jeszcze kolejny.
Mam też jeden z najmniejszych silników świata - 0.16ccm (!), a także ciekawostę w postaci Yamady czyli 4T 15ccm, która ma chyba jedyne w swoim rodzaju doładowanie, a nawet "wtrysk" paliwa - o tym jak to działa zrobiłem nawet bardzo amatorski, ale jednak film - https://www.youtube.com/watch?v=8ExxSRiYSKs
Odpalanie też jest i tego najmniejszego i Yamady i całej reszty.
Gdyby ktoś dotarł aż tutaj, to moje zmagania modelarskie, silnikowe, a nawet samochodowe wrzucam tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCovxrh ... OHGQktMFVA
Historia z korbowodem i odpaleniem tutaj:
https://youtu.be/DR4dyyOCEpI
A przykładowy model właśnie z tym silnikiem:
https://youtu.be/NJbT2JgbrdQ
No chyba starczy jak na początek, bo o modelach i silnikach mogę pisać i pisać, a to tylko powitalnia. Mam nadzieję znaleźć Miatę i zostać tu na dłużej
.

No i kraksa Wicherka bardzo mi się spodobała na YouTube.
Powodzenia w poszukiwaniu fury, a gdybyś chciał dowiedzieć się czy Miatą też da się wzbić w powietrze, to nasz klubowy oblatywacz @Sachim na pewno kilku cennych rad udzieli

- czarobest
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 mar 2022, 17:34
- Model: NB FL
- Wersja: Icon 1.8
- Lokalizacja: Łódź
Dziękipistenbully pisze: ↑15 maja 2022, 8:36Hej, bardzo ładny pierwszy post!
No i kraksa Wicherka bardzo mi się spodobała na YouTube.
Powodzenia w poszukiwaniu fury, a gdybyś chciał dowiedzieć się czy Miatą też da się wzbić w powietrze, to nasz klubowy oblatywacz @Sachim na pewno kilku cennych rad udzieli![]()

Mi kraksa podobała się nieco mniej, ale pierwszy Wicherek skończył i tak dużo gorzej, stąd powstał ten i w sumie bardzo dobrze, bo tego troch zmodyfikowałem licząc co nieco i po prostu zbudowałem znacznie lepiej, bo jakieś doświadczenie się nabiera

A co do latania Miatą, mam dość obszerne plany/marzenia co do tego auta, ale wszystko zależy od tego jak się życie potoczy

