[ND] usztywnienie zawieszenia
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Piroman
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 lip 2020, 23:07
- Model: ND
- Wersja: 16 i 19 2.0 aut
- Lokalizacja: Lublin
Małżonka ma '16 w ori, ja mam '19 i u mnie jest prawie beton a nic nie robiłem. Nie mam rozpórek itd. Nie wiem z czego to wynika. Obie z USA i nie widać żeby było coś dłubane a dwa zupełnie odczucia.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Billsteiny B6 to żaden beton i mówię to ja, osoba ceniąca sobie względny komfort w MX-5, jeżdżąca na B6 z Eibachami -35 mm. xD Też mam MX-5 Cluba z USA i beton to miałem w NA '90 na poli wymienionych. No ale ile ludzi, tyle opinii.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2020, 6:34 przez Hookie, łącznie zmieniany 1 raz.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
Sorki za proste pytania ale kto pyta nie błądzi.
Czy sama wymiana sprężyn OEM na Eibach Pro-Kit bez wymiany amortyzatorów ma sens?
Jakie są zalecane amortyzatory do sprężyn Eibach? Blistein B6 czy B8?
Czy są jakieś inne popularne konfiguracje bez regulowanych?
Czy te sprężyny Mazdy w ASO to właśnie sprężyny Eibach?
Czy sama wymiana sprężyn OEM na Eibach Pro-Kit bez wymiany amortyzatorów ma sens?
Jakie są zalecane amortyzatory do sprężyn Eibach? Blistein B6 czy B8?
Czy są jakieś inne popularne konfiguracje bez regulowanych?
Czy te sprężyny Mazdy w ASO to właśnie sprężyny Eibach?
Coraz bardziej się przekonuje do wymiany sprężyn i amortyzatorów.LikelyJupiter8 pisze: ↑05 mar 2021, 18:02Sorki za proste pytania ale kto pyta nie błądzi.
Czy sama wymiana sprężyn OEM na Eibach Pro-Kit bez wymiany amortyzatorów ma sens?
Jakie są zalecane amortyzatory do sprężyn Eibach? Blistein B6 czy B8?
Czy są jakieś inne popularne konfiguracje bez regulowanych?
Czy te sprężyny Mazdy w ASO to właśnie sprężyny Eibach?
Zależy mi wyłącznie na lepszych właściwościach ulicznych. Nie potrzebuję mnogości ustawień i zbyt dużego obniżenia.
Po wstępnej lekturze internetów w grę wchodzą:
Eibach Pro-Kit + B6 Blistein
lub
TEIN Street Basis Z
Rozumiem, że ten zestaw pierwszy to taki najczęściej stosowany - jakie są jego minusy?
A Tein ktoś z was stosował?
Pytam o ceny i dostępność ale większość sprzedawców w PL pisze, że tylko mają B8 lub B12.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Pewnie największy jest taki, że nie możesz mówić, że masz gwint.LikelyJupiter8 pisze: ↑08 mar 2021, 13:05Rozumiem, że ten zestaw pierwszy to taki najczęściej stosowany - jakie są jego minusy?


2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Zestaw Eibach Pro-Kit + B6 Blistein to w sumie sprawdzona klasyka. Jak wcześniej nie miałeś okazji jeździć obniżonym autem to warto zacząć od tego.
Jedyne o czym trzeba pamiętać to nie atakowanie wysokich krawężników a tak poza tym to same plusy względem serii za rozsądne pieniądze.
Jeśli masz problem ze znalezieniem B6 to napisz do mnie PW, przekażę Ci kontakt gdzie dostaniesz je w dobrej cenie. Sprężyny to chyba od ręki dystrybutor ma.
Co do gwintu to na TEIN Street Basis Z nie miałem okazji jeździć ale za to na FlexZ i Monosport już tak. Nawet bardziej sportowy FlexZ ma bardzo miękkie sprężyny i auto zachowuje raczej drogową charakterystykę. Dlatego osobiście nie marnowałbym pieniędzy na Street w obawie, że jedyną wartością dodaną będzie możliwość pokręcenia wysokością. Niemniej sposób pracy gwintu, wybierania nierówności jest odmienny od tego jak zachowuje się Prokit+B6. Najlepiej byłoby przejechać się jednym i drugim i samemu się przekonać. Niemniej do szybkiej jazdy na co dzień B6 wydaje się być poprawnym wyborem.
