Kute fele - filmy zawierają sceny drastyczne !!!

Rozmowy inne, nie koniecznie o MX-5 ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność.

Moderator: Moderatorzy

irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

28 gru 2009, 17:21

Niemiecki Schmidt....czy wasze Dragi też to potrafią???
http://www.youtube.com/watch?v=hrxXCXdcqVs&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=dOuEC__6rSg&feature=related
drugi jest dużo lepszy :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=FWjb0T2V8yg&feature=related
i trzeci hardzior w stylu "parkująca blondynka"
http://www.youtube.com/watch?v=8MZxM-QY5qc&feature=related
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 18:54 przez irakleo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

28 gru 2009, 18:01

Mimo wszytsko wole felgi aluminiowe a nie ze stali nierdzewnej ;) ciut lzejsze :mrgreen:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

28 gru 2009, 18:38

cena miodzio.... 1400-1800 ......Euro.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

28 gru 2009, 18:50

Fiveopac pisze:Mimo wszytsko wole felgi aluminiowe a nie ze stali nierdzewnej ;) ciut lzejsze :mrgreen:

nie jestem pewien...ale to chyba koła skręcane z trzech części i tylko obręcz jest ze stali a reszta z alu...ale mogę się mylić. Jak ktoś lubi ponadwymiarową felgę w której rant nie jest osłonięty oponą to takie koło jest jak znalazł....i nawet żonę bez obaw po bułki do osiedlowego sklepu można tym autem wysłać :mrgreen:
demol
Administrator
Administrator
Posty: 749
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL2
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

29 gru 2009, 8:10

irakleo pisze:zy wasze Dragi też to potrafią


ehh irak ... zawsze jakiś podtekst do "naszych dragów" ... zazdrosny że sie tak czepia ? :wink:

ps. ciekawe czy Twoje "JDM-owe" felgi które masz na aucie tak potrafią :) ?
Fuksja i Turkus :)
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

29 gru 2009, 9:38

A może woli patrzeć na swoje piękne klasyczne auto, zamiast czerpać radość z jazdy nim?

Ja wczoraj i dzisiaj upalałem swoją tandetną "tajwańską" miatę na zaśnieżonej rozecie Wróbla i dawno takiej frajdy nie miałem... banan na twarzy non stop, znacznie większy niż z wygranej aukcji na ebayu :)

no offence, ale felga z rantem to mi pasuje do golfa, a nie do miaty ;)
Łoś
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

29 gru 2009, 12:48

demol pisze:
ps. ciekawe czy Twoje "JDM-owe" felgi które masz na aucie tak potrafią :) ?

na 100% NIE! i nie zamierzam sprawdzać...hehe
Ważniak pisze:A może woli patrzeć na swoje piękne klasyczne auto, zamiast czerpać radość z jazdy nim?


wolę jeździć ...... ale Miata jak dla mnie to nie jest kompletnie auto na zimę
Ważniak pisze:no offence, ale felga z rantem to mi pasuje do golfa, a nie do miaty ;)

tylko na Golfa albo BMW....ale trzeba przyznać że koło pancerne
Kudlaty
Posty: 102
Rejestracja: 28 paź 2007, 16:12
Lokalizacja: SRT/3-city

29 gru 2009, 14:35

irakleo pisze:Niemiecki Schmidt....czy wasze Dragi też to potrafią???


Mozna by to samo zrobic z Braidem albo Compomotivem efekt taki sam pozatym że, lakier by sie troche porysował, ale w przypadku Compo to akurat zadna strata.
Build by Subaru - Performance by 4turbo - Control by Pectel
??? KM / ??? NM
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

29 gru 2009, 20:46

irakleo pisze:ale Miata jak dla mnie to nie jest kompletnie auto na zimę


moja jak na razie już drugą zimę jeździ i daje radę :mrgreen: ( nie ma innego wyjścia :cool: )
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

30 gru 2009, 8:28

irakleo pisze:wolę jeździć ...... ale Miata jak dla mnie to nie jest kompletnie auto na zimę


Spróbuj polatać bokami po śniegu to zmienisz zdanie :twisted:

Nawet Wróbel wczoraj przyznał, że miata na śniegu chodzi fajniej od subaru :D
Łoś
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

04 sty 2010, 9:17

Ważniak pisze:no offence, ale felga z rantem to mi pasuje do golfa, a nie do miaty

Ja mam Schmidty i nie narzekam. Miatkami się na nich strasznie podoba, ale może jestem spaczony :wink:
W poprzedniej Mazdzie też miałem od nich felgi.
Swoją drogą ciekaw jestem czy ktoś sprawdzał osławione gorsze prowadzenie Miaty przy cięższych felgach. Czy jest to w ogóle do wyczucia? Jak na razie tylko czytam że tak jest ale nikt nie pisze że to sprawdził sam.

