Miata
Turbo miata
Moderator: Moderatorzy
viewtopic.php?f=29&t=27418&view=unread#unread
Masz gotowca z turbo praktycznie w budżecie, dużo taniej Cię to wyjdzie niż uturbianie samemu, ogarniesz progi, kilka pierdół i śmigasz
Masz gotowca z turbo praktycznie w budżecie, dużo taniej Cię to wyjdzie niż uturbianie samemu, ogarniesz progi, kilka pierdół i śmigasz
Miata 12K:
viewtopic.php?f=22&t=26457
viewtopic.php?f=22&t=26457
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Wuja pisze:http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27418&view=unread#unread
Masz gotowca z turbo praktycznie w budżecie, dużo taniej Cię to wyjdzie niż uturbianie samemu, ogarniesz progi, kilka pierdół i śmigasz
No proszę jaka fajowa bryka
Czemu szukać bułek jak taki fajny chlebek do sprzedania
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
MMRS pisze:heretic pisze:No proszę, już myślałem że mi się udało przekonać kolegę do BMW a tu Panowie namieszali
MR2 FTW
Heretic ssszszszty hultaju, jakąś 3kę masz na wydaniu
W sumie, to ja niedługo będę miał może E46 320d do opchnięcia. Granat metalik, a do tego jasna świnka w środku. Mam nawet wykres z hamowni na potwierdzenie, że motor zdrowy...
The answer is always Miata.
MMRS pisze:heretic pisze:No proszę, już myślałem że mi się udało przekonać kolegę do BMW a tu Panowie namieszali
MR2 FTW
Heretic ssszszszty hultaju, jakąś 3kę masz na wydaniu
Gdzie tam, ostatnio namówiłem kumpla z pracy na 3, ale Mazdę
Po prostu kolega nie do końca wydawał się fryzjerem, pomyślałem że tak będzie lepiej
Za E46 swego czasu się rozglądałem, ale konfiguracja która mnie interesowała okazała się droższa niż budżet jaki chciałem na ten cel sprzeniewierzyć
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
heretic pisze:MMRS pisze:heretic pisze:No proszę, już myślałem że mi się udało przekonać kolegę do BMW a tu Panowie namieszali
MR2 FTW
Heretic ssszszszty hultaju, jakąś 3kę masz na wydaniu
Gdzie tam, ostatnio namówiłem kumpla z pracy na 3, ale Mazdę
Po prostu kolega nie do końca wydawał się fryzjerem, pomyślałem że tak będzie lepiej
Za E46 swego czasu się rozglądałem, ale konfiguracja która mnie interesowała okazała się droższa niż budżet jaki chciałem na ten cel sprzeniewierzyć
Nie no pięknie
Z kolegą jeszcze niedoszłym "miatowiczem" mógłbyś na spoty śmigać
MMRS pisze:heretic pisze:MMRS pisze:heretic pisze:No proszę, już myślałem że mi się udało przekonać kolegę do BMW a tu Panowie namieszali
MR2 FTW
Heretic ssszszszty hultaju, jakąś 3kę masz na wydaniu
Gdzie tam, ostatnio namówiłem kumpla z pracy na 3, ale Mazdę
Po prostu kolega nie do końca wydawał się fryzjerem, pomyślałem że tak będzie lepiej
Za E46 swego czasu się rozglądałem, ale konfiguracja która mnie interesowała okazała się droższa niż budżet jaki chciałem na ten cel sprzeniewierzyć
Nie no pięknie
Z kolegą jeszcze niedoszłym "miatowiczem" mógłbyś na spoty śmigać
Raczej celowałem w weekendowe przejażdżki z rodziną Niestety budżet niedoszacowałem o wartość mniej więcej 2 turbo kitów do 330i
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Arvinski pisze:Netykieta zachowana - ależ skądże (ktoś jeszcze pamięta co to?).
Ja pamiętam co to netykieta. Dlatego mię bolyyy
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
MMRS pisze:Że tak zapytam...ile taki jeden turbo kit do 330i na mieście stoi?
