SPEC MC 2021
NA/NB i NC
Moderator: Moderatorzy
Regulamin SPEC NA/NB - https://www.miatachallenge.pl/wp-conten ... -NA-NB.pdf
Regulamin SPEC NC - https://www.miatachallenge.pl/wp-conten ... ATA-NC.pdf
Na zółto sprawy szczególnie ważne lub istotne zmiany.
Regulamin SPEC NC - https://www.miatachallenge.pl/wp-conten ... ATA-NC.pdf
Na zółto sprawy szczególnie ważne lub istotne zmiany.
- Załączniki
-
- spec2021.jpg (209.79 KiB) Przejrzano 3867 razy
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Może ja czegoś nie rozumiem, ale paragraf 9 pkt 7 SPEC NB brzmi:PKzalew pisze:Masz jak wół napisane w regulaminie na/nb, że zmiana wałków zabroniona
"Dopuszcza się zmianę oryginalnych wałków rozrządu na tzw ostrzejsze.
Talerzyki i sprężynki zaworowe muszą być oryginalne stosowane przez
MAZDĘ."
-
- Donator
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 12:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Przepraszam, masz rację. Zdaje się, że nowy regulamin i zeszłoroczny mają taką samą nazwę pliku i mi się otworzył stary zamiast aktualnego.
Swoją drogą uważam, że to niekorzystna zmiana w regulaminie. Celowałem w tym roku w Speca, w związku z relatywnie niedrogimi modyfikacjami, które powodują wyrównane szanse wśród zawodników. Natomiast sam koszt ostrych wałków (prawie 4 tysie za same części przy zniżce z ZG) powoduje, że mi się trochę odechciało. Stworzy to trochę podział na biednych i bogatszych w Specu
Swoją drogą uważam, że to niekorzystna zmiana w regulaminie. Celowałem w tym roku w Speca, w związku z relatywnie niedrogimi modyfikacjami, które powodują wyrównane szanse wśród zawodników. Natomiast sam koszt ostrych wałków (prawie 4 tysie za same części przy zniżce z ZG) powoduje, że mi się trochę odechciało. Stworzy to trochę podział na biednych i bogatszych w Specu
Jest: NA 1.6 Turbo
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
Coś w tym jest.PKzalew pisze: ↑24 sty 2021, 23:03Przepraszam, masz rację. Zdaje się, że nowy regulamin i zeszłoroczny mają taką samą nazwę pliku i mi się otworzył stary zamiast aktualnego.
Swoją drogą uważam, że to niekorzystna zmiana w regulaminie. Celowałem w tym roku w Speca, w związku z relatywnie niedrogimi modyfikacjami, które powodują wyrównane szanse wśród zawodników. Natomiast sam koszt ostrych wałków (prawie 4 tysie za same części przy zniżce z ZG) powoduje, że mi się trochę odechciało. Stworzy to trochę podział na biednych i bogatszych w Specu
Dzięki Ci dobry człowieku .Danillo pisze:Kilka tys za walki do NA/NB to faktycznie duzo porównując do wartości auta.
Kiedys do NA robiłem walki w Rewar w Krakowie. Nie kosztowały majątku, moze to jest droga?
Odezwę się do nich i zobaczę jaki to będzie koszt. Teraz mnie już budżet nie puści, ale może kolejnej zimy...
UWAGA!!!! Jednak w SPEC NA/NB nie będzie dopuszczona zmiana wałków. O Ile w NC jest sporo osób, które już mają taką modyfikację, a w stosunku do wartości auta nie jest to bardzo kosztowny mod o tyle w NA/NB jest to bardzo kosztowny mod w stosunku do ceny auta, a osób z takimi wałkami jest... 1-3 ? Dodatkowo sama zmiana wałków bez modyfikacji lub zmiany ECU jest bez sensu. W NC remap jest popularnym modem i znowu jest bardzo dużo osób z taką modyfikacją. Odpuszczamy wałki w SPEC NA/NB!!!!! Jak zbierze się 15 osób, które będą chciały taki mod w SPEC do wrzucimy to w 2022.
- Załączniki
-
- WALKI.jpg (112.12 KiB) Przejrzano 3722 razy
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
TAK!