Witam
Chciałem się przywitać na forum oraz opisać moją historię z MX-5.
W grudniu 2021 miałem małą przygodę ze zdrowiem: szpital, rehabilitacja, po drodze COVID, ponowna rehabilitacja.
W czasie powrotu do zdrowia na mojej rehabilitacyjnej trasie często spotykałem czarną NB.
O właśnie tą:
Wiedziałem, że w perspektywie czasu będę potrzebował dla siebie auto: praca -dom, "wokół komina", czasami trochę dalej.
No i zaczęło się: Otomoto, OLX, YouTube, Internet - opinie, testy itd.
Żona zaakceptowała wybór z jednym zastrzeżeniem: ma być z twardym dachem.
Z racji narzuconego budżetu na zakup w zasięgu była NC PRHT z silnikiem 1,8.
Tak trafiłem na szarą NC z Bogdaszowic:
Krótka pierwsza przejażdżka, wrażenia jak najbardziej pozytywne z "nieba nad głową i wiatru we włosach".
Auto na 18 wyglądało dobrze ale profil (35), szerokość (225) w spotkaniu z drogą po której jechałem i odczuciach na kierownicy zabrały część pozytywnych wrażeń.
Auto OK, kapcie do wymiany.
Ponownie Otomoto, OLX szukanie ofert.
Kolejne oglądanie aut na "żywo".
Tak trafiłem na ogłoszenie Michała z Otomoto.
NC 2,0 Niseko tyle, że soft. Auto zapoznane z warsztatem Five'a.
Żona o aucie z softem nie chciała słyszeć.
Michał odpisał na zapytanie i w ten sposób zdobyłem trochę wiedzy o MX-5, ofertach , sprawdzaniu VIN, na co patrzeć, Arturze z Kępna, Five.
Moja wiedza z czasem powiększyła się o Roadstery.pl i auta z tego miejsca.
W międzyczasie pojawiło się kilka ofert z 1,8 PRHT z okolic Warszawy i układałem trasę pod jednodniowy wyjazd na oglądanie (auto Michała pomimo softu też chciałem zobaczyć).
Namówiłem żonę na wyjazd do Bogdaszowic. Dostaliśmy PRHT 1,8 na dłuższą przejażdżkę. Za kółkiem ja, potem żona.
ZIELONE światło na zakup.
Już układałem sobie w głowie listę zakupów: opony, felgi, windshot, smartTOP, zawieszenie.
Bum
Na placu stał RF, "mazdowy" kolor. Żona mi przepadła.
Ja mniej bo budżet nie ten, nie wspominając o liście zakupów.
To sobie wymyśliłem umówimy się na jazdę RF, pomarudzę, że budżet za duży i na mody mi nie starczy
Lista modów wciąż rosła, bo na forum pojawiła się oferta Hookiego - z fajną kierownicą w ND (do NC też jest).
Nawet już układałem sobie w głowie jak powiedzieć żonie: Mazda trochę dużo oleju bierze, silnik chyba padnie.
Jak jej powiedzieć ze smutkiem w oczach, że trzeba wymienić ten 1,8 ale już na ten lepszy 2,5.
Z Hookim wymieniliśmy kilka smsów, telefon: Hooki opowiedział o aucie. Trochę dowiedziałem się o ND.
No i padły tam słowa: jak żonie spodoba RF to musi się przejechać też softem.
Myślałem, że jazda RF będzie formalnością. Poza "mazdowym" kolorem jechało się inaczej ale przyjemnie.
Żona była zachwycona jak i kolorem tak i jazdą. Jak i dodatkowymi gadżetami/wyglądem/komfortem nowszych aut.
Mi RF jakoś nie leżał w koncepcji cabrio. Żonie nie leżał NC jako auto.
Kułem, żelazo póki gorące. Rozpoczęła podróż do Sosnowca aby sprawdzić ND w sofcie.
Oglądanie czarnego auta w promieniach słońca upadło bo dojechaliśmy o 21:30.
Szybkie przywitanie, garaż ja rundka po Sosnowcu z Hookim - wrażenia super.
Chciałem przekonać żonę do softu a ona zmęczona bo od 5:30 na nogach, 8 godzin w pracy , godzina jazdy do RF, godzina z RF, dodatkowe dwie godziny trasy do Sosnowca, godzina w korku, w myślach 3 godziny powrotu do domu
Wysiadła, zapytałem o wrażenia, a Hooki powiedział jaką cenę wynegocjowała w czasie jazdy.
Jak widać sztuka kompromisu w małżeństwie jest ważna.
Ja mam cabrio, żona ND.
Kolor nie ten ale...
A Hookie, no cóż Hookie już coś miał w planach
Do domu zajechaliśmy padnięci ale i zadowoleni.
Kocur zmienił dom. Nie wiem czy wypada zmieniać mu imię.
Czas pokaże
PS
Bardzo dziękuję Michałowi "X" za wsparcie i doradztwo. Bardzo dziękuję Panu Radkowi z Bogdaszowic za poświęcony czas. Za udostępnienie dwóch aut za przysłowiowe "dziękuję".