Jak masz 330i, to znaczy, że już się dorobiłeś i wyrosłeś z Golfów. Jeśli nadal masz ziomków pośród vagowców, to coś Ci ogarną z rozbitego Golfa 4 TDI 2 czerwone literki. Koszt zbliżony do dresu z Pumy. Konkretny koszt, to już zależy skąd bierzesz części lub dres.
The answer is always Miata.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
A co do samego turbienia Miaty, to pamiętajmy, że jeden gość turbił Miatę na seryjnym kompie i twierdził, że to lata i w ogóle po co komu EMU. To znacząco obniża koszty. Przecież seryjny komp i przepływomierz dostosuje mieszankę.
The answer is always Miata.
MMRS pisze:Heretic, czyżbyś niedobudżetował aż tyle i tylko tyle zarazem?
Nie mam pojęcia ile stoi taki turbo kit, polegam na informacji autora wątku który przytaczał wycenę uturbienia 330i na 400km+ za 20k.
Poszukiwane przeze mnie M3 cabrio z manualną skrzynią i w 'miętowej kondycji' niestety ma ceny zbliżone do nowego ND
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
heretic pisze:MMRS pisze:Heretic, czyżbyś niedobudżetował aż tyle i tylko tyle zarazem?
Nie mam pojęcia ile stoi taki turbo kit, polegam na informacji autora wątku który przytaczał wycenę uturbienia 330i na 400km+ za 20k.
Poszukiwane przeze mnie M3 cabrio z manualną skrzynią i w 'miętowej kondycji' niestety ma ceny zbliżone do nowego ND
M3 w cabrio nie jest trochę takie no kulawe? e46 w cabrio nie było tragedią, ale to bardziej bulwarówka i pożeracz autostrad, najlepiej w automacie niż coś do latania po zakrętach.
The answer is always Miata.
Chezus pisze:A co do samego turbienia Miaty, to pamiętajmy, że jeden gość turbił Miatę na seryjnym kompie i twierdził, że to lata i w ogóle po co komu EMU. To znacząco obniża koszty. Przecież seryjny komp i przepływomierz dostosuje mieszankę.
Ale to chyba nie na forum, nie? Nie wierzę że siedzią tutaj tacy ludzie.
Chezus pisze:M3 w cabrio nie jest trochę takie no kulawe? e46 w cabrio nie było tragedią, ale to bardziej bulwarówka i pożeracz autostrad, najlepiej w automacie niż coś do latania po zakrętach.
Kulawe to może trochę za dużo powiedziane, ale jak samochód jest coupe bez dachu to nie ma bata żeby miał lepsze osiągi i nie wyglądał lepiej z dachem.
Chezus pisze:heretic pisze:MMRS pisze:Heretic, czyżbyś niedobudżetował aż tyle i tylko tyle zarazem?
Nie mam pojęcia ile stoi taki turbo kit, polegam na informacji autora wątku który przytaczał wycenę uturbienia 330i na 400km+ za 20k.
Poszukiwane przeze mnie M3 cabrio z manualną skrzynią i w 'miętowej kondycji' niestety ma ceny zbliżone do nowego ND
M3 w cabrio nie jest trochę takie no kulawe? e46 w cabrio nie było tragedią, ale to bardziej bulwarówka i pożeracz autostrad, najlepiej w automacie niż coś do latania po zakrętach.
Przecież pisałem że na przejażdżki weekendowe z rodziną Szczególnie że w niedalekiej przyszłości z cenami E46 M3 może stać się coś podobnego co się stało z E30 M3
Na autostrady mam Skodę
Jakbym chciał wóz do upalania to raczej bym kupił zwykłą 3 sedan lub coupe.... albo, o to jest myśl - drugą miatę
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
D4C pisze:Chezus pisze:A co do samego turbienia Miaty, to pamiętajmy, że jeden gość turbił Miatę na seryjnym kompie i twierdził, że to lata i w ogóle po co komu EMU. To znacząco obniża koszty. Przecież seryjny komp i przepływomierz dostosuje mieszankę.