PS. To jest do potwierdzenia ale z tego co kiedyś doktoryzowałem się w Internecie to zwykły czarny amorek nie jest przystosowany w żaden sposób do pracy ze skróconym skokiem - w przeciwieństwie do B6/B8/B12. Ale dobrze by było aby ktoś mądrzejszy ode mnie to potwierdził.
Jedyne o czym trzeba pamiętać to nie atakowanie wysokich krawężników a tak poza tym to same plusy względem serii za rozsądne pieniądze.
Jeśli masz problem ze znalezieniem B6 to napisz do mnie PW, przekażę Ci kontakt gdzie dostaniesz je w dobrej cenie. Sprężyny to chyba od ręki dystrybutor ma.
Co do gwintu to na TEIN Street Basis Z nie miałem okazji jeździć ale za to na FlexZ i Monosport już tak. Nawet bardziej sportowy FlexZ ma bardzo miękkie sprężyny i auto zachowuje raczej drogową charakterystykę. Dlatego osobiście nie marnowałbym pieniędzy na Street w obawie, że jedyną wartością dodaną będzie możliwość pokręcenia wysokością. Niemniej sposób pracy gwintu, wybierania nierówności jest odmienny od tego jak zachowuje się Prokit+B6. Najlepiej byłoby przejechać się jednym i drugim i samemu się przekonać. Niemniej do szybkiej jazdy na co dzień B6 wydaje się być poprawnym wyborem.
PS. To jest do potwierdzenia ale z tego co kiedyś doktoryzowałem się w Internecie to zwykły czarny amorek nie jest przystosowany w żaden sposób do pracy ze skróconym skokiem - w przeciwieństwie do B6/B8/B12. Ale dobrze by było aby ktoś mądrzejszy ode mnie to potwierdził.
Mimo dawnych postanowień o nie zmienianiu niczego w samochodzie... na montaż czeka zestaw B12. Chciałem kupić gwint Meistera ale kontakt ze sklepem był fatalny, do tego problemy z przesyłką z UK i doszedłem do wniosku że na razie spróbuje tego "podstawowego" rozwiązania. Kontakt z dystrybutorem w PL wzorowy. Towar po 4 dniach od zamówienia był u mnie.
Z tego co się dowiedziałem to do sprężyn pro kit może być dedykowany amortyzator B8 lub B6 (skok jak w serii ale twardość już większa). Do sprężyn sport line musi być już B8. Sam jestem ciekaw co z tego będzie ale mam już tak dość bujania i pontonu że dłużej na serii bym nie wytrzymał.
Z tego co się dowiedziałem to do sprężyn pro kit może być dedykowany amortyzator B8 lub B6 (skok jak w serii ale twardość już większa). Do sprężyn sport line musi być już B8. Sam jestem ciekaw co z tego będzie ale mam już tak dość bujania i pontonu że dłużej na serii bym nie wytrzymał.
Ja zdecydowałem się w końcu na Eibach Pro-Kit B12.
Te oznaczenie B12 może być mylące. W zestawie jest Blistein B8 + sprężyny Eibach czarne obniżające.
Podobno Blistein B6 był proponowany do sprężyn OEM. B8 ma niższe skoki dopasowane do obniżonych sprężyn.
Według Eibach/Blistein zestaw B12 jest do celów ulicznych. Modlę się tylko, żeby nie było za nisko.
Te oznaczenie B12 może być mylące. W zestawie jest Blistein B8 + sprężyny Eibach czarne obniżające.
Podobno Blistein B6 był proponowany do sprężyn OEM. B8 ma niższe skoki dopasowane do obniżonych sprężyn.
Według Eibach/Blistein zestaw B12 jest do celów ulicznych. Modlę się tylko, żeby nie było za nisko.
- wojteczekm16
- Posty: 118
- Rejestracja: 07 wrz 2017, 18:21
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Poznań
Na co dzień będzie idealnie! Sprawdzone 

Mazda mx-5 RF Machine Gray, 2017
viewtopic.php?f=22&t=27050&view=unread#unread
viewtopic.php?f=22&t=27050&view=unread#unread
Graty już gotowe do instalacji.
Może ktoś pomoże jakie wskazówki powinienem dać do geometrii na tym zawieszeniu.
Może ktoś pomoże jakie wskazówki powinienem dać do geometrii na tym zawieszeniu.
- Załączniki
-
- IMG_6491.JPG (4.07 MiB) Przejrzano 2966 razy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 734
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Jeśli chcesz ciut bardziej sportowo to FM:LikelyJupiter8 pisze: ↑17 mar 2021, 5:56Graty już gotowe do instalacji.