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
dokladnie tak. SPEC mial byc z zalozenia ograniczeniem wyscigu zbrojen. A tak to w NC jest smialo dopuszczone do wydania pare tysi (same walki + remap). To dziala przeciwko pomyslowi ograniczenia kosztow.Andrut pisze: ↑24 sty 2021, 23:27Coś w tym jest.PKzalew pisze: ↑24 sty 2021, 23:03Przepraszam, masz rację. Zdaje się, że nowy regulamin i zeszłoroczny mają taką samą nazwę pliku i mi się otworzył stary zamiast aktualnego.
Swoją drogą uważam, że to niekorzystna zmiana w regulaminie. Celowałem w tym roku w Speca, w związku z relatywnie niedrogimi modyfikacjami, które powodują wyrównane szanse wśród zawodników. Natomiast sam koszt ostrych wałków (prawie 4 tysie za same części przy zniżce z ZG) powoduje, że mi się trochę odechciało. Stworzy to trochę podział na biednych i bogatszych w Specu
Tworzy to tez pewnego rodzaju mit ze by sie scigac w MC potrzeba na starcie wpakowac do auta niewiadomo ile pieniedzy.
na szczescie, jak juz koledzy slusznie zauwazyli CatCams nie jest jedynym producentem walkow. Tak jak i Ecutek nie jest jedyna platforma do strojenia NCkow
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 2187
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Hmm, tak sobie głośno mysle, czy seryjne tłoki poradza sobie z wyżej kręcą się górą? FL kręcę 7800 na seryjnych sprezynkach i góra faje radę. A takie obroty są już maks dla korb jesli silnik ma posłużyć na dluzej.
To gdzie będzie zysk na sprezkach z MPS?
Pozdrawiam, Danillo
Pozwól ALEX, że się z Tobą nie zgodzę. Po pierwsze to są górne granice. Obowiązkowe są konkretne opony i klocki. W przypadku NA/NB rollbar. Tyle. SPEC to dalej ograniczenie wyścigu zbrojeń, zakres modyfikacji jest skończony. Po drugie SPEC ma podążać za zawodnikami i dawać frajdę z rywalizacji. W przypadki NC bardzo dużo osób robi remap i coraz więcej zakłada wałki. W stosunku do kosztów auta koszt tych modyfikacji jest stosunkowo nie wielki, a w zasięgu 200KM i ficzery jak np. między gazy. Oczywiście dostęp do polskich tunerów i promotorów remapu jak Five czy polskich producentów kolektorów i wałków jeszcze zmniejsza ten koszt. Podkreślam ponownie to nie jest obowiązkowe. Jeżeli mamy bardzo liczną grupę osób posiadające te modyfikacje i kolejną grupę, która tylko czekała na nowy strage w SPECU NC żeby pójść dalej to trzeba im wyjść naprzeciw. A że jest to popularne i ludzie na to czekali świadczy chociażby ZG wałków... 9 osób, sam wiem jeszcze o 6 osobach które zakładają inne wałki. Dodaj osoby już posiadające wałki i robi się z tego 25 zawodników w SPECU.Alex pisze: ↑25 sty 2021, 13:57dokladnie tak. SPEC mial byc z zalozenia ograniczeniem wyscigu zbrojen. A tak to w NC jest smialo dopuszczone do wydania pare tysi (same walki + remap). To dziala przeciwko pomyslowi ograniczenia kosztow.Andrut pisze: ↑24 sty 2021, 23:27Coś w tym jest.PKzalew pisze: ↑24 sty 2021, 23:03Przepraszam, masz rację. Zdaje się, że nowy regulamin i zeszłoroczny mają taką samą nazwę pliku i mi się otworzył stary zamiast aktualnego.