Ale to chyba nie na forum, nie? Nie wierzę że siedzią tutaj tacy ludzie.
Na którejś grupie na FB. Tam wiele ciężkich akcji było, które tutaj by nie przeszły, a tam były na porządku dziennym. Nie wiem, ale mam wrażenie, że tutaj nawet jak ktoś kupił gruza do upalania i go katuje bezlitośnie, to jednak ma jakiś szacunek do fury i jej nie krzywdzi.
The answer is always Miata.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
KaNiak pisze:Mozna zamknac temat jak cos.
Temat zawsze można było zamknąć. Admini zdecydują. Radził bym nie wchodzić w ich kompetencje. Gniew admina jest potężny i uderza z nienacka.
W tym miejscu pragnę serdecznie pozdrowić Adminów i Moderatorów i podziękować im za prowadzenie tego forum. Dzięki niemu społeczność fanów kultowej Mazdy MX-5 może swobodnie wymieniać się informacjami, doświadczeniami oraz sprawnie organizować mniejsze i większe eventy.
The answer is always Miata.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
KaNiak pisze:Mozna zamknac temat jak cos.
Myśmy się chyba nie zrozumieli...
Śpieszę wyjaśnić:
Wątek nie został do tej pory zamknięty, nie dlatego by dojść do konsensusu ile kosztuje uturbienie Miaty (oraz jaki silnik / model / stan) ... to było tyle razy poruszane, że dosłownie 5 minut roboty i wszystko można wiedzieć ... a by forumowicze mogli trochę pary wypuścić i relaksu zaznać
Mamy co prawda sekcję off-topic, ale tam mało ludzi zagląda, a i raczej tam pozytywnie jest ... chyba, że jakaś Mazda German Pionier Tuning Bass Lexus Look Style trafi ... ale i tam dość łagodnie takie fury traktują.
Jeżeli chodzi o zasady na tym forum panujące (czego nie mogłeś wiedzieć, bo do tego trzeba trochę chęci poznania grupy i 15-20 minut na przeczytanie kilku wątków) to wątek był do zamknięcia ... a dokładnie skasowania po tym:
KaNiak pisze:Szczerze mowiac to nie chce Mi sie szukac w starych watkach wolalbym ,aby ktos tutaj Mi odpowiedzial na te pytania.
Dzieki
Ale, że padło dzięki ... to pomyślałem, że może coś z tego będzie...
KaNiak pisze:Dzieki za odpowiedz ,bo na reszte nie ma co liczyc
Przekreśliłeś to...
Ja rozumiem, że na innych forach różnie bywa. Testosteron wylewa się na ekran, gdy mężni rycerze wysiadają ze swych rumaków dwa-kropka-zero-litra-w-rzędzie-turbo-diesel, ale mimo średnio eleganckiego systemu komunikowania się z nami, ekipa Ci pomogła i w sumie odpowiedziała na pytania... więc daliśmy ci czas, byś załapał, że tutaj klaty nie ma co wypinać, tu nie prowadzimy konkursu kto dalej sika (bo u boku 15 letniego passata i tak słabo wypadamy) ... tutaj każdy jest przyjazny (no może oprócz kilku samców Alfa ... ale oni mają tak potężną wiedzę, że przyzwyczailiśmy się) i ogarniesz się, podziękujesz, a może nawet przeprosisz za sposób przywitania się.
Nie wyszło.
Więc wątek wisi ... póki się nie znudzi.
Jak się znudzi to w koszu wyląduje.
A za dwa / trzy tygodnie kolejny agent tu się pojawi...
VooR pisze:Arvinski pisze:Netykieta zachowana - ależ skądże (ktoś jeszcze pamięta co to?).
Ja pamiętam co to netykieta. Dlatego mię bolyyy
Boli strasznie. To prawda.
Szczególnie, że ja żyję z pisania ... ale co poradzisz.
Trzeba się przyzwyczaić, bo gdy dziennikarz Ci odpisuje: Dziękuję za tekst - korekta nic nie znalazła - poproszę o więcej...
