Bagnet z fordowego 2,5 pasuje idealnie po swap i pokazuje odpowiedni poziom.. odczyt dużo lepszy niż bagnet 2.0.. nie wiem czy bagnet od 2,5 mazdy się różni czy nie..
2.5 swap - ultimate guide
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Zamowiony. Oleju 5+1, filtr jak do 2.0. Swiece tez jak do 2.0?Misia oleju chyba zostaje z 2.0 lub 1.8 stąd ten problem. Istnieje alternatywny bagnet PE07-10-450, który pasuje i daje właściwe wskazania. Taki posiadam.
Tak z ciekawosci, ważyles ile ci waży miata po swapie i dodatkach?
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
rozwazania nt bagnetu, wlasciwej ilosci oleju itd na miata.net
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=677059
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=614116
troche zglupiec mozna

https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=677059
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=614116
troche zglupiec mozna


pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
[/quote]
Zamowiony. Oleju 5+1, filtr jak do 2.0. Swiece tez jak do 2.0?
Tak z ciekawosci, ważyles ile ci waży miata po swapie i dodatkach?
[/quote]
Szczerze mówiąc nie pamiętam jakie świece. Pepeg mi to ogarnial, a po kompresowaniu są inne. Teraz mam kompresor i wiele rzeczy się pozmieniało... Oleju wchodziło do 2.5 bez kompresora 4.7 litra. Teraz po kompresowaniu ok 5.3 muszę lać bo dodatkowa chłodnica oleju weszła. Na pewno blok silnika 2.5 jest kilka-kilkanaście kilogramow cięższy. Mam też zrobione dodatkowe wygłuszenie, kompresor też coś waży. Dodatkowe chłodnice, grubsza główna chłodnica silnika itd .Sam też przybralem na wadze
. Pod maską zrobiło się trochę ciasno.
Z ciekawości zważe auto przy najbliższej okazji typu wywóz śmieci.
.
Zamowiony. Oleju 5+1, filtr jak do 2.0. Swiece tez jak do 2.0?
Tak z ciekawosci, ważyles ile ci waży miata po swapie i dodatkach?
[/quote]
Szczerze mówiąc nie pamiętam jakie świece. Pepeg mi to ogarnial, a po kompresowaniu są inne. Teraz mam kompresor i wiele rzeczy się pozmieniało... Oleju wchodziło do 2.5 bez kompresora 4.7 litra. Teraz po kompresowaniu ok 5.3 muszę lać bo dodatkowa chłodnica oleju weszła. Na pewno blok silnika 2.5 jest kilka-kilkanaście kilogramow cięższy. Mam też zrobione dodatkowe wygłuszenie, kompresor też coś waży. Dodatkowe chłodnice, grubsza główna chłodnica silnika itd .Sam też przybralem na wadze

Z ciekawości zważe auto przy najbliższej okazji typu wywóz śmieci.
.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

Jak tego szukac? Jak to sie zwie na ebayu?Oczywiście potrzebna wymiana ecu od 2.0 ale również wiązka do akutatora zmiennych faz której nie ma w 1.8.
Nie trzeba w aso, ja płaciłem 50 zł w dorabianiu kluczy. Z ciekawości jaki koszt w ASO?
ECU z 2.0 jakiekolwiek od 2006 do 2014?
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ecu 2.0. Jak ja kupowałem to mówili mi żeby wersja była z manuala 5 biegów (SWAP z 1.8), ale chyba ilość biegów nie ma znaczenia (do potwierdzenia).
Ja kupiłem taki "06 07 Mazda MX-5 Miata 5sp M/T Engine Control Module(ECU) OEM LFG318881E C14"
Ja kupiłem taki "06 07 Mazda MX-5 Miata 5sp M/T Engine Control Module(ECU) OEM LFG318881E C14"
Ostatnio zmieniony 27 cze 2020, 16:43 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- wromiata
- Donator
- Posty: 157
- Rejestracja: 26 gru 2019, 12:41
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Wrocław
Filtr oleju brałem z Forda z którego był brany silnik. co do oleju to ja leje tak jak poprzedni właściciel 5W30. a z wagą śmieszna sprawa bo z pełnym bakiem i skrzynką narzędziową w bagażniku wyszło 1140 kg, wynik na wadze przy złomie, więc raczej rzetelny (MX tylko po swapie silnika, bez wymienianego kolektora itd.)
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Mam parę pytań i wątpliwości:
1. Kupiłem silnik 2.5 fordowski, jeździł z automatem i teraz muszę kupić łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego. W/g opisu Guardiana powinno pasować np takie
LUK 410000910?
Kolega swapował ale z 2.0 a ja mam 1.8 i dodam że zostawiam swoją skrzynie 5b i nie jestem pewien czy wałek 5b i 6b ma taką samą średnicę?
2. Pasek wielorowkowy 6pk2310?
na allegro podają różne np. 6pk2160, 6pk2255 i teraz zgłupiałem
3. Pokrywa łańcuszka rozrządu podejdzie z 1.8 do bloku 2.5? bo nie chce szlifować żeby nie przesadzić i dziury nie zrobić w deklu z 2.5 (podobno trzeba szlifnąć w jednym miejscu żeby pasek nie tarł)
4. Podkladki koła pasowego 2szt L3K9-11-407
potrzebne nowe skoro nie ruszam rozrządu? ja tylko zmieniam koło pasowe, a te podkładki chyba wchodzą pomiędzy zębatki na wale?
5. Świece zapłonowe jakie bo temat trochę umarł
1. Kupiłem silnik 2.5 fordowski, jeździł z automatem i teraz muszę kupić łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego. W/g opisu Guardiana powinno pasować np takie
LUK 410000910?
Kolega swapował ale z 2.0 a ja mam 1.8 i dodam że zostawiam swoją skrzynie 5b i nie jestem pewien czy wałek 5b i 6b ma taką samą średnicę?
2. Pasek wielorowkowy 6pk2310?
na allegro podają różne np. 6pk2160, 6pk2255 i teraz zgłupiałem
3. Pokrywa łańcuszka rozrządu podejdzie z 1.8 do bloku 2.5? bo nie chce szlifować żeby nie przesadzić i dziury nie zrobić w deklu z 2.5 (podobno trzeba szlifnąć w jednym miejscu żeby pasek nie tarł)
4. Podkladki koła pasowego 2szt L3K9-11-407
potrzebne nowe skoro nie ruszam rozrządu? ja tylko zmieniam koło pasowe, a te podkładki chyba wchodzą pomiędzy zębatki na wale?
5. Świece zapłonowe jakie bo temat trochę umarł
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Guardian zrobił kawał dobrej roboty z tym tutorialem, prosto i konkretnie. Może brakuje parę istotnych informacji, ale od czego są koledzy z Naszego klubu 
Póki co, mam już prawie wszystkie fanty potrzebne do swapa i silniczek już stoi przygotowany do przeszczepu organów.
Może utworzę osobny wątek z postępów prac lub o ile można tutaj coś naskrobie.

Póki co, mam już prawie wszystkie fanty potrzebne do swapa i silniczek już stoi przygotowany do przeszczepu organów.
Może utworzę osobny wątek z postępów prac lub o ile można tutaj coś naskrobie.
- Załączniki
-
- IMG_20210218_144513.jpg (1.06 MiB) Przejrzano 5838 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Pkt 15 (wyjąć silnik) z opisu Guardiana to nie takie hop-siup.
Ktoś, kto sam zdecyduje się na wymianę silnika musi przedewszystkim uzbroić się w duużo cierpliwości, jeszcze więcej piwa i mieć stalowe nerwy
eNCek ma strasznie wszystko poupychane, cokolwiek wykręcić to jest jakiś koszmar. Żeby dostać się do poduszek silnika najlepiej wykręcić całkowicie alternator, pompę wspomagania, przepustnicę i reszte co stoi na drodze - 2x przedłużka 1/2 cala i jakoś dało radę. Trzeba pamiętać wyciągając silnik górą, że jeszcze jest wiązka od rozrusznika i cienki kabelek czujnika ciśnienia oleju, nie mam zielonego pojęcia jak w razie "W" wymienić rozrusznik skoro tam palca nie idzie wetknąć. Ja podniosłem silnik ile się dało i dopiero wtedy powypinałem w/w kable.
Po trzech dniach w warunkach mocno ograniczonych, stary silnik w końcu opuścił pokład
Ktoś, kto sam zdecyduje się na wymianę silnika musi przedewszystkim uzbroić się w duużo cierpliwości, jeszcze więcej piwa i mieć stalowe nerwy

eNCek ma strasznie wszystko poupychane, cokolwiek wykręcić to jest jakiś koszmar. Żeby dostać się do poduszek silnika najlepiej wykręcić całkowicie alternator, pompę wspomagania, przepustnicę i reszte co stoi na drodze - 2x przedłużka 1/2 cala i jakoś dało radę. Trzeba pamiętać wyciągając silnik górą, że jeszcze jest wiązka od rozrusznika i cienki kabelek czujnika ciśnienia oleju, nie mam zielonego pojęcia jak w razie "W" wymienić rozrusznik skoro tam palca nie idzie wetknąć. Ja podniosłem silnik ile się dało i dopiero wtedy powypinałem w/w kable.
Po trzech dniach w warunkach mocno ograniczonych, stary silnik w końcu opuścił pokład

- Załączniki
-
- IMG_20210302_141754.jpg (893.82 KiB) Przejrzano 5732 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Kto mi powie co to za czujnik między 2 a 3 cylindrem? Silnik oczywiście 2.5 duratec, w mazdowskim L8 tego nie mialem. Ja go nie wykręcałem ale musiałem zrobić otwór w pokrywie zaworów bo wystaje wtyczka.
Dalej nie wiem jakie świece, a może zostawić te co były wkręcone w silniku 2.5 bo wyglądają na nówki irydowe?
Symbol tych świeczek od 2.5 AYFS32YR.
Dalej nie wiem jakie świece, a może zostawić te co były wkręcone w silniku 2.5 bo wyglądają na nówki irydowe?
Symbol tych świeczek od 2.5 AYFS32YR.
- Załączniki
-
- IMG_20210219_121740.jpg (1.26 MiB) Przejrzano 5644 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wyglada na to ze to czujnik temperatury glowicy
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mam pokrywe z MX5, nie z Forda, nic nie wystaje miedzy 2 a 3 cylindrem. Czujnik zapewne tam byl bo pokrywa z Forda ma na niego otwor. Podejrzewam ze wystarczy go wykrecic i zaslepic ale niech ktos to lepiej potwierdzi.
w MX5 czujnik temperatury jest tylko jeden, przy termostacie
zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5
w MX5 czujnik temperatury jest tylko jeden, przy termostacie
zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Alex napisał:
"zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5"
Otóż to, dzisiaj porównałem obie świeczki i fordowska jest dłuższa o ok 1cm. Zastosowanie mazdowskiej było by chyba niewskazane w tym przypadku bo elektrody mogą być głębiej schowane w głowicy.
Hm...podejrzewam że świece od 2.0 zalecają ale do silnika 2.5 mazdy a nie forda.
Mógłby się jakiś fachowiec od swapów wypowiedzieć.
"zastanawia mnie kwestia swiec, skad wynika zalecenie uzycia swiec od 2.0 do 2.5? Dla mnie logiczne byloby uzycie tych swiec ktore byly w silniku 2.5"
Otóż to, dzisiaj porównałem obie świeczki i fordowska jest dłuższa o ok 1cm. Zastosowanie mazdowskiej było by chyba niewskazane w tym przypadku bo elektrody mogą być głębiej schowane w głowicy.
Hm...podejrzewam że świece od 2.0 zalecają ale do silnika 2.5 mazdy a nie forda.
Mógłby się jakiś fachowiec od swapów wypowiedzieć.
- Załączniki
-
- IMG_20210317_124840.jpg (1.2 MiB) Przejrzano 5577 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
ciekawe czym się rozni mazdowskie 2.5 od fordowego. Nie mam przekonania by była taka różnica w glowicach, jeśli w ogóle jest jakaś, by swiece roznily się aż tak bardzo. Prędzej mogłoby chodzić o to że na początku historii swapowej zakładano glowice od 2.0 na blok 2.5.
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Chyba się trochę różnią wysokością. Zobacz na wałki a raczej na te nacięcia na blokadę wałków, w fordowskim 2.5 górna linia głowicy jest po środku tych nacięć a w mazdowskim chyba na równo. Fajki od cewek też mi nie wchodzą do końca jakby właśnie świece były ciut wyżej względem pokrywy zaworów.
Wniosek raczej taki żeby stosować świece takie jakie były w 2.5 forda i nie kombinować.
Wniosek raczej taki żeby stosować świece takie jakie były w 2.5 forda i nie kombinować.
- Załączniki
-
- IMG_20210223_130411.jpg (1.15 MiB) Przejrzano 5570 razy
-
- IMG_20210223_130437.jpg (1.53 MiB) Przejrzano 5570 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- niezalogowany
- Posty: 274
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
te naciecia są chyba niecentycznie, na pewno masz wał w dobrym położeniu ?Ziolko73 pisze: ↑17 mar 2021, 19:31Chyba się trochę różnią wysokością. Zobacz na wałki a raczej na te nacięcia na blokadę wałków, w fordowskim 2.5 górna linia głowicy jest po środku tych nacięć a w mazdowskim chyba na równo. Fajki od cewek też mi nie wchodzą do końca jakby właśnie świece były ciut wyżej względem pokrywy zaworów.
Wniosek raczej taki żeby stosować świece takie jakie były w 2.5 forda i nie kombinować.
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Centryczne napewno, pierwszy tłok był w górnym położeniu jak ustawiałem koło pasowe względem wału i rozrządu, tak że wszystko jest ustawione dobrze. Zresztą silnik już złożony i zamontowany w aucie, lada chwila i pierwsze uruchomienie i wtedy się okaże 

MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- niezalogowany
- Posty: 274
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Dawno robiłem szklanki w Mondeo 2.0 to może, źle pamiętam, ale wydaje mi sie, że nie centryczne - sprawdzę na weekend w starej głowicy 2.0
Jeśli jednak są centryczne, to do 2.5 jest inna niż do 2.0 i 1.8 blokada rozrządu?
Jeśli jednak są centryczne, to do 2.5 jest inna niż do 2.0 i 1.8 blokada rozrządu?
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Kurde Five, ale mi namieszałeś teraz w głowie, zasiałeś ziarnko niepewności hehe. Ale patrz, skoro w pierwszym cylindrze tłok był ustawiony w górnym położeniu, dolna blokada (ta śrubka wkręcana z boku) zblokowała wał to chyba powinno być dobrze ustawione. Dolna blokada blokuje wał co 360 stopni czyli co pełny obrót tak? A pełny obrót wału = 180 stopni wałków rozrządu. Dodam że rozrządu nie ruszałem, tylko koło pasowe wymieniałem ale zgodnie z serwisówką.
Blokady które kupiłem, ta płaska na wałki mi nie weszła ale gdzieś widziałem chyba na youtubach lub gdzieś w necie że ta na wałki jest jakby naostrzona cieńsza.
Blokady które kupiłem, ta płaska na wałki mi nie weszła ale gdzieś widziałem chyba na youtubach lub gdzieś w necie że ta na wałki jest jakby naostrzona cieńsza.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2021, 21:15 przez Ziolko73, łącznie zmieniany 1 raz.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Nastraszyliście mnie konkretnie, teraz mam myślówę. Faktycznie chyba jest możliwość kręcenia wałem ze zdjętym kołem pasowym tak żeby rozrząd stał w miejscu. Jezu nie pamięram tego. Five potwierdź. Dobrze że nie próbowałem jeszcze odpalać bo bym pewnie narobił bałaganu.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Walki rozrzadu kręcą się w silniku tłokowym zawsze 2 x wolniej niż wał korbowy
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
...i to by potwierdziło moją gafę

No nic, człowiek uczy się na błędach. To moja pierwsza taka robota więc wybaczam sobie taki błąd. Dobrze że koledzy z forum czuwają nad takimi jak ja i tylko skończyło się na tym że będe musiał ustawić rozrząd na nowo, niestety już na zamontowanym silniku. Coś mi nie pasowało od początku z tą blokadą ale myślałem że ciulową kupiłem a tym bardziej że gdzieś w necie widziałem troche inną. Jeszcze raz dzięki wszystkim

MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ja bym najpierw sprawdził czy jednak nie jest ok, skoro nie ruszales samego rozrzadu tylko wymienialeś koło pasowe
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Pokrywę zaworów i tak muszę odkręcić. Pokręce wałem i będę wiedział na 100%
Tak myślę w którym momencie mogłem popełnić ten błąd. Może jak obracałem wałem w celu sprawdzenia poprawności ustawienia rozrządu hmm.
Alex Ty myślisz logiczniej i popraw mnie jakby co. Jak zrobię pełny obrót wału to wg Ciebie wałki obrócą się o 180 stopni, tak czy tak powinno być dobrze, bo czy wsadzę blokadę wałków tak jak na tamtym moim zdjęciu czy będą obrócone o kolejne 180, prawidłowo żeby weszła blokada to i tak nie powinno nic zmienić. Ta płaska blokada jest chyba tylko po to żeby oba wałki były równo ustawione względem siebie...dobrze kombinuje?
Five by tu się przydał
Tak myślę w którym momencie mogłem popełnić ten błąd. Może jak obracałem wałem w celu sprawdzenia poprawności ustawienia rozrządu hmm.
Alex Ty myślisz logiczniej i popraw mnie jakby co. Jak zrobię pełny obrót wału to wg Ciebie wałki obrócą się o 180 stopni, tak czy tak powinno być dobrze, bo czy wsadzę blokadę wałków tak jak na tamtym moim zdjęciu czy będą obrócone o kolejne 180, prawidłowo żeby weszła blokada to i tak nie powinno nic zmienić. Ta płaska blokada jest chyba tylko po to żeby oba wałki były równo ustawione względem siebie...dobrze kombinuje?
Five by tu się przydał

MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex

Strojenie RomDrop by Alex