Swoją drogą uważam, że to niekorzystna zmiana w regulaminie. Celowałem w tym roku w Speca, w związku z relatywnie niedrogimi modyfikacjami, które powodują wyrównane szanse wśród zawodników. Natomiast sam koszt ostrych wałków (prawie 4 tysie za same części przy zniżce z ZG) powoduje, że mi się trochę odechciało. Stworzy to trochę podział na biednych i bogatszych w Specu
Tworzy to tez pewnego rodzaju mit ze by sie scigac w MC potrzeba na starcie wpakowac do auta niewiadomo ile pieniedzy.
na szczescie, jak juz koledzy slusznie zauwazyli CatCams nie jest jedynym producentem walkow. Tak jak i Ecutek nie jest jedyna platforma do strojenia NCkow
NB to inna bajka. Auta tanie, a modyfikacje silnikowe drogie w stosunku do wartości samochodu. Zresztą wolnossące modyfikacje silnikowe NA/NB nie są popularne.... ale i tutaj jak będzie spora grupa i dyskusja na temat zmian regulaminu nikt nie mówi nie.
Kolejna coraz liczniejsza grupa to NC 2.5. Jak tak dalej pójdzie w 2022 utworzymy dla nich osobną klasę bo póki co lądują w klasie 5 - turbo.
Ograniczenie kosztów? Do klasy STOCK zapraszamy. Absolutnie seryjne, niemodyfikowane, MX-5.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2021, 15:43 przez himber, łącznie zmieniany 1 raz.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
Odpuść... to są konie gdzieś tam daleko gdzie i tak już masz mega spadek Nm... nie warto.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
Tylko w ten sposób osoby które chcą zacząć przygodę z MC nie maja specjalnych szans bez zmodyfikowania auta. Ok jest klasa auta seryjnego ale 90% ludzi ma chociażby eibacha (ja np już takie auto kupiłem i nie wyobrażam sobie serii bo to straszna koza musiała być) więc jedyna opcja to ścigać się z już porobionymi autami.
To może warto do stock dopuścić minimalne zmiany?
Teraz zobacz ktoś przyjedzie 2,0 NC z moca 160 koni ma opony ma klocki i głupiego eibacha i będzie jeździł z ludźmi którzy mają 25% mocy więcej pod nogą.
To większe szanse ma stock z autem które ma obniżone zawieszenie i włożonego cobalta bo chce żeby mu fajnie gadało
takie może drobne sugestię które trochę "wyrównają" rywalizację i dają możliwość bawić się z mniejszym budżetem
- Mattia
- Donator
- Posty: 439
- Rejestracja: 29 lis 2016, 21:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8, daily, salon
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
W rywalizacji samego z sobą nie ma znaczenia, co można modyfikować i ile to kosztuje. Ignorujesz klasy oraz swoje miejsce tamże. Auto utrzymujesz na względnie podobnym poziomie i dążysz do tego, żeby wykręcać coraz lepsze czasy. Stosuję takie podejście od dwóch lat i obliczam, że mój fun „jest lepszy niż...” ten z wałków
(a te walki z Rewara, o których pisze tomasz01 to i u mnie posłużyły, na szczęście tylko na półce leżąc )
(a te walki z Rewara, o których pisze tomasz01 to i u mnie posłużyły, na szczęście tylko na półce leżąc )
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Mattia: to jest bardzo dobre podejście, tez staram sie do tego dążyć!
Himber: alez jak najbardziej pozwalam sie ze mna nie zgadzac, rozne punkty widzenia to zawsze dobra rzecz . Ja rozumiem ze decyzja taka a nie inna to byla kwestia zalozen na wejsciu i na wyjsciu. W zeszlych sezonach wyszlo ze Spec NC slabo sie sprawdza, w sensie ze jest w niej malo zawodnikow. A malo bylo m.in dlatego ze wielu z potencjalnych "wylecialo" przez remap, ktory jest fajny wiec sie nie dziwie ze go robili. Decyzja o dopuszczeniu remapu jest dla mnie calkowicie zrozumiala, sam tez glosowalem za w ankiecie na FB. Zunifikowane klocki jak najbardziej za. Podciecie zderzaka, usuwanie klap z dolotu spoko (btw. niech ktos wreszcie sprawdzi i pochwali sie ile to daje ). Walki sa jednak cokolwiek drozsza opcja (Catcamsy z montazem to jakies 4k), porownywalne z podstawowym przygotowaniem do Speca.
