strojone bedzie?
Hamownia
miejsce na wykresy i ich komentowanie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podsyłam wykres NC 2.0 po kolektorze i remapie .
Najtańsze konie mam wrażenie w MX-5 .
Najtańsze konie mam wrażenie w MX-5 .
- Załączniki
-
- D12D615C-7082-41F6-ABAD-8DEF25DAE7ED.jpeg (1.92 MiB) Przejrzano 9045 razy
-
- D92CEC84-C47B-4838-9888-FB6EC550525B.jpeg (3.99 MiB) Przejrzano 9045 razy
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
A ja wrzucę ciekawe porównania:
1) NC 2,0 z kolektorem i remapem vs NC 2,5 na seryjnym kolektorze
2) NC 2,5 na seryjnym kolektorze vs NC 2,5 Kokona (wydech, kolektor, trochę zmieniony kolektor dolotowy i wylot z głowicy)
1) NC 2,0 z kolektorem i remapem vs NC 2,5 na seryjnym kolektorze
2) NC 2,5 na seryjnym kolektorze vs NC 2,5 Kokona (wydech, kolektor, trochę zmieniony kolektor dolotowy i wylot z głowicy)
- Załączniki
-
- DSC_0425~2.JPG (2.9 MiB) Przejrzano 9035 razy
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W tym pierwszym gdzie 160 kunia to jakoś niuta dużo wyszło nie ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Nie, tyle wychodzi w tym silniku, a nawet kilka KM i Nm więcej patrząc na wykresy innych użytkowników tych swapów. Moja była strojona zdalnie przez Amerykanów i nie do końca ufam czy było to zrobione optymalnie.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Wszyscy to wszyscy babcia tez;)
ND2 2.0, kolektor BBR 4:1, koncowka wydechu bez tlumika od ISR, strojone przez disi-tune:
205KM/7425RPM 220Nm/4005RPM, odcinka przy 7800RPM

ND2 2.0, kolektor BBR 4:1, koncowka wydechu bez tlumika od ISR, strojone przez disi-tune:
205KM/7425RPM 220Nm/4005RPM, odcinka przy 7800RPM
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport
zastępczo Toyobaru 
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport


-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
W temacie.. Wrzucam wykres po strojeniu. Swap NC 2.5L, kompresor kit Flying miata, wydech: kolektor wydechowy i sekcja centralna japspeed, katalizator magnaflow, tlumig końcowy MG motorsport Street. Dolot stożek... Strojenie Five
274KM i 323Nm
274KM i 323Nm
- Załączniki
-
- IMG-20191108-WA0002.jpg (541.32 KiB) Przejrzano 8896 razy
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
[del][/del][quote=Fifkers post_id=504120 time=1573590901 user_id=911]
"Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?"
[/quote]
Wersja robocza beta
Podobno ta hamownia tak ma niestety. Może pojadę na jakąś inną jak będę miał czas
"Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?"
[/quote]
Wersja robocza beta

Podobno ta hamownia tak ma niestety. Może pojadę na jakąś inną jak będę miał czas
Ostatnio zmieniony 13 lis 2019, 16:25 przez tytusr, łącznie zmieniany 3 razy.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

-
- Donator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Fakt, wykres jakby nie halo. Ale cyferki piękne, moc zacna ale jaki to ma moment... I już żaden diesel nie podskoczy, graty! 
P.S. Chyba masz najmocniejszą 20th Anniversary worldwide
Tak powinna wychodzić każda Anniverka 

P.S. Chyba masz najmocniejszą 20th Anniversary worldwide


Pozdrawiam, Danillo
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie doświadczeni - czy na zimówkach jest sens jechać na hamownie, czy będą się miękkie gumy ślizgać na rolkach i generować duże straty od napędu?
Możesz jechać. Generowane straty nie mają znaczenia - pomiar zaczyna się od obliczenia strat i potem są one uwzględniane (finalny wynik to moc na silniku po uwzględnieniu strat) - wszak niezależnie od rodzaju opon itp. hamownia mierzy moment na kołach, a na wykresie jest moment i (obliczona z niego) moc na silniku 

ND2 na tor i nie tylko
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread

-
- Donator
- Posty: 394
- Rejestracja: 20 paź 2013, 21:38
- Model: NB FL
- Wersja: Phoenix
- Lokalizacja: Gdynia
To i ja mogę już wrzucić swój wykresik.
Eaton M45 i DET3. No i oczywiście wprawne poczynania Mayk’ a



