Fotel Mirco LTS opinie
Moderator: Moderatorzy
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1923
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Pirul miał u siebie w NA, jeśli zależy ci tylko na wysokości siedzenia pomyśl o gąbkotomii seryjnych foteli- ja mam u siebie w FL-ce i sobie bardzo chwalę
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Moje byłe fotele ma teraz ree w NA. Są dosyć ciasne i wąskie w ramionach, ale dzięki temu wchodzą do mx5. Weź pod uwagę swoje gabaryty, ja przy 183cm i 88kg mieściłem się na styk, wg mnie nikt większy/wyższy nie będzie czuł się w nich komfortowo, natomiast jeśli jesteś w moim przedziale lub poniżej to jak najbardziej polecam. Wysokość siedzenia zależy od tego jak ustawisz mocowania i skąd je weźmiesz. Najfajniejsze w tych fotelach są dolne boczki, które są na tyle wysokie, że dobrze trzymają dupę, ale jednocześnie na tyle niskie, że nie wymuszają walki z nimi za każdym razem kiedy chcesz wysiąść z auta wiszącego 20cm nad ziemią jak przy większości pełnych kubłów. Dobre podparcie ud, gąbeczki na lędźwia w cenie - ja generalnie nie widzę w nich wad jeśli chodzi o używanie ich w aucie o charakterze funcara okazjonalnie cioranego na różnego typu pojeżdżawkach czy wydumki typu lifted miata. Sam mam w planach taki pojazd do łojenia po dupie jak skończę obecny projekt (coś mi się obiło o uszy, to się chyba nazywa miatoza), jeśli się za to zabiorę na pewno kupię jeszcze raz te fotele.
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie miałem zamiaru wymieniać siedzeń, ale niestety nie jestem w stanie komfortowo jeździć swoim mx przez to że kierownica jest tam gdzie powinno być moje kolano. Jeżeli wymiana siedzeń na kubełki pomoże to super, jeżeli nie to dalej w kolejce jest nowa kierownica (już bez poduszki powietrznej) a co za tym idzie też pasy szelkowe.pirul pisze: ↑28 lis 2018, 9:09Moje byłe fotele ma teraz ree w NA. Są dosyć ciasne i wąskie w ramionach, ale dzięki temu wchodzą do mx5. Weź pod uwagę swoje gabaryty, ja przy 183cm i 88kg mieściłem się na styk, wg mnie nikt większy/wyższy nie będzie czuł się w nich komfortowo, natomiast jeśli jesteś w moim przedziale lub poniżej to jak najbardziej polecam. Wysokość siedzenia zależy od tego jak ustawisz mocowania i skąd je weźmiesz. Najfajniejsze w tych fotelach są dolne boczki, które są na tyle wysokie, że dobrze trzymają dupę, ale jednocześnie na tyle niskie, że nie wymuszają walki z nimi za każdym razem kiedy chcesz wysiąść z auta wiszącego 20cm nad ziemią jak przy większości pełnych kubłów. Dobre podparcie ud, gąbeczki na lędźwia w cenie - ja generalnie nie widzę w nich wad jeśli chodzi o używanie ich w aucie o charakterze funcara okazjonalnie cioranego na różnego typu pojeżdżawkach czy wydumki typu lifted miata. Sam mam w planach taki pojazd do łojenia po dupie jak skończę obecny projekt (coś mi się obiło o uszy, to się chyba nazywa miatoza), jeśli się za to zabiorę na pewno kupię jeszcze raz te fotele.
Mam 183cm wzrostu i niecałe 70kg więc powinienem wejść bez problemu, a LTS zwróciło moją uwagę, bo ma niskie boczki i jest chyba najbardziej cywilnym modelem mirco do którego można ewentualnie dołożyć szelki.
Wiesz może skąd zamówić mocowania? Na pewno chciałbym mieć regulację przód/tył i siedzenie tak nisko jak tylko się da.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
W kwestii mocowań nie chcę się wypowiadać ponieważ moje doświadczenia z pewną osobą z forum, która je dostarcza nie były najlepsze, a obiektywne przedstawienie tematu spotka się z hejtem ze strony kolegów tejże osoby więc po prostu poradzę żebyś poszukał na własną rękę
W każdym razie odpowiednie mocowania boczne na pewno pozwolą Ci siedzieć w tych fotelach niżej niż w serii.

To może ja napiszę jako aktualny użytkownik Pirula LTS'ów i ich mocowań od Cybula.
Najpierw plusy:
- da się oprzeć fotel o podłogę niemal i jest dużo niżej niż seria z mocno wycieta gąbka. Efekt super.
- możesz mieć seryjne pasy (wycięcie na pas biodrowy a nie przelotki wymuszające szelki)
- trzymają znacznie lepiej niż seria (nawet taka mocno wycięta)
No a teraz wady:
- mocowania od Cybula w moim aucie pasowały tylko z grubsza do kierowcy. Uwierz że naprawdę sprawdziliśmy wszystkie możliwe kombinacje z Autopaga, a nie był to nasz pierwszy mod w życiu. Mocowania wymagały cięcia, spawania i dorabiania otworów na wiertarce stołowej. Na serii od Cybula nie zamonujesz obu foteli w cale, tzn kierowcy byle jak, pasażera wcale.