Na 99 % bez jego udziału ND nie zawitałby do nas.
PS 2
Żona była zdziwiona, że Hooki miał już wydrukowaną umowę. Żona jak żona o wszystkim nie musi wiedzieć
Chciałem się przywitać na forum oraz opisać moją historię z MX-5.
W grudniu 2021 miałem małą przygodę ze zdrowiem: szpital, rehabilitacja, po drodze COVID, ponowna rehabilitacja.
W czasie powrotu do zdrowia na mojej rehabilitacyjnej trasie często spotykałem czarną NB.
O właśnie tą:
Wiedziałem, że w perspektywie czasu będę potrzebował dla siebie auto: praca -dom, "wokół komina", czasami trochę dalej.
No i zaczęło się: Otomoto, OLX, YouTube, Internet - opinie, testy itd.
Żona zaakceptowała wybór z jednym zastrzeżeniem: ma być z twardym dachem.
Z racji narzuconego budżetu na zakup w zasięgu była NC PRHT z silnikiem 1,8.
Tak trafiłem na szarą NC z Bogdaszowic:
Krótka pierwsza przejażdżka, wrażenia jak najbardziej pozytywne z "nieba nad głową i wiatru we włosach".
Auto na 18 wyglądało dobrze ale profil (35), szerokość (225) w spotkaniu z drogą po której jechałem i odczuciach na kierownicy zabrały część pozytywnych wrażeń.
Auto OK, kapcie do wymiany.
Ponownie Otomoto, OLX szukanie ofert.
Kolejne oglądanie aut na "żywo".
Tak trafiłem na ogłoszenie Michała z Otomoto.
NC 2,0 Niseko tyle, że soft. Auto zapoznane z warsztatem Five'a.
Żona o aucie z softem nie chciała słyszeć.
Michał odpisał na zapytanie i w ten sposób zdobyłem trochę wiedzy o MX-5, ofertach , sprawdzaniu VIN, na co patrzeć, Arturze z Kępna, Five.
Moja wiedza z czasem powiększyła się o Roadstery.pl i auta z tego miejsca.
W międzyczasie pojawiło się kilka ofert z 1,8 PRHT z okolic Warszawy i układałem trasę pod jednodniowy wyjazd na oglądanie (auto Michała pomimo softu też chciałem zobaczyć).
Namówiłem żonę na wyjazd do Bogdaszowic. Dostaliśmy PRHT 1,8 na dłuższą przejażdżkę. Za kółkiem ja, potem żona.
ZIELONE światło na zakup.
Już układałem sobie w głowie listę zakupów: opony, felgi, windshot, smartTOP, zawieszenie.
Bum
Na placu stał RF, "mazdowy" kolor. Żona mi przepadła.
Ja mniej bo budżet nie ten, nie wspominając o liście zakupów.
To sobie wymyśliłem umówimy się na jazdę RF, pomarudzę, że budżet za duży i na mody mi nie starczy
Lista modów wciąż rosła, bo na forum pojawiła się oferta Hookiego - z fajną kierownicą w ND (do NC też jest).
Nawet już układałem sobie w głowie jak powiedzieć żonie: Mazda trochę dużo oleju bierze, silnik chyba padnie.
Jak jej powiedzieć ze smutkiem w oczach, że trzeba wymienić ten 1,8 ale już na ten lepszy 2,5.
Z Hookim wymieniliśmy kilka smsów, telefon: Hooki opowiedział o aucie. Trochę dowiedziałem się o ND.
No i padły tam słowa: jak żonie spodoba RF to musi się przejechać też softem.
Myślałem, że jazda RF będzie formalnością. Poza "mazdowym" kolorem jechało się inaczej ale przyjemnie.
Żona była zachwycona jak i kolorem tak i jazdą. Jak i dodatkowymi gadżetami/wyglądem/komfortem nowszych aut.
Mi RF jakoś nie leżał w koncepcji cabrio. Żonie nie leżał NC jako auto.
Kułem, żelazo póki gorące. Rozpoczęła podróż do Sosnowca aby sprawdzić ND w sofcie.
Oglądanie czarnego auta w promieniach słońca upadło bo dojechaliśmy o 21:30.
Szybkie przywitanie, garaż ja rundka po Sosnowcu z Hookim - wrażenia super.
Chciałem przekonać żonę do softu a ona zmęczona bo od 5:30 na nogach, 8 godzin w pracy , godzina jazdy do RF, godzina z RF, dodatkowe dwie godziny trasy do Sosnowca, godzina w korku, w myślach 3 godziny powrotu do domu
Wysiadła, zapytałem o wrażenia, a Hooki powiedział jaką cenę wynegocjowała w czasie jazdy.
Jak widać sztuka kompromisu w małżeństwie jest ważna.
Ja mam cabrio, żona ND.
Kolor nie ten ale...
A Hookie, no cóż Hookie już coś miał w planach

