auto rodzinne. jakie?
Moderator: Moderatorzy
- brozyn89
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 21 maja 2007, 17:44
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
- Kontakt:
Przypomnialo mi sie ze kolegi matka ma do sprzedania Corolle verso w najmocniejszym silniku chyba 170 koni diesel , pali 6 litrow osiagi ma niezle i to typowo rodzinna fura
6 biegow niestety nie automat. Autko z Polskiego salonu nigdy nie bita itd. 2006
70 tyś przebiegu Cena ok 55 tyś.

70 tyś przebiegu Cena ok 55 tyś.
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Zamieszczam linki do ciekawych aut które mogą Cię zainteresować, mnie by zainteresowały na pewno:
Piękna Audianka...
http://moto.allegro.pl/item846543810_audi_a4_2_0_tdi_bi_xenon_navi_mmi_7_bieg.html
Duże Picasso:
http://moto.allegro.pl/item839134607_citroen_c4_picasso_exclusive_2_0hdi_grand_f_vat.html
Taką jak widziałeś mam okazję powozić i jest to na prawdę super auto, oszczędne i bardzo przestronne(widziałem na campingu w Chorwacji jak para spała w takim aucie bo się materacyk zmieścił
)
http://moto.allegro.pl/item838992152_vectra_opc_cosmo_1_9cdti_bi_xenon_skory_alu18.html
Takim czymś też miałem okazję - cud miód i maliny:) Genialne połączenie silnika i dobrej skrzyni. Auto może być idealne dla młodej mamy, a i Ty nie będziesz zawiedziony bo idzie jak burza.
http://moto.allegro.pl/item839959275_vw_passat_2_0_tdi_170_km_dsg_higline_navi_beze.html
BMW - rewelacyjne prowadzenie, prestiż i duża buda:
http://moto.allegro.pl/item846207469_bmw_e61_2_0_diesel_2006_r_pelna_faktura_okazja.html
Duży koreański tygrys ale to chyba lepiej byłoby zostać przy Pojarce. Jako ciekawostka znajoma taty,która jest szefową sprzedaży w Fordzie była tym autem tak pozytywnie zaskoczona że wolała jeździć tym niż Fordem Kugą, która wtedy dopiero co weszła:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10773444
A to w niektórych wersjach nawet samo parkuje:P :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10644545
Piękna Audianka...
http://moto.allegro.pl/item846543810_audi_a4_2_0_tdi_bi_xenon_navi_mmi_7_bieg.html
Duże Picasso:
http://moto.allegro.pl/item839134607_citroen_c4_picasso_exclusive_2_0hdi_grand_f_vat.html
Taką jak widziałeś mam okazję powozić i jest to na prawdę super auto, oszczędne i bardzo przestronne(widziałem na campingu w Chorwacji jak para spała w takim aucie bo się materacyk zmieścił