czy koszt walkow jest niewielki porownujac do wartosci auta? Wartosc seryjnego NCka to circa 30k (w widelkach +/-10k spora czesc forumowych aut sie zmiesci), podstawowe przygotowanie do Speca to jakies 5k (opony, bilstein/eibach/staby z rexa, jakies mody hamulcow jesli sie juz na to upieracie). Do wygrywania nie wystarczy, jesli o tym myslimy to oprocz umiejetnosci nalezy szykowac blizej 10-15k (lepszy zawias, kubly, szelki, kolektor). No teraz to juz blizej 15-20 (walki, chlodzenie oleju, wahacze). Spoko, jesli tylko ktos ma siano niech wydaje. Poprzedni rok był jednak dla wielu osob finansowo trudny, obecny tez chyba wiele lepszy nie bedzie. Poza tym, oprocz ludzi ktorzy juz sa bliscy SPECa albo w nim, sa jeszcze nowi, ktorzy dopiero wchodza do MC.
Zawsze staram sie miec szeroki horyzont w tym czym sie zajmuje. Na horyzoncie w kierunku ktorego patrze jest Mazda MX5 ktora w zalozeniach miala byc prostym i tanim autem dajacym duzo radochy. Ty pewnie patrzysz bardziej w kierunku "sky is the limit". No i ok, rozne punkty widzenia sa jak najbardziej pożądane i potrzebne
Dlaczego nie dopuscic piggybackow w NA/NB? Koszta wlacznie ze strojeniem porownywalne z remapem NC. Zreszta nawet tanie standalone nie byloby wiele drozsze (np. speeduino).
A moze dodatkowa klasa TOP SPEC byłaby dobrym pomysłem?
Himber: alez jak najbardziej pozwalam sie ze mna nie zgadzac, rozne punkty widzenia to zawsze dobra rzecz . Ja rozumiem ze decyzja taka a nie inna to byla kwestia zalozen na wejsciu i na wyjsciu. W zeszlych sezonach wyszlo ze Spec NC slabo sie sprawdza, w sensie ze jest w niej malo zawodnikow. A malo bylo m.in dlatego ze wielu z potencjalnych "wylecialo" przez remap, ktory jest fajny wiec sie nie dziwie ze go robili. Decyzja o dopuszczeniu remapu jest dla mnie calkowicie zrozumiala, sam tez glosowalem za w ankiecie na FB. Zunifikowane klocki jak najbardziej za. Podciecie zderzaka, usuwanie klap z dolotu spoko (btw. niech ktos wreszcie sprawdzi i pochwali sie ile to daje ). Walki sa jednak cokolwiek drozsza opcja (Catcamsy z montazem to jakies 4k), porownywalne z podstawowym przygotowaniem do Speca.
czy koszt walkow jest niewielki porownujac do wartosci auta? Wartosc seryjnego NCka to circa 30k (w widelkach +/-10k spora czesc forumowych aut sie zmiesci), podstawowe przygotowanie do Speca to jakies 5k (opony, bilstein/eibach/staby z rexa, jakies mody hamulcow jesli sie juz na to upieracie). Do wygrywania nie wystarczy, jesli o tym myslimy to oprocz umiejetnosci nalezy szykowac blizej 10-15k (lepszy zawias, kubly, szelki, kolektor). No teraz to juz blizej 15-20 (walki, chlodzenie oleju, wahacze). Spoko, jesli tylko ktos ma siano niech wydaje. Poprzedni rok był jednak dla wielu osob finansowo trudny, obecny tez chyba wiele lepszy nie bedzie. Poza tym, oprocz ludzi ktorzy juz sa bliscy SPECa albo w nim, sa jeszcze nowi, ktorzy dopiero wchodza do MC.
Zawsze staram sie miec szeroki horyzont w tym czym sie zajmuje. Na horyzoncie w kierunku ktorego patrze jest Mazda MX5 ktora w zalozeniach miala byc prostym i tanim autem dajacym duzo radochy. Ty pewnie patrzysz bardziej w kierunku "sky is the limit". No i ok, rozne punkty widzenia sa jak najbardziej pożądane i potrzebne
Dlaczego nie dopuscic piggybackow w NA/NB? Koszta wlacznie ze strojeniem porownywalne z remapem NC. Zreszta nawet tanie standalone nie byloby wiele drozsze (np. speeduino).
