
Montaż halogenów NBFL
pomoc w montażu halogenow do nbfl
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Czy taki zestaw załatwi sprawę montażu? Mam na myśli to czy zawiera wszystkie niezbędne elementy
Tylko włącznik bym wymienił bo ten jest brzydki.
http://moto.allegro.pl/wlacznik-przekaznik-przewody-okablowanie-halogeny-i2706311898.html
Pozdrawiam!

http://moto.allegro.pl/wlacznik-przekaznik-przewody-okablowanie-halogeny-i2706311898.html

Pozdrawiam!
Szybkie pytanko - bedziemy jutro z Dexterem a.k.a. The Mice Killah kminic podlaczenie halogenow w naszych mazdach i niby wszystko proste i jasne ale wlasnie do mnie dotarlo, ze akumulator schowany jest przeciez w bagazniku
Skad mozna ladnie "ukrasc" zasilanie dla halogenow coby nie przeciazyc instalacji? Czy lepiej jednak pociagnac przewod bezposrednio od aku?
Dzieki i pozdr

Dzieki i pozdr

- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
rogI pisze:Szybkie pytanko - bedziemy jutro z Dexterem a.k.a. The Mice Killah kminic podlaczenie halogenow w naszych mazdach i niby wszystko proste i jasne ale wlasnie do mnie dotarlo, ze akumulator schowany jest przeciez w bagaznikuSkad mozna ladnie "ukrasc" zasilanie dla halogenow coby nie przeciazyc instalacji? Czy lepiej jednak pociagnac przewod bezposrednio od aku?
Dzieki i pozdr
Pod maską po lewej masz puchę z bezpiecznikami. Ja kradnę tam prąd, tylko nie zapomnijcie o bezpieczniku dodatkowym wrzuconym liniowo. Weźcie schemat elektryczny i zobaczcie, skąd seryjnie halogeny mają dokładnie prąd

https://dl.dropbox.com/u/48193313/MX-5/2000_Miata%20Wiring%20Diagrams.pdf
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
tu są zapiski mojego elektryka który to podłączał
przód:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=37798bcad64a65050cdc1f15ec24927b700]
[/URL]
tył:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=a34dfefaf58f2eeabaed38db9ac2d936164]
[/URL]
a tu rozpiska włącznika podgrzewanych foteli:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=dd9a11d5604a19c4cf69df6bc3587b17727]
[/URL]
mam nadzieję że to pomoże...
pzdr
przód:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=37798bcad64a65050cdc1f15ec24927b700]

tył:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=a34dfefaf58f2eeabaed38db9ac2d936164]

a tu rozpiska włącznika podgrzewanych foteli:
[URL=http://www.fotoload.pl/index.php?id=dd9a11d5604a19c4cf69df6bc3587b17727]

mam nadzieję że to pomoże...
pzdr
Nie ma potrzeby ciągnięcia druta prosto z aku, główny kabel z aku idzie w progu i wychodzi w puszce bezpieczników po lewej stronie pod maską, u mnie jest szary i trafia na największy bezpiecznik.
Osobiście zalecam pobieranie + ze stacyjki! podczas kręcenia rozrusznikiem taki + zanika więc nie będzie dodatkowo obciążał akumulatora.
Osobiście zalecam pobieranie + ze stacyjki! podczas kręcenia rozrusznikiem taki + zanika więc nie będzie dodatkowo obciążał akumulatora.
korpus pisze:Nie ma potrzeby ciągnięcia druta prosto z aku
Jakby ktoś się jednak zdecydował to jest piękna i bezbolesna droga z od aku do komory silnika

Gdybyśmy wiedzieli wcześniej to pewnie byśmy nie ciągneli, ale już jest jak jest


Widzialem wlasnie, ze tam wpieli sie moi gaziarze wiec troche ciasno by bylo. Niemniej jednak tak jak Dexter napisal od aku do komory prowadzi ladna (i niezbyt dluga!) droga, tak wiec postanowilem dla spokoju (jakby nie patrzec to dodatkowe ~10A) pociagnac dodatkowa zyle 2,5mm^2 z bezpiecznikiem zaraz za aku
Wszystko podlaczone przez klasyczny przekaznik zwierny, plus na cewke podany z postojowek, sterowanie masa. No i bangla

Wszystko podlaczone przez klasyczny przekaznik zwierny, plus na cewke podany z postojowek, sterowanie masa. No i bangla

rogI pisze:plus na cewke podany z postojowek
Na moje widzimsię

*tak byliśmy i jesteśmy świadomi, że halo powinno się zapalić dopiero przy światłach mijania


- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Uwaga, będzie odkop. Może ktoś wrzucić schemat orginalnej instalacji do halogenów w nbfl? Jak już mam ori wyłącznik, to sobie bym zbudował replikę ori wiązki. Taki jakiś fetysz mam żeby mi się wszystko ładnie zgadzało. Idą święta, to będzie czas na grzebanie w furze.
The answer is always Miata.
- Katsuobushi
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 paź 2016, 13:13
- Model: NB
- Lokalizacja: okolice Karpacza
Znalazłem pdf o światłach jest też o halogenach, takiego typowego schematu chyba nie ma, ale może Ci się przyda http://www.mellens.net/mazda/Mazda-Miat ... system.pdf
- bartz
- Donator
- Posty: 335
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
Chezus, podeślij mi na PW swój adres mailowy - wyśle Ci schematy instalacji elektrycznej do NBfl 2003Chezus pisze:Uwaga, będzie odkop. Może ktoś wrzucić schemat orginalnej instalacji do halogenów w nbfl? Jak już mam ori wyłącznik, to sobie bym zbudował replikę ori wiązki. Taki jakiś fetysz mam żeby mi się wszystko ładnie zgadzało. Idą święta, to będzie czas na grzebanie w furze.
- Sachim
- Donator
- Posty: 555
- Rejestracja: 11 paź 2017, 12:42
- Model: Inny
- Wersja: NA - NBFL
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Grabol pisze:Ma ktoś może jakąś fotkę, gdzie dokładnie jest ten + z akumulatora w puszcze z bezpiecznikami? Elektryk ze mnie żaden tak więc chciałbym zobaczyć w co się wpinać
Dołączam do prośby