
przy moich podzespołach powinno dać się dmuchnąć 180~190 kucy ale najpierw to trzeba zestroić na Pb

Alternatywa dla drogiego paliwa.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Qbatron pisze:Na jakich podzespolach jest ta instalacja?
Cyku pisze:ApAcHoS pisze:Ładna czarna MX5 2002 1,9 ale z lpg.............???
Ogólnie ładna, wydech mi się podoba ciekawe jakiej firmy?
Ale gaz......Boże kto jej to zrobił.....???
dmk pisze:Ktoś, kto szukał ekonomii.
Cyku pisze:dmk pisze:Ktoś, kto szukał ekonomii.
Jaka to ekonomia, ciągle psujące się podzespoły silnika, więcej naprawiania niż jazdy.
LPG mówimy stanowcze NIE!!!
Z Dieslem już co innego ale faktycznie tak jak mówisz ciężka do ogarnięcia przeróbka chyba ze ktoś się na tym dobrze zna.
dmk pisze:A że w Polsce jeździ masa najtańszych instalacji nieprzystosowanych do silników, w które się to pakuje to już inna sprawa.
Cyku pisze:aq no i gdzie lpg do sportowych samochodów, rozumiem jakis amerykaniec stary trup który pali ponad 25 litrów benzyny wtedy wstawiać lpg ale na Boga gdzie do sportowych samochodów, widzieliście porsche na lpg bo ja nie
Cyku pisze:nigdy nie słyszałem zeby ktoś był zadowolony z lpg
dmk pisze:Ską pomysł, że nie do samochodów sportowych? Wyższa wartość energetyczna LPG i CNG nad benzyną, wyższa wartość oktanowa... coś dodać?
Cyku pisze:Tak sorry nie wiedziałem ze nie można pisać posta pod postem.
dmk pisze:Ską pomysł, że nie do samochodów sportowych? Wyższa wartość energetyczna LPG i CNG nad benzyną, wyższa wartość oktanowa... coś dodać?
Stad pomysł że znaczna sportowych samochodów jeździ na benzynę i a skoro LPG jest taki wspaniały to zobaczymy czy LPG wyprze silniki benzynowe, chciałbym to zobaczyć.
Juz sie ogarniam bo widzę ze natrafiłem miłośników lpg.
dmk pisze:1) Po to jest opcja edytuj.
Proszę admina, żeby faktycznie posprzątał ten temat z "gazu".