Może ktoś pomoże jakie wskazówki powinienem dać do geometrii na tym zawieszeniu.
https://www.flyinmiata.com/tech/alignment.php
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Wydaje mi się, że FM ma za dużą zbieżność przodu a za małą tyłu. Przynajmniej ja tak ustawiałem i auto wydaje się być łatwiejsze w ogarnięciu.
Osobiście też pochylenie tyłu robię zawsze pół do jeden stopień mniejsze niż przodu (przy czym przód mam na -3 stopnie). Przy czym zazwyczaj po obniżeniu i usztywnieniu potęguje się efekt "whell hopping" przy umiarkowanym buksowaniu kół szczególnie na mokrym. Mniejszy negatyw poprawia trochę trakcję i niweluje zjawisko. Ale nie ma zasady. Warto ustawić cokolwiek sensownego (np FM), pojeździć, popatrzeć i ewentualnie poprawić.
Osobiście też pochylenie tyłu robię zawsze pół do jeden stopień mniejsze niż przodu (przy czym przód mam na -3 stopnie). Przy czym zazwyczaj po obniżeniu i usztywnieniu potęguje się efekt "whell hopping" przy umiarkowanym buksowaniu kół szczególnie na mokrym. Mniejszy negatyw poprawia trochę trakcję i niweluje zjawisko. Ale nie ma zasady. Warto ustawić cokolwiek sensownego (np FM), pojeździć, popatrzeć i ewentualnie poprawić.
Mam już zainstalowany zestaw B12 Pro-Kit i pierwsze moje wrażenia:
1. Zero utraty komfortu,
2. Lepsze wyczucie pojazdu w zakrętach,
3. Wcale nie poszedł tak nisko w dół jak się bałem (z przodu trochę więcej niż z tyłu ale na razie o nic nie zawadziłem),
4. to najdziwniejsze co napiszę - ale wydaje mi się, że jest jakiś żwawszy - może lepszy opływ powietrza
Pamiętajcie, że ja mam już sway-bary (przód/tył) Eibach - więc już usztywniony trochę był.
Testy na zakręty zostawiam na ciepłą pogodę - czyli za niedługo!
1. Zero utraty komfortu,
2. Lepsze wyczucie pojazdu w zakrętach,
3. Wcale nie poszedł tak nisko w dół jak się bałem (z przodu trochę więcej niż z tyłu ale na razie o nic nie zawadziłem),
4. to najdziwniejsze co napiszę - ale wydaje mi się, że jest jakiś żwawszy - może lepszy opływ powietrza

Pamiętajcie, że ja mam już sway-bary (przód/tył) Eibach - więc już usztywniony trochę był.
Testy na zakręty zostawiam na ciepłą pogodę - czyli za niedługo!
- Załączniki
-
- IMG_6552.JPG (4.17 MiB) Przejrzano 2900 razy
Jeszcze parę luźnych przemyśleń do wątku o usztywnieniu ND.
Wydaje mi się, że instalacja grubszych sway-barów (przód/tył) i zestawu sprężyn i amorów wyczerpuje kwestie usztywnienia zawieszenia MX5 ND.
W moim przypadku Eibach sway-bars + B12 Pro-Kit.
Ja jeszcze wstawiłem MX-5 Kenauto Taikan Door Bushings: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-ken ... -cups-5763 (ależ to kosztuje).
Wydaje mi się, że montaż rozpórek górnych (przód/tył) już niewiele zrobi. Raczej odpuszczę.
Na razie dla mnie temat zwieszenia jest zamknięty.
W głowie mam od dawna: fotele, hamulce przód, kolektor. Zobaczymy co Bóg da i na co partia pozwoli.
Wydaje mi się, że instalacja grubszych sway-barów (przód/tył) i zestawu sprężyn i amorów wyczerpuje kwestie usztywnienia zawieszenia MX5 ND.
W moim przypadku Eibach sway-bars + B12 Pro-Kit.
Ja jeszcze wstawiłem MX-5 Kenauto Taikan Door Bushings: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-ken ... -cups-5763 (ależ to kosztuje).
Wydaje mi się, że montaż rozpórek górnych (przód/tył) już niewiele zrobi. Raczej odpuszczę.
Na razie dla mnie temat zwieszenia jest zamknięty.
W głowie mam od dawna: fotele, hamulce przód, kolektor. Zobaczymy co Bóg da i na co partia pozwoli.
Zastanawiam się czy obniżać ND2 RD 2019 (seryjny) Eibach Pro Kit. Wg producenta obniża -35mm to trochę dużo, w NA i NB było -25mm więc rozsądnie a tu -35mm to już jest trochę. Pewnie bym się nie zastanawiał bo z tego co piszecie na Pro Kit jest spoko w PL ale w tym roku planuje zrobić Bałkany a jak wiemy tam są dzikie drogi i właśnie w tym kontekście jest moje pytanie - obniżać na Bałkany czy zostawić serię?
Pamiętaj że seryjne ND jest wręcz podniesione, także -35mm nie będzie aż tak dużo. Ja zrobiłem Bałkany właśnie na Pro Kit i tylko raz w Albanii musiałem wysadzić pasażerkę i przejechać bardzo uważnie, ale tam to praktycznie drogi nie byłomeo87 pisze: ↑10 kwie 2021, 20:28Zastanawiam się czy obniżać ND2 RD 2019 (seryjny) Eibach Pro Kit. Wg producenta obniża -35mm to trochę dużo, w NA i NB było -25mm więc rozsądnie a tu -35mm to już jest trochę. Pewnie bym się nie zastanawiał bo z tego co piszecie na Pro Kit jest spoko w PL ale w tym roku planuje zrobić Bałkany a jak wiemy tam są dzikie drogi i właśnie w tym kontekście jest moje pytanie - obniżać na Bałkany czy zostawić serię?

- Hookie
- Donator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
-35 mm w ND to nie jest dużo i nijak się ma do gleby w NA i NB. Mam -35 mm i jeżdżę jak normalnym autem - nie wahaj się ani chwili, nie będziesz żałował.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
Myślę, że może jednak spróbuję zamontować jeszcze przedni strut bar.
Mój egzemplarz nie miał fabrycznej rozpórki to będę potrzebował zmienić mocowanie pod wycieraczkami (część N244-56-35X).
https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-fro ... -5889/2112
I mam zagwozdkę czy brać ten z ILM: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-alu ... -6357/2201
czy może lepiej ten o większej sztywności: https://www.moss-europe.fr/marque-et-mo ... 0-890.html
BTW - MOSS ma oddział w FR i możecie kupować za EUR bez cła i szybką dostawą w EU.
Może macie jakieś doświadczenie która rozpórka lepsza?
Mój egzemplarz nie miał fabrycznej rozpórki to będę potrzebował zmienić mocowanie pod wycieraczkami (część N244-56-35X).
https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-fro ... -5889/2112
I mam zagwozdkę czy brać ten z ILM: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-alu ... -6357/2201
czy może lepiej ten o większej sztywności: https://www.moss-europe.fr/marque-et-mo ... 0-890.html
BTW - MOSS ma oddział w FR i możecie kupować za EUR bez cła i szybką dostawą w EU.
Może macie jakieś doświadczenie która rozpórka lepsza?
- irekJ
- Donator
- Posty: 2784
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Z tego co pamiętam to ta z Moss jest niekompatybilna z i-loopem.
Na tyle ile zasłyszałem od ludzi, sam też używam, seryjna rozpórka jest więcej niż wystarczająca. Jedyny minus jest taki, że do regulacji amortyzatorów trzeba zrobić otwory (jak jest gwint).
Dużo ludzi używa Cusco, sam planowałem kupić ale był problem z dostępnością więc jest seryjna.
PS. Do wymiany tej płytki na grodzi konieczne jest rozebranie podszybia. warto aby zlecić to komuś kto choć raz w życiu to robił
Na tyle ile zasłyszałem od ludzi, sam też używam, seryjna rozpórka jest więcej niż wystarczająca. Jedyny minus jest taki, że do regulacji amortyzatorów trzeba zrobić otwory (jak jest gwint).
Dużo ludzi używa Cusco, sam planowałem kupić ale był problem z dostępnością więc jest seryjna.
PS. Do wymiany tej płytki na grodzi konieczne jest rozebranie podszybia. warto aby zlecić to komuś kto choć raz w życiu to robił

Ja też myślałem najbardziej o Cusco. Jeszcze sprawdzę jak z dostępnością teraz.irekJ pisze: ↑26 kwie 2021, 10:06Z tego co pamiętam to ta z Moss jest niekompatybilna z i-loopem.
Na tyle ile zasłyszałem od ludzi, sam też używam, seryjna rozpórka jest więcej niż wystarczająca. Jedyny minus jest taki, że do regulacji amortyzatorów trzeba zrobić otwory (jak jest gwint).
