Dziś zrobiłem sobie wycieczkę na hamownię. Oto wynik:

Na wypadek gdyby zdjęcie zniknęło: moc 137,1 KM @ 6512 rpm, moment 157,9 Nm @ 5093 rpm. Słaby wzrost momentu między 3200 rpm, a 4000 rpm.
Silnik:1.8 16V, 140 KM / 165 Nm, auto z 2000 roku, przebieg ok 180.000 km. Auto z instalacją LPG, ale pomiar robiony na bezynie.
Założony filtr stożkowy, tłumik środkowy Magnalow 2,5 cala i tłumik końcowy Magnaflow 2,25 cala, kolektor wydechowy seryjny.
Przy 148.000 km remont silnika (na fakturze: pierścienie tłokowe, panewki główne wału korbowego, panewki korbowodowe, komplet uszczelek silnika góra i dół, simmeringi przedni i tylny wału korbowego , simmeringi wałka rozrządu, planowanie głowicy, szlifowanie zaworów).
Co sądzicie o wyniku? Po cichu liczyłem na to, że jednak seryjna moc będzie utrzymana. Nie powiedziałbym, że jest źle, ale możemy poszukać dziury w całym
