Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jeżeli to winyl to one tak mają w zależności od temperatury.
Możliwe też że linka dachu się urwała/rozciągnęła - chociaż wtedy byś raczej zauważył że dach jest nierówny przy szybach.
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Czy ta naba będzie pasować do NBFL 2002r. oryginalnie z poduszką powietrzną?
https://inter-rally.pl/product-pol-8800 ... -5702.html
https://inter-rally.pl/product-pol-8800 ... -5702.html
- kamilsloma
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 7:43
- Model: NC
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Wwa
gdzie znajdę informację, jakie spinki pasują do mojego NC 2007? szukam spinek bagażnika w dwóch rodzajach.
- jerzy
- Donator
- Posty: 139
- Rejestracja: 21 paź 2018, 21:01
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Warszawa/Bielany
Pojawił się u mnie problem z pasami. Pod względem funkcjonalnym wszystko działa poprawnie, problemem jest dźwięk. Pojawia się gdy zapnę pasy, to przy każdym ruchu kierowcy wydaje dźwięk (wysokie tony) ocierających się blaszek. Na dłuższą jazdę, dźwięk ten mocno wpływa na komfort jazdy.
Czy warto próbować nasmarować czymś zamknięcie pasów (jeśli tak to jakim specyfikiem), czy lepiej wymienić?
Czy warto próbować nasmarować czymś zamknięcie pasów (jeśli tak to jakim specyfikiem), czy lepiej wymienić?
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
NBFL, jakie żarówki pasują do podświetlenia:
- przycisk podgrzewania siedzenia
- pokrętło kierunku nawiewu
Gdzie mogę dostać sprężynę, która trzyma klapkę drugiego uchwytu na napoje (ten dalej od skrzyni biegów), bo sama mi się zamyka/otwiera?
- przycisk podgrzewania siedzenia
- pokrętło kierunku nawiewu
Gdzie mogę dostać sprężynę, która trzyma klapkę drugiego uchwytu na napoje (ten dalej od skrzyni biegów), bo sama mi się zamyka/otwiera?
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
To drugie podpowiem:
To nie kwestia sprężynki, a wykruszonego plastiku. Problem znany i opisany, np. tu: https://www.miata.net/garage/cupholderfix/index.html
To nie kwestia sprężynki, a wykruszonego plastiku. Problem znany i opisany, np. tu: https://www.miata.net/garage/cupholderfix/index.html
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry


jeśli Ci chodzi o żarówki podświetlenia licznika (czerwone) to z Carspeed-u przysłali mi coś takiego, ale jeszcze nie montowałem więc nie wiem na 100% czy pasują:
- Załączniki
-
- 20181206_152635_resized.jpg (594.49 KiB) Przejrzano 2721 razy
NB, 1/2NBFL, NC
Miał ktoś / kojarzy ktoś wydech FOX do mx5?
https://www.fox-sportauspuff.de/store-p ... fkla2fogk6
Wygląda to tak (8-10 tyś. przejechał):

Ile warto za niego dać biorąc pod uwagę że cenę Cobalta?
Warto w ogóle kupować używany wydech?
https://www.fox-sportauspuff.de/store-p ... fkla2fogk6
Wygląda to tak (8-10 tyś. przejechał):

Ile warto za niego dać biorąc pod uwagę że cenę Cobalta?
Warto w ogóle kupować używany wydech?
-
- Donator
- Posty: 57
- Rejestracja: 03 maja 2017, 3:29
- Model: NB FL
- Wersja: z nutką Kremową...
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Pytanie - jak bardzo szkodzi dyfrowi (torsen) jazda na dojazdówce?
Zależy od prędkości? Odległości?
Czy poświęcić te 30 minut (warunki mało przyjazne) na przełożenie dojazdówki na przód? Zakładam że mam do przejechania jakieś 20 coś kilometrów na niej.
Zależy od prędkości? Odległości?
Czy poświęcić te 30 minut (warunki mało przyjazne) na przełożenie dojazdówki na przód? Zakładam że mam do przejechania jakieś 20 coś kilometrów na niej.
Hej,
Miałem wczoraj nieprzyjemna sytuację. Rano autem zrobiłem 20+ kilometrów bez żadnego problemu. Poszedłem na zakupy, po jakichś 2h wróciłem, a MX po odpaleniu cały się trząsł i miał straszny spadek mocy. Chciałem sprawdzić czy coś się zmieni jak kawałek przejadę i rzeczywiście po kilkuset metrach jakby się odetkał (dosłownie było czuć ten moment kiedy auto się "odblokowało"). Przejechałem kilkanaście kilometrów bez żadnych oznak problemów. Zatrzymałem się jeszcze kawałek przed domem w sklepie, wróciłem, odpaliłem - znowu to samo. I znowu po przejechaniu krótkiego odcinka wszystko wróciło do normy. Dzisiaj rano auto odpaliło bez problemu.
Ktoś miał podobny problem? Co to może być?
Miałem wczoraj nieprzyjemna sytuację. Rano autem zrobiłem 20+ kilometrów bez żadnego problemu. Poszedłem na zakupy, po jakichś 2h wróciłem, a MX po odpaleniu cały się trząsł i miał straszny spadek mocy. Chciałem sprawdzić czy coś się zmieni jak kawałek przejadę i rzeczywiście po kilkuset metrach jakby się odetkał (dosłownie było czuć ten moment kiedy auto się "odblokowało"). Przejechałem kilkanaście kilometrów bez żadnych oznak problemów. Zatrzymałem się jeszcze kawałek przed domem w sklepie, wróciłem, odpaliłem - znowu to samo. I znowu po przejechaniu krótkiego odcinka wszystko wróciło do normy. Dzisiaj rano auto odpaliło bez problemu.
Ktoś miał podobny problem? Co to może być?
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...
Dzięki za szybką odpowiedź. Podjadę gdzieś sprawdzić błędy. Potem wymienię świece - NGK BKR5E-11 będzie ok? Przewody też od razu zmieniać?nickesh v2.0 pisze: ↑17 gru 2018, 10:43Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...
Dam radę to sprawdzić w domu, czy raczej lepiej gdzieś z tym podjechać mając na uwadze, że nigdy nie sprawdzałem, a ogólnie z mechaniką mam mało do czynienia?
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Której generacji to w ogóle dotyczy? Jeśli NBFL lub nowszej, to wiele osób w Klubie na wtyczki ODB II na bluetooth.creidd pisze:Dzięki za szybką odpowiedź. Podjadę gdzieś sprawdzić błędy. Potem wymienię świece - NGK BKR5E-11 będzie ok? Przewody też od razu zmieniać?nickesh v2.0 pisze: ↑17 gru 2018, 10:43Brzmi, jakby silnik nie chodził na wszystkich cylindrach. Można zacząć od najprostszych rzeczy: wymiana świec, sprawdzenie błędów w komputerze, podmianka czujnika położenia wałka na jakiś czas...
Dam radę to sprawdzić w domu, czy raczej lepiej gdzieś z tym podjechać mając na uwadze, że nigdy nie sprawdzałem, a ogólnie z mechaniką mam mało do czynienia?
Jeśli chodzi o świece i kable to i tak co jakiś czas powinieneś je wymieniać. Pytanie, jak stare są Twoje.
Cewki, jeśli jeszcze nie były dokręcane, mogą być upierdliwe w demontażu. Są z tyłu silnika, między nim, a grodzią komory. Tam jest taka długa śruba, którą trudno odkręcić.
Jeśli Ci się uda, to zerknij na styki cewek. Teoretycznie powinny być metaliczne. Jeśli są całe czarne to może być powód. Na początek można spróbować je wyczyścić. U mnie kiedyś podziałało.