Tomai pisze:moja jak na razie już drugą zimę jeździ i daje radę

Jak dla mnie to samochód całoroczny. Moja też daje radę :grin:
.
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

04 sty 2010, 9:35

Don Corleone pisze:W poprzedniej Mazdzie też miałem od nich felgi.
Swoją drogą ciekaw jestem czy ktoś sprawdzał osławione gorsze prowadzenie Miaty przy cięższych felgach. Czy jest to w ogóle do wyczucia? Jak na razie tylko czytam że tak jest ale nikt nie pisze że to sprawdził sam.


Ja swoją miatę kupiłem na ciężkich 17" felach. Auto prowadziło się ociężale, źle wybierało nierówności, szarpało na koleinach. Przesiadka na fabryczne 15" zdecydowanie poprawiła prowadzenie, ucierpiało jedynie trzymanie w zakrętach z racji wyższego profilu opony i oczywiście wygląd. W sierpniu przesiadłem się na lekki 16" felgi z oponami 195/45 R16. Prowadzenie nie ucierpiało, spadł minimalnie komfort, poprawiło się trzymanie w zakrętach.

Na bazie swoich doświadczeń mogę powiedzieć, że niebagatelne znaczenie dla naszych aut ma masa obręczy oraz ET, imho lekka felga i relatywnie głęboko osadzone koło powinny zapewnić maksimum przyjemności z jazdy.

Takie parametry jak średnica felgi i profil opony są kwestią indywidualnych preferencji odnośnie komfortu, odporności na polskie drogi i stabilności prowadzenia.
Łoś
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

04 sty 2010, 12:20

Ważniak pisze:głęboko osadzone koło


Chodzi Ci o jak największe, czy jak najmniejsze ET?
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

04 sty 2010, 12:28

Wroniasty pisze:
Ważniak pisze:głęboko osadzone koło


Chodzi Ci o jak największe, czy jak najmniejsze ET?


Zbliżone do fabrycznego, czyli ~40.
Założenia dla cywilnej jazdy i seryjnego zawiasu w NB/NBFL
Łoś
Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

04 sty 2010, 12:54

Ważniak pisze:szarpało na koleinach

A to raczej kwestia szerokości opony.
Miałem u siebie 205/40/17 ET40 i szarpało w koleinach i zero komfortu. Trzymanie było średnie ale to wina słabych opon.
Zmieniłem na 225/40/16 ET30 i szarpie jeszcze bardziej :wink: Komfort jest lepszy, ale do ideału dużo brakuje. Trzymanie w zakrętach świetne.
Za to na zimówkach 185/60/14 żadne koleiny mi nie straszne. Komfort idealny, niestety nie prowadzi się wcale.

Bardziej mi chodzi o porównanie dwóch felg ciężkiej i lekkiej na tym samym ogumieniu, aby jedynym zmiennym parametrem była waga.
Czy ktoś robił coś takiego?
.
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

04 sty 2010, 16:04

Don Corleone pisze:Bardziej mi chodzi o porównanie dwóch felg ciężkiej i lekkiej na tym samym ogumieniu, aby jedynym zmiennym parametrem była waga.
Czy ktoś robił coś takiego?


Jeździłem na felgach Artec - 8 kg jedna. gumy - Turanza ER300

Zmieniłem na Enkei - 5.94 kg jedna . gumy odrobine inne Turanza ER30 ( stare do upalania ).

Pozytywną zmianą po przejściu na Enkei jest dla mnie zniknięcie drgań całego samochodu jakie miałem przy 55 km/h i 110 km/h.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
Dizajer
Posty: 1101
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:04
Lokalizacja: Poznań / Kujawy
Kontakt:

04 sty 2010, 16:14

co do tych drgań
mr Garret, projektant miaty w swojej ksiażce napisał że te drgania są charakterystyczne dla miaty, bardziej są odczuwalne w pierwszych rocznikach pozbawionych wzmocnień w zawieszeniu

powód drgań - ciśnienie w oponach, jeśli jest powyzej 1.8 - 1.9 atm drgania sie nasilają
no i chyba ma racje bo po przejsciu na 15" napompowałem 2.0 a nie 1.8 jak na 14" i faktycznie jakieś tam minimalne drgania są przy około 105 km/h ale na tyle małe że wcale sie tym nie przejmuje
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

04 sty 2010, 16:21

Dizajer pisze: i faktycznie jakieś tam minimalne drgania są przy około 105 km/h ale na tyle małe że wcale sie tym nie przejmuje


no ja nigdy nie mówiłem że są to duże drgania , są faktycznie małe ale wyaźnie odczuwalne , nie przeszkadzające za bardzo w normalnej jeździe. ( no może w trasie trochę mnie to wkurzało :twisted: )

Tyle że moja madzia na Enkei już nie drga :mrgreen:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

04 sty 2010, 18:54

Ważniak pisze:
Wroniasty pisze:
Ważniak pisze:głęboko osadzone koło


Chodzi Ci o jak największe, czy jak najmniejsze ET?


