Dzisiejszy TopDown
Moderator: Moderatorzy
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1923
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Gdzie ten mig-21 stoi ?
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
- Andrzej 69
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 cze 2018, 14:39
- Model: NB FL
- Wersja: unplugged 1.8
- Lokalizacja: Węgorzewo
Oj tam Oj tam , lepiej być szczęśliwym "głupkiem" niż nieszczęśliwym "normalnym". Dlatego to Ty jeździsz emiksem 

Cześć, to mój pierwszy post. Jazda testowa, składany dach miał być tylko dodatkiem do tego samochodu. Okazał się jednak generatorem frajdy nie do opisania.
Zakochaliśmy się z żoną, ale RF okazał sie i tak za głośny nawet na krótkie trasy przelotowe, wiec chyba będzie szmata + słuchawki z aktywnym tłumieniem, bo ten samochód i tak najbardziej cieszy bez dachu a w RF szumi, ale i tak jest genialnie.
Pytanie do innych z RF, czy przy prędkości 140 tez u was nie da się wytrzymać na zimowkach od hałasu?
Zakochaliśmy się z żoną, ale RF okazał sie i tak za głośny nawet na krótkie trasy przelotowe, wiec chyba będzie szmata + słuchawki z aktywnym tłumieniem, bo ten samochód i tak najbardziej cieszy bez dachu a w RF szumi, ale i tak jest genialnie.
Pytanie do innych z RF, czy przy prędkości 140 tez u was nie da się wytrzymać na zimowkach od hałasu?
- Załączniki
-
- D4AD63BC-5C55-4782-AC63-E072941AC15E.jpeg (772.25 KiB) Przejrzano 4403 razy
-
- 0F466B0B-E788-4C50-965E-7A5739FA863E.jpeg (321.97 KiB) Przejrzano 4403 razy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Niech się z RFami wypowiedzą, ale w soft topie 140 kmh to ogólnie bardzo głośno w ND. Za to 120kmh top down jest jednak znośnie (z dzieckiem ekspresówkę Radom-Warszawa zrobiliśmy na luzie... a wcześniej 300 km lokalnymi drogami też top down, oczywiście w wakacje). Nie wiem czy wysoki windshott wpływa na hałas (wątpię), my mieliśmy.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1662
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Bardziej od szumu na pałąku i tej nieszczęsnej "rury do hałasu" (muszę wreszcie się zebrać i ją zlikwidować). Poza tym, sporo zależy od samych opon. Pamiętaj, że trzy decybele różnicy to połowa głośności.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1662
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Tak na marginesie - czy jest taki deszcz, przy którym nie da się jechać (powiedzmy, że z prędkością przelotową, a nie turlać po mieście) top-down? Pytam, bo w piątek wyjechałem rano na Krakowską jeszcze bez deszczu, po drodze myślałem, że szyba syfi mi się od wody podnoszonej przez inne samochody, a dopiero jak zwolniłem pod pracą okazało się że pada i wypadałoby się zamknąć. 

- Hookie
- Donator
- Posty: 3425
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jest. Jechałem dwa razy w mega oberwaniu chmury (ale to była naprawdę straszna, straszna ulewa) 120-130 km/h i co nieco lało się do środka - po jakimś czasie było mokro i musiałem wycierać.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Potwierdzam. Normalny, nawet dość intensywny deszcz jest niegroźny od 60 kmh w górę. Ale oberwanie chmury powoduje strugę wody spływającą z krawędzi bocznej szyby do wnętrza.
Co to za rura? Pierwsze słyszę.TerminatorPi pisze: ↑22 gru 2018, 9:45Bardziej od szumu na pałąku i tej nieszczęsnej "rury do hałasu" (muszę wreszcie się zebrać i ją zlikwidować). Poza tym, sporo zależy od samych opon. Pamiętaj, że trzy decybele różnicy to połowa głośności.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1662
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
W niektorych wersjach (nie ma jej chyba w SkyEnergy) od odmy odchodzi plastikowa rurka zakończona w grodzi przedziału pasażerskiego. W BMW jest dźwięk silnika z głośników, w Maździe jest z rury
Pogooglaj za 'miata nd sound tube' albo 'miata nd noise pipe'

Pogooglaj za 'miata nd sound tube' albo 'miata nd noise pipe'
Dzięki za odp.TerminatorPi pisze: ↑23 gru 2018, 14:04W niektorych wersjach (nie ma jej chyba w SkyEnergy) od odmy odchodzi plastikowa rurka zakończona w grodzi przedziału pasażerskiego. W BMW jest dźwięk silnika z głośników, w Maździe jest z rury![]()
Pogooglaj za 'miata nd sound tube' albo 'miata nd noise pipe'

- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Tuba rezonansowa jest wyłącznie w Skyfreedom. Po jej usunięciu wydaje mi się, że jest dużo ciszej. Ale dalej głośno przy wyższych prędkościach.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lis 2018, 21:08
- Model: NC FL
- Wersja: Special Edition
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pozdrowienia z dzisiaj tj. 27.12.2018 okolice Jeleniej Góry z widokiem na Śnieżke... i pierwszy w życiu oczywiście TopDown
- Załączniki
-
- A3C88F3F-F1D4-489C-8D2E-E40F672B6F1B.jpeg (2.17 MiB) Przejrzano 3632 razy
-
- 97A4B877-91D6-4FC1-B835-75724B1D4B59.jpeg (4.69 MiB) Przejrzano 3632 razy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dziś był top down, bo mamy + 5 st C w Warszawie, założyłem windshot i było cudownie. Może nie aż tak fajnie, jak top up po śniegu, ale przez ostatni miesiąc bardzo mi tego brakowało 
Wystarczyła czapka bejsbolówka na czubek głowy, a już uszu nie trzeba było zakrywać. Nawet na obwodnicy "bez ograniczeń prędkości" było super. I grzanie fotela musiałem skręcić z maksymalnych 3 kresek na 2 bo było za ciepło
Nie ma zdjęcia, bo... co tu focić, straszny brudas z tej mojej ND, gdyby nie pośpiech to zajechałbym na myjnię.

Wystarczyła czapka bejsbolówka na czubek głowy, a już uszu nie trzeba było zakrywać. Nawet na obwodnicy "bez ograniczeń prędkości" było super. I grzanie fotela musiałem skręcić z maksymalnych 3 kresek na 2 bo było za ciepło

Nie ma zdjęcia, bo... co tu focić, straszny brudas z tej mojej ND, gdyby nie pośpiech to zajechałbym na myjnię.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Wyjechałem na narty mx5, a tu odwilż w pełni, 13 stopni C i w każdym innym samochodzie byłoby smutno. Bagażnik na narty jeździ bez załadunku, ale i tak jest rewelacyjnie 

- Załączniki
-
- 20190203_125231.jpg (2.87 MiB) Przejrzano 3180 razy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Powrót ze stoku w pełnym słońcu. Mam nadzieję, że tym razem zdjęcie się samo nie obróci:
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2216
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 lis 2018, 21:08
- Model: NC FL
- Wersja: Special Edition
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
HHAHAHAH byli w szoku że Miatką na narty...Wojtek Wawa pisze: ↑10 lut 2019, 18:56Narty są czerwone, a te pół metra... prawdopodobnie się mieściłem.
Mijania policja nie ruszyła w pogoń![]()
Pozdrawiam.