http://moto.allegro.pl/item838992152_vectra_opc_cosmo_1_9cdti_bi_xenon_skory_alu18.html
Takim czymś też miałem okazję - cud miód i maliny:) Genialne połączenie silnika i dobrej skrzyni. Auto może być idealne dla młodej mamy, a i Ty nie będziesz zawiedziony bo idzie jak burza.
http://moto.allegro.pl/item839959275_vw_passat_2_0_tdi_170_km_dsg_higline_navi_beze.html
BMW - rewelacyjne prowadzenie, prestiż i duża buda:
http://moto.allegro.pl/item846207469_bmw_e61_2_0_diesel_2006_r_pelna_faktura_okazja.html
Duży koreański tygrys ale to chyba lepiej byłoby zostać przy Pojarce. Jako ciekawostka znajoma taty,która jest szefową sprzedaży w Fordzie była tym autem tak pozytywnie zaskoczona że wolała jeździć tym niż Fordem Kugą, która wtedy dopiero co weszła:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10773444
A to w niektórych wersjach nawet samo parkuje:P :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10644545
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
jesli audi to tylko a6 kombi ale za moj budzet ciezko bedzie o cos swiezego 3.0 tdi, tourana ma siostra 170KM DSG fajnie jezdzi ale nie wygodny jak dla mnie, ta cytryne bede ogladal bo juz mnie wczesniej zainteresowala, vectra-nie myslalem a jest fajna i nie droga jak na rocznik, bmw to tylko z4, santa fe jest be. kurcze ciezko bedzie...
a co myslicie o czyms takim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10480431
albo alhambra czy galaxy?
a co myslicie o czyms takim:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10480431
albo alhambra czy galaxy?
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Trojaczki VAGu to moim zdaniem trochę przestarzała już konstrukcja. Miałem okazję na prawym siedzeniu się przejechać i miłe ale nie wiem czy to dobra inwestycja jeżeli chcecie tym parę lat pojeździć. Chyba że teraz chcesz kupić coś tymczasowego na czas wózków i innej sterty akcesoriów które przy dzieciakach są nieodzowne:) Jako ciekawostka: moja ciocia nie chciała się rozstawać ze swoją żółtą Meganką Coupe bo miała ją od nowości(auto z '99 ma 80 tys. przebiegu!) i ostatnio ze względu na awarię drugiego auta zapakowali się w to maleństwo z dwójką chłopaków w wieku 2 i 4!:) Wózek&łóżeczko inside...Da się tylko po co:P
A ja jestem ciekawy Tourana...Muszę sobie polecieć na jakiś test drive bo fajne autko wakacyjne:)
Co do Vectry: niby Opel, ale jak wiemy większość producentów bardzo się podciągnęła w ciągu ostatnich kilku lat. Chcesz to możemy się umówić jakoś w weekend to byś zobaczył jak taka Vectra chodzi ale myślę że lepiej będzie jak pojedziesz obejrzeć konkretny egzemplarz. Silnik jest na prawdę warty zainteresowania. 1.9 150ps zrobiony we współpracy z Fiatem. Silnik bardzo bardzo w szczególności że po Chipie ląduje się w okolice nawet 190 koni bezpiecznie. I to wszystko w automacie z ogromnym przedziałem bagażowym(tym też miałem okazję jeździć przez prawie 3 miesiące w zeszłym roku tylko przed liftem - pomieścić można tam wszystko)
A ja jestem ciekawy Tourana...Muszę sobie polecieć na jakiś test drive bo fajne autko wakacyjne:)
Co do Vectry: niby Opel, ale jak wiemy większość producentów bardzo się podciągnęła w ciągu ostatnich kilku lat. Chcesz to możemy się umówić jakoś w weekend to byś zobaczył jak taka Vectra chodzi ale myślę że lepiej będzie jak pojedziesz obejrzeć konkretny egzemplarz. Silnik jest na prawdę warty zainteresowania. 1.9 150ps zrobiony we współpracy z Fiatem. Silnik bardzo bardzo w szczególności że po Chipie ląduje się w okolice nawet 190 koni bezpiecznie. I to wszystko w automacie z ogromnym przedziałem bagażowym(tym też miałem okazję jeździć przez prawie 3 miesiące w zeszłym roku tylko przed liftem - pomieścić można tam wszystko)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
rafal pisze:a co myslicie o czyms takim:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10480431
albo alhambra czy galaxy?
Jeździłem przez czas dłuższy wersją sprzed liftu; to był ten czas że te trzy auta były niemal nie do odróżnienia. W wersji 1.8T (20VT) Alhambra była bardzo fajnym autem - mimo rozmiaru i wysokości prowadziła się pewnie i sporo miała pod nogą, wyraźnie więcej niż np. Galaxy 2.8 w automacie, który też miałem okazję wtedy zapoznać. Niemniej jeśli passat był za twardy, to te auta masz szansę odebrać podobnie.
Swoją drogą, gabarytowo rozrzut to ja tu widzę spory..

- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Zrób ze swojej żonki TurboMamę! http://moto.allegro.pl/item844427742_zafira_opc_2_0_turbo_241_km_express_mini_van_f_vat.html
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Witam szanowne grono wykrętasów
Podłączę się pod temat bo i mi przyszło dokupić jakiś puszkowóz-tatusiowóz. W związku ze stanowczym sprzeciwem połączonym z groźbą rozwodu - jaki wyraziłem słysząc nieśmiałe zapytanie narzeczonej - (...) czy nie lepiej sprzedać Madzie i kupić cos większego/lepszego/fajniejszego ??? -
budżet jest jaki jest - padło na ASTRĘ III w kombiaku 2005 - 2006 r oczywiście klekot.
Ktoś ma doświadczenie z tym autem i może podpowiedzieć, który silnik jest ok? Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
Pozdrawiam,
CC

Podłączę się pod temat bo i mi przyszło dokupić jakiś puszkowóz-tatusiowóz. W związku ze stanowczym sprzeciwem połączonym z groźbą rozwodu - jaki wyraziłem słysząc nieśmiałe zapytanie narzeczonej - (...) czy nie lepiej sprzedać Madzie i kupić cos większego/lepszego/fajniejszego ??? -
budżet jest jaki jest - padło na ASTRĘ III w kombiaku 2005 - 2006 r oczywiście klekot.
Ktoś ma doświadczenie z tym autem i może podpowiedzieć, który silnik jest ok? Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
Pozdrawiam,
CC
cyzo pisze:Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
To motor Isuzu, nigdy nie fascynowały mnie diesle, ale z tego co ktoś mi kiedyś mówił, chyba nieszczególnie udany - to zasłyszana opinia. Możliwe, że nie zgodna z prawdą, ale sprawdź to.
cyzo pisze:budżet jest jaki jest - padło na ASTRĘ III w kombiaku 2005 - 2006 r oczywiście klekot.
Ktoś ma doświadczenie z tym autem i może podpowiedzieć, który silnik jest ok? Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
Pozdrawiam,
CC
Cześć miałem okazję pojeździć służbowo Astrą III 1.9 CDTi (120KM) miałem auto prosto z salonu:
- po ok. 14kkm walnęła listwa paliwowa na autostradzie dzięki czemu wyglądałem jak samolot zrzucający paliwo przed awaryjnym lądowaniem i drugie tyle co spalałem wyrzucałem poza auto.... (trzy tygodnie oczekiwania na części)
- po ok. 20kkm padło sprzęgło kompresora i kompresor klimy... (latem).....
później zastanawiałem się co jeszcze może paść......
Zurzycie paliwa przy DYNAMICZNEJ jeździe 11l/100 miasto 8l/100 trasa....
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Jaro pisze:cyzo pisze:budżet jest jaki jest - padło na ASTRĘ III w kombiaku 2005 - 2006 r oczywiście klekot.
Ktoś ma doświadczenie z tym autem i może podpowiedzieć, który silnik jest ok? Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
Pozdrawiam,
CC
Cześć miałem okazję pojeździć służbowo Astrą III 1.9 CDTi (120KM) miałem auto prosto z salonu:
- po ok. 14kkm walnęła listwa paliwowa na autostradzie dzięki czemu wyglądałem jak samolot zrzucający paliwo przed awaryjnym lądowaniem i drugie tyle co spalałem wyrzucałem poza auto.... (trzy tygodnie oczekiwania na części)
- po ok. 20kkm padło sprzęgło kompresora i kompresor klimy... (latem).....
później zastanawiałem się co jeszcze może paść......
Zurzycie paliwa przy DYNAMICZNEJ jeździe 11l/100 miasto 8l/100 trasa....
W Vectrze 1.9 CDTI 150ps nic się nie stało jeszcze od nowości(35kkm na razie) średnie spalanie w trasie przy mojej nodze(140-180) równe 6l ;po mieście jak daję po garach ciężko mi się powyżej 8l wkręcić...Astra widać nieudana była;p
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
callum pisze:majkel_c pisze:C5 kombi w dizlu
Nie wiem, jak to wygląda w C5, ale koleżanka kupiła nowe C4 i w ciągu pierwszego roku tyle razy był do napraw gwarancyjnych, że się wkurzyła i go sprzedała. Jeśli C5 jest podobnie awaryjne, to odradzałbym. Wiem, że często taka negatywna reputacja jest nieprawdziwa, ale w jej przypadku sprawdziło się, że Citroen więcej stoi w serwisie niż jeździ.
Ponieważ C5 mam to się wypowiem.
To jeden z pierwszych modeli z 2001 roku, kombi, benzyna 1.8, stary silnik 16V, 117KM, paliwożerny, choć do 3000rpm o dziwo nie przekracza 10-11l/100 po mieście.
Kupiłem go jak miał 4 lata od kumpla, który jeździł nim słuzbowo w firmie. Przez te pierwsze 4 lata naprawił wszystkie (prawie) choroby wieku dziecięcego. A było ich mnóstwo.
I całe szczęście, że to zrobił ponieważ ja przez kolejne 4 lata nie mam z nim praktycznie żadnych kłopotów.
Wymieniłem ostatnio tarcze, wcześniej jakiś przegub oraz naprawiany był (jak zwykle) zespolony przełacznik świateł (bo cena noewgo to kogoś popierdoliło