Zbliżone do fabrycznego, czyli ~40.
Założenia dla cywilnej jazdy i seryjnego zawiasu w NB/NBFL


Wroniasty - Twoje pytanie jest na poziomie blondynki....myślałem że taki znawca motoryzacji jak Ty nie będzie miał takich wątpliwości :mrgreen:

Głównymi sprawcami powstawania kolein są auta ciężarowe które mają dość szeroki rozstaw kół....na logikę im mniejsze ET tym szerszy rozstaw kół w naszych Miatach i wewnętrzny rant opony lepiej wpasowuje się w wewnętrzną część koleiny. Czasami założenie 2-3 centymetrowych pierścieni dystansowych sprawia że auto mniej "wędruje" po koleinach. Niebagatelne znaczenie ma także rozmiar profilu opony- wysoki profil będzie bardziej poddawał się koleinie i łagodniej wybierał nierówności natomiast niski profil jak walec bedzie prowadził się po wewnętrznych rantach kolein....wystarczy sprawdzić przesiadając się z 17" na 14" w Miacie i jazda po tej samej drodze z koleinami....

ps. ale jak to wszystko ma się do linków z początku tego wątku :evil:
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

04 sty 2010, 20:21

irakleo pisze:.wystarczy sprawdzić przesiadając się z 17" na 14" w Miacie


takie ekstremalne przesiadanie sie nie jest konieczne aby poczuć różnicę :razz: Wystarczy przejść z 185/60R14 na 195/50R15. Wyraźnie na 15 madzia już walczy w koleinach i kierownica chciałaby kręcić się tak jak jej się podoba. Na 14 natomiast - koleiny czy nie madzia jedzie spokojnie. Mimo tego pragnę już wiosny - bo te zimówki wyrywają bezczelnie całą radość z jazdy i przyjemność prowadzenia w zakrętach ( oczywiście mam na myśli suchą nawierzchnię) :twisted:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

04 sty 2010, 22:02

Irak a po co te wycieczki osobiste?
Łoś
ravestation
Posty: 1563
Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
Model: Inny
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

04 sty 2010, 22:11

Ważniak pisze:Irak a po co te wycieczki osobiste?

przecież jemu nie chodzi o Ciebie... a dlaczego i po co, to chyba nie 3ba być omnibusem (tylko przeglądać forum), by wyczuć szyderę ;)
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
irakleo
Posty: 3316
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:59
Lokalizacja: 3-mia-100 / Szczecin

04 sty 2010, 22:29

Tak się droczę z zemsty za OT.... :mrgreen:
Standby
Posty: 907
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:08
Lokalizacja: Vava Town
Kontakt:

04 sty 2010, 22:37

według mnie ostatnio za dużo szydery i ciśnienia pojawiło się na tym forum, dlatego wstawiłem swój komentarz.
Łoś
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

05 sty 2010, 10:48

Ważniak pisze:według mnie ostatnio za dużo szydery i ciśnienia pojawiło się na tym forum, dlatego wstawiłem swój komentarz.

na zimową nudę w sam raz:)
Wroniasty
Posty: 1645
Rejestracja: 02 sie 2008, 21:45
Lokalizacja: Białystok

05 sty 2010, 16:58

Ważniak pisze:Irak a po co te wycieczki osobiste?


Jak to po co? Bardzo chce być ważny i poważany, więc czepia się jak tylko może i ma okazję. Pewnie uważa, że pokazuje w ten sposób swoją wyższość - przyzwyczaj się, niektórzy po prostu tak mają :lol:

Nie będę się zniżał do jego poziomu i odpowiadał na jego niezbyt inteligentne pyskówki
Jaro
Posty: 3026
Rejestracja: 26 paź 2008, 15:33
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

05 sty 2010, 17:01

Wroniasty pisze:
Ważniak pisze:Irak a po co te wycieczki osobiste?


Jak to po co? Bardzo chce być ważny i poważany, więc czepia się jak tylko może i ma okazję. Pewnie uważa, że pokazuje w ten sposób swoją wyższość - przyzwyczaj się, niektórzy po prostu tak mają :lol:

Nie będę się zniżał do jego poziomu i odpowiadał na jego niezbyt inteligentne pyskówki


przygadał Kocioł Garnkowi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam

Jaro

MX-5 NA 1.6T
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

05 sty 2010, 17:42

Zaczynacie prowadzić dyskusję w jakimś nieprzyjemnym kierunku. Proponuję dalej nie rozwijać tego tematu.

P
M
Zablokowany