A moze dodatkowa klasa TOP SPEC byłaby dobrym pomysłem?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 2187
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
A ja mam takie pytanie: gdybym chciał na rundzie założyc na 1 sesje inne opony niż Fedek, żeby sprawdzić czasy, to mogę to zgłosić zawczasu i ie zostać zdyskwalifikowanym?
Oczywiscie taki czas byłby wycięty z kalkulacji średnich czasów.
Oczywiscie taki czas byłby wycięty z kalkulacji średnich czasów.
Pozdrawiam, Danillo
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mam nadzieję że Himber nie obrazi się jeśli przekleję info z FB
"NOWA dodatkowa klasyfikacja STREET NA/NB i STREET NC/ND.
https://www.miatachallenge.pl/klasy/
Jest to rozwinięcie STOCKa:
- podział NA/NB i NC/ND
- dopuszczona zmiana tłumika końcowego
- dopuszczona zmiana sprężyn i amortyzatorów na nieregulowane
- dopuszczony montaż stożka
- opony nieslick i niesemislick
- gładkie tarcze i niesportowy klocek"
przy użyciu Tapatalka
"NOWA dodatkowa klasyfikacja STREET NA/NB i STREET NC/ND.
https://www.miatachallenge.pl/klasy/
Jest to rozwinięcie STOCKa:
- podział NA/NB i NC/ND
- dopuszczona zmiana tłumika końcowego
- dopuszczona zmiana sprężyn i amortyzatorów na nieregulowane
- dopuszczony montaż stożka
- opony nieslick i niesemislick
- gładkie tarcze i niesportowy klocek"
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 12:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze wiem, że strasznie marudzę, ale co mi tam.
A więc:
może jednak dopuścić do Streeta też Kayaby, pomimo, że są regulowane, to pomimo szczerych chęci i długich poszukiwań nic nie znalazłem innego od B6(które jednak są i trudno dostępne i dosyć drogie), co się nadaje do obniżających sprężyn..
A covid zrobił takie spustoszenie w budżecie, że w mojej branży praktycznie nic nie zarobiłem w zeszłym roku, a ten zanosi się jeszcze gorzej, więc i tak szaleństwem jest inwestowanie w motorsport, ale widzę cień nadziei na fajny kompromis w postaci klasy Street...
A więc:
może jednak dopuścić do Streeta też Kayaby, pomimo, że są regulowane, to pomimo szczerych chęci i długich poszukiwań nic nie znalazłem innego od B6(które jednak są i trudno dostępne i dosyć drogie), co się nadaje do obniżających sprężyn..
A covid zrobił takie spustoszenie w budżecie, że w mojej branży praktycznie nic nie zarobiłem w zeszłym roku, a ten zanosi się jeszcze gorzej, więc i tak szaleństwem jest inwestowanie w motorsport, ale widzę cień nadziei na fajny kompromis w postaci klasy Street...
Jest: NA 1.6 Turbo
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 03 cze 2020, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Łódź
Ale przecież jest SPEC, gdzie jedyne co musisz spełnić to klocki stoptech i federal RSR.
Jak do klasy street dopuścisz regulowane KYB, to czemu nie inne itd.
Jak do klasy street dopuścisz regulowane KYB, to czemu nie inne itd.
-
- Donator
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 12:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Wg mojego researchu do wyboru do sportowych sprężyn mamy Kyb, Koni i Bilsteiny, więc może dopuścić te 3?Malanowski pisze: ↑28 sty 2021, 7:05Ale przecież jest SPEC, gdzie jedyne co musisz spełnić to klocki stoptech i federal RSR.
Jak do klasy street dopuścisz regulowane KYB, to czemu nie inne itd.
Swoją drogą sporo Bilsteinów jest po regeneracji i zmianie charakterystyki, czyli tak jakby są właśnie wyregulowane
Inna kwestia, że przynajmniej na tym forum przeważa opinia, że bilsteiny są lepsze od Kyb, więc ich dopuszczenie nie dawałoby przewagi w stawce, a raczej przeciwnie.
Jest: NA 1.6 Turbo
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock
Była: NBFL 1.8
II Vice-Mistrz MC 2020 - klasa Stock