Eaton M45 i DET3. No i oczywiście wprawne poczynania Mayk’ a



- Załączniki
-
- 97B2A944-EE81-40DD-8ECE-AE03C48236F1.jpeg (2.43 MiB) Przejrzano 8218 razy
Był Escort 1,6 Cabrio '95
Był Mercedes SLK 200 compressor
Jest Madzia NBFL Phoenix Supercharged
Jest Madzia ND Recaro Sport
Jest Mustang V8 4.6 GT 06
Był Mercedes SLK 200 compressor
Jest Madzia NBFL Phoenix Supercharged
Jest Madzia ND Recaro Sport
Jest Mustang V8 4.6 GT 06
- Krzych
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
- Lokalizacja: Gorlice/Małopolska
Pojechałem ze stockowym NCkiem 1.8 przedliftem na hamowanie - względem fabryki tylko cobalt z tyłu .
Hamownia Dynomet pro 600 sync czy jakoś tak
Chciałem zobaczyć co słychać pod maską przed jakimikolwiek zmianami.
Pomiar: 124,5 HP/6462 Rpm, 154,0 Nm/4483 Rpm (temp. 20°C)
Dane katalogowe (?): 126 PS or 124 bhp or 93 kW / 6500 rpm, 167 Nm or 123 lb.ft / 4500 rpm.
Hamownia Dynomet pro 600 sync czy jakoś tak

Chciałem zobaczyć co słychać pod maską przed jakimikolwiek zmianami.
Pomiar: 124,5 HP/6462 Rpm, 154,0 Nm/4483 Rpm (temp. 20°C)
Dane katalogowe (?): 126 PS or 124 bhp or 93 kW / 6500 rpm, 167 Nm or 123 lb.ft / 4500 rpm.
- Załączniki
-
- Mazda MX-5 NC 1.8 stock 2006 - 2020-06-25.jpg (1.41 MiB) Przejrzano 8028 razy
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, 12:23 przez Krzych, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzych
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
- Lokalizacja: Gorlice/Małopolska
Dla porównania pojechałem na tą samą hamownię z moją NA z silnikiem 1.8 z nbfl i (niestety) stożkiem wciągającym ciepłe powietrze znad kolektora...
Do tego coś tam lekko zbyt bogata mieszanka została stwierdzona.
Wykres z hamowni: 131,9 HP / 6618 rpm, 148Nm / 5312 rpm (temp. 24°C).
Dane katalogowe (chyba te właściwe): 146 PS or 144 bhp or 107 kW / 7000 rpm, 168 Nm or 123 lb.ft / 5000 rpm
Do tego coś tam lekko zbyt bogata mieszanka została stwierdzona.
Wykres z hamowni: 131,9 HP / 6618 rpm, 148Nm / 5312 rpm (temp. 24°C).
Dane katalogowe (chyba te właściwe): 146 PS or 144 bhp or 107 kW / 7000 rpm, 168 Nm or 123 lb.ft / 5000 rpm
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Całkiem niezły przyrost jak na nc1.8 z którym podobno nie da się nic zrobić 
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Wyczuwam sarkazm.
1.8 NC - też tam byłem. Do dzisiaj zdarza mi się budzić z krzykiem po koszmarze jakim była próba wykrzesania dodatkowej mocy z tego silnika

Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- Krzych
- Donator
- Posty: 492
- Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
- Model: NC
- Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
- Lokalizacja: Gorlice/Małopolska
Nie kuś. :dtytusr pisze:
Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
W "imię nauki" rozważałem wałki z bbr... Turbo powiadasz?
Nie, myślę, że to jednak rozchodzę...
...i rozsądek wygra (czytaj swap).
Chociaż na razie podoba mi się jak te 1.8 ze mną rozmawia po remapie...
Co do mocy, to ile by jej nie było, to zawsze jest za mało.
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Wałki dużo kosztują, a dostajesz górę w zamian za jeszcze gorszy dół. Swap jest w miarę rozsądny. Z silnika 1.8 poza jakimiś turbo itp. nic się nie da sensownego zrobić. Koszty vs przyrost mocy to tragedia. Brak vvt i ten moment obrotowy to są jaja. Do daily i bezpiecznego wyprzedzania to nieporozumienie. Może na torze, żeby się poscigac z innymi mułami 1.8 jest z tego jakiś fun. W przeciwnym wypadku pozostają ostre starcia na drodze z wolnossakami 1.4 z VW Opla itp.Krzych pisze: ↑28 sie 2020, 21:49Nie kuś. :dtytusr pisze:
Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
W "imię nauki" rozważałem wałki z bbr... Turbo powiadasz?
Nie, myślę, że to jednak rozchodzę...
...i rozsądek wygra (czytaj swap).
Chociaż na razie podoba mi się jak te 1.8 ze mną rozmawia po remapie...
Co do mocy, to ile by jej nie było, to zawsze jest za mało.

NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Tutusr: tak wiemy że masz nerwice związana z nc1.8, pisząc posta nie myślałem żeby Cię drażnić. Naprawde!
Generalnie dlubanie wolnossaka jest mało efektywnym zajęciem biorąc pod uwagę koszty/efekty. 1.6 i 1,8 w na nb nie są lepsze pod tym względem, 2,0 nc nd zresztą też.
8proc przyrostu mocy w silniku który jest zdlawiony walkami i brakiem Vvt to naprawdę niezły wynik. I użytkownikowi się podoba, to najważniejsze
Chętnie stanę do pojedynku z Fabia 85km, może być nawet 100
nie wiedziałem że jest aż tak źle
i że owe bolidy mają poniżej 9s do 100ki. Zresztą nawet gdybym został z tyłu to i tak wolę posiadać nc niż Fabię 
przy użyciu Tapatalka
Generalnie dlubanie wolnossaka jest mało efektywnym zajęciem biorąc pod uwagę koszty/efekty. 1.6 i 1,8 w na nb nie są lepsze pod tym względem, 2,0 nc nd zresztą też.
8proc przyrostu mocy w silniku który jest zdlawiony walkami i brakiem Vvt to naprawdę niezły wynik. I użytkownikowi się podoba, to najważniejsze

Chętnie stanę do pojedynku z Fabia 85km, może być nawet 100



przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 29 sie 2020, 8:48 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- Hookie
- Donator
- Posty: 3423
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ano właśnie, we właściwym temu miejscu nie wrzucałem. 
MX-5 ND 2.0 '16 USA Club.
Końcowy Cobalt, Kolektor od MMRSa, strojenie od DISI Tune.
187,5 KM i 218 Nm.

MX-5 ND 2.0 '16 USA Club.
Końcowy Cobalt, Kolektor od MMRSa, strojenie od DISI Tune.
187,5 KM i 218 Nm.

- Załączniki
-
- 2 (1).jpg (439.55 KiB) Przejrzano 7565 razy
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja bym generalnie przestrzegał wszystkich forumowiczów przed cudowaniem szczególnie z 1.8 poprzez ulepszanie kolektora, wydechu, remap. Tzn kolektor i wydech można z nich zrobić użytek po swapie więc nie ma straty. Ale ze 154 Nm po takiej zabawie uzyskać 157 Nm i 10 KM... Przy prawie max RPM. Bez kręcenia prawie do odcinki wogole efekt nie do odczucia.Alex pisze: ↑29 sie 2020, 8:48Tutusr: tak wiemy że masz nerwice związana z nc1.8, pisząc posta nie myślałem żeby Cię drażnić. Naprawde!
8proc przyrostu mocy w silniku który jest zdlawiony walkami i brakiem Vvt to naprawdę niezły wynik. I użytkownikowi się podoba, to najważniejsze
Chętnie stanę do pojedynku z Fabia 85km, może być nawet 100nie wiedziałem że jest aż tak źle
i że owe bolidy mają poniżej 9s do 100ki. Zresztą nawet gdybym został z tyłu to i tak wolę posiadać nc niż Fabię
przy użyciu Tapatalka
Robiłem różne rzeczy z NC, wydech, kolektor remap, później SWAP, później kompresor żeby tylko mówić o silniku. Moim zdaniem 1.8 plus cały wydech plus strojenie nic nie wnosi poza zmiana dźwięku na mniej znośny zazwyczaj na dłuższą metę.
Co do fabii 1.2 TSI katalogowo 85KM/160Nm, w rzeczywistości mają około 100KM i trochę więcej Niuta. Moment dostępny w bardzo szerokim zakresie. Wiadomo turbinka więc elastyczność silnika bije wolnossące 1.8 z nc na głowę. Żeby takim NC nadążyć za Fabia to trzeba kręcić na 5tys+ podczas gdy w Skodzie zmieniasz sobie biegi na spokojnie przy 3tys. Mówię to bo mam te 2 samochody. Fabie do tego w kombi

Ja używam nc jako no.2 daily i musi to auto spełniać jakieś parametry do komfortowej jazdy po ulicy, w tym przyspieszać bez wkręcania na 5k+
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 

- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ogólnie rzecz biorąc to się Tobą zgadzam - przyrosty nie są duże a opłacalne może być to jedynie wtedy gdy dostaniemy tanio np. walki z 2,0 i sami robimy. Remap da się obecnie zrobić w zasadzie samodzielnie (RomDrop) jeśli chce się poświęcić trochę czasu na naukę.
W NA 90km też sam zrobiłem remap mimo że większość twierdziła że się nie da albo bez sensu. dorzuciłem walki 115km i naprawdę jeździło się sporo przyjemniej także bez wysokiego kręcenia. Przyrost był jakieś 10KM i kilka Nm, koszty nie były wielkie, zwłaszcza dla kogoś kto chciałby podążyć moja droga (bo ja conieco popsułem w trakcie
)
Z tsi ale 1,4/125km mam do czynienia na codzień i mnie osobiście wkurza w nim turbodziura, zwłaszcza gdy się wlaczy klime i załaduje auto. Jeździłem 1,5 i jest imho też źle o ile nie gorzej. Już wolę 3 cylindrowe 1,0/110km vw albo 1,0/129km od Hondy, serio. Małymi turbopierdziawkami jeździ się po prostu inaczej i mnie ciężko się do nich przyzwyczaić a już 2 lata próbuje.
przy użyciu Tapatalka
W NA 90km też sam zrobiłem remap mimo że większość twierdziła że się nie da albo bez sensu. dorzuciłem walki 115km i naprawdę jeździło się sporo przyjemniej także bez wysokiego kręcenia. Przyrost był jakieś 10KM i kilka Nm, koszty nie były wielkie, zwłaszcza dla kogoś kto chciałby podążyć moja droga (bo ja conieco popsułem w trakcie

Z tsi ale 1,4/125km mam do czynienia na codzień i mnie osobiście wkurza w nim turbodziura, zwłaszcza gdy się wlaczy klime i załaduje auto. Jeździłem 1,5 i jest imho też źle o ile nie gorzej. Już wolę 3 cylindrowe 1,0/110km vw albo 1,0/129km od Hondy, serio. Małymi turbopierdziawkami jeździ się po prostu inaczej i mnie ciężko się do nich przyzwyczaić a już 2 lata próbuje.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- pavlacos
- Donator
- Posty: 709
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Temat o hamowni, a tu znowu krucjata vs 1.8 
Faktycznie modzienie średnio opłacalne, chyba że ktoś ma świerze w miarę i idzie w taki pakiet jak bbr
Na pewno mapy coś tam pomogly, kibicuje jak kolega dalej dlubnie co z tego wyjdzie.
Na pewno tego drugiego kata bym zamienił na sportowy.
Mój jest taki oporny pow 4 nie wiem czy to wydech czy ttm
No a potem to swap na 2,5

Faktycznie modzienie średnio opłacalne, chyba że ktoś ma świerze w miarę i idzie w taki pakiet jak bbr
Na pewno mapy coś tam pomogly, kibicuje jak kolega dalej dlubnie co z tego wyjdzie.
Na pewno tego drugiego kata bym zamienił na sportowy.
Mój jest taki oporny pow 4 nie wiem czy to wydech czy ttm
No a potem to swap na 2,5

Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą

-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Wydech 1.8 i 2.0 w nc jest chyba taki sam? Pewnie dlatego zabawa z wydechem nic nie daje, jeśli dużo mocniejsze 2.0 daje na nim radę w serii. Jak coś to tylko BBR turbo stage 1 i 230KM z 1.8. gdybym wiedział, że będę się kompresowal itp to może zostałbym z 1.8 i zainwestował w ten zestaw
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm 