Do domu zajechaliśmy padnięci ale i zadowoleni.
Kocur zmienił dom. Nie wiem czy wypada zmieniać mu imię.
Czas pokaże
PS
Bardzo dziękuję Michałowi "X" za wsparcie i doradztwo. Bardzo dziękuję Panu Radkowi z Bogdaszowic za poświęcony czas. Za udostępnienie dwóch aut za przysłowiowe "dziękuję".
Na 99 % bez jego udziału ND nie zawitałby do nas.
PS 2
Żona była zdziwiona, że Hooki miał już wydrukowaną umowę. Żona jak żona o wszystkim nie musi wiedzieć

- Scyzor
- Donator
- Posty: 946
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Primo - świetne, szczegółowe przywitanie. Zawyżacie poziom

Secundo - z niekłamaną radością przyznaję, że cieszy mnie iż Kocur zostaje na forum. To super-fajne autko...
Tercio - wskazówka od starszego stażem kolegi - Miata to roadster, nie cabrio


Witamy!
Witam wszystkich szanownych Forumowiczów. Od wczoraj posiadacz MX5 NC - zakupiona za miedzą u niemieckiego dealera... teraz tylko czekam na transport i zaczynam się w pełni cieszyć



- Załączniki
-
- :)
- IMG-20220531-WA0015.jpg (184.34 KiB) Przejrzano 4739 razy
Witam wszystkich pasjonatów Mazdy MX-5.
Od niedawna stałem się posiadaczem NCFL 2.0.
Kolor niebieski smerfowy.
Moja mazda brała udział w zakupie kontrolowanym TVN TURBO. Także prawdopodobnie jedyny taki kolor. Pozdrawiam.
https://www.youtube.com/watch?v=JlJqYjBTQ5I&t=154s
Od niedawna stałem się posiadaczem NCFL 2.0.
Kolor niebieski smerfowy.
Moja mazda brała udział w zakupie kontrolowanym TVN TURBO. Także prawdopodobnie jedyny taki kolor. Pozdrawiam.
https://www.youtube.com/watch?v=JlJqYjBTQ5I&t=154s
Ostatnio zmieniony 21 cze 2022, 18:30 przez Jaremus, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich Forumowiczów,
Mam na imię Robert, mieszkam w Poznaniu. Dość długo szukałem auta, które da możliwie największą frajdę z jazdy. Po sprawdzeniu pierwszej NB czułem, że chyba znalazłem odpowiedź. Po kolejnych miesiącach okazała się nią lekko zmodyfikowana NBFL 1.8 z TorSen'em. Obecnie, kiedy tylko jest to możliwe, służy mi za daily. Kiedyś uważałem, że moja podróż do pracy trwa za długo - teraz wybieram po prostu bardziej krętą drogę
Mam na imię Robert, mieszkam w Poznaniu. Dość długo szukałem auta, które da możliwie największą frajdę z jazdy. Po sprawdzeniu pierwszej NB czułem, że chyba znalazłem odpowiedź. Po kolejnych miesiącach okazała się nią lekko zmodyfikowana NBFL 1.8 z TorSen'em. Obecnie, kiedy tylko jest to możliwe, służy mi za daily. Kiedyś uważałem, że moja podróż do pracy trwa za długo - teraz wybieram po prostu bardziej krętą drogę

- Załączniki
-
- Po pierwszym myciu
- mazda.jpg (3.37 MiB) Przejrzano 4673 razy
Ostatnio zmieniony 06 lip 2022, 21:53 przez Decarius, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień dobry,
jestem Waldek, Radom.
Na początku czerwca przejeżdżałem obok toru Jastrząb gdzie akurat odbywało się Miata Challenge, pół godziny na trybunach i w ostatnią niedziele do garażu zawitała NB 1.8 2000r.
jestem Waldek, Radom.
Na początku czerwca przejeżdżałem obok toru Jastrząb gdzie akurat odbywało się Miata Challenge, pół godziny na trybunach i w ostatnią niedziele do garażu zawitała NB 1.8 2000r.
Witam wszystkich miłośników Mazdy MX-5. Mam na imię Tomek i od czerwca śmigam po Krakowie z szerokim uśmiechem taką wariatką 