Buda wielka, do bagażnika 2 metry kartofli i pół świniaka wejdą na pewno, o wózku dla dzieciaka nie wspominam.
Co do jazdy: kanapa na kółkach. 1000 km po autorstradzie robisz bez żadnego wysiłku i zmęczenia.
Właściwości jezdne: jak dla mnie zerowe. Ja nim nie śmigam tylko moja Pani. Ja nogdy nie wiem co to auto "wymysli" w szybkim zakręcie.
Jako rodzinne kombi nadaje się znakomicie. Nie wiem jak ta druga generacja z silnikami diesla HDi, choć o silnikach słyszałem duzo dobrego. Nie spodziewaj się w dieslu małego spalania po mieście, myslę że będzie z 9l/100 bo to jest kawał kloca-samochodu.
Podsumowując: wygodny, bezpieczny, krowiasty, wielki, dla rodziny jak znalazł. Niestety Francuz więc zapewne w młodym roczniki mogą Cię czekać niespodzianki.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
Jaro pisze:cyzo pisze:budżet jest jaki jest - padło na ASTRĘ III w kombiaku 2005 - 2006 r oczywiście klekot.
Ktoś ma doświadczenie z tym autem i może podpowiedzieć, który silnik jest ok? Bo wersji jest sporo - a ja celuję (chyba) w 1,7 yyy...chyba 110 KM.
Pozdrawiam,
CC
Cześć miałem okazję pojeździć służbowo Astrą III 1.9 CDTi (120KM) miałem auto prosto z salonu:
- po ok. 14kkm walnęła listwa paliwowa na autostradzie dzięki czemu wyglądałem jak samolot zrzucający paliwo przed awaryjnym lądowaniem i drugie tyle co spalałem wyrzucałem poza auto.... (trzy tygodnie oczekiwania na części)
- po ok. 20kkm padło sprzęgło kompresora i kompresor klimy... (latem).....
później zastanawiałem się co jeszcze może paść......
Zurzycie paliwa przy DYNAMICZNEJ jeździe 11l/100 miasto 8l/100 trasa....
Ciagnac temat powiem ze sam czasem jezdze Astra III bo to mojego ojca , jedzilem nia przed Mazda ale odkad mam mx-5 nie zamienilbym mx-5 na astre ani na nic innego . Auto fajne w srodku, wygodne , duze przestronne, ale jesli ktos ma ponad 185 cm wzorstu bedzie miec malo miejsca na nogi z tylu (sam wiem z doswiadczenia) co do silnika to elastycznosc silnika jest tak kiepska ze maskara... Wciskasz na 4-5 biegu gaz do dechy a autko ani drgnie ( mazda idzie z kazdych obrotow i z kazdego biegu... wyprzedzanie bez redukcji na 4) ... dopiero po przekroczeniu 4 tys. jest dopiero jakas dynamika moze to ten silnik 1.6 115km jest temu winny albo waga . Pozatym ok







@ tmx89 - ja nic nie zamieniam - ja muszę dokupić jakiegoś roboczego osiołka
Ten motor 1.9 - 150KM to z Alfy jest? Uwzględniając kasę jaką mam na ten cel - to ewentualnie 1.9 - 120 KM. I tu pytanie: czy 1.9 120 KM czy 1.7 101 KM ? To drugie to zdaje się ISUZU. Jak to jest panowie ze spalaniem - robię dziennie ok 90 - 110 KM ( po obwodnicy więc jak na trasie) więc szukam silnika, który zassa mi max 6 literków.
A co do wzrostu to mam - 190 cm - ale nie przewiduję jeździć z tyłu

Ten motor 1.9 - 150KM to z Alfy jest? Uwzględniając kasę jaką mam na ten cel - to ewentualnie 1.9 - 120 KM. I tu pytanie: czy 1.9 120 KM czy 1.7 101 KM ? To drugie to zdaje się ISUZU. Jak to jest panowie ze spalaniem - robię dziennie ok 90 - 110 KM ( po obwodnicy więc jak na trasie) więc szukam silnika, który zassa mi max 6 literków.
A co do wzrostu to mam - 190 cm - ale nie przewiduję jeździć z tyłu

cyzo pisze:@ tmx89 - ja nic nie zamieniam - ja muszę dokupić jakiegoś roboczego osiołka![]()
Ten motor 1.9 - 150KM to z Alfy jest? Uwzględniając kasę jaką mam na ten cel - to ewentualnie 1.9 - 120 KM. I tu pytanie: czy 1.9 120 KM czy 1.7 101 KM ? To drugie to zdaje się ISUZU. Jak to jest panowie ze spalaniem - robię dziennie ok 90 - 110 KM ( po obwodnicy więc jak na trasie) więc szukam silnika, który zassa mi max 6 literków.
A co do wzrostu to mam - 190 cm - ale nie przewiduję jeździć z tyłu
Mi w serwisie opla mówili że 1.9L (120km) w astrze to silnik renówki....
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Ściema.
Przecież to silnik Fiata (montowany też w Alfach) 


MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10933788
Polecam - prawdziwy minivan:)
Polecam - prawdziwy minivan:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Miałem na myśli jednostkę 1.9CDTi (czy jak ona tam się nazywa
)
Silnik 1.7 -> Isuzu
Silnik 1.9 -> Fiat/Alfa
Na 99.9%

Silnik 1.7 -> Isuzu
Silnik 1.9 -> Fiat/Alfa
Na 99.9%

MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Dżunior pisze:Miałem na myśli jednostkę 1.9CDTi (czy jak ona tam się nazywa)
Silnik 1.7 -> Isuzu
Silnik 1.9 -> Fiat/Alfa
Na 99.9%
Ja tam się zgadzam:P
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Ja pisałem że 1.9 150ps ma 6l, jak inne silniki? Zależy jaka trasa, jaka prędkość... Najlepiej znajdź autka z obydwoma silnikami w okolicy i co najważniejsze z kompem pokładowym. Na jeździe próbnej możesz sobie sprawdzić przy jakich prędkościach ile spala bo każdy różnie jeździ i mi np. auto potrafi spalić po tej samej trasie i 8 i 12 więc kwestia tego ile podeszwa waży;)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
majk pisze:Ja pisałem że 1.9 150ps ma 6l, jak inne silniki? Zależy jaka trasa, jaka prędkość... Najlepiej znajdź autka z obydwoma silnikami w okolicy i co najważniejsze z kompem pokładowym. Na jeździe próbnej możesz sobie sprawdzić przy jakich prędkościach ile spala bo każdy różnie jeździ i mi np. auto potrafi spalić po tej samej trasie i 8 i 12 więc kwestia tego ile podeszwa waży;)
u mnie ważyła na wynik 8,6l/100 na trasie




Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Do sprawdzania średniego spalania można wykorzystać zestawienia ze stronki [URL=http://www.spritmonitor.de/en/]Spritmonitor.de[/URL]
Wybieramy model, markę, rodzaj paliwa, lata produkcji i moc w kW. Ponieważ zalogowane są tam głównie auta śmigające po DE, wyniki można uznać za zbliżone do naszego polskiego spalania "w trasie".
Wybieramy model, markę, rodzaj paliwa, lata produkcji i moc w kW. Ponieważ zalogowane są tam głównie auta śmigające po DE, wyniki można uznać za zbliżone do naszego polskiego spalania "w trasie".
Ostatnio zmieniony 14 gru 2009, 23:53 przez Dżunior, łącznie zmieniany 1 raz.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
A miał ktoś może styczność z Maximą QX w takiej budzie?
Akurat mi się rodzina nie powiększa, ale rozważam zmianę swojej puszki na takiego właśnie japońca... Chodzi mi konkretnie o awaryjność takiego tałatajstwa. Koszty utrzymania mniej więcej mam ogarnięte i np. części są ponad spodziewanie tanie(amorki kosztują po zniżkach ~350zł szt
).

Akurat mi się rodzina nie powiększa, ale rozważam zmianę swojej puszki na takiego właśnie japońca... Chodzi mi konkretnie o awaryjność takiego tałatajstwa. Koszty utrzymania mniej więcej mam ogarnięte i np. części są ponad spodziewanie tanie(amorki kosztują po zniżkach ~350zł szt

Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
majk pisze:A miał ktoś może styczność z Maximą QX w takiej budzie?
Miałem styczność z Maximą QX. Jeśli jesteś nudnym emerytem w kapeluszu i nosisz kalesony to to auto jest dla Ciebie