- jest mega wąsko w barkach, na tyle wąsko że mi to przeszkadza przy dłuższej jeździe. Dobra rada usiądź w LTS zanim kupisz. Mam kubły Bimarco B i cobra chyba w rajdówce i są dużo wygodniejsze w barkach mimo, że też małe.
Najpierw plusy:
- da się oprzeć fotel o podłogę niemal i jest dużo niżej niż seria z mocno wycieta gąbka. Efekt super.
- możesz mieć seryjne pasy (wycięcie na pas biodrowy a nie przelotki wymuszające szelki)
- trzymają znacznie lepiej niż seria (nawet taka mocno wycięta)
No a teraz wady:
- mocowania od Cybula w moim aucie pasowały tylko z grubsza do kierowcy. Uwierz że naprawdę sprawdziliśmy wszystkie możliwe kombinacje z Autopaga, a nie był to nasz pierwszy mod w życiu. Mocowania wymagały cięcia, spawania i dorabiania otworów na wiertarce stołowej. Na serii od Cybula nie zamonujesz obu foteli w cale, tzn kierowcy byle jak, pasażera wcale.
- jest mega wąsko w barkach, na tyle wąsko że mi to przeszkadza przy dłuższej jeździe. Dobra rada usiądź w LTS zanim kupisz. Mam kubły Bimarco B i cobra chyba w rajdówce i są dużo wygodniejsze w barkach mimo, że też małe.
Może gdyby były bardziej płaskie, to ich waskość nie byłaby tak odczuwalna.pirul pisze:To prawda, w barkach są wąskie, nie wiem tylko czy szersze zmieściłyby się do mx5
Edit:
Na prośbę jednego z kolegów foty ja LTS'y wyglądają u mnie.
- Załączniki
-
- IMG_20181202_121506.jpg (5.37 MiB) Przejrzano 2170 razy
-
- IMG_20181202_121635.jpg (9.93 MiB) Przejrzano 2170 razy
-
- IMG_20181202_121713.jpg (5.88 MiB) Przejrzano 2170 razy
-
- IMG_20181202_121522.jpg (5.52 MiB) Przejrzano 2170 razy
-
- IMG_20181202_121623.jpg (10.01 MiB) Przejrzano 2170 razy
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak cena za jeden, ale nie jest to standardowa konfiguracja bo autem jeżdżę codziennie:ree pisze: ↑03 gru 2018, 10:39Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
- Fotel LTS skóra/ alkantara - imitacja - 1289,00 - 1 szt.
- Fotel LTS skóra/ alkantara - oryginalna - 1849,00 - 1 szt.
- Podgrzewane Fotele - 250,00 - 1 szt.
- Mocowania fotela - 99,00 - 1 szt.
- Zmiana napisu na MX-5 - 50 zł - 1 szt.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kto ci robi te fotele? Pisałem do fotelemirco.pl i powiedzieli, że nie robią niczego, czego nie mają w ofercie na stronie głównej, a strasznie mi zależy, żeby dorwać gdzieś Mirco LTS, bo nie chcę pełnego kubełka, a musiałbym zmienić stockowy fotel z NB na coś, co da mi więcej miejsca w aucie.jjocer pisze: ↑03 gru 2018, 10:49Tak cena za jeden, ale nie jest to standardowa konfiguracja bo autem jeżdżę codziennie:ree pisze: ↑03 gru 2018, 10:39Zdecydowanie w mojej opinii kubly z przelotkami dolnym nie nadają się do zwykłych pasów. Co do podanej przez Ciebie ceny, czy to jest za jeden LTS, jeśli tak to bardzo drogo, kiedyś były po 600pln szt.jjocer pisze:Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
- Fotel LTS skóra/ alkantara - imitacja - 1289,00 - 1 szt.
- Fotel LTS skóra/ alkantara - oryginalna - 1849,00 - 1 szt.
- Podgrzewane Fotele - 250,00 - 1 szt.
- Mocowania fotela - 99,00 - 1 szt.
- Zmiana napisu na MX-5 - 50 zł - 1 szt.
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pisałeś do dystrybutora.Ross pisze: ↑10 gru 2018, 12:45Kto ci robi te fotele? Pisałem do fotelemirco.pl i powiedzieli, że nie robią niczego, czego nie mają w ofercie na stronie głównej, a strasznie mi zależy, żeby dorwać gdzieś Mirco LTS, bo nie chcę pełnego kubełka, a musiałbym zmienić stockowy fotel z NB na coś, co da mi więcej miejsca w aucie.
Napisz do fabryki: kontakt@4-rally.pl
Albo zadzwoń.
Jedyna oficjalna strona to: http://4-rally.pl/
- ace
- Donator
- Posty: 578
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Byłem niedawno u nich w siedzibie - robią WSZYSTKO, czego chce klient. Na prawdę można bardzo wydziwiać (materiały, kolory nitek, napisy, wstawki, kształt itd.).
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swoją drogą domena fotelemirco.pl należy do:
Cronic
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń
A to firma która prowadzi sklep https://www.rallyshop.pl/ w którym w zeszłym tygodniu kupiłem nabę.
I dziwne, że piszą na stronie głównej, że można dostosować w pełni fotel, a w kontakcie bezpośrednim już takiej oferty nie ma?
No i pewnie ceny wyższe niż u producenta bo zarobić też muszą.
Cronic
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń
A to firma która prowadzi sklep https://www.rallyshop.pl/ w którym w zeszłym tygodniu kupiłem nabę.
I dziwne, że piszą na stronie głównej, że można dostosować w pełni fotel, a w kontakcie bezpośrednim już takiej oferty nie ma?
No i pewnie ceny wyższe niż u producenta bo zarobić też muszą.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dobrze wiedzieć. Faktycznie, bardzo mylące, że fotelemirco.pl to nie oficjalna strona Mirco, a jest nią 4-rally. Dlatego się zdziwiłem jak na czacie pytałem czy mają ten fotel w Skoczowie, żebym mógł przyjechać i przymierzyć, a oni odpisali, że nie mają salonu w Skoczowie i jedyny ich salon jest w Toruniu.
Tak czy inaczej, wysłałem zapytanie do 4-rally, czy fotele będą pasować p&p do oryginalnych szyn miaty, tak jak fotele Mirco MX5 i zobaczymy co odpiszą. Te twoje ceny są trochę przerażające, bo to 1,5x więcej niż wszystkie normalne fotele u nich, ale dla pewności też zapytałem ile musiałbym dać za najtańszą opcję ze zwykłym welurem. Może ta imitacja skóry i imitacja alkantary to nie jest najtańsza wersja. Boję się też trochę tego, co napisał Pirul, czyli że 183cm to max - ja mam 190cm/90kg i między innymi dlatego właśnie chcę zmienić stockowe fotele na inne. Fotel mam odsunięty na maksa do tyłu i się mieszczę bez problemu (choć niektórzy twierdzą, że przy 180cm już się nie zmieścisz). Nad głową mam dobre 2cm luzu i ogólnie nie jest źle, ale przy ponad 1h jazdy już zaczynam powoli czuć nogi i plecy. Wychodzę z założenia, że jeśli tak jest na stockowych fotelach bez gąbkotomii, to na LTS'ach po prostu musi być lepiej, ale i tak muszę się przymierzyć zanim kupię, bo w moim przypadku to zbyt ryzykowne. Gdybym miał 180cm to pewnie brałbym w ciemno.
Tak czy inaczej, wysłałem zapytanie do 4-rally, czy fotele będą pasować p&p do oryginalnych szyn miaty, tak jak fotele Mirco MX5 i zobaczymy co odpiszą. Te twoje ceny są trochę przerażające, bo to 1,5x więcej niż wszystkie normalne fotele u nich, ale dla pewności też zapytałem ile musiałbym dać za najtańszą opcję ze zwykłym welurem. Może ta imitacja skóry i imitacja alkantary to nie jest najtańsza wersja. Boję się też trochę tego, co napisał Pirul, czyli że 183cm to max - ja mam 190cm/90kg i między innymi dlatego właśnie chcę zmienić stockowe fotele na inne. Fotel mam odsunięty na maksa do tyłu i się mieszczę bez problemu (choć niektórzy twierdzą, że przy 180cm już się nie zmieścisz). Nad głową mam dobre 2cm luzu i ogólnie nie jest źle, ale przy ponad 1h jazdy już zaczynam powoli czuć nogi i plecy. Wychodzę z założenia, że jeśli tak jest na stockowych fotelach bez gąbkotomii, to na LTS'ach po prostu musi być lepiej, ale i tak muszę się przymierzyć zanim kupię, bo w moim przypadku to zbyt ryzykowne. Gdybym miał 180cm to pewnie brałbym w ciemno.
hej, zdecydowałeś się na te fotele?
jjocer pisze: ↑03 gru 2018, 10:34Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie, wymieniłem kierownicę i mieszczę się w aucie, a oryginalne fotele są ładniejsze.anwi pisze: ↑01 sty 2019, 17:27hej, zdecydowałeś się na te fotele?
jjocer pisze: ↑03 gru 2018, 10:34Dostałem dzisiaj wycenę na fotele i jeden kosztuje 1688zł (potrzebuję dwa), więc chce mieć pewność, że będą mi pasowały.
Bliżej niż do @ree mam do nich, ale nie mam za bardzo chęci spędzenia 12h w pociągu. Może znacie kogoś z okolic Warszawy albo Krakowa (lub dowolnej miejscowości pomiędzy) kto ma takie fotele?
P.s. Dodatkowo na pytanie, które ich fotele można używać ze zwykłymi pasami powiedzieli, że wszystkie. No, ok zapnę się, ale jak pas nie przylega do ciała to chyba nie jest bezpieczne?