- Załączniki
-
- mazda3.jpg (5.98 MiB) Przejrzano 4491 razy
-
- mazda2.jpg (4.74 MiB) Przejrzano 4491 razy
- Parsley
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 sie 2022, 9:45
- Model: NB
- Wersja: 1,8 Miracle
- Lokalizacja: Częstochowa
Cześć, mam na imię Krzysiek i mieszkam pod Częstochową (Rędziny).
Planowałem kupić mx5 nb po sprzedaży swojego daily. Mazdę chciałem z 6 biegową skrzynią i torsenem jeśli uda mi się znaleźć w zakładanym budżecie. Kilka dni temu przeglądałem olx z ofertami hardtopów do mx5- jeśli będzie w dobrej cenie to kupię. Trafia mi się za 4 tys mazda- Następnego dnia już miałem do niej kluczyki
Ogromnie się cieszę i wiem że przede mną jest ogrom prac- remont silnika i blacharka. Mam nadzieję że mazda będzie w stanie jeździć o własnych kołach jeszcze w tym roku. Jest to NB z 2000 roku 1,8 z 6 biegową skrzynią i torsenem
Poprzedni właściciel twierdzi że to wersja Miracle, nie wiem jak to zweryfikować. W pierwszej kolejności muszę zmienić lampy z tyłu bo te które są za bardzo kojarzą mi się z need for speed underground. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
Planowałem kupić mx5 nb po sprzedaży swojego daily. Mazdę chciałem z 6 biegową skrzynią i torsenem jeśli uda mi się znaleźć w zakładanym budżecie. Kilka dni temu przeglądałem olx z ofertami hardtopów do mx5- jeśli będzie w dobrej cenie to kupię. Trafia mi się za 4 tys mazda- Następnego dnia już miałem do niej kluczyki


- Załączniki
-
- 299360538_455579986472998_2128029953726248905_n.jpg (136.52 KiB) Przejrzano 4472 razy
-
- 298911281_775345107053004_2087074382873687013_n.jpg (147.82 KiB) Przejrzano 4472 razy
-
- 298676468_724555428645141_2357764490211431029_n.jpg (302.45 KiB) Przejrzano 4472 razy
-
- 298011200_1084769149077264_2166913740374440230_n.jpg (251.06 KiB) Przejrzano 4472 razy
Witam wszystkich!
w sobotę zostałem szczęśliwym posiadaczem fantastycznie
przygotowanej przez Łukasza z #miatamotive zielonej NBFL, która niniejszym zasila obszar stołecznej Woli
do zobaczenia! 




- Załączniki
-
- 28B3CABB-5675-4F32-BF93-6AB7FC8CB6D8.jpeg (1.28 MiB) Przejrzano 4453 razy
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sie 2022, 15:27
- Model: NA
- Lokalizacja: Września
Witam wszystkich serdecznie, wraz z moją miatą NA 92' 

-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 paź 2022, 22:14
- Model: NA
- Lokalizacja: Poznań
Witam, dopiero zaczynam swoją przygodę z jakże pięknymi bestiami jakimi są samochody mx5. Liczę że znajdę tu porady jak i może kiedyś sam będę wstanie udzielić. Życzę miłego dnia.

-
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 paź 2022, 12:36
- Model: Inny
- Wersja: Na razie szukam
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Cześć, jestem Grześ...
powoli zbliżam się ku 3-jce z przodu.
Wpadłem na forum, ponieważ od dłuższego czasu kwitła u mnie potrzeba dorwania Miaty (ogólnie też jakiegoś relatywnie przyjaznego RWD) - na chwilę obecną nie mam żadnej, a nawet jestem w lekkim dylemacie który model wybrać (waham się pomiędzy NB2 1.8 i NC2 2.0... o tym w innym poście), ale mam nadzieję że w przeciągu kilku miesięcy się okaże. W międzyczasie dozbieram środki na ten cel
Liczę że trafię też tu na porady, jak dbać to maleństwo oraz co robić żeby uchronić ją możliwie przed rudą (nie wyciąganie auta z garażu się nie liczy)
powoli zbliżam się ku 3-jce z przodu.
Wpadłem na forum, ponieważ od dłuższego czasu kwitła u mnie potrzeba dorwania Miaty (ogólnie też jakiegoś relatywnie przyjaznego RWD) - na chwilę obecną nie mam żadnej, a nawet jestem w lekkim dylemacie który model wybrać (waham się pomiędzy NB2 1.8 i NC2 2.0... o tym w innym poście), ale mam nadzieję że w przeciągu kilku miesięcy się okaże. W międzyczasie dozbieram środki na ten cel

Liczę że trafię też tu na porady, jak dbać to maleństwo oraz co robić żeby uchronić ją możliwie przed rudą (nie wyciąganie auta z garażu się nie liczy)
- Morfi
- Donator
- Posty: 1759
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Witaj w klubie. No to przed Tobą kilka zarwanych nocy zanim przejrzysz wątki z potrzebnymi Ci informacjami. Szukaj i pytaj na forum a koledzy z pewnością podpowiedzą czy auto warte zachodu czy należy je sobie odpuścić. Gdy już kupisz to załóż wątek. Do zobaczenia na zlotach.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L