Dużo ludzi używa Cusco, sam planowałem kupić ale był problem z dostępnością więc jest seryjna.
PS. Do wymiany tej płytki na grodzi konieczne jest rozebranie podszybia. warto aby zlecić to komuś kto choć raz w życiu to robił![]()
Cobalt odpada ostatecznie bo piszą, że potrafi uderzać o klapę - nie chwalą jakości.
Szkoda, że tak mało innych jest dostępnych w EU (Autoexe czy GWR). Omijają nas szlaki handlowe.
Cusco instalacja : https://youtu.be/Da_RNncl7Xk
Te podszybie nie takie straszne jak je malują.
Ale miałem szczęście. Kupiłem rozpórkę Cusco bo ktoś zamówił ale się rozmyślił bo za długo czekał przez te perypetie z Brexit.
Swoją drogą niezły sklep znalazłem: https://tomson.com.pl/
Jak wymienię dam znać czy montaż rozpórki coś poprawił.
Swoją drogą niezły sklep znalazłem: https://tomson.com.pl/
Jak wymienię dam znać czy montaż rozpórki coś poprawił.
No i jestem po zamontowaniu CUSCO STRUT BAR.
Trochę więcej się namachałem bo w moim egzemplarzu nie było fabrycznego mocowania na strut bar to musiałem zdemontować wycieraczki, podszybie i wymienić mocowanie na akcesoryjną dla mnie część Mazdy N244-56-35X. W PL do dostania na zamówienie w 3, może 4, a może więcej tygodni. Zakupiłem przez kmparts w ILM. Koszt 250. W miarę to proste ale dużo śrubek.
Sam strut bar montaż bardzo prosty. Niestety trochę śrub ma ciężki dostęp ale jak ktoś ma dużo różnych kluczy/przekładek itp. do do ogarnięcia.
Plusem Cusco jest to, że ma wejścia, mocowania dla wszystkich EU dodatków (istop itp). Większość strut barów tego nie ma bo dedykowane są na rynek USA.
Udało mi się przed deszczem zaliczyć parę serpentyn i ..... odpał. Samochód jest mega odczuwalnie sztywny. Bardziej precyzyjnie wchodzi w zakręty. Jak będzie sucho zobaczę czy w miejscach, w których jeździłem wcześniej można jechać szybciej. Teraz czuję, że chyba te oryginalne Bridgestony muszę wymienić na bardziej twarde opony - bo czuje, że opona jest teraz słabym punktem.
Ciekawy czy bym coś poczuł jeszcze przy montażu rozpórki na tył.
To byłby już chyba komplet. Mam sway bary Eibach, Eibach Pro 12 Kit (sprężyny + amortyzatory), strut bar cusco przód, zatrzaski drzwi ken auto japan.
Trochę więcej się namachałem bo w moim egzemplarzu nie było fabrycznego mocowania na strut bar to musiałem zdemontować wycieraczki, podszybie i wymienić mocowanie na akcesoryjną dla mnie część Mazdy N244-56-35X. W PL do dostania na zamówienie w 3, może 4, a może więcej tygodni. Zakupiłem przez kmparts w ILM. Koszt 250. W miarę to proste ale dużo śrubek.
Sam strut bar montaż bardzo prosty. Niestety trochę śrub ma ciężki dostęp ale jak ktoś ma dużo różnych kluczy/przekładek itp. do do ogarnięcia.
Plusem Cusco jest to, że ma wejścia, mocowania dla wszystkich EU dodatków (istop itp). Większość strut barów tego nie ma bo dedykowane są na rynek USA.
Udało mi się przed deszczem zaliczyć parę serpentyn i ..... odpał. Samochód jest mega odczuwalnie sztywny. Bardziej precyzyjnie wchodzi w zakręty. Jak będzie sucho zobaczę czy w miejscach, w których jeździłem wcześniej można jechać szybciej. Teraz czuję, że chyba te oryginalne Bridgestony muszę wymienić na bardziej twarde opony - bo czuje, że opona jest teraz słabym punktem.
Ciekawy czy bym coś poczuł jeszcze przy montażu rozpórki na tył.
To byłby już chyba komplet. Mam sway bary Eibach, Eibach Pro 12 Kit (sprężyny + amortyzatory), strut bar cusco przód, zatrzaski drzwi ken auto japan.
- Załączniki
-
- IMG_6690.jpeg (3.97 MiB) Przejrzano 2370 razy