Hej
Brzmi to tak:
https://www.youtube.com/embed/hWBPcJrwsEs
Czyli kolektor + sportowy car awg i przepustnica.
Całkiem spoko, jezeli komus zalezy na przedewszystkim oryginalnym wydechu plus głośniej na zadanie. Nie odwrotnie. Za bardzo nie mozna porównywać tego rozwiązania do customowych wydechów. Niestety brakuje basu. Brak masażu jąder dla niektórych moze byc przeszkoda.
Ja po jakimś czasie włożyłem małego silencera. Niestety nie dalo sie za bardzo jezdzic z pełna japa po otwarciu, ale juz z silencerem jest ilosc dB idealna. Głośno, ale tak ze spokojnie 70% czasu po miescie śmigam z przespustnica otwarta.
Do tego polecam pneumatyczna z centralką, ponad dwa lata, w tym rok w zimie, o nic, smiga, elektryczne podobno nie tak trwałe.
Polecam zrobienie pilota na przełączniku tak jak u mnie:
Ogolnie zastanawiam sie jednak nad czyms customowym, bardziej basowym. Moze ten moj zestaw pójdzie niedługo na giełdę

- 0D7ABEC5-F474-49B3-A141-0F8E21B70232.jpeg (2.06 MiB) Przejrzano 869 razy

- C5834FCF-5668-4048-9456-A830B5CA8310.jpeg (1.29 MiB) Przejrzano 869 razy

- EC5D8320-A0F2-4AAE-9865-1FB71248FDC2.jpeg (2.27 MiB) Przejrzano 869 razy

- 7D7D1DA7-2B60-4327-8F77-2B7805635848.jpeg (1.74 MiB) Przejrzano 869 razy

- 8CB68632-C1AC-463C-948E-A432FECFCE52.jpeg (2 MiB) Przejrzano 869 razy

- 87B401A7-C3CA-42FE-9032-32BF42A093C1.jpeg (1.82 MiB) Przejrzano 869 razy

- 3C3CC753-E2B7-44D5-873A-6DE220AAD25D.jpeg (1.75 MiB) Przejrzano 869 razy