A Ty w między czasie znalazłeś trzy błędy w wysłanej informacji prasowej ... to ręce opadają, ale trzeba żyć dalej
Stare odchodzi ... nowe przychodzi
Chezus pisze:W tym miejscu pragnę serdecznie pozdrowić Adminów i Moderatorów i podziękować im za prowadzenie tego forum.
Przekażę, przekażę.
Na 100% im się przyjemnie zrobi.
Robią kawał genialnej roboty ... i - słowo honoru - nie mam pojęcia jakim cudem tyle wytrzymali w tak małym składzie.
Na szybko odpisze ;
Dla mnie moze i ten watek wisiec nie przeszkadza Mi to
2. Ktos cos wspomnial o bmw tam wyzej to tak ;
-jedyne co o niej wspomnialem to ,ze za 20k mam w niej 400hp w 2.8 i to prawda takze nie wiem o co cala aferka z beema ,mniejsza o nia
3.Rozmyslilem sie co do mx-5 mam swoje powody
4.Dzieki wszystkim za ,,checi,, pomocy ,ktore otrzymalem od Was.
Pozdrawiam
Dla mnie moze i ten watek wisiec nie przeszkadza Mi to
2. Ktos cos wspomnial o bmw tam wyzej to tak ;
-jedyne co o niej wspomnialem to ,ze za 20k mam w niej 400hp w 2.8 i to prawda takze nie wiem o co cala aferka z beema ,mniejsza o nia
3.Rozmyslilem sie co do mx-5 mam swoje powody
4.Dzieki wszystkim za ,,checi,, pomocy ,ktore otrzymalem od Was.
Pozdrawiam
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
W każdym razie ja się z tego wątku dowiedziałem, że jest takie słowo jak netykieta. Przyznam, że na początku myślałem, że to literówka, ale po tym jak zostało kilkukrotnie powtórzone, to aż spytałem wujka Google i znowu jestem mądrzejszy niż 10 min temu.
The answer is always Miata.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Chezus pisze:W każdym razie ja się z tego wątku dowiedziałem, że jest takie słowo jak netykieta. Przyznam, że na początku myślałem, że to literówka, ale po tym jak zostało kilkukrotnie powtórzone, to aż spytałem wujka Google i znowu jestem mądrzejszy niż 10 min temu.
Netykieta (zbitka wyrazowa: net (ang. sieć) i etykieta) – zbiór zasad przyzwoitego zachowania w Internecie, swoista etykieta obowiązująca w sieci.
Netykieta, podobnie jak zwykłe zasady przyzwoitego zachowania, nie jest dokładnie skodyfikowana, nikt też nie zajmuje się systematycznym karaniem osób jej nieprzestrzegających, jednak uparte łamanie zasad netykiety może się wiązać z różnymi przykrymi konsekwencjami, na przykład zgłoszeniem nadużycia do działu abuse i odcięciem „niegrzecznego” osobnika od określonej usługi internetowej przez jej administratora.
W sumie z tą literówką też dałem się złapać
Człowiek całe życie się uczy...
- pavlacos
- Donator
- Posty: 685
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
podziwiam Was, szczerze - 4 strony czystych kocopołów i fochów gościa z gimnazjum chyba.
jakbym z moim synem rozmawiał, tylko on ma 8 lat - też mu się nie chce nic samemu szukać i najlepiej na tacy i od razu, ale jeszcze mam 10 lat na prostowanie tej sytuacji
temat się zamyka i albo won do przywitani, albo użyj szukaj, potem wracamy i pomagamy, taka netykietę to ja rozumiem
jakbym z moim synem rozmawiał, tylko on ma 8 lat - też mu się nie chce nic samemu szukać i najlepiej na tacy i od razu, ale jeszcze mam 10 lat na prostowanie tej sytuacji
temat się zamyka i albo won do przywitani, albo użyj szukaj, potem wracamy i pomagamy, taka netykietę to ja